eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Zarządzanie lokalami mieszkalnymi i użytkowymi będącymi w zasobach Miasta Siedlce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-04

Siedlce: Zarządzanie lokalami mieszkalnymi i użytkowymi będącymi w zasobach Miasta Siedlce
Numer ogłoszenia: 184054 - 2007; data zamieszczenia: 04.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Siedlce, Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6430785, fax 025 6430718.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie lokalami mieszkalnymi i użytkowymi będącymi w zasobach Miasta Siedlce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: 1. - lokale w budynkach komunalnych (załącznik nr 1 do projektu umowy), 2. - lokale komunalne w budynkach wspólnot z udziałem Miasta (załącznik nr 2 do projektu umowy), 3. - lokale w budynkach prywatnych w przymusowym zarządzie Miasta (załącznik nr 3 do projektu umowy), 4. - lokale komunalne w budynkach prywatnych (załącznik nr 4 do projektu umowy), 5. - lokal komunalny w zasobach Siedleckiej Spółdzielni Mieszkaniowej (załącznik nr 5 do projektu umowy), 6. - lokale w budynkach Skarbu Państwa (załącznik nr 6 do projektu umowy), 7. - garaże, komórki, reklamy, media pobierane przez inne podmioty z budynków komunalnych (załącznik nr 7 do projektu umowy) Powierzchnia lokali mieszkalnych wynosi: 66 076,07 m2 Powierzchnia lokali użytkowych wynosi: 3 236,72 m2 Zadania z zakresu zarządzania zasobami komunalnymi Miasta Siedlce: 1. Nadzór i współpraca z jednostkami prowadzącymi konserwację i bieżące utrzymanie lokali komunalnych oraz budynków j.w. 2. Ustalanie i rozliczanie zużycia wody, gazu, ciepła, odpadów itp. na podstawie odczytów liczników, norm dla lokali lub na mieszkańca. 3. Kontrola wykonania usług eksploatacyjnych i konserwacyjnych w budynkach, zleconych innym firmom i potwierdzanie ich wykonania. 4. Zawieranie umów z najemcami lokali mieszkalnych, zawieranie umów z najemcami lokali użytkowych, z najemcami garaży i dodatkowych komórek na podstawie skierowania Zleceniodawcy. Jeżeli podstawą rozwiązania umowy najmu jest zwłoka z zapłatą czynszu lub opłat za lokal, Zleceniobiorca może zawrzeć nową umowę z tym samym najemcą po uregulowaniu przez niego w/w zaległości, o ile nie zapadł wcześniej prawomocny wyrok orzekający eksmisję z lokalu. 5. Naliczanie najemcom opłat należnych z tytułu zajmowanego lokalu, garażu lub komórki tj. czynszu oraz innych opłat związanych z eksploatacją budynku i lokalu, jak również naliczanie odszkodowania za korzystanie z lokali bez tytułu prawnego. Wysokość odszkodowania za bezumowne korzystanie z lokalu w przypadku braku odrębnego uregulowania winna odpowiadać dotychczasowej wysokości czynszu. 6. Przyjmowanie w imieniu i na rzecz Zleceniodawcy wszelkich opłat o których mowa w pkt. 5 na konto Zleceniobiorcy i niezwłocznie (w ciągu 7 dni) przekazywanie zebranych należności na konto Zleceniodawcy. 7. Bieżące monitorowanie ściągalności należności wynikających z umów najmu, bądź bezumownego korzystania z lokali, garaży i komórek oraz comiesięczne informowanie Zleceniodawcy o stanie zadłużenia. Informacja winna zawierać imienny wykaz osób zalegających z opłatami, ich adresem, kwotą zaległości, okresem zalegania. Informacja winna być przekazana Zleceniodawcy w terminie 14 dni po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego w formie papierowej i elektronicznej uzgodnionej ze Zleceniodawcą. 8. Comiesięczne informowanie Zleceniodawcy o realizacji zasądzonych nakazów zapłaty. Informacja winna być w formie pisemnej i zawierać datę nakazu zapłaty, sygnaturę akt, zasądzoną należność główną, odsetki, koszty sądowe. 9. Windykacja w imieniu Zleceniodawcy należności z tytułu czynszu i innych opłat za używanie lokalu, garażu lub komórki, należności z tytułu bezumownego korzystania z lokalu, garażu i komórki z wyłączeniem ich dochodzenia na drodze postępowania sądowego i egzekucyjnego. 