eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poddębice › DOSTAWA MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI PAROWEJ ORAZ NICI CHIRURGICZNYCH DLA SP ZOZ W PODDĘBICACH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-30

Poddębice: DOSTAWA MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI PAROWEJ ORAZ NICI CHIRURGICZNYCH DLA SP ZOZ W PODDĘBICACH
Numer ogłoszenia: 215940 - 2009; data zamieszczenia: 30.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Poddębicach , ul. Mickiewicza 16, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 043 678 36 22, faks 043 678 20 21.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-poddebice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI PAROWEJ ORAZ NICI CHIRURGICZNYCH DLA SP ZOZ W PODDĘBICACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nici chirurgicznych oraz artykułów do sterylizacji parowej w ilościach i asortymencie określonym w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowo - cenowy. Kod CPV: 33.14.11.21 - 4 (szwy chirurgiczne), 33.19.10.00-5 (Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne). 3.2. Przedmiot dostawy musi odpowiadać wymaganiom polskich norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane lub też - w przypadku ich braku - europejskich aprobat technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych, polskich norm przenoszących normy europejskie, polskich norm wprowadzających normy międzynarodowe, polskich norm, polskich aprobat technicznych (art. 30 ust. 1 i 2 ustawy Pzp). 3.3. Przedmiot dostawy musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 126, poz. 1380 z późn. zm.). 3.4. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego jest zobowiązany przedłożyć do wglądu dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi określone w pkt. 3.3. 3.5. W przypadku Pakietów nr: 5, 6, 8 do składanej oferty Wykonawca jest zobowiązany załączyć dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia posiada : - zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym w formie certyfikatu wyrobu medycznego CE; 3.6. Celem oceny zgodności parametrów oferowanego asortymentu należy dostarczyć Zamawiającemu bezpłatne, bezzwrotne próbki w ilościach podanych poniżej. Termin dostawy próbek najpóźniej w dniu otwarcia ofert (Wykonawca jest zobowiązany do takiego oznakowania próbek, by ich identyfikacja nie budziła wątpliwości). 3.7. Zamawiający sprawdzi czy załączone do oferty próbki spełniają wymagania opisane w poszczególnych pakietach Formularza ofertowo - cenowego (Załącznik Nr 1 do SIWZ) tj.: Pakiet Nr 1 poz. 1 - 10 sztuk; Pakiet Nr 1 poz. 2 - 3 sztuki; Pakiet Nr 3 poz. od 1 od 2 - po 2 metry; Pakiet Nr 4 poz. 1 - 2 sztuki; Pakiet Nr 5 poz. od 1 do 4 - po 3 sztuki; Pakiet Nr 6 poz. od 1 do 8 - po 5 metrów; Pakiet Nr 7 poz. 1 - 10 sztuk; Pakiet Nr 7 poz. 2 - 1 opakowanie; Pakiet Nr 7 poz. 3, 4, 5 - po 3 szt.; Pakiet Nr 8 poz. od 1 do 5 - po 4 metry; Pakiet Nr 9 poz. 1 - 4 sztuki; Pakiet Nr 10 poz. od 1 do 3 - po 3 sztuki; Pakiet Nr 11 poz. 1 - 2 sztuki; Pakiet Nr 12 poz. 1 - 3 saszetki; Pakiet Nr 13 poz. 1 - 1 sztuka; Pakiet Nr 14 poz. od 1 do 8 - po 3 sztuki; Pakiet Nr 15 poz. od 1 do 7 - po 3 sztuki; Pakiet Nr 16 poz. od 1 do 6 - po 3 sztuki; Pakiet Nr 17 poz. od 1 do 7 - po 3 sztuki; Pakiet Nr 18 poz. od 1 do 29 - po 3 sztuki; Pakiet Nr 19 poz. od 1 do 10 - po 3 sztuki; Pakiet Nr 20 poz. od 1 do 7 - po 3 sztuki; Próbki posłużą Zamawiającemu do oceny wg kryterium: 1) cena - dla Pakietów nr: 1, 2, 3, 4, 7, 9, 10, 11, 12 i 13 oraz 2) cena i ocena jakościowa - dla Pakietów nr: 5, 6, 8, 14, 15, 16, 17, 18, 19 i 20 (przy zastosowaniu punktacji określonej w załączniku nr 6 - Parametry jakościowe asortymentu pod warunkiem, iż będą odpowiadać opisowi asortymentu podanemu w Załączniku nr 1 do SIWZ. Każda próbka powinna zawierać dołączony opis z numerem wskazującym, której pozycji przetargowej dotyczy. Ponadto wymagany jest pisemny wykaz asortymentu i ilości dostarczonych próbek. W przypadku gdy komisja przetargowa przy ocenie w każdej części przedmiotu zamówienia stwierdzi, że parametry zaoferowanego asortymentu są niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia określonym w Załączniku Nr 1 do SIWZ, to oferta Wykonawcy w tym pakiecie zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.). 3.8. Realizacja dostaw będzie się odbywać sukcesywnie na podstawie zamówień składanych przez upoważnionego pracownika Apteki Szpitalnej za pośrednictwem faxu, za potwierdzeniem transmisji. 