eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Dostawa sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Zielonej Górze

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-27

Zielona Góra: Dostawa sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 216942 - 2014; data zamieszczenia: 27.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSW , ul. Wazów 42, 65-044 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 4527700, faks 68 4527702.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poliklinika.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Zielonej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu medycznego dla SP ZOZ MSW w Zielonej Górze. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia i złożenia całości przedmiotu zamówienia w miejscach wskazanych w jego siedzibie, montażu (instalacji) urządzeń tego wymagających, ich uruchomienia, wykonania testów sprawdzających oraz przeszkolenia pracowników do jego obsługi. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć urządzenia (przedmioty) I gatunku, fabrycznie nowe, odpowiednio oznakowane, posiadające wymagane prawem certyfikaty bezpieczeństwa oraz udzielić gwarancji na sprzedane i dostarczone urządzenia oraz przedmioty, a także stosownie do przedmiotu dostawy - posiadające dokumentację techniczną w języku polskim, niezbędną do korzystania przez Zamawiającego z wyrobu taką jak: gwarancie, instrukcje, opisy techniczne, schematy, itp. Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby urządzenia (przedmioty) spełniały polskie normy wymagane przepisami prawa (m.in. na podstawie ustawy o wyrobach medycznych) oraz posiadały odpowiednie certyfikaty (CE) lub deklaracje zgodności. Całość w/w dokumentacji zostanie dostarczona Zamawiającemu wraz z urządzeniami (produktami). Oprogramowanie do urządzeń ma być w języku polskim. Wykonawca zapewni autoryzowany, bezpłatny gwarancyjny serwis urządzeń w terminie wynoszącym nie dłużej niż 5 dni roboczych od chwili zgłoszenie niewłaściwego działania urządzenia. Czas naprawy w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym wynosił będzie 3 dni robocze. W przypadku niemożliwości naprawy urządzeń w ciągu 3 dni roboczych, Wykonawca w ciągu następnych 3 dni roboczych dostarczy urządzenia zastępcze na cały okres naprawy. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty opisy zaoferowanych urządzeń ze wskazaniem producenta oraz nazwy handlowej i typu urządzenia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania w postępowaniu ofert równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane produkty będą równoważne pod względem parametrów technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych z produktami opisanymi przez Zamawiającego. W przypadku produktu równoważnego należy przedstawić Zamawiającemu stosowny opis zaproponowanego produktu równoważnego. Przedmiotowy opis należy dołączyć do składanej oferty. 1 część zamówienia Przedmiotem zamówienia jest WIDEOGASTROSKOP (1 sztuka). Cechy urządzenia: 1) kąt obserwacji 140stopni, 2) głębia ostrości min 2-100 mm, 3) średnica zewnętrzna wziernika: max 9,3 mm, 4) długość robocza min 1100 mm, 5) średnica zewnętrzna końcówki endoskopu: max 9,3 mm, 6) średnica kanału roboczego: min 2,8 mm, 7) kąt zagcia koięńcówki endoskopu: a. w górę: 210stopni, b. w dół: 90stopni, c. w lewo:100stopni, d. w prawo: 100stopni, 8) kanał do spłukiwania pola obserwacji - Water Jet, 9) aparat powinien być kompatybilny z procesorem obrazu EPX-4450 HD TV, który jest na wyposażeniu będącym na wyposażeniu pracowni Zamawiającego, 9) obsługa trybu pracy obrazowania w wąskim paśmie światła z możliwością wybrania konkretnego filtra i wycięcia konkretnej barwy. 