10. Zleceniobiorca zobowiązany jest do przygotowywania i przekazania Zleceniodawcy dokumentów niezbędnych do dochodzenia należności na drodze postępowania sądowego, obejmujących w szczególności: podstawę prawną do zajmowania lokalu, wyliczenie nie uiszczonych należności z tytułu czynszu najmu, opłat za bezumowne korzystanie i opłat dodatkowych wraz z odsetkami, z wyszczególnieniem okresu zaległości, dokonanych wpłat wraz z dowodami wpłaty oraz wezwanie do zapłaty. Obowiązek przesłania powyższych dokumentów dotyczy sytuacji zalegania przez najemcę lub osoby korzystające bez tytułu prawnego z płatnościami za zajmowany lokal za 3 okresy płatności, przy czym wpłaty cząstkowe nie zwalniają Zleceniobiorcy z obowiązku jej przekazywania. Dokumentacja przekazywana będzie w terminie do 10 dnia miesiąca następującego po upływie trzymiesięcznego okresu zalegania z płatnościami. 11. Wypowiadanie w imieniu Zleceniodawcy umów najmu na lokale mieszkalne lokatorom, stosownie do przepisów ustawy z dnia 21 czerwca 2001r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 71, poz. 33 z późn. zm.). 12. Wypowiadanie w imieniu Zleceniodawcy umów najmu lokali użytkowych, garaży i komórek następuje każdorazowo na podstawie decyzji Prezydenta Miasta. 13. Zleceniobiorca ma obowiązek wysłania wezwania do zapłaty zaległości przez najemcę po upływie jednego pełnego okresu płatności. 14. Zleceniobiorca ma obowiązek informowania Zleceniodawcy o zaleganiu najemcy z opłatami za najem lokalu użytkowego, garażu lub komórki za pełne dwa okresy płatności. 15. Zleceniobiorca zobowiązany jest do przygotowywania i przekazania Zleceniodawcy dokumentów niezbędnych do dochodzenia należności za najem lokali użytkowych, garaży i komórek na drodze postępowania sądowego, obejmującego w szczególności: podstawę prawną zajmowania lokalu, wyliczenie nieuiszczonych należności z tytułu czynszu najmu, opłat za bezumowne korzystanie i opłat dodatkowych wraz z odsetkami, z wyszczególnieniem okresu zaległości, dokonanych wpłat wraz z dowodami wpłaty oraz wezwanie do zapłaty. Obowiązek przesłania powyższych dokumentów dotyczy sytuacji zalegania przez najemcę lub osoby korzystające bez tytułu prawnego z płatnościami za zajmowany lokal za 2 okresy płatności, przy czym wpłaty cząstkowe nie zwalniają Zleceniobiorcy z obowiązku jej przekazywania. Dokumentacja przekazywana będzie w terminie do 10 dnia miesiąca następującego po upływie dwumiesięcznego okresu zalegania z płatnościami. 16. Pisemne informowanie Zleceniodawcy w terminie do 10 każdego miesiąca o nie wywiązywaniu się przez lokatora z postanowień umów na ratalną spłatę zadłużenia oraz przekazywanie na żądanie Zleceniodawcy dokumentów niezbędnych do dochodzenia przez niego na drodze postępowania sądowego należności wynikających z tych umów oraz zwrotu przedmiotu najmu. 17. Przygotowanie Zleceniodawcy w terminie 14 dni po zakończeniu kwartału wykazu kaucji, których roszczenie zwrotu przedawniło się. 18. Przekazywanie i przejmowanie protokolarne lokali wynajmowanych z opisem ich stanu technicznego oraz zakresem koniecznych remontów i zabezpieczenie tych lokali przed samowolnym zajęciem. 19. Obsługa techniczna czynności eksmisyjnych z lokali komunalnych, polegająca na zapewnieniu pracowników oraz sprzętu. 20. Wyrażanie zgody na wprowadzenie ulepszeń przez najemców lokali mieszkalnych i zawieranie umowy określającej sposób rozliczeń z tego tytułu. Powyższe wymaga uprzedniej akceptacji Prezydenta Miasta. 21. Aktywne kontrolowanie zasobów mieszkaniowych i pisemne informowanie Wydziału Gospodarki Komunalnej o lokalach zwolnionych i dokonanych samowolnych zajęciach lokalu oraz podejmowanie czynności zmierzających do ich opróżnienia, z wyłączeniem postępowania sądowego i egzekucyjnego. 22. Zabezpieczanie opróżnionych lokali przed dewastacją i samowolnym zajęciem. 23. Przygotowywanie rzutów odpowiedniej kondygnacji budynku z zaznaczeniem lokali wraz z pomieszczeniami przynależnymi, niezbędnych do sprzedaży tych lokali (art. 2 ust. 5 ustawy z dnia 20 czerwca 1994 roku o własności lokali). 24. Prowadzenie ewidencji finansowo - księgowej z działalności zarządcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 25. Przyjmowanie wniosków i skarg najemców w zakresie bieżącego utrzymania mieszkań i ich załatwianie. 