3.9. Dostawy asortymentu będą odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy do Apteki Szpitalnej mieszczącej się w siedzibie Zamawiającego, w godz. 7:25 -15:00 w terminie 5 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia zamówionego towaru w miejscu wyznaczonym przez pracownika Apteki Szpitalnej. 3.10. Ewentualne reklamacje dostaw z tytułu jakości lub ilości dostarczonego towaru składane będą Wykonawcy za pośrednictwem faxu, za potwierdzeniem transmisji niezwłocznie po ich stwierdzeniu. 3.11. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia odpowiedzi na złożoną reklamację w ciągu 48 h od chwili złożenia reklamacji, a w przypadku braku odpowiedzi, reklamację uważać się będzie w całości uznaną przez Wykonawcę. 3.12. W przypadku uznania reklamacji za zasadną Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni roboczych od chwili uznania reklamacji wymienić towar na wolny od wad bądź uzupełnić braki ilościowe na własny koszt i we własnym zakresie. 3.13. Zamawiający zastrzega sobie stałość cen przez okres obowiązywania umowy za wyjątkiem zmian stawki podatku VAT, które to obowiązują z chwilą wprowadzenia ich stosowanymi przepisami. 3.14. Faktyczna ilość zamawianego asortymentu zależna będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Określone przez Zamawiającego w Załączniku Nr 1 do SIWZ (stanowiącym Załącznik Nr 1 do umowy) ilości przedmiotu zamówienia są ilościami maksymalnymi i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich zakupienia u Wykonawcy i nie mogą być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. 3.15. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany w umowie w przypadku zaprzestania produkcji którejkolwiek z części asortymentu będącego przedmiotem umowy, wówczas Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego potwierdzenia stosownym dokumentem zaprzestania wytwarzania produktu oraz do przedstawienia Zamawiającemu propozycji zamiennika takiego wyrobu o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w przetargu w cenie zaoferowanej za przedmiot umowy w przetargu lub cenie korzystniejszej dla Zamawiającego niż w przetargu. Zmiana umowy w tym zakresie nastąpi po pisemnym zaakceptowaniu przez Zamawiającego propozycji zamiennika. 3.16. Dopuszcza się zmiany umowy polegające na obniżeniu ceny jednostkowej towaru, oraz zmiany ilości poszczególnych pozycji asortymentowych pod warunkiem nie przekroczenia wartości brutto umowy. 3.17. Jeżeli w czasie wykonywania dostawy Wykonawca będzie zlecał czynności związane z dostawą przedmiotu zamówienia innym podmiotom tj. podwykonawcom, zobowiązany jest wpisać zakres tych czynności w Załączniku Nr 5 do SIWZ. 3.18. Zamawiający dopuszcza możliwość zamieszczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowo - cenowym (Załącznik Nr 1 do SIWZ) tylko tych pakietów, na które składa ofertę..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.19.10.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki podmiotowe wynikające z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.): a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy złożyli: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności. b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy złożyli: - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, albo jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykaz 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a których łączna wartość stanowi 60% wartości brutto składanej oferty (suma pakietów na które Wykonawca składa ofertę) wraz z podaniem wartości tych dostaw, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów (referencje) potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego Załącznika Nr 4 do SIWZ, - lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - dołączyć do oferty (jeśli dotyczy). c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). W tym zakresie (odnośnik b, c i d) Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy złożyli oświadczenie - Załącznik Nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w pkt. 8 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w przedmiotowym postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8.2 Parafowany projekt umowy - Załącznik Nr 2 do SIWZ, 8.3 Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 i art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007, Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - Załącznik Nr 3 do SIWZ, 8.4 Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom - Załącznik Nr 5 do SIWZ, 8.5 Wykaz 2 wykonanych dostaw - Załącznik Nr 4 do SIWZ, 8.6 Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy). Inne dokumenty wymagane SIWZ: 8.7. Formularz ofertowo-cenowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 8.8. