eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Organizacja dwudniowego seminarium-warsztatów dla kadr Centrów Obsługi Inwestorów w terminie 19-21 września 2012 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-04

Białystok: Organizacja dwudniowego seminarium-warsztatów dla kadr Centrów Obsługi Inwestorów w terminie 19-21 września 2012 r.
Numer ogłoszenia: 211459 - 2012; data zamieszczenia: 04.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 173927 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja dwudniowego seminarium-warsztatów dla kadr Centrów Obsługi Inwestorów w terminie 19-21 września 2012 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i obsługa dwudniowego seminarium-warsztatów dla Partnerów projektu pn. Tworzenie i rozwój sieci współpracy centrów obsługi inwestora, w dniach 19-21.09.2012 r. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu Tworzenie i rozwój sieci współpracy COI, w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013 Osi priorytetowej I Nowoczesna Gospodarka Działanie I.4 Promocja i Współpraca.Zakres zamówienia obejmuje:1)Zapewnienie obiektu na potrzeby realizacji seminarium: zakwaterowania w dniach 19-21.09.2012 r. ze śniadaniami w dniach 20-21.09.2012 r. dla 20 osób w pokojach 1-osobowych (śniadanie hotelowe ma być wliczone w cenę noclegu, podane w godzinach zgodnych z harmonogramem seminarium - załącznik nr 3 do SIWZ), na terenie województwa podlaskiego. Proponowany obiekt musi spełniać normy funkcjonalne i jakościowe hotelu 4-gwiazdkowego zgodnie z przepisami zawartymi w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (tekst jednolity Dz.U. z 2004 r. Nr 223, poz. 2268, z późn. zm.) oraz rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Płacy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. z 2006r. Nr 22, poz.169, z późn. zm.). Zapewnienie bezpłatnego parkingu dla samochodów uczestników seminarium.2)Zapewnienie/wynajem sali konferencyjnej na część merytoryczną seminarium dla 20 osób w obiekcie, gdzie będą miały miejsce noclegi oraz realizacja seminarium, wraz z niezbędnym wyposażeniem technicznym w godzinach zgodnych z harmonogramem seminarium (załącznik nr 3 do SIWZ). W skład wyposażenia technicznego wchodzą: krzesła i stoły dla 20 osób, klimatyzacja, mikrofon przenośny na salę wraz z nagłośnieniem, laptop z dostępem do Internetu oraz stolik do jego ustawienia, rzutnik multimedialny LCD kompatybilny z laptopem oraz stolik do jego ustawienia, pilot do rzutnika multimedialnego, ekran projekcyjny min. 2m x 2m, flipchart z papierem, mazaki, ryza papieru (format A4) i długopisy w ilości odpowiadającej liczbie uczestników seminarium. Do zadań wykonawcy należeć będzie również przygotowanie materiałów seminaryjnych, czytelny wydruk dwustronny, zbindowane (uprzednio przekazanych przez Zamawiającego w terminie do 7 dni przed datą seminarium) w ilości odpowiadającej liczbie uczestników (maksymalnie 50 stron każdy egzemplarz, z czego część w postaci wydruku prezentacji, a pozostałe strony jako notatnik oraz dostarczenie ich do miejsca realizacji seminarium ). Konieczne jest ustalenie osoby do kontaktu w sprawach technicznych ze strony zarządcy obiektu. Seminaria poprowadzą eksperci, których zapewnia Zamawiający.3)Zorganizowanie tematycznego wieczoru integracyjnego w formie teambuildingu opartego o scenariusz opracowany przez profesjonalną firmę, na terenie województwa podlaskiego, poza granicami miasta. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia transportu do miejsca realizacji tego punktu programu i transportu powrotnego do hotelu w dniu 20.09.2012 r.4)Zapewnienie transportu na potrzeby realizacji seminarium dla 20 osób. W związku z faktem, iż uczestnicy przybędą z obszaru Makroregionu Polski Wschodniej - 5 wschodnich województw: warmińsko-mazurskiego, podlaskiego, lubelskiego, świętokrzyskiego, podkarpackiego, konieczne jest zapewnienie autokaru do dyspozycji Zamawiającego na potrzeby przejazdów na trasie z Białegostoku do miejsca realizacji seminarium w dniu 19.09.2012 r. i na trasie powrotnej w dniu 21 września 2012r. 5)Wyznaczenie osoby do kontaktu ze strony Wykonawcy na okres od dnia zawarcia umowy z Zamawiającym do zakończenia realizacji seminarium w zakresie kwestii organizacyjnych i merytorycznych. 6)Zapewnienie wyżywienia dla 20 osób podczas realizacji seminarium w obiekcie, w którym będą miały miejsce nocleg oraz seminarium. Zarówno w trakcie posiłków jak i przerw kawowych, Wykonawca odpowiada za zapewnienie sprawnej, profesjonalnej obsługi oraz zapewnienie porządku, czystości, estetyki podania oraz właściwej temperatury dań. W odniesieniu do zastawy stołowej używanej podczas świadczenia usług gastronomicznych Zamawiający nie dopuszcza stosowania naczyń i sztućców jednorazowych praz wykonanych z plastiku lub innych tworzyw sztucznych. Wymagania dotyczące usługi: Wykonawca odpowiada za przygotowanie spotkania zgodnie z ustalonym menu. Wykonawca zadba o właściwy stan dostarczonych posiłków. Posiłki muszą być urozmaicone, wysokiej jakości zarówno co do wartości odżywczej, gramatury jak i estetyki. Stan posiłków musi spełniać wymogi Państwowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej. Wykonawca jest zobowiązany dopilnować, by przygotowane posiłki były o wysokim standardzie, na bazie produktów wysokiej jakości i normami bezpieczeństwa zgodnymi ze standardami HACCP. Do zadań Wykonawcy należeć będzie zapewnienie: 6.1.uroczystej kolacji w dniu 19.09.2012 r. w obiekcie, w którym realizowane będzie seminarium. Menu kolacji w dniu 19.09.2012 r. powinno zawierać: dania gorące, przystawki zimne, sałatki, dodatki do dań zgodne z menu, desery, napoje gorące, napoje zimne.6.2. obiadu w dniu 20.09.2012 r. w obiekcie, w którym realizowane będzie seminarium. Menu obiadu w dniu 20.09.2012 r. powinno zawierać: dania gorące, przystawki zimne, sałatki, dodatki do dań zgodne z menu, desery, napoje gorące, napoje zimne. 6.3. kolacji w dniu 20.09.2012 r. w formie bufetu w obiekcie, w którym realizowane będzie seminarium. Menu kolacji w dniu 20.09.2012 r. powinno zawierać: dania gorące, przystawki zimne, sałatki, dodatki do dań zgodne z menu, desery, napoje gorące, napoje zimne. 6.4. dwie przerwy kawowe w dniu 20.09.2012 r. przygotowane w sali konferencyjnej w obiekcie, gdzie realizowane będzie seminarium w trakcie trwania seminarium w godzinach zgodnych z harmonogramem seminarium. Menu jednej przerwy kawowej w dniu 20.09.2012 r. powinno zawierać: desery, napoje zimne, napoje gorące..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 79.95.10.00 - Usługi w zakresie organizowania seminariów 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg ograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu: Tworzenie i rozwój sieci współpracy COI w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013 Osi priorytetowej I Nowoczesna Gospodarka Działanie I.4 Promocja i Współpraca..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ATA SP. Z O.O., ul. Kisielewskiego 4, 80-295 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35622,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 22422,56 / Oferta z najwyższą ceną: 28148,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.