26. Zawieranie w imieniu Zleceniodawcy i na jego rzecz, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego umów, z zachowaniem zasad wynikających z ustawy o zamówieniach publicznych, w następującym zakresie: a) odprowadzania ścieków, b) dostarczania ciepłej i zimnej wody, c) dostarczania energii cieplnej i elektrycznej, d) konserwacji anten zbiorczych oraz funkcjonowania dźwigów osobowych. 27. Egzekwowanie od kontrahentów należytego wywiązywania się z zawartych umów o których mowa w pkt. 26, wypowiadanie ich oraz dochodzenie roszczeń na ich podstawie. 28. Wykonywanie w imieniu właściciela czynności określonych w rozdziale 6 ustawy Prawo budowlane. 29. Zgłaszanie Zamawiającemu konieczności wykonania remontów lokali, napraw lub wymiany instalacji i elementów wyposażenia technicznego w zakresie nie obciążającym najemcy, na podstawie przeglądów wykonanych po zgłoszeniu przez najemców i stwierdzeniu złego stanu technicznego instalacji czy elementów mieszkania. 30. Zawieranie umów z zainteresowanymi podmiotami na umieszczanie reklam na budynkach komunalnych na podstawie decyzji Prezydenta Miasta. 31. Prowadzenie ksiąg budynków (dokonywanie przeglądów budowlanych określonych w prawie budowlanym oraz prowadzenie ksiąg obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami) będących w zarządzie. 32. Ubezpieczanie budynków, opłacanie podatków i innych opłat publiczno - prawnych, jeżeli nie są pokrywane bezpośrednio przez najemców. 33. Zapewnienie ochrony przeciwpożarowej budynków. 34. Deratyzacja i dezynsekcja w częściach wspólnych budynków; przeglądy kanałów wentylacyjnych i spalinowych oraz instalacji w zakresie przewidzianym w prawie budowlanym. 35. Wykonywanie w imieniu i na rachunek Zleceniodawcy czynności przewidzianych w prawie budowlanym w przypadku zaistnienia katastrofy budowlanej. 36. Usuwanie awarii na przyłączach przynależnych do budynku (np. na przykanaliku sanitarnym) na koszt Zamawiającego, po uzgodnieniu z nim zakresu robót. 37. Przygotowanie i przekazanie Zleceniodawcy w terminie do dnia 9 każdego miesiąca za miesiąc poprzedni: a) sprawozdania finansowego z należności, dochodów, b) rejestru VAT ze sprzedaży związanej z lokalami i budynkami komunalnymi wraz z kopiami faktur. 38. Przesyłanie do Zleceniodawcy do 14 dnia miesiąca następującego po upływie każdego kwartału, następujących dokumentów: - sprawozdania z czynności wykonywanych w ramach upoważnienia - działania w imieniu Miasta, - sprawozdania finansowego z windykacji należności (tabela uzgodniona pomiędzy stronami). 39. Udostępnianie wszelkiej dokumentacji dotyczącej zarządzanego zasobu, udzielanie niezbędnych wyjaśnień oraz pisemne przygotowanie wszystkich materiałów każdorazowo na pisemny wniosek Zleceniodawcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy Kod CPV wg słownika 2008: 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dn. 17.10.2007r. do godz. 8.45 wnieść wadium w wysokości 10 000,00,- zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium w formie pieniężnej wykonawca wpłaci przelewem na konto Urzędu Miasta PKO BP S.A. I O/Siedlce Nr 39 1020 4476 0000 8502 0022 3131, Urząd Miasta Siedlce Skwer Niepodległości 2, z dopiskiem Wadium na Zarządzanie lokalami mieszkalnymi i użytkowymi będącymi w zasobach Miasta Siedlce. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego w podanym terminie. Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze wykonawca składa w oryginale w Referacie Księgowym Urzędu Miasta pokój Nr 5 w godzinach od 7.45 do 15.45. Nie należy załączać orginału dokumentu wadialnego do oferty..