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym w formie certyfikatu wyrobu medycznego CE - dotyczy Pakietów nr: 5, 6, 8 ; 8.9. Próbki w ilościach: Pakiet Nr 1 poz. 1 - 10 sztuk; Pakiet Nr 1 poz. 2 - 3 sztuki; Pakiet Nr 3 poz. od 1 od 2 - po 2 metry; Pakiet Nr 4 poz. 1 - 2 sztuki; Pakiet Nr 5 poz. od 1 do 4 - po 3 sztuki; Pakiet Nr 6 poz. od 1 do 8 - po 5 metrów; Pakiet Nr 7 poz. 1 - 10 sztuk; Pakiet Nr 7 poz. 2 - 1 opakowanie; Pakiet Nr 7 poz. 3, 4, 5 - po 3 szt.; Pakiet Nr 8 poz. od 1 do 5 - po 4 metry; Pakiet Nr 9 poz. 1 - 4 sztuki; Pakiet Nr 10 poz. od 1 do 3 - po 3 sztuki; Pakiet Nr 11 poz. 1 - 2 sztuki; Pakiet Nr 12 poz. 1 - 3 saszetki; Pakiet Nr 13 poz. 1 - 1 sztuka; Pakiet Nr 14 poz. od 1 do 8 - po 3 sztuki; Pakiet Nr 15 poz. od 1 do 7 - po 3 sztuki; Pakiet Nr 16 poz. od 1 do 6 - po 3 sztuki; Pakiet Nr 17 poz. od 1 do 7 - po 3 sztuki; Pakiet Nr 18 poz. od 1 do 29 - po 3 sztuki; Pakiet Nr 19 poz. od 1 do 10 - po 3 sztuki; Pakiet Nr 20 poz. od 1 do 7 - po 3 sztuki; Informacja o zawartości oferty: Ofertę stanowi: - formularz ofertowo - cenowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ. Dokumenty składane z ofertą: - Oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 8.1 - 8.8 SIWZ. - Próbki, o których mowa w pkt. 8.9 SIWZ. Zamawiający informuje: Ofertę oraz oświadczenia należy sporządzić na załączonych drukach, lub na własnych z identyczną treścią i przedłożyć w oryginale. Wykonawcy, którzy wraz z ofertą składają dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji mają obowiązek ich oznakowania i oddzielenia od części jawnej złożonej oferty. Wykonawcy nie mogą zastrzec informacji, o których jest mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli ofertę i załączniki podpisuje osoba inna niż wynika to ze złożonych dokumentów wówczas musi być wraz z ofertą złożony oryginał pełnomocnictwa lub jego kserokopia potwierdzona za zgodność przez jedną z niżej wymienionych osób : - notariusza, - lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego /ewidencyjnego/wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tym dokumencie pod rygorem odrzucenia oferty jako nieodpowiadającej treści SIWZ. Treść dokumentu stanowiącego pełnomocnictwo musi zawierać zapis do jakich czynności osoba ta ma uprawnienie i okres obowiązywania pełnomocnictwa. Dokumenty wymienione w pkt. 8 SIWZ mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnioną osobę do reprezentowania podmiotu - wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnioną osobę do reprezentowania podmiotu - wykonawcę. Wykonawcy, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. 1. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 8.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2. Dokumenty określone w pkt 1 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument, o którym mowa w pkt. 1 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów określonych powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, dokumenty te powinny być wystawione w terminach określonych w pkt 2. Podmioty występujące wspólnie: W przypadku, gdy wykonawcą są podmioty występujące wspólnie muszą załączyć do oferty dokument (pismo, oświadczenie) na mocy którego wspólnicy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu przetargowym lub reprezentowania ich w postępowaniu przetargowym i zawarciu umowy /dotyczy również spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne, zamiast tego dokumentu może być załączona umowa spółki/. Ponadto dokument ten musi zawierać nazwę podmiotów wspólnych i wskazanie zakresu działania każdego z nich. Do dnia podpisania umowy z zamawiającym podmioty występujące wspólnie, których oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, muszą podpisać umowę (dla spółek cywilnych może to być umowa spółki). Nie może ona być zawarta na czas krótszy niż okres realizacji umowy z zamawiającym. Zamiast powyższego dokumentu zamawiający dopuszcza złożenie wraz z ofertą umowy o wspólnej działalności. Umowa ta będzie załącznikiem do umowy z zamawiającym. Każdy z podmiotów występujących wspólnie ma obowiązek złożyć dokumenty określone w SIWZ w pkt. 8.1, 8.3. Pozostałe dokumenty wymienione w pkt. 8 SIWZ wykonawcy składają wspólnie i muszą one wykazywać wspólne spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę w miejscu nazwa i adres wykonawcy należy podać dane dotyczące podmiotu wspólnego, a nie pełnomocnika (lidera)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-poddebice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Poddębicach 99-200 Poddębice, ul. Mickiewicza 16 Budynek Administracji, I piętro - Sekretariat Dyrekcji.