eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślibórz › Dostawa artykułów żywnościowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-23

Myślibórz: Dostawa artykułów żywnościowych
Numer ogłoszenia: 175134 - 2014; data zamieszczenia: 23.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy w Rowie Trzcińsku , Rów 27A, 74-300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-95 7470881, faks 0-95 7470881.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ochotnicze Hufce Pracy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Centrum Kształcenia i Wychowania OHP do Stołówek w miejscowościach: Rów 27a, 74 - 300 Myślibórz i Trzcińsko - Zdrój, ul Chojnicka 46, 74 - 510 Trzcińsko - Zdrój. Artykuły żywnościowe pogrupowane zostały w następujące części zamówienia - pakiety: 1.1. Dostawa produktów mleczarskich - CPV - 15500000-3 - dostawy będą realizowane ze średnią częstotliwością raz w tygodniu. Wykonawca jest zobowiązany realizować zamówienie przy użyciu środka transportu spełniającego wymagania sanitarne do przewozu tego typu artykułów spożywczych. Szczegółowy wykaz produktów wraz z określeniem ich ilości stanowi załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ. 1.2. Dostawa owoców i warzyw - CPV - 03200000-3 - dostawy będą realizowane ze średnią częstotliwością raz w tygodniu. Wykonawca jest zobowiązany realizować zamówienie przy użyciu środka transportu spełniającego wymagania sanitarne do przewozu tego typu artykułów spożywczych. Szczegółowy wykaz produktów wraz z określeniem ich ilości stanowi załącznik nr 1b do niniejszej SIWZ. 1.3. Dostawa różnych produktów spożywczych - CPV - 15800000-6 - dostawy będą realizowane ze średnią częstotliwością raz w tygodniu. Wykonawca jest zobowiązany realizować zamówienie przy użyciu środka transportu spełniającego wymagania sanitarne do przewozu tego typu artykułów spożywczych. Szczegółowy wykaz produktów wraz z określeniem ich ilości stanowi załącznik nr 1c do niniejszej SIWZ. 2.Wymagania dotyczące środków transportu żywności określa Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 roku (Dz. U. z 2003 nr 21, poz. 179 ze zmianami) w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności. 3.Wielkość pojedynczych dostaw - zgodnie z przyjętą częstotliwością dla poszczególnych zadań - będzie określało zapotrzebowanie składane przez uprawnionego pracownika Zamawiającego. Sposób składania zapotrzebowania Zamawiający ustali indywidualnie z wyłonionym Wykonawcą dla każdego z pakietów zamówienia. 4.Oferowane przez Wykonawców produkty muszą spełniać obowiązujące normy jakościowe oraz sanitarne. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy, na każdym etapie realizacji zamówienia certyfikatów, świadectw lub innych dokumentów potwierdzających jakość oraz przydatność do spożycia dostarczanych produktów - jeśli zgodnie z obowiązującymi przepisami Wykonawca jest zobowiązany posiadać stosowne świadectwa i certyfikaty. 5.Wymagania dotyczące jakości oferowanych produktów określają w szczególności: 5.1. Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. nr 171, poz. 1225, z późn. zmianami), 5.2. Ustawa z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. nr 17, poz. 127, z późn. zmianami), 5.3. Ustawa z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych (Dz. U. z 2001 r. nr 5, poz. 44, z późn. zmianami), 5.4. Rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. z 2007 r. nr 137, poz. 966, z późn. zmianami), 5.5. Ustawa z dnia 7 maja 2009 r. o towarach paczkowanych (Dz. U. Nr 91, poz. 740, z 2010r. Nr 107, poz. 679 i Nr 229, poz. 1495 z późn. zm.)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 03.20.00.00-3, 15.80.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie winno być złożone przez wykonawcę wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże przynajmniej trzy wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane, główne dostawy lub usługi, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (zał. nr 5);

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie winno być złożone przez wykonawcę wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie winno być złożone przez wykonawcę wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie winno być złożone przez wykonawcę wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny jednostkowej towaru tylko w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT naliczanego rzez wykonawcę do cen jednostkowych netto. Cena zostanie przeliczona w sposób określony w załączniku nr 1a-1c do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckiw-row.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy w Rowie - Trzcińsku Rów 27 a, 74-300 Myślibórz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy w Rowie - Trzcińsku Rów 27 a, 74-300 Myślibórz SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa produktów mleczarskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów mleczarskich - CPV - 15500000-3 - dostawy będą realizowane ze średnią częstotliwością raz w tygodniu. Wykonawca jest zobowiązany realizować zamówienie przy użyciu środka transportu spełniającego wymagania sanitarne do przewozu tego typu artykułów spożywczych. Szczegółowy wykaz produktów wraz z określeniem ich ilości stanowi załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa owoców i warzyw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa owoców i warzyw - CPV - 03200000-3 - dostawy będą realizowane ze średnią częstotliwością raz w tygodniu. Wykonawca jest zobowiązany realizować zamówienie przy użyciu środka transportu spełniającego wymagania sanitarne do przewozu tego typu artykułów spożywczych. Szczegółowy wykaz produktów wraz z określeniem ich ilości stanowi załącznik nr 1b do niniejszej SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa różnych produktów spożywczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa różnych produktów spożywczych - CPV - 15800000-6 - dostawy będą realizowane ze średnią częstotliwością raz w tygodniu. Wykonawca jest zobowiązany realizować zamówienie przy użyciu środka transportu spełniającego wymagania sanitarne do przewozu tego typu artykułów spożywczych. Szczegółowy wykaz produktów wraz z określeniem ich ilości stanowi załącznik nr 1c do niniejszej SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.