2 część zamówienia Przedmiotem zamówienia jest AUTOMATYCZNA MYJNIA ENDOSKOPOWA (1 sztuka). Cechy urządzenia: 1) przeznaczona jest do mycia i dezynfekcji wszystkich typów zanurzalnych endoskopów giętkich, 2) myjnia na endoskopy różnych producentów, 3) posiada automatyczny proces mycia i dezynfekcji, 4) urządzenie realizujące automatycznie: a. mycie wstępne z użyciem detergentu, b. mycie zasadnicze, c. dezynfekcję chemiczno-termiczna d. płukanie, e. suszenie, 5) dowolność stosowania środków dezynfekcyjnych, 6) możliwość jednokrotnego jak i wielokrotnego użycia płynu dezynfekującego - zamknięty system wielokrotny proces, 7) dezynfekcja w obiegu zamkniętym, 8) dozownik płynu detergentu, 9) czas mycia oraz dezynfekcji programowany, 10) możliwość indywidualnego programowania pracy urządzenia przez użytkownika, 11) posiada wyświetlacz wskazujący poszczególne fazy danego cyklu, 12) posiada możliwość podłączenia do standardowej instalacji hydraulicznej, oraz sieci elektrycznej jednofazowej, 12) posiada dodatkowy system filtracji, 13) posiada lampę UV, 14) myjnia musi zapewniać jednakowe warunki mycia powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych endoskopów, 15) drukarka umożliwiająca dokumentowanie przebiegu procesu mycia i dezynfekcji.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.70.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie min. 1 zadanie dotyczące dostawy sprzętu medycznego o wartości min.: 1) 30.000,00 złotych brutto (słownie brutto: trzydzieści tysięcy złotych 00/100) w zakresie 1 części zamówienia, 2) 20.000,00 złotych brutto (słownie brutto: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) w zakresie 2 części zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy do złożonej oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) są zobowiązani ponadto dołączyć następujące dokumenty: 1) pełnomocnictwo, jeżeli zachodzą okoliczności powodujące konieczność dołączenia do oferty takiego dokumentu; 2) opis produktu równoważnego, jeżeli zachodzą okoliczności powodujące konieczność dołączenia do oferty takiego dokumentu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poliklinika.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ MSW w Zielonej Górze, sekretariat Dyrektora SP ZOZ MSW, ul. Wazów 42, 65-044 Zielona Góra, pok. 29.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2014 godzina 09:00, miejsce: SP ZOZ MSW w Zielonej Górze, sekretariat Dyrektora SP ZOZ MSW, ul. Wazów 42, 65-044 Zielona Góra, pok. 29.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest WIDEOGASTROSKOP (1 sztuka).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cechy urządzenia: 1) kąt obserwacji 140stopni, 2) głębia ostrości min 2-100 mm, 3) średnica zewnętrzna wziernika: max 9,3 mm, 4) długość robocza min 1100 mm, 5) średnica zewnętrzna końcówki endoskopu: max 9,3 mm, 6) średnica kanału roboczego: min 2,8 mm, 7) kąt zagcia koięńcówki endoskopu: a. w górę: 210stopni, b. w dół: 90stopni, c. w lewo:100stopni, d. w prawo: 100stopni, 8) kanał do spłukiwania pola obserwacji - Water Jet, 9) aparat powinien być kompatybilny z procesorem obrazu EPX-4450 HD TV, który jest na wyposażeniu będącym na wyposażeniu pracowni Zamawiającego, 9) obsługa trybu pracy obrazowania w wąskim paśmie światła z możliwością wybrania konkretnego filtra i wycięcia konkretnej barwy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest AUTOMATYCZNA MYJNIA ENDOSKOPOWA (1 sztuka).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cechy urządzenia: 1) przeznaczona jest do mycia i dezynfekcji wszystkich typów zanurzalnych endoskopów giętkich, 2) myjnia na endoskopy różnych producentów, 3) posiada automatyczny proces mycia i dezynfekcji, 4) urządzenie realizujące automatycznie: a. mycie wstępne z użyciem detergentu, b. mycie zasadnicze, c. dezynfekcję chemiczno-termiczna d. płukanie, e. suszenie, 5) dowolność stosowania środków dezynfekcyjnych, 6) możliwość jednokrotnego jak i wielokrotnego użycia płynu dezynfekującego - zamknięty system wielokrotny proces, 7) dezynfekcja w obiegu zamkniętym, 8) dozownik płynu detergentu, 9) czas mycia oraz dezynfekcji programowany, 10) możliwość indywidualnego programowania pracy urządzenia przez użytkownika, 11) posiada wyświetlacz wskazujący poszczególne fazy danego cyklu, 12) posiada możliwość podłączenia do standardowej instalacji hydraulicznej, oraz sieci elektrycznej jednofazowej, 12) posiada dodatkowy system filtracji, 13) posiada lampę UV, 14) myjnia musi zapewniać jednakowe warunki mycia powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych endoskopów, 15) drukarka umożliwiająca dokumentowanie przebiegu procesu mycia i dezynfekcji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.