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Poddębicach 99-200 Poddębice, ul. Mickiewicza 16 Budynek Administracji, I piętro - Sekretariat Dyrekcji..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1- TESTY CHEMICZNE I BIOLOGICZNE DO STERYLIZACJI PLAZMOWEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wskaźniki do sterylizacji plazmowej w systemie sterylizacji STERRAD - 6500 sztuk; 2. Testy biologiczne: -czas inkubacji 24 h lub 48 h, -wyraźna i czytelna zmiana koloru pożywki w przypadku wzrostu bakterii, -zawartość sporów bakteryjnych Geobacillus Stearothermophilus 106. - 390 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2 - KASETA ZAWIERAJĄCA NADTLENEK WODORU DO AUTOKLAWU PLAZMOWEGO STERRAD NX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kaseta zawierająca nadtlenek wodoru - 140 sztuk;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR 3 - MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO STERYLIZACJI PAROWEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wkładki absorpcyjne do tac, szerokość 30 cm - 500 metrów; 2. Wkładki absorpcyjne do tac, szerokość 45 cm - 500 metrów;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR 4 - OPAKOWANIA DO STERYLIZACJI PAROWEJ I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Włóknina zielona, rozmiar arkuszy 100 cm x 100 cm, gramatura nominalna 60 g/m2 - 400 arkuszy; 2. Włóknina zielona, rozmiar arkuszy 120 cm x 120 cm, gramatura nominalna 60g/m2 - 600 arkuszy;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET NR 5 - OPAKOWANIA DO STERYLIZACJI PAROWEJ II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Papier krepowany zielony, rozmiar arkusza 100 cm x 100 cm - 800 arkuszy; 2. Papier krepowany zielony, rozmiar arkusza 120 cm x 120 cm - 1400 arkuszy; 3. Papier krepowany niebieski, rozmiar arkusza 100 cm x 100 cm - 800 arkuszy; 4. Papier krepowany niebieski, rozmiar arkusza 120 cm x 120 cm - 1400 arkuszy; Papier musi być wytrzymały na rozerwanie, przepuklenia, rozciągliwy wzdłuż i wszerz, gramatura papieru zgodna z normą PNEN 868-2. Do oferty należy dołączyć zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym w formie certyfikatu wyrobu medycznego CE..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena jakościowa - 40

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET NR 6 - OPAKOWANIA DO STERYLIZACJI PAROWEJ III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rękaw papierowo - foliowy - płaski, szerokość 75 mm - 3000 metrów; 2. Rękaw papierowo - foliowy - płaski, szerokość 200 mm - 2800 metrów; 3. Rękaw papierowo - foliowy - płaski, szerokość 250 mm - 5800 metrów; 4. Rękaw papierowo - foliowy - płaski, szerokość 300 mm - 5400 metrów; 5. Rękaw papierowo - foliowy z fałdą, szerokość 300 mm - 400 metrów; 6. Rękaw papierowo - foliowy - płaski, szerokość 350 mm - 1200 metrów; 7. Rękaw papierowo - foliowy z fałdą, szerokość 350 mm - 400 metrów; 8. Rękaw papierowo - foliowy z fałdą, szerokość 400-420 mm, - 1000 metrów; Uwaga! Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia: - posiadał 5 warstw folii nie licząc warstwy kleju, - o gramaturze papieru 60-70 g/m2, - nie rozklejał się, - posiadał jednoznacznie oznaczone wskaźniki sterylizacji parą wodną, EO i FO poza obszarem wypełnienia, - posiadał termozgrzewy wielokanałowe, - na rękawie zgodnie z normą PNEN 868-5 muszą znajdować się informację w języku polskim, o kierunku otwierania rękawa nr LOT, nazwie producenta, rozmiarze rękawa, - do oferty należy dołączyć zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające,że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym w formie certyfikatu wyrobu medycznego CE..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena jakościowa - 40

