eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Zarządzanie lokalami mieszkalnymi i użytkowymi będącymi w zasobach Miasta Siedlce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-11-08

Siedlce: Zarządzanie lokalami mieszkalnymi i użytkowymi będącymi w zasobach Miasta Siedlce
Numer ogłoszenia: 215589 - 2007; data zamieszczenia: 08.11.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 184054 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Siedlce, Skwer Niepodległości, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6430785, fax 025 6430718.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie lokalami mieszkalnymi i użytkowymi będącymi w zasobach Miasta Siedlce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. - lokale w budynkach komunalnych (załącznik nr 1 do projektu umowy), 2. - lokale komunalne w budynkach wspólnot z udziałem Miasta (załącznik nr 2 do projektu umowy), 3. - lokale w budynkach prywatnych w przymusowym zarządzie Miasta (załącznik nr 3 do projektu umowy), 4. - lokale komunalne w budynkach prywatnych (załącznik nr 4 do projektu umowy), 5. - lokal komunalny w zasobach Siedleckiej Spółdzielni Mieszkaniowej (załącznik nr 5 do projektu umowy), 6. - lokale w budynkach Skarbu Państwa (załącznik nr 6 do projektu umowy), 7. - garaże, komórki, reklamy, media pobierane przez inne podmioty z budynków komunalnych (załącznik nr 7 do projektu umowy) Powierzchnia lokali mieszkalnych wynosi: 66 076,07 m2 Powierzchnia lokali użytkowych wynosi: 3 236,72 m2 Zadania z zakresu zarządzania zasobami komunalnymi Miasta Siedlce: 1. Nadzór i współpraca z jednostkami prowadzącymi konserwację i bieżące utrzymanie lokali komunalnych oraz budynków j.w. 2. Ustalanie i rozliczanie zużycia wody, gazu, ciepła, odpadów itp. na podstawie odczytów liczników, norm dla lokali lub na mieszkańca. 3. Kontrola wykonania usług eksploatacyjnych i konserwacyjnych w budynkach, zleconych innym firmom i potwierdzanie ich wykonania. 4. Zawieranie umów z najemcami lokali mieszkalnych, zawieranie umów z najemcami lokali użytkowych, z najemcami garaży i dodatkowych komórek na podstawie skierowania Zleceniodawcy. Jeżeli podstawą rozwiązania umowy najmu jest zwłoka z zapłatą czynszu lub opłat za lokal, Zleceniobiorca może zawrzeć nową umowę z tym samym najemcą po uregulowaniu przez niego w/w zaległości, o ile nie zapadł wcześniej prawomocny wyrok orzekający eksmisję z lokalu. 5. Naliczanie najemcom opłat należnych z tytułu zajmowanego lokalu, garażu lub komórki tj. czynszu oraz innych opłat związanych z eksploatacją budynku i lokalu, jak również naliczanie odszkodowania za korzystanie z lokali bez tytułu prawnego. Wysokość odszkodowania za bezumowne korzystanie z lokalu w przypadku braku odrębnego uregulowania winna odpowiadać dotychczasowej wysokości czynszu. 6. Przyjmowanie w imieniu i na rzecz Zleceniodawcy wszelkich opłat o których mowa w pkt. 5 na konto Zleceniobiorcy i niezwłocznie (w ciągu 7 dni) przekazywanie zebranych należności na konto Zleceniodawcy. 7. Bieżące monitorowanie ściągalności należności wynikających z umów najmu, bądź bezumownego korzystania z lokali, garaży i komórek oraz comiesięczne informowanie Zleceniodawcy o stanie zadłużenia. Informacja winna zawierać imienny wykaz osób zalegających z opłatami, ich adresem, kwotą zaległości, okresem zalegania. Informacja winna być przekazana Zleceniodawcy w terminie 14 dni po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego w formie papierowej i elektronicznej uzgodnionej ze Zleceniodawcą. 8. Comiesięczne informowanie Zleceniodawcy o realizacji zasądzonych nakazów zapłaty. Informacja winna być w formie pisemnej i zawierać datę nakazu zapłaty, sygnaturę akt, zasądzoną należność główną, odsetki, koszty sądowe. 