To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-11
Niemcza: Udzielenie i obsługa kredytu na realizację zadania inwestycyjnego planowanego w budżecie Gminy na 2013 rok oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów
Numer ogłoszenia: 212023 - 2013; data zamieszczenia: 11.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 386594 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Niemcza, ul. Rynek 10, 58-230 Niemcza, woj. dolnośląskie, tel. 074 8376999, 8376265, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu na realizację zadania inwestycyjnego planowanego w budżecie Gminy na 2013 rok oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 850 000 zł ( słownie: osiemset pięćdziesiąt tysięcy złotych) Dane szczegółowe: Waluta kredytu: złoty polski (PLN).Okres spłaty - 10 lat w tym okres karencji w spłacie kapitału do: 31.01.2015 r. Spłata kapitału -od upływu okresu karencji, tj. od 31stycznia 2015r. w okresach miesięcznych, na koniec każdego miesiąca, na podstawie informacji przekazanej przez Wykonawcę. Dopuszcza się wstępne informowanie przez bank w drodze faksu w terminie 7 dni przed datą płatności rat kapitałowych. Spłata odsetek - w ciągu 119 miesięcy od dnia zaciągnięcia kredytu w okresach miesięcznych, na koniec każdego miesiąca, na podstawie zawiadomienia przesłanego przez Wykonawcę. Dopuszcza się wstępne informowanie przez Wykonawcę w drodze faksu w terminie 7 dni przed datą płatności odsetek. Nie przewiduje się karencji w spłacie odsetek od zaciągniętego kredytu. W przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu czy odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, Zamawiający dokona wymaganej spłaty raty kredytu w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty.Oprocentowanie - według zmiennej stopy procentowej, ustalonej jako stopa bazowa powiększona o stałą marżę banku: stopa bazowa: WIBOR dla 3-miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych z ostatniego dnia notowań miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty kolejnej raty odsetkowej. Dla przygotowania oferty wykonawca zobowiązany jest przyjąć WIBOR 3M w wysokości 2,70% z dnia 9 września 2013 roku.Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni, ilość dni w roku przestępnym 366 dni. Zmiana oprocentowania wynikająca ze stawki WIBOR 3M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga jej wypowiedzenia. Kredyt będzie dostępny najpóźniej w ciągu 5 dni po podpisaniu umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu wykorzystania kredytu, niewykorzystania całości postawionego do jej dyspozycji kredytu bez podania przyczyn lub całkowitej rezygnacji z zaciągnięcia kredytu bez ponoszenia odatkowych kosztów. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy (zastrzeżenie możliwości przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów). O zmianie terminu spłaty kredytu zamawiający poinformuje w formie pisemnej wykonawcę.Prowizja od udzielonego kredytu - płatna będzie jednorazowo w dniu wypłaty kredytu Kredyt będzie zabezpieczony w formie weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00 - (3) Usługi brokerskie i usługi podobne w zakresie zabezpieczenia ubezpieczeń towarów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH
- Bank Spółdzielczy w Ząbkowicach Śląskich, Rynek 10, 57-200 Ząbkowice Śląskie, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 235942,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 222694,23
Oferta z najniższą ceną: 222694,23 / Oferta z najwyższą ceną: 222694,23
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.