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET NR 7 - TESTY CHEMICZNE I BIOLOGICZNE DO STERYLIZACJI PAROWEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wskaźnik chemiczny w postaci pasków wieloparametrowy, klasa IV. Informacja o klasie testu i zgodności z normą wg: ISO 11140 umieszczona na teście - 24000 szt.; 2. Taśma samoprzylepna z indykatorem parowym 19 mm - 50 op.; 3. Biologiczny wskaźnik oceny skuteczności sterylizacji w suchym gorącym powietrzu - 120 szt.; 4. Wskaźnik biologiczny do kontroli pary wodnej - 200 szt.; 5. Zintegrowany test kontroli sterylizacji parowej z przesuwalną substancją wskaźnika, klasy V. Informacja o klasie testu i zgodności z normą wg: ISO 11140 - 1 umieszczona na teście - 4000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET NR 8 - OPAKOWANIA DO STERYLIZACJI PLAZMOWEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rękaw typu Tyvek, płaski ze wskaźnikiem sterylizacji plazmą, szerokość 10 cm ? 10% - 800 metrów; 2. Rękaw typu Tyvek, płaski ze wskaźnikiem sterylizacji plazmą, szerokość 15 cm ? 10% - 1400 metrów; 3. Rękaw typu Tyvek, płaski ze wskaźnikiem sterylizacji plazmą, szerokość 20 cm ? 10% - 1400 metrów; 4. Rękaw typu Tyvek, płaski ze wskaźnikiem sterylizacji plazmą, szerokość 25 cm ? 10% - 800 metrów; 5. Rękaw typu Tyvek, płaski ze wskaźnikiem sterylizacji plazmą, szerokość 30 cm ? 10% - 300 metrów; Zamawiający wymaga by: - gramatura włókniny wynosiła ok. 75 g/m2, - folia minimum 3 warstwowa, - rękaw nie rozklejał się, - rękaw kompatybilny z technologią Sterrad, - do oferty należy dołączyć zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym w formie certyfikatu wyrobu medycznego CE..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena jakościowa - 40

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET NR 9 - MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO STERYLIZACJI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Etykiety podwójnie przylepne bez wskaźnika procesu z 6 miejscami informacyjnymi (w tym kodu procesu np.. PLAS, S) - 50000 szt.; 2. Metkownica 3 rzędowa do etykiet (opis w poz. 1) - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET NR 10 - SIATKI PRZEPUKLINOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Siatki przepuklinowe płaskie. Monofilament polipropylenowy, rozmiar 30 cm x 30 cm (? 3 cm) - 3 szt; 2. Siatki przepuklinowe płaskie. Monofilament polipropylenowy, rozmiar 15 cm x 15 cm (? 2 cm) - 24 szt.; 3. Siatki przepuklinowe płaskie. Monofilament polipropylenowy, rozmiar 8 cm x 13 cm (? 1 cm) - 100 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET NR 11 - OSŁONA NA PRZEWODY URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Foliowa osłona na przewody urządzeń medycznych, jałowa, długość min. 250 cm, szerokość 16 cm, ? 2cm - 200 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET NR 12 - NITKA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nitka pleciona, wchłanialna, syntetyczna dla ładowalnego urządzenia do laparoskopowego szycia, grubość nitki 2/0, okrągła, obustronnie zaostrzona, długość nitki 120 ? 20 cm - 36 saszetek; Konieczne dostarczenie do zamawianych nitek jednorazowego urządzenia do szycia laparoskopowego w ilości jednej sztuki na 1 opakowanie szwów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PAKIET NR 13 - TAŚMA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Taśma retrakcyjna bawełniana zielona (odciąg chirurgiczny), szerokość 4 mm, długość 50-80 cm - 240 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PAKIET NR 14 - MONOFILAMENT SYNTETYCZNY WCHŁANIALNY, OKRES WCHŁANIANIA DO 90 DNI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Grubość nitki - 1, Długość igły w mm +/- 2 mm - 48, Krzywizna igły - 1/2 koła, Przekrój igły - okrągła, Długość nitki +/- 20 cm - 90, 72 saszetki; 2. Grubość nitki - 1, Długość igły w mm +/- 2 mm - 37, Krzywizna igły - 1/2 koła, Przekrój igły - okrągła, Długość nitki +/- 20 cm - 75, 36 saszetek; 3. Grubość nitki - 0, Długość igły w mm +/- 2 mm - 37, Krzywizna igły - 1/2 koła, Przekrój igły - okrągła, Długość nitki +/- 20 cm - 75, 288 saszetek; 4. Grubość nitki - 0, Długość igły w mm +/- 2 mm - 30, Krzywizna igły - 1/2 koła, Przekrój igły - okrągła cienka, Długość nitki +/- 20 cm - 75, 180 saszetek; 5. Grubość nitki - 2/0, Długość igły w mm +/- 2 mm - 48, Krzywizna igły - 1/2 koła, Przekrój igły - okrągła,Długość nitki +/- 20 cm - 90, 180 saszetek; 6. Grubość nitki - 2/0, Długość igły w mm +/- 2 mm - 37, Krzywizna igły - 1/2 koła, Przekrój igły - okrągła, Długość nitki +/- 20 cm - 90, 216 saszetek; 7. Grubość nitki - 3/0, Długość igły w mm +/- 2 mm - 24, Krzywizna igły - 3/8 koła, Przekrój igły - odwrotnie tnąca, Długość nitki +/- 20 cm - 75 bezbarwna, 72 saszetki; 8. Grubość nitki - 4/0, Długość igły w mm +/- 2 mm - 19, Krzywizna igły - 3/8 koła, Przekrój igły - odwrotnie tnąca, Długość nitki +/- 20 cm - 75 bezbarwna, 36 saszetki; Igła nie powinna się odginać (zniekształcać) podczas pierwotnego i wielokrotnego przejścia przez tkanki podczas aplikacji dla której wyrób jest przeznaczony. Igła nie może odrywać się od nitki..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena jakościowa - 40