9. Windykacja w imieniu Zleceniodawcy należności z tytułu czynszu i innych opłat za używanie lokalu, garażu lub komórki, należności z tytułu bezumownego korzystania z lokalu, garażu i komórki z wyłączeniem ich dochodzenia na drodze postępowania sądowego i egzekucyjnego. 10. Zleceniobiorca zobowiązany jest do przygotowywania i przekazania Zleceniodawcy dokumentów niezbędnych do dochodzenia należności na drodze postępowania sądowego, obejmujących w szczególności: podstawę prawną do zajmowania lokalu, wyliczenie nie uiszczonych należności z tytułu czynszu najmu, opłat za bezumowne korzystanie i opłat dodatkowych wraz z odsetkami, z wyszczególnieniem okresu zaległości, dokonanych wpłat wraz z dowodami wpłaty oraz wezwanie do zapłaty. Obowiązek przesłania powyższych dokumentów dotyczy sytuacji zalegania przez najemcę lub osoby korzystające bez tytułu prawnego z płatnościami za zajmowany lokal za 3 okresy płatności, przy czym wpłaty cząstkowe nie zwalniają Zleceniobiorcy z obowiązku jej przekazywania. Dokumentacja przekazywana będzie w terminie do 10 dnia miesiąca następującego po upływie trzymiesięcznego okresu zalegania z płatnościami. 11. Wypowiadanie w imieniu Zleceniodawcy umów najmu na lokale mieszkalne lokatorom, stosownie do przepisów ustawy z dnia 21 czerwca 2001r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 71, poz. 733 z późn. zm.). 12. Wypowiadanie w imieniu Zleceniodawcy umów najmu lokali użytkowych, garaży i komórek następuje każdorazowo na podstawie decyzji Prezydenta Miasta. 13. Zleceniobiorca ma obowiązek wysłania wezwania do zapłaty zaległości przez najemcę po upływie jednego pełnego okresu płatności. 14. Zleceniobiorca ma obowiązek informowania Zleceniodawcy o zaleganiu najemcy z opłatami za najem lokalu użytkowego, garażu lub komórki za pełne dwa okresy płatności. 15. Zleceniobiorca zobowiązany jest do przygotowywania i przekazania Zleceniodawcy dokumentów niezbędnych do dochodzenia należności za najem lokali użytkowych, garaży i komórek na drodze postępowania sądowego, obejmującego w szczególności: podstawę prawną zajmowania lokalu, wyliczenie nieuiszczonych należności z tytułu czynszu najmu, opłat za bezumowne korzystanie i opłat dodatkowych wraz z odsetkami, z wyszczególnieniem okresu zaległości, dokonanych wpłat wraz z dowodami wpłaty oraz wezwanie do zapłaty. Obowiązek przesłania powyższych dokumentów dotyczy sytuacji zalegania przez najemcę lub osoby korzystające bez tytułu prawnego z płatnościami za zajmowany lokal za 2 okresy płatności, przy czym wpłaty cząstkowe nie zwalniają Zleceniobiorcy z obowiązku jej przekazywania. Dokumentacja przekazywana będzie w terminie do 10 dnia miesiąca następującego po upływie dwumiesięcznego okresu zalegania z płatnościami. 16. Pisemne informowanie Zleceniodawcy w terminie do 10 każdego miesiąca o nie wywiązywaniu się przez lokatora z postanowień umów na ratalną spłatę zadłużenia oraz przekazywanie na żądanie Zleceniodawcy dokumentów niezbędnych do dochodzenia przez niego na drodze postępowania sądowego należności wynikających z tych umów oraz zwrotu przedmiotu najmu. 17. Przygotowanie Zleceniodawcy w terminie 14 dni po zakończeniu kwartału wykazu kaucji, których roszczenie zwrotu przedawniło się. 18. Przekazywanie i przejmowanie protokolarne lokali wynajmowanych z opisem ich stanu technicznego oraz zakresem koniecznych remontów i zabezpieczenie tych lokali przed samowolnym zajęciem. 19. Obsługa techniczna czynności eksmisyjnych z lokali komunalnych, polegająca na zapewnieniu pracowników oraz sprzętu. 20. Wyrażanie zgody na wprowadzenie ulepszeń przez najemców lokali mieszkalnych i zawieranie umowy określającej sposób rozliczeń z tego tytułu. Powyższe wymaga uprzedniej akceptacji Prezydenta Miasta. 21. Aktywne kontrolowanie zasobów mieszkaniowych i pisemne informowanie Wydziału Gospodarki Komunalnej o lokalach zwolnionych i dokonanych samowolnych zajęciach lokalu oraz podejmowanie czynności zmierzających do ich opróżnienia, z wyłączeniem postępowania sądowego i egzekucyjnego. 