To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-26
Myślibórz: Dostawa artykułów żywnościowych
Numer ogłoszenia: 213882 - 2014; data zamieszczenia: 26.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 175134 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy w Rowie Trzcińsku, Rów 27A, 74-300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-95 7470881, faks 0-95 7470881.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ochotnicze Hufce Pracy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Centrum Kształcenia i Wychowania OHP do Stołówek w miejscowościach: - Rów 27a, 74 - 300 Myślibórz, - Trzcińsko - Zdrój, ul Chojnicka 46, 74 - 510 Trzcińsko - Zdrój. Artykuły żywnościowe pogrupowane zostały w następujące części zamówienia - pakiety: 1.1. Dostawa produktów mleczarskich - CPV - 15500000-3 - dostawy będą realizowane ze średnią częstotliwością raz w tygodniu. Wykonawca jest zobowiązany realizować zamówienie przy użyciu środka transportu spełniającego wymagania sanitarne do przewozu tego typu artykułów spożywczych. Szczegółowy wykaz produktów wraz z określeniem ich ilości stanowi załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ. 1.2. Dostawa owoców i warzyw - CPV - 03200000-3 - dostawy będą realizowane ze średnią częstotliwością raz w tygodniu. Wykonawca jest zobowiązany realizować zamówienie przy użyciu środka transportu spełniającego wymagania sanitarne do przewozu tego typu artykułów spożywczych. Szczegółowy wykaz produktów wraz z określeniem ich ilości stanowi załącznik nr 1b do niniejszej SIWZ. 1.3. Dostawa różnych produktów spożywczych - CPV - 15800000-6 - dostawy będą realizowane ze średnią częstotliwością raz w tygodniu. Wykonawca jest zobowiązany realizować zamówienie przy użyciu środka transportu spełniającego wymagania sanitarne do przewozu tego typu artykułów spożywczych. Szczegółowy wykaz produktów wraz z określeniem ich ilości stanowi załącznik nr 1c do niniejszej SIWZ. 2.Wymagania dotyczące środków transportu żywności określa Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 roku (Dz. U. z 2003 nr 21, poz. 179 ze zmianami) w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności. 3.Wielkość pojedynczych dostaw - zgodnie z przyjętą częstotliwością dla poszczególnych zadań - będzie określało zapotrzebowanie składane przez uprawnionego pracownika Zamawiającego. Sposób składania zapotrzebowania Zamawiający ustali indywidualnie z wyłonionym Wykonawcą dla każdego z pakietów zamówienia. 4. Oferowane przez Wykonawców produkty muszą spełniać obowiązujące normy jakościowe oraz sanitarne. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy, na każdym etapie realizacji zamówienia certyfikatów, świadectw lub innych dokumentów potwierdzających jakość oraz przydatność do spożycia dostarczanych produktów - jeśli zgodnie z obowiązującymi przepisami Wykonawca jest zobowiązany posiadać stosowne świadectwa i certyfikaty. 5.Wymagania dotyczące jakości oferowanych produktów określają w szczególności: 5.1. Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. nr 171, poz. 1225, z późn. zmianami), 5.2. Ustawa z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. nr 17, poz. 127, z późn. zmianami), 5.3. Ustawa z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych (Dz. U. z 2001 r. nr 5, poz. 44, z późn. zmianami), 5.4. Rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. z 2007 r. nr 137, poz. 966, z późn. zmianami), 5.5. Ustawa z dnia 7 maja 2009 r. o towarach paczkowanych (Dz. U. Nr 91, poz. 740, z 2010r. Nr 107, poz. 679 i Nr 229, poz. 1495 z późn. zm.)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 03.20.00.00 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa produktów mleczarskich
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA
- Spółdzielnia mleczarska MLEKOVITA, ul. Ludowa 122, 18-200 Wysokie Mazowieckie, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29241,09 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28757,52
Oferta z najniższą ceną: 28757,52 / Oferta z najwyższą ceną: 28757,52
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa owoców i warzyw
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HANDEL HURTOWY Dariusz Łukasiewicz, ul. Myśliborska 1A, 66-432 Baczyna, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35003,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33371,50
Oferta z najniższą ceną: 33371,50 / Oferta z najwyższą ceną: 33371,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MYŚLIBORZA
- Zakup samochodu dla osób niepełnosprawnych - podopiecznych Regionalnej Placówki Opiekuńczo-Terapeutycznej w Dębnie
- Wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji "Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy ZS w Myśliborzu, dz. 42/3 obręb 2 Myślibórz"
- "Budowa drogi na działce 364/14 obr. 0001 Myślibórz oraz przebudowa istniejącego odcinka drogi na działce nr 364/14 w zakresie budowy oświetlenia drogowego"
więcej: przetargi w Myśliborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy nabiału dla Szkoły Podstawowej nr 30 im. Króla Kazimierza Wielkiego w Lublinie.
- Sukcesywne dostawy artykułów różnych dla Szkoły Podstawowej nr 30 im. Króla Kazimierza Wielkiego w Lublinie
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego z Oddziałami Integracyjnymi w Libiążu w okresie od lipca do grudnia 2024 roku
- Dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Ośrodków Wsparcia w Lublinie w okresie 01.06.2024 r. - 31.12.2024 r.
- DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH ORAZ TŁUSZCZY ROŚLINNYCH I ZWIERZĘCYCH DO OŚRODKA SZKOLENIA SŁUŻBY WIĘZIENNEJ W POPOWIE ORAZ ODDZIAŁU ZAMIEJSCOWEGO W KIKITACH
- 7/TP/24 - DOSTAWY NABIAŁU DO MAGAZYNU ZAMAWIAJĄCEGO MIESZCZĄCEGO SIĘ W ZAKŁADZIE KARNYM W RZESZOWIE.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.