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PAKIET NR 15 - NITKA WCHŁANIALNA SYNTETYCZNA, PLECIONA - CAŁKOWITE WCHŁANIANIE W OKRESIE 40-50 DNI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Grubość nitki - 1, Długość igły w mm +/- 2 mm - 48, Krzywizna igły - 1/2 koła, Przekrój igły - okrągła gruba, Długość nitki +/- 20 cm - 90, 108 saszetek; 2. Grubość nitki - 1, Długość igły w mm +/- 2 mm - 40, Krzywizna igły - 1/2 koła, Przekrój igły - gruba przyostrzona, Długość nitki +/- 20 cm - 90, 360 saszetek; 3. Grubość nitki - 0, Długość igły w mm +/- 2 mm - 48, Krzywizna igły - 1/2 koła, Przekrój igły - okrągła gruba, Długość nitki +/- 20 cm - 90, 180 saszetek; 4. Grubość nitki - 0, Długość igły w mm +/- 2 mm - 40, Krzywizna igły - 1/2 koła, Przekrój igły - okrągła gruba, Długość nitki +/- 20 cm - 90, 252 saszetki; 5. Grubość nitki - 0, Długość igły w mm +/- 2 mm - 37, Krzywizna igły - 1/2 koła, Przekrój igły - okrągła gruba, Długość nitki +/- 20 cm - 90, 180 saszetki; 6. Grubość nitki - 2/0, Długość igły w mm +/- 2 mm - 37, Krzywizna igły - 1/2 koła, Przekrój igły - okrągła lub okrągła przyostrzona, Długość nitki +/- 20 cm - 90, 216 saszetki; 7. Grubość nitki - 2/0, Długość igły w mm +/- 2 mm - 26, Krzywizna igły - 1/2 koła, Przekrój igły - okrągła cienka, Długość nitki +/- 20 cm - 75, 108 saszetki; Igła nie powinna się odginać (zniekształcać) podczas pierwotnego i wielokrotnego przejścia przez tkanki podczas aplikacji dla której wyrób jest przeznaczony. Igła nie może odrywać się od nitki..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena jakościowa - 40

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: PAKIET NR 16 - NITKA NIEWCHŁANIALNA SYNTETYCZNA, PLECIONA POLIESTROWA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Grubość nitki - 2/0, Długość igły w mm +/- 2 mm - 26, Krzywizna igły - 1/2 koła, Przekrój igły - okrągła cienka, Długość nitki +/- 20 cm - 75, 36 saszetek; 2. Grubość nitki - 2/0, Długość igły w mm +/- 2 mm - 30, Krzywizna igły - 1/2 koła, Przekrój igły - okrągła cienka, Długość nitki +/- 20 cm - 75, 72 saszetek; 3. Grubość nitki - 0, Długość igły w mm +/- 2 mm - 30, Krzywizna igły - 3/8 koła, Przekrój igły - tnąca lub odwrotnie tnąca, Długość nitki +/- 20 cm - 75, 108 saszetek; 4. Grubość nitki - 1, Długość igły w mm +/- 2 mm - 26, Krzywizna igły - 1/2 koła, Przekrój igły - okrągła, Długość nitki +/- 20 cm - 75, 36 saszetek; 5. Grubość nitki - 2, Długość igły w mm +/- 2 mm - 37, Krzywizna igły - 1/2 koła, Przekrój igły - okrągła, gruba, Długość nitki +/- 20 cm - 90, 36 saszetek; 6. Grubość nitki - 5, Długość igły w mm +/- 2 mm - 37, Krzywizna igły - 1/2 koła, Przekrój igły - okrągła, gruba, Długość nitki +/- 20 cm - 90, 108 saszetek; Igła nie powinna się odginać (zniekształcać) podczas pierwotnego i wielokrotnego przejścia przez tkanki podczas aplikacji dla której wyrób jest przeznaczony. Igła nie może odrywać się od nitki..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena jakościowa - 40

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: PAKIET NR 17 - NITKA NIEWCHŁANIALNA POLIPROPYLENOWA. MONOFILAMENT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Grubość nitki - 5/0, Długość igły w mm +/- 2 mm - 17, Krzywizna igły - 1/2 koła, Przekrój igły - okrągła cienka, Długość nitki +/- 20 cm - 75, 36 saszetek; 2. Grubość nitki - 4/0, Długość igły w mm +/- 2 mm - 17, Krzywizna igły - 1/2 koła, Przekrój igły - okrągła cienka, Długość nitki +/- 20 cm - 75, 36 saszetek; 3. Grubość nitki - 3/0, Długość igły w mm +/- 2 mm - 26, Krzywizna igły - 1/2 koła, Przekrój igły - okrągła cienka, Długość nitki +/- 20 cm - 75, 72 saszetki; 4. Grubość nitki - 2/0, Długość igły w mm +/- 2 mm - 26, Krzywizna igły - 1/2 koła, Przekrój igły - okrągła cienka, Długość nitki +/- 20 cm - 75, 216 saszetek; 5. Grubość nitki - 0, Długość igły w mm +/- 2 mm - 26, Krzywizna igły - 1/2 koła, Przekrój igły - okrągła gruba, Długość nitki +/- 20 cm - 75, 36 saszetek; 6. Grubość nitki - 0, Długość igły w mm +/- 2 mm - 37, Krzywizna igły - 1/2 koła, Przekrój igły - okrągła gruba, Długość nitki +/- 20 cm - 75, 36 saszetek; 7. Grubość nitki - 1, Długość igły w mm +/- 2 mm - 40, Krzywizna igły - 1/2 koła, Przekrój igły - okrągła gruba, Długość nitki +/- 20 cm - 75, 36 saszetek; Igła nie powinna się odginać (zniekształcać) podczas pierwotnego i wielokrotnego przejścia przez tkanki podczas aplikacji dla której wyrób jest przeznaczony. Igła nie może odrywać się od nitki..