eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poddębice › DOSTAWA MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI PAROWEJ ORAZ NICI CHIRURGICZNYCH DLA SP ZOZ W PODDĘBICACH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-09-22

Poddębice: DOSTAWA MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI PAROWEJ ORAZ NICI CHIRURGICZNYCH DLA SP ZOZ W PODDĘBICACH
Numer ogłoszenia: 327352 - 2009; data zamieszczenia: 22.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 215940 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Poddębicach, ul. Mickiewicza 16, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 043 678 36 22, faks 043 678 20 21.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI PAROWEJ ORAZ NICI CHIRURGICZNYCH DLA SP ZOZ W PODDĘBICACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa nici chirurgicznych oraz artykułów do sterylizacji parowej w ilościach i asortymencie określonym w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowo - cenowy. Kod CPV: 33.14.11.21 - 4 (szwy chirurgiczne), 33.19.10.00-5 (Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne). 3.2 Przedmiot dostawy musi odpowiadać wymaganiom polskich norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane lub też - w przypadku ich braku - europejskich aprobat technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych, polskich norm przenoszących normy europejskie, polskich norm wprowadzających normy międzynarodowe, polskich norm, polskich aprobat technicznych (art. 30 ust. 1 i 2 ustawy Pzp). 3.3 Przedmiot dostawy musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 126, poz. 1380 z późn. zm.). 3.4 Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego jest zobowiązany przedłożyć do wglądu dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi określone w pkt. 3.3. 3.5 W przypadku Pakietów nr: 5, 6, 8 do składanej oferty Wykonawca jest zobowiązany załączyć dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia posiada : - zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym w formie certyfikatu wyrobu medycznego CE; 3.6 Celem oceny zgodności parametrów oferowanego asortymentu należy dostarczyć Zamawiającemu bezpłatne, bezzwrotne próbki w ilościach podanych poniżej. Termin dostawy próbek najpóźniej w dniu otwarcia ofert (Wykonawca jest zobowiązany do takiego oznakowania próbek, by ich identyfikacja nie budziła wątpliwości). 3.7 Zamawiający sprawdzi czy załączone do oferty próbki spełniają wymagania opisane w poszczególnych pakietach Formularza ofertowo - cenowego (Załącznik Nr 1 do SIWZ) tj.: Pakiet Nr 1 poz. 1 - 10 sztuk; Pakiet Nr 1 poz. 2 - 3 sztuki; Pakiet Nr 3 poz. od 1 od 2 - po 2 metry; Pakiet Nr 4 poz. 1 - 2 sztuki; Pakiet Nr 5 poz. od 1 do 4 - po 3 sztuki; Pakiet Nr 6 poz. od 1 do 8 - po 5 metrów; Pakiet Nr 7 poz. 1 - 10 sztuk; Pakiet Nr 7 poz. 2 - 1 opakowanie; Pakiet Nr 7 poz. 3, 4, 5 - po 3 szt.; Pakiet Nr 8 poz. od 1 do 5 - po 4 metry; Pakiet Nr 9 poz. 1 - 4 sztuki; Pakiet Nr 10 poz. od 1 do 3 - po 1 sztuce; Pakiet Nr 11 poz. 1 - 2 sztuki; Pakiet Nr 12 poz. 1 - 3 saszetki; Pakiet Nr 13 poz. 1 - 1 sztuka; Pakiet Nr 14 poz. od 1 do 8 - po 3 sztuki; Pakiet Nr 15 poz. od 1 do 7 - po 3 sztuki; Pakiet Nr 16 poz. od 1 do 6 - po 3 sztuki; Pakiet Nr 17 poz. od 1 do 7 - po 3 sztuki; Pakiet Nr 18 poz. od 1 do 29 - po 3 sztuki; Pakiet Nr 19 poz. od 1 do 10 - po 3 sztuki; Pakiet Nr 20 poz. od 1 do 7 - po 3 sztuki; Próbki posłużą Zamawiającemu do oceny wg kryterium: 1) cena - dla Pakietów nr: 1, 2, 3, 4, 7, 9, 10, 11, 12 i 13 oraz 2) cena i ocena jakościowa - dla Pakietów nr: 5, 6, 8, 14, 15, 16, 17, 18, 19 i 20 (przy zastosowaniu punktacji określonej w załączniku nr 6 - Parametry jakościowe asortymentu pod warunkiem, iż będą odpowiadać opisowi asortymentu podanemu w Załączniku nr 1 do SIWZ. Każda próbka powinna zawierać dołączony opis z numerem wskazującym, której pozycji przetargowej dotyczy. Ponadto wymagany jest pisemny wykaz asortymentu i ilości dostarczonych próbek. W przypadku gdy komisja przetargowa przy ocenie w każdej części przedmiotu zamówienia stwierdzi, że parametry zaoferowanego asortymentu są niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia określonym w Załączniku Nr 1 do SIWZ, to oferta Wykonawcy w tym pakiecie zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.). 3.8 Realizacja dostaw będzie się odbywać sukcesywnie na podstawie zamówień składanych przez upoważnionego pracownika Apteki Szpitalnej za pośrednictwem faxu, za potwierdzeniem transmisji. 3.9 Dostawy asortymentu będą odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy do Apteki Szpitalnej mieszczącej się w siedzibie Zamawiającego, w godz. 7:25 -15:00 w terminie 5 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia zamówionego towaru w miejscu wyznaczonym przez pracownika Apteki Szpitalnej. 3.10 Ewentualne reklamacje dostaw z tytułu jakości lub ilości dostarczonego towaru składane będą Wykonawcy za pośrednictwem faxu, za potwierdzeniem transmisji niezwłocznie po ich stwierdzeniu. 3.11 Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia odpowiedzi na złożoną reklamację w ciągu 48 h od chwili złożenia reklamacji, a w przypadku braku odpowiedzi, reklamację uważać się będzie w całości uznaną przez Wykonawcę. 3.12 W przypadku uznania reklamacji za zasadną Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni roboczych od chwili uznania reklamacji wymienić towar na wolny od wad bądź uzupełnić braki ilościowe na własny koszt i we własnym zakresie. 3.13 Zamawiający zastrzega sobie stałość cen przez okres obowiązywania umowy za wyjątkiem zmian stawki podatku VAT, które to obowiązują z chwilą wprowadzenia ich stosowanymi przepisami. 3.14 Faktyczna ilość zamawianego asortymentu zależna będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Określone przez Zamawiającego w Załączniku Nr 1 do SIWZ (stanowiącym Załącznik Nr 1 do umowy) ilości przedmiotu zamówienia są ilościami maksymalnymi i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich zakupienia u Wykonawcy i nie mogą być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. 3.15 Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany w umowie w przypadku zaprzestania produkcji którejkolwiek z części asortymentu będącego przedmiotem umowy, wówczas Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego potwierdzenia stosownym dokumentem zaprzestania wytwarzania produktu oraz do przedstawienia Zamawiającemu propozycji zamiennika takiego wyrobu o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w przetargu w cenie zaoferowanej za przedmiot umowy w przetargu lub cenie korzystniejszej dla Zamawiającego niż w przetargu. Zmiana umowy w tym zakresie nastąpi po pisemnym zaakceptowaniu przez Zamawiającego propozycji zamiennika. 3.16 Dopuszcza się zmiany umowy polegające na obniżeniu ceny jednostkowej towaru, oraz zmiany ilości poszczególnych pozycji asortymentowych pod warunkiem nie przekroczenia wartości brutto umowy. 3.17 Jeżeli w czasie wykonywania dostawy Wykonawca będzie zlecał czynności związane z dostawą przedmiotu zamówienia innym podmiotom tj. podwykonawcom, zobowiązany jest wpisać zakres tych czynności w Załączniku Nr 5 do SIWZ. 3.18 Zamawiający dopuszcza możliwość zamieszczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowo - cenowym (Załącznik Nr 1 do SIWZ) tylko tych pakietów, na które składa ofertę..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.19.10.00-5.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 148516.38 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1 - Pakiet Nr 1- TESTY CHEMICZNE I BIOLOGICZNE DO STERYLIZACJI PLAZMOWEJ