22. Zabezpieczanie opróżnionych lokali przed dewastacją i samowolnym zajęciem. 23. Przygotowywanie rzutów odpowiedniej kondygnacji budynku z zaznaczeniem lokali wraz z pomieszczeniami przynależnymi, niezbędnych do sprzedaży tych lokali (art. 2 ust. 5 ustawy z dnia 20 czerwca 1994 roku o własności lokali). 24. Prowadzenie ewidencji finansowo - księgowej z działalności zarządcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 25. Przyjmowanie wniosków i skarg najemców w zakresie bieżącego utrzymania mieszkań i ich załatwianie. 26. Zawieranie w imieniu Zleceniodawcy i na jego rzecz, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego umów, z zachowaniem zasad wynikających z ustawy o zamówieniach publicznych, w następującym zakresie: a) odprowadzania ścieków, b) dostarczania ciepłej i zimnej wody, c) dostarczania energii cieplnej i elektrycznej, d) konserwacji anten zbiorczych oraz funkcjonowania dźwigów osobowych. 27. Egzekwowanie od kontrahentów należytego wywiązywania się z zawartych umów o których mowa w pkt. 26, wypowiadanie ich oraz dochodzenie roszczeń na ich podstawie. 28. Wykonywanie w imieniu właściciela czynności określonych w rozdziale 6 ustawy Prawo budowlane. 29. Zgłaszanie Zamawiającemu konieczności wykonania remontów lokali, napraw lub wymiany instalacji i elementów wyposażenia technicznego w zakresie nie obciążającym najemcy, na podstawie przeglądów wykonanych po zgłoszeniu przez najemców i stwierdzeniu złego stanu technicznego instalacji czy elementów mieszkania. 30. Zawieranie umów z zainteresowanymi podmiotami na umieszczanie reklam na budynkach komunalnych na podstawie decyzji Prezydenta Miasta. 31. Prowadzenie ksiąg budynków (dokonywanie przeglądów budowlanych określonych w prawie budowlanym oraz prowadzenie ksiąg obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami) będących w zarządzie. 32. Ubezpieczanie budynków, opłacanie podatków i innych opłat publiczno - prawnych, jeżeli nie są pokrywane bezpośrednio przez najemców. 33. Zapewnienie ochrony przeciwpożarowej budynków. 34. Deratyzacja i dezynsekcja w częściach wspólnych budynków; przeglądy kanałów wentylacyjnych i spalinowych oraz instalacji w zakresie przewidzianym w prawie budowlanym. 35. Wykonywanie w imieniu i na rachunek Zleceniodawcy czynności przewidzianych w prawie budowlanym w przypadku zaistnienia katastrofy budowlanej. 36. Usuwanie awarii na przyłączach przynależnych do budynku (np. na przykanaliku sanitarnym) na koszt Zamawiającego, po uzgodnieniu z nim zakresu robót. 37. Przygotowanie i przekazanie Zleceniodawcy w terminie do dnia 9 każdego miesiąca za miesiąc poprzedni: a) sprawozdania finansowego z należności, dochodów, b) rejestru VAT ze sprzedaży związanej z lokalami i budynkami komunalnymi wraz z kopiami faktur. 38. Przesyłanie do Zleceniodawcy do 14 dnia miesiąca następującego po upływie każdego kwartału, następujących dokumentów: - sprawozdania z czynności wykonywanych w ramach upoważnienia - działania w imieniu Miasta, - sprawozdania finansowego z windykacji należności (tabela uzgodniona pomiędzy stronami). 39. Udostępnianie wszelkiej dokumentacji dotyczącej zarządzanego zasobu, udzielanie niezbędnych wyjaśnień oraz pisemne przygotowanie wszystkich materiałów każdorazowo na pisemny wniosek Zleceniodawcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy Kod CPV wg słownika 2008: 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 837581,84 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.11.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Siedlcach, Spółka z o.o., ul. Brzeska 110, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 29712.70
  • Oferta z najniższą ceną: 29712.70 / oferta z najwyższą ceną: 56148.12
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.