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena jakościowa - 40

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: PAKIET NR 18 - PLECIONKA SYNTETYCZNA WCHŁANIALNA O OKRESIE PODTRZYMYWANIA TKANKOWEGO MIN. 75% PO 2 TYGODNIACH I OKRESIE WCHŁANIANIA MAX. 70 DNI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Grubość nitki - 4/0, Długość igły w mm +/- 2 mm - 22, Krzywizna igły - 1/2 koła, Przekrój igły - okrągła cienka, Długość nitki +/- 20 cm - 75, 36 saszetek; 2. Grubość nitki - 3/0, Długość igły w mm +/- 2 mm - 22, Krzywizna igły - 1/2 koła, Przekrój igły - okrągła cienka, Długość nitki +/- 20 cm - 75, 36 saszetek; 3. Grubość nitki - 3/0, Długość igły w mm +/- 2 mm - 26, Krzywizna igły - 1/2 koła, Przekrój igły - okrągła cienka, Długość nitki +/- 20 cm - 75, 108 saszetek; 4. Grubość nitki - 3/0, Długość igły w mm +/- 2 mm - 30, Krzywizna igły - 1/2 koła, Przekrój igły - okrągła cienka, Długość nitki +/- 20 cm - 75, 144 saszetek; 5. Grubość nitki - 2/0, Długość igły w mm +/- 2 mm - 17, Krzywizna igły - 1/2 koła, Przekrój igły - okrągła zwykła, Długość nitki +/- 20 cm - 75, 36 saszetek; 6. Grubość nitki - 2/0, Długość igły w mm +/- 2 mm - 26, Krzywizna igły - 1/2 koła, Przekrój igły - okrągła cienka, Długość nitki +/- 20 cm - 75, 432 saszetek; 7. Grubość nitki - 2/0, Długość igły w mm +/- 2 mm - 30, Krzywizna igły - 1/2 koła, Przekrój igły - okrągła cienka, Długość nitki +/- 20 cm - 75, 216 saszetek; 8. Grubość nitki - 2/0, Długość igły w mm +/- 2 mm - 37, Krzywizna igły - 1/2 koła, Przekrój igły - okrągła, Długość nitki +/- 20 cm - 75, 216 saszetek; 9. Grubość nitki - 0, Długość igły w mm +/- 2 mm - 26, Krzywizna igły - 1/2 koła, Przekrój igły - okrągła, Długość nitki +/- 20 cm - 75, 36 saszetki; 10. Grubość nitki - 0, Długość igły w mm +/- 2 mm - 30, Krzywizna igły - 1/2 koła, Przekrój igły - okrągła, Długość nitki +/- 20 cm - 75, 108 saszetek; 11. Grubość nitki - 0, Długość igły w mm +/- 2 mm - 37, Krzywizna igły - 1/2 koła, Przekrój igły - okrągła, Długość nitki +/- 20 cm - 75, 108 saszetek; 12. Grubość nitki - 1, Długość igły w mm +/- 2 mm - 26, Krzywizna igły - 1/2 koła, Przekrój igły - okrągła gruba, Długość nitki +/- 20 cm - 75, 36 saszetek; 13. Grubość nitki - 1, Długość igły w mm +/- 2 mm - 26, Krzywizna igły - 1/2 koła, Przekrój igły - okrągła, Długość nitki +/- 20 cm - 75, 36 saszetek; 14. Grubość nitki - 1, Długość igły w mm +/- 2 mm - 30, Krzywizna igły - 1/2 koła, Przekrój igły - okrągła, Długość nitki +/- 20 cm - 75 cm, 108 saszetek; 15. Grubość nitki - 1, Długość igły w mm +/- 2 mm - 37, Krzywizna igły - 1/2 koła, Przekrój igły - okrągła lub okrągła pogrubiona, Długość nitki +/- 20 cm - 90, 284 saszetek; 16. Grubość nitki - 1, Długość igły w mm +/- 2 mm - 40, Krzywizna igły - 1/2 koła, Przekrój igły - okrągła lub okrągła pogrubiona, Długość nitki +/- 20 cm - 90, 284 saszetek; 17. Grubość nitki - 2, Długość igły w mm +/- 2 mm - 28, Krzywizna igły - 1/2 koła, Przekrój igły - okrągła lub okrągła pogrubiona, Długość nitki +/- 20 cm - 75, 648 saszetek; 18. Grubość nitki - 2, Długość igły w mm +/- 2 mm - 37, Krzywizna igły - 1/2 koła, Przekrój igły - okrągła lub okrągła pogrubiona, Długość nitki +/- 20 cm - 75, 540 saszetek; 19. Grubość nitki - 2, Długość igły w mm +/- 2 mm - 40, Krzywizna igły - 1/2 koła, Przekrój igły - okrągła lub okrągła pogrubiona, Długość nitki +/- 20 cm - 75, 540 saszetek; 20. Grubość nitki - 2, podwiązka, Długość nitki +/- 20 cm - 150, 36 saszetek; 21. Grubość nitki - 1, podwiązka, Długość nitki +/- 20 cm - 150, 144 saszetek; 22. Grubość nitki - 1, podwiązka, Długość nitki +/- 20 cm - 3 x 45, 180 saszetek; 23. Grubość nitki - 0, podwiązka, Długość nitki +/- 20 cm - 3 x 45, 216 saszetek; 24. Grubość nitki - 0, podwiązka, Długość nitki +/- 20 cm - 150, 144 saszetek; 25. Grubość nitki - 0, podwiązka, Długość nitki +/- 20 cm - 6 x 45, 36 saszetek; 26. Grubość nitki - 2/0, podwiązka, Długość nitki +/- 20 cm - 3 x 45, 288 saszetek; 27. Grubość nitki - 2/0, podwiązka, Długość nitki +/- 20 cm - 150, 144 saszetek; 28. Grubość nitki - 2/0, podwiązka, Długość nitki +/- 20 cm - 6 x 45, 36 saszetek; 29. Grubość nitki - 3/0, podwiązka, Długość nitki +/- 20 cm - 3 x 45, 108 saszetek; Igła nie powinna się odginać (zniekształcać) podczas pierwotnego i wielokrotnego przejścia przez tkanki podczas aplikacji dla której wyrób jest przeznaczony. Igła nie może odrywać się od nitki..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena jakościowa - 40