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INFORMER MED. Sp. z o. o., Ul. Winogrady 118, 61-626 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 9815.00
  • Oferta z najniższą ceną: 9815.00 oferta z najwyższą ceną: 9815.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: PAKIET NR 4 - OPAKOWANIA DO STERYLIZACJI PAROWEJ I

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INFORMER MED. Sp. z o. o., Ul. Winogrady 118, 61-626 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1990.00
  • Oferta z najniższą ceną: 1990.00 oferta z najwyższą ceną: 1990.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: PAKIET NR 5 - OPAKOWANIA DO STERYLIZACJI PAROWEJ II

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., Ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 3960.00
  • Oferta z najniższą ceną: 3960.00 oferta z najwyższą ceną: 4210.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: PAKIET NR 6 - OPAKOWANIA DO STERYLIZACJI PAROWEJ III

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INFORMER MED. Sp. z o.o., Ul. Winogrady 118, 61-626 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 15368.00
  • Oferta z najniższą ceną: 15368.00 oferta z najwyższą ceną: 19150.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: PAKIET NR 7 - TESTY CHEMICZNE I BIOLOGICZNE DO STERYLIZACJI PAROWEJ

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INFORMER MED. Sp. z o.o., Ul. Winogrady 118, 61-626 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 3810.00
  • Oferta z najniższą ceną: 3810.00 oferta z najwyższą ceną: 4761.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: PAKIET NR 8 - OPAKOWANIA DO STERYLIZACJI PLAZMOWEJ

