eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Działdowo › Modernizacja oraz doposażenie pracowni gastronomicznych i hotelarskich w Zespole Szkól w Malinowie w Ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013, Działanie 3.1. Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2011-02-13

Działdowo: Modernizacja oraz doposażenie pracowni gastronomicznych i hotelarskich w Zespole Szkól w Malinowie w Ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013, Działanie 3.1. Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną.
Numer ogłoszenia: 21162 - 2011; data zamieszczenia: 13.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Emilii Sukertowej-Biedrawiny , Malinowo 10, 13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 23 697 41 63, faks 23 697 41 63.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oraz doposażenie pracowni gastronomicznych i hotelarskich w Zespole Szkól w Malinowie w Ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013, Działanie 3.1. Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz wyposażenie w akcesoria i programy niezbędne do pracy, podłączenie do mediów, uruchomienie, instalacja i konfiguracja systemow operacyjnych i oprogramowania, przeszkolenie obsługi, dostarczenie instrukcji obsługi w jezyku polskim, udzielenie gwarancji dla : 1. Pracowni gastronomicznej: wyposażenie dla całego procesu technologicznego sporządzania i przygotowania posiłkow poczynając od urządzen do przechowywania produktów aż do otrzymania dań gotowych oraz do mycia naczyń i narzędzi pracy wraz z wyposażeniem w meble i sprzęt elektroniczny. 2. Pracowni obsługi konsumenta: wyposazenie w sprzęt barowy oraz komputerowe stanowisko sprzedaży wraz z urządzeniami towarzyszącymi i meblami. 3. Pracownia dydaktyczna - jednostka mieszkalna: sprzęt komputerowy, audiowizualny oraz meble. 4. Pracownia dydaktyczna - recepcja: meble i sprzęt elektroniczny. 5. Pracownia dydaktyczna - sala konferencyjna: sprzęt elektroniczny i multimedialny oraz meble. Dodatkowo niezbędne akcesoria komputerowe i oprogramowanie oraz filmy edukacyjne w języku niemieckim, angielskim i polskim oraz niezbędny monitoring..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca 32.40.00.00 - Sieci 32.50.00.00 - Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne 39.10.00.00 - Meble 39.30.00.00 - Różny sprzęt 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego 42.20.00.00 - Maszyny do obróbki żywności, napojów i tytoniu oraz podobne części 42.50.00.00 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne 44.40.00.00 - Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane 48.10.00.00 - Przemysłowe specyficzne pakiety oprogramowania 48.20.00.00 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu 48.30.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania 48.40.00.00 - Pakiety oprogramowania do kontroli transakcji biznesowych i osobistych 48.50.00.00 - Pakiety oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego 48.60.00.00 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego 48.80.00.00 - Systemy i serwery informacyjne 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: tak

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zrealizowane zadania o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oswiadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postepowania o zamówienie publiczne na podstawie art 24 Ustawy PZP. 2. Wykaz wykonanych dostaw o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia zrealizowanych w okresie ostatnich pieciu lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia a jezeli okres prowadzenia działslności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem daty, miejsca wykonania ewentualnie wartości zamówienia. 3. Oświadczenie, że znajduje sie w sytuacji finansowej umozliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia. 4. Oświadczenie, że w przypadku wybrania jego oferty, udzieli gwarancji na całośc przedmiotu zamowienia na okres nie krótszy niz 3 lata. 5. Oświadczenie, że w przypadku wybrania jego oferty, najpóźniej w dniu podpisania umowy, dostarczy Zamawiającemu polise ubezpieczeniowa OC dotycząca przedmiotu zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 20.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

W przypadku, gdy liczba zgłaszających wnioski o dopuszczenie do postepowania przekroczy liczbe 20, wówczas Zamawiający będzie brał pod uwagę ilosc dostaw o podabnym chrakterze do przedmiotu zamówienia a w przypadku równej ilości o dopuszczeniu decydowac będzie ogólna wartośc zrealizowanych dostaw.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Będzie dostarczona podmiotom dopuszczonym do udziału w postepowaniu wraz z zaproszrniem do składania ofert.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2011 godzina 15:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół im. Emilii Sukertowej Biedrawiny w Malinowie, Malinowo 10, 13-200 Działdowo..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Finansowane w ramach Regionalnego programu Operacyjnego Warmia i mazury na lata 2007-2013. Działsnie 3.1. Inwestycje w infrastrukture edukacyjną..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.