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. To jest: a) Przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. To jest: a) wykonują lub wykonali usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonywał lub wykonał co najmniej 1 usługę w zakresie zarządzania lokalami mieszkalnymi i użytkowymi, o powierzchni nie mniejszej niż 20 tys. m2. W odniesieniu do wykonawców, którzy aktualnie wykonują usługę wymaga się, aby ta usługa wykonywana była w okresie co najmniej 12 miesięcznym. Wykaz usług będzie nieważny bez potwierdzającego dokumentu należytego wykonania np. referencji, protokołu odbioru końcowego, b) dysponują osobami i podmiotami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, w tym co najmniej 4 osoby obsługujące księgowość i windykację należności, co najmniej 3 osoby do spraw umów najmu i dostawy mediów, co najmniej 2 osoby do spraw technicznych związanych z eksmisjami, typowaniem lokali i budynków do remontu oraz przejmowaniem zwolnionych lokali, a także 1 osobę do obsługi prawnej, c) dysponują co najmniej dwiema osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadającymi licencję zawodową uprawniającą do zarządzania nieruchomościami, określoną w art.184 ust.1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, d) posiadają biuro na terenie m. Siedlce lub zobowiążą się do uruchomienia takiego biura w terminie od dnia 01.01.2008 roku, pozwalające na pełną obsługę najemców, bezpieczne przekazywanie i archiwizowanie dokumentów finansowo - księgowych oraz wyposażone w odpowiedni sprzęt komputerowy i oprogramowanie czynszowe pozwalające na automatyzację obsługi najemców lokali mieszkalnych i użytkowych (od poniedziałku do piątku w godzinach 7.45 do godz. 15.45) i elektroniczne przesyłanie danych dla zamawiającego w okresie realizacji zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. To jest: a) przedstawią informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 100.000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000 zł w dniu otwarcia ofert. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych w SIWZ dokumentach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz wykonywanych lub wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonywał lub wykonał co najmniej 1 usługę w zakresie zarządzania lokalami mieszkalnymi i użytkowymi o powierzchni nie mniejszej niż 20 tys. m2. W odniesieniu do wykonawców, którzy aktualnie wykonują usługę wymaga się, aby ta usługa wykonywana była w okresie co najmniej 12 miesięcznym. Wykaz usług będzie nieważny bez potwierdzającego dokumentu należytego wykonania np. referencji, protokołu odbioru końcowego. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje osobami i podmiotami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, w tym co najmniej 4 osoby obsługujące księgowość i windykację należności, co najmniej 3 osoby do spraw umów najmu i dostawy mediów, co najmniej 2 osoby do spraw technicznych związanych z eksmisjami, typowaniem lokali i budynków do remontu oraz przejmowaniem zwolnionych lokali, a także 1 osobę do obsługi prawnej. 4. Licencje zawodowe dwóch osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia uprawniające do zarządzania nieruchomościami, określone w art.184 ust.1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.). 5. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu biura na terenie m. Siedlce lub zobowiązanie do uruchomienia takiego biura w terminie od dnia 1.01.2008 r. pozwalające na pełną obsługę najemców, bezpieczne przekazywanie i archiwizowanie dokumentów finansowo - księgowych oraz wyposażone w odpowiedni sprzęt komputerowy i oprogramowanie czynszowe pozwalające na automatyzację obsługi najemców lokali mieszkalnych i użytkowych (od poniedziałku do piątku w godzinach 7.45 do godz. 15.45) i elektroniczne przesyłanie danych dla zamawiającego w okresie realizacji zamówienia. 6. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 100.000 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 zł ważna w dniu otwarcia ofert. 8. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust. 1 p.z.p. i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 p.z.p.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siedlce.um.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Referat Zamówień Publicznych, Urząd Miasta Siedlce, 08-110 Siedlce, Skwer Niepodległości 2, pok. nr 3, cena: 6 zł brutto + koszt przesyłki.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2007 godzina 08:45, miejsce: Urząd Miasta Siedlce, Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta Siedlce, Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, pokój Nr 30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.