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Krajowe Towarzystwo Gospodarcze SEMIGAT S.A., Ul. Ratuszowa 11 lok. 318, 03-450 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 13281.00
  • Oferta z najniższą ceną: 13281.00 oferta z najwyższą ceną: 13281.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: PAKIET NR 9 - MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO STERYLIZACJI

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Krajowe Towarzystwo Gospodarcze SEMIGAT S.A., Ul. Ratuszowa 11, 03-450 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 2694.26
  • Oferta z najniższą ceną: 2694.26 oferta z najwyższą ceną: 2694.26
  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Pakiet nr 10 - SIATKI PRZEPUKLINOWE

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GRENA LTD., 1 SAXON COURT, HANDLOW DOWN, EAST SUSSEX, TN224DT, kraj/woj. Zjednoczone Królestwo.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 3778.00
  • Oferta z najniższą ceną: 3778.00 oferta z najwyższą ceną: 11045.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: PAKIET NR 11 - OSŁONA NA PRZEWODY URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., Ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 968.00
  • Oferta z najniższą ceną: 968.00 oferta z najwyższą ceną: 968.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: PAKIET NR 12 - NITKA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COVIDIEN POLSKA Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 6369.00
  • Oferta z najniższą ceną: 6369.00 oferta z najwyższą ceną: 6369.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 13   

Nazwa: PAKIET NR 13 - TAŚMA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Aesculap Chifa Sp. z o.o., Ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1200.00
  • Oferta z najniższą ceną: 1200.00 oferta z najwyższą ceną: 1200.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 14   

Nazwa: PAKIET NR 14 - MONOFILAMENT SYNTETYCZNY WCHŁANIALNY, OKRES WCHŁANIANIA DO 90 DNI

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Aesculap Chifa Sp. z o.o., Ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 14853.60
  • Oferta z najniższą ceną: 14853.60 oferta z najwyższą ceną: 14853.60
  • Waluta: PLN.

Część NR: 15   

Nazwa: PAKIET NR 15 - NITKA WCHŁANIALNA SYNTETYCZNA, PLECIONA - CAŁKOWITE WCHŁANIANIE W OKRESIE 40-50 DNI

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Aesculap Chifa Sp. z o.o., Ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 11124.00
  • Oferta z najniższą ceną: 11124.00 oferta z najwyższą ceną: 11390.40
  • Waluta: PLN.

Część NR: 16   

Nazwa: PAKIET NR16 - NITKA NIEWCHŁANIALNA SYNTETYCZNA, PLECIONA POLIESTROWA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo YAVO Sp. z o.o., Ul. Bawełniana 17, 97-400 Bełchatów, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1945.44
  • Oferta z najniższą ceną: 1.945,44 oferta z najwyższą ceną: 2.419,20
  • Waluta: PLN.

Część NR: 17   

Nazwa: PAKIET NR 17 - NITKA NIEWCHŁANIALNA POLIPROPYLENOWA. MONOFILAMENT

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo YAVO Sp. z o.o., Ul. Bawełniana 17, 97-400 Bełchatów, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1694.52
  • Oferta z najniższą ceną: 1694.52 oferta z najwyższą ceną: 4715.64
  • Waluta: PLN.

Część NR: 18   

Nazwa: PAKIET NR 18 - PLECIONKA SYNTETYCZNA WCHŁANIALNA O OKRESIE PODTRZYMYWANIA TKANKOWEGO MIN. 75% PO 2 TYGODNIACH I OKRESIE WCHŁANIANIA MAX. 70 DNI

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo YAVO Sp. z o.o., Ul. Bawełniana 17, 97-400 Bełchatów, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 32520.08
  • Oferta z najniższą ceną: 32520.08 oferta z najwyższą ceną: 56095.40
  • Waluta: PLN.

Część NR: 19   

Nazwa: PAKIET NR 19 - NITKA NIEWCHŁANIALNA POLIAMIDOWA. MONOFILAMENT.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DAMEN Sp. z o.o., Ul. Piłsudskiego 257 A, 05-261 Marki, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 5934.60
  • Oferta z najniższą ceną: 5934.60 oferta z najwyższą ceną: 13844.52
  • Waluta: PLN.

Część NR: 20   

Nazwa: PAKIET NR 20 - PAKIET NR 20 - MONOFILAMENT SYNTETYCZNY WCHŁANIALNY O OKRESIE PODTRZYMYWANIA TKANKOWEGO MIN. 75 % PO 2 TYG I W OKRESIE WCHŁANIANIA MAX. 120 DNI

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COVIDIEN POLSKA Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 17210.88
  • Oferta z najniższą ceną: 17210.88 oferta z najwyższą ceną: 17210.88
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.