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: PAKIET NR 19 - NITKA NIEWCHŁANIALNA POLIAMIDOWA. MONOFILAMENT..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Grubość nitki - 5/0, Długość igły w mm +/- 2 mm - 16, Krzywizna igły - 3/8 koła, Przekrój igły - tnąca/ odwrotnie tnąca, Długość nitki +/- 20 cm - 75, 36 saszetek; 2. Grubość nitki - 4/0, Długość igły w mm +/- 2 mm - 24, Krzywizna igły - 3/8 koła, Przekrój igły - tnąca/ odwrotnie tnąca, Długość nitki +/- 20 cm - 75, 180 saszetek; 3. Grubość nitki - 3/0, Długość igły w mm +/- 2 mm - 24, Krzywizna igły - 3/8 koła, Przekrój igły - tnąca/ odwrotnie tnąca, Długość nitki +/- 20 cm - 75, 180 saszetek; 4. Grubość nitki - 3/0, Długość igły w mm +/- 2 mm - 35, Krzywizna igły - 3/8 koła, Przekrój igły - tnąca/ odwrotnie tnąca, Długość nitki +/- 20 cm - 75, 180 saszetek; 5. Grubość nitki - 2/0, Długość igły w mm +/- 2 mm - 24, Krzywizna igły - 3/8 koła, Przekrój igły - tnąca/ odwrotnie tnąca, Długość nitki +/- 20 cm - 75, 288 saszetek; 6. Grubość nitki - 2/0, Długość igły w mm +/- 2 mm - 30, Krzywizna igły - 3/8 koła, Przekrój igły - tnąca/ odwrotnie tnąca, Długość nitki +/- 20 cm - 75, 432 saszetek; 7. Grubość nitki - 2/0, Długość igły w mm +/- 2 mm - 39, Krzywizna igły - 3/8 koła, Przekrój igły - tnąca/ odwrotnie tnąca, Długość nitki +/- 20 cm - 75, 864 saszetek; 8. Grubość nitki - 0, Długość igły w mm +/- 2 mm - 30, Krzywizna igły - 3/8 koła, Przekrój igły - tnąca/ odwrotnie tnąca, Długość nitki +/- 20 cm - 75, 144 saszetek; 9. Grubość nitki - 1, Długość igły w mm +/- 2 mm - 39, Krzywizna igły - 3/8 koła, Przekrój igły - tnąca/ odwrotnie tnąca, Długość nitki +/- 20 cm - 75, 108 saszetek; 10. Grubość nitki - 1 lub 2, Długość igły w mm +/- 2 mm - 90, Krzywizna igły - 3/8 koła, Przekrój igły - tnąca/ odwrotnie tnąca, Długość nitki +/- 20 cm - 90, 72 saszetki; Igła nie powinna się odginać (zniekształcać) podczas pierwotnego i wielokrotnego przejścia przez tkanki podczas aplikacji dla której wyrób jest przeznaczony. Igła nie może odrywać się od nitki..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena jakościowa - 40

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: PAKIET NR 20 - MONOFILAMENT SYNTETYCZNY WCHŁANIALNY O OKRESIE PODTRZYMYWANIA TKANKOWEGO MIN. 75 % PO 2 TYG I W OKRESIE WCHŁANIANIA MAX. 120 DNI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Grubość nitki - 1, Długość igły w mm +/- 2 mm - 48, Krzywizna igły - 1/2 koła, Przekrój igły - okrągła, Długość nitki +/- 20 cm - 90, 108 saszetek; 2. Grubość nitki - 2/0, Długość igły w mm +/- 2 mm - 30, Krzywizna igły - 1/2 koła, Przekrój igły - okrągła cienka, Długość nitki +/- 20 cm - 75, 216 saszetek; 3. Grubość nitki - 2/0, Długość igły w mm +/- 2 mm - 26, Krzywizna igły - 1/2 koła, Przekrój igły - okrągła cienka, Długość nitki +/- 20 cm - 75, 180 saszetek; 4. Grubość nitki - 2/0, Długość igły w mm +/- 2 mm - 22, Krzywizna igły - 1/2 koła, Przekrój igły - okrągła cienka, Długość nitki +/- 20 cm - 75, 36 saszetek; 5. Grubość nitki - 3/0, Długość igły w mm +/- 2 mm - 30, Krzywizna igły - 1/2 koła, Przekrój igły - okrągła cienka, Długość nitki +/- 20 cm - 75, 216 saszetek; 6. Grubość nitki - 3/0, Długość igły w mm +/- 2 mm - 26, Krzywizna igły - 1/2 koła, Przekrój igły - okrągła cienka, Długość nitki +/- 20 cm - 75, 180 saszetek; 7. Grubość nitki - 4/0, Długość igły w mm +/- 2 mm - 22, Krzywizna igły - 1/2 koła, Przekrój igły - okrągła cienka, Długość nitki +/- 20 cm - 75, 36 saszetek; Igła nie powinna się odginać (zniekształcać) podczas pierwotnego i wielokrotnego przejścia przez tkanki podczas aplikacji dla której wyrób jest przeznaczony. Igła nie może odrywać się od nitki..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena jakościowa - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.