eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Rozbudowa i przebudowa Systemu Informacji Przestrzennej Gminy Knurów w ramach projektu Spr@wny Urząd II - rozbudowa zintegrowanego systemu zarządzania oraz budowa systemu informacji przestrzennej kolejnym etapem w rozwoju elektronicznych usług publicznych w Gminie Knurów.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-19

Knurów: Rozbudowa i przebudowa Systemu Informacji Przestrzennej Gminy Knurów w ramach projektu Spr@wny Urząd II - rozbudowa zintegrowanego systemu zarządzania oraz budowa systemu informacji przestrzennej kolejnym etapem w rozwoju elektronicznych usług publicznych w Gminie Knurów.
Numer ogłoszenia: 213974 - 2015; data zamieszczenia: 19.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 187528 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 32 3392308, faks 32 2351521, 3392292.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa Systemu Informacji Przestrzennej Gminy Knurów w ramach projektu Spr@wny Urząd II - rozbudowa zintegrowanego systemu zarządzania oraz budowa systemu informacji przestrzennej kolejnym etapem w rozwoju elektronicznych usług publicznych w Gminie Knurów..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa Systemu Informacji Przestrzennej Gminy Knurów (SIP) w ramach projektu Spr@wny Urząd II - rozbudowa zintegrowanego systemu zarządzania oraz budowa systemu informacji przestrzennej kolejnym etapem w rozwoju elektronicznych usług publicznych w Gminie Knurów, zwanego dalej systemem. 2. System może być opracowany jako rozbudowa i przebudowa posiadanego przez Zamawiającego SIP, do którego Zamawiający posiada autorskie prawa majątkowe do rozbudowy i modyfikacji; lub w oparciu o całościowe rozwiązanie autorskie lub przy wykorzystaniu ogólnodostępnych narzędzi/oprogramowania standardowego albo narzędzi/oprogramowania nie będącego własnością Wykonawcy, w stosunku do którego Wykonawca zapewni lub przeniesie on na Zamawiającego - najpóźniej z chwilą podpisania protokołu końcowego odbioru prac - licencję/e niewyłączną/e na korzystanie z oprogramowania komercyjnego, nie będącego własnością Wykonawcy w sposób umożliwiający poprawne działanie Systemu, z uwzględnieniem zapisów § 2 ust. 7 wzoru umowy. 3. Rozbudowa i budowa systemu obejmuje: 3.1. prace przygotowawcze, obejmujące m. in.: 3.1.1) analizę posiadanych przez Zamawiającego danych, w tym dostosowanie zbiorów danych do obowiązujących regulacji prawnych lub posiadanego systemu, w razie konieczności ich goekodyfikowanie, skalowanie, edycja, 3.1.2) przygotowanie wzorów zgłoszenia/aktualizacji zbiorów danych i usług do ewidencji oraz uczestniczenie w uzgodnieniu z GUGIK zasad publikowania metadanych; 3.2. prezentację i uzgodnienie proponowanych rozwiązań; 3.3. instalację, konfigurację i uruchomienie systemu; 3.4. przeprowadzenie szkoleń użytkowników wskazanych przez Zamawiającego, zgodnie z zasadami określonymi w § 4 wzoru umowy; 3.5. przeniesienie autorskich praw majątkowych w zakresie i na warunkach opisanych w § 2 wzoru umowy; 3.6. zapewnienie domeny i serwera/ów oraz wsparcie techniczne (asysta) na okres 24 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 4. W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia Wykonawca: 4.1. opracuje dokumentację techniczną i instrukcję obsługi, w tym w szczególności dotyczącą konfiguracji serwera, oprogramowania oraz wytycznych do przygotowania plików przeznaczonych do importowania i udzieli prawa do drukowania, kopiowania i rozpowszechniania tej dokumentacji w wersji papierowej i elektronicznej. Dokumentacja techniczna winna zawierać dane na temat narzędzi/oprogramowania użytego do budowy systemu, o którym mowa w § 1 ust. 2 wzoru umowy. 4.2. przeniesie nieodpłatnie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do zakresu systemu wytworzonego przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, a Zamawiający nabędzie prawo: 4.2.1) do korzystania z systemu w zakresie: trwałego lub czasowego zwielokrotnienia systemu w całości lub w części jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie, tłumaczenia, przystosowywania, zmiany układu lub jakichkolwiek innych zmian w systemie - celem dalszego rozwoju systemu i dostosowania go do potrzeb Zamawiającego, rozpowszechniania w zakresie użyczania lub najmu oryginału systemu albo jego kopii, wykorzystywania całego systemu lub jego fragmentów w niezależnych publikacjach / działaniach własnych związanych z edukacją lub promocją systemu; 4.2.2) do wykonywania zależnych praw autorskich do opracowań systemu tj. jego rozbudowy i modyfikacji w zakresie zgodnym z przeznaczeniem systemu (np. rozbudowy o moduły, edycja baz danych) oraz możliwości powierzenia w przyszłości jego serwisu i wsparcia technicznego (asysty) innym podmiotom. 4.3. Wykonawca oświadczy, że stworzony system nie narusza praw autorskich osób trzecich oraz, że w przypadku wystąpienia osoby trzeciej przeciwko Zamawiającemu z roszczeniami z tytułu naruszenia jej praw autorskich do systemu lub jego części, Wykonawca przejmie odpowiedzialność wobec tej osoby; 4.4. Wykonawca oświadczy, że powstrzyma się od wykonywania osobistych praw majątkowych w zakresie określonym w pkt. 4.2. 4.5. najpóźniej z chwilą podpisania protokołu końcowego odbioru prac Wykonawca przekaże Zamawiającemu pełne, kompletne kody źródłowe do systemu w zakresie wskazanym w § 2 ust. 2 wzoru umowy wraz z opisem i komentarzem. Opis i komentarz muszą umożliwić ich samodzielną interpretację, modyfikację i rozwój przez Zamawiającego. 4.6. najpóźniej z chwilą podpisania protokołu końcowego odbioru prac Wykonawca zapewni przekaże/ przeniesie niezbędne licencje do zastosowanego oprogramowania innych producentów (np. inne oprogramowanie gotowe standardowe). Licencje muszą umożliwiać prawidłowe korzystanie z Systemu. Dopuszcza się dostarczenie oryginalnej licencji stosowanej przez producenta i wystawionej na Zamawiającego. Udzielone licencje obejmować będą każdą nową, dostarczoną przez Wykonawcę w okresie trwania licencji wersję oprogramowania. 4.7. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego prawo zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego. Wykonawca udzieli Zamawiającemu nieodwołalnej zgody na dokonywanie przez Zamawiającego dowolnych zmian w przedmiotach, do których Zamawiający nabył majątkowe prawa autorskie na podstawie zawartej umowy. 5. Szczegółowy zakres zamówienia określa Specyfikacja wymagań technicznych i funkcjonalnych stanowiąca Załącznik nr 1 do wzoru umowy. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na system na okres 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu końcowego bez uwag, o którym mowa w § 5 ust. 3 wzoru umowy, na zasadach opisanych w § 6 wzoru umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.21.23.00 - Usługi opracowywania oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania 72.33.00.00 - Usługi w zakresie standaryzacji i klasyfikacji zawartości lub danych 38.22.10.00 - Geograficzne systemy informacyjne (GIS lub równorzędne) 48.30.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania 72.41.50.00 - Usługi hostingowe dla stron WWW .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Aspello Sp. z o. o., Al. Gen. Józefa Hallera 80/2, 53-324 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39721,00

  • Oferta z najniższą ceną: 39721,00 / Oferta z najwyższą ceną: 85410,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.