eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzylesie › Remont drogi gminnej nr 119978D w km 0+000 - 0+667 na działkach nr 187, 49, 48cz., 33 w Smreczynie zniszczonej intensywnymi opadami deszczu w dniach 21-22 lipca 2011 r. o długości 0,667 km

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-18

Międzylesie: Remont drogi gminnej nr 119978D w km 0+000 - 0+667 na działkach nr 187, 49, 48cz., 33 w Smreczynie zniszczonej intensywnymi opadami deszczu w dniach 21-22 lipca 2011 r. o długości 0,667 km
Numer ogłoszenia: 207314 - 2014; data zamieszczenia: 18.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gmina Międzylesie , pl. Wolności 1, 57-530 Międzylesie, woj. dolnośląskie, tel. 074 8126327, faks 074 8126126.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzylesie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej nr 119978D w km 0+000 - 0+667 na działkach nr 187, 49, 48cz., 33 w Smreczynie zniszczonej intensywnymi opadami deszczu w dniach 21-22 lipca 2011 r. o długości 0,667 km.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia:1. Projekt przewiduje odbudowę odcinka o długości 667 m, który przebiega w granicach działek nr 187, 49, 48 cz., i 33, obręb Smreczyna. Odbudowa drogi przebiegać będzie w granicach pasa drogowego. Projektowana droga jest drogą jednojezdniową o szerokości jezdni od 3,00 m i szerokości korony 4,00 - 6,00 m.Przebudowa drogi przebiegać będzie po istniejącym terenie: Szerokość jezdni 3,00 m, pobocza szerokość 0,50 m, spadek poprzeczny do 6-8% 2. Rozwiązania wysokościowe. Niweleta drogi dostosowana jest do istniejącego terenu, spadki poprzeczne - na prostej 2 %. Spadki podłużne drogi wynikają ze spadków istniejącej drogi i wynoszą od 1,0 % do 6,0 %. 3. Rozwiązania konstrukcyjne Ze względu na rodzaj i zakres zniszczeń istniejącej nawierzchni i podbudowy zaprojektowano: profilowanie i zagęszczanie istniejącej podbudowy tłuczniowej, wyrównanie podbudowy mieszanką kamienną 0-63 mm o średniej grubości warstwy 10 cm , wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z betonu asfaltowego 0-11 mm o grubości 4 cm, wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego 0-8 mm o grubości 4 cm. Zaprojektowano również wykonanie lokalnych poszerzeń jezdni w granicach istniejącego pasa drogowego. Szczegółowe rozwiązania konstrukcji jezdni, jej grubość i szerokości podano na przekrojach poprzecznych. Łuki poziome i załamania trasy dostosowane są do przebiegu istniejącej drogi. 4. Remont istniejących zjazdów: wykonanie koryta o głębokości 10 cm, wykonanie górnej warstwy podbudowy z mieszanki kamiennej 0-63 mm o grubości warstwy 20 cm ,wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z betonu asfaltowego AC11W o grubości 4 cm , wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC8W o grubości 4 cm. 5. Odwodnienie drogi, Powierzchniowe odwodnienie jezdni i korony drogi zapewnione jest dzięki odpowiednim spadkom podłużnym i poprzecznym. Wodę spływającą z jezdni drogi i terenów przydrożnych odprowadza się do istniejących rowów przydrożnych. Na całym projektowanym odcinku drogi przyjęto przekrój uliczny o 2 % spadku poprzecznym dwustronnym na prostej i 2% spadku poprzecznym jednostronnym na łukach. Przyjęte spadki poprzeczne i podłużne na projektowanym odcinku umożliwiają odprowadzenie wód z jezdni w sposób grawitacyjny. 6. Zaprojektowano również wykonanie innych robót: Zestawienie przepustów do budowy i przebudowy. Km 0 + 004 - Istniejący przepust z rur o średnicy 60 cm, długość L = 5,0 m - stan dobry, Km 0 + 134 - Oczyszczenie istniejącego przepustu z rur o średnicy 40 cm, długość L = 20,0 m. Km 0 + 282 - Przebudowa istniejącego przepustu o średnicy 40 cm na przepust z rur żelbetowych o średnicy 50 cm, długość L = 6,0 m. Ścianki czołowe z betonu B 20 V=2x1,00=2,00 m3, Km 0 + 340 - Przebudowa istniejącego przepustu o średnicy 30 cm na przepust z rur żelbetowych o średnicy 50 cm, długość L = 6,0 m. Ścianki czołowe z betonu B 20 V=2x1,00=2,00 m3, Km 0 + 481 - Istniejący przepust z rur o średnicy 50 cm, długość L = 7,0 m - stan dobry tylko oczyszczenie istniejącego przepustu, Uzupełnienie i ścinanie poboczy drogi, Uzupełnienie poboczy gruntem III-IV kat. długość 660 obustronnie V=660x0,50x2x0,10 x2= 66,00 m3, Zestawienie rowów do kopania i pogłębiania, 1.Km 0+150 - 0+268 strona lewa L= 118 - 45(kolektor)= 73 m - Kopanie i pogłębianie rowu wraz z przycięciem i profilowaniem skarp oraz dna rowu V= 73,00x0,25=18,25 m3, 2. Km 0+282 - 0+366 strona lewa L= 84 m - Kopanie i pogłębianie rowu wraz z przycięciem i profilowaniem skarp oraz dna rowu V= 84,00x0,25=21,00 m3. 3. Km 0+481 - 0+542 strona prawa L= 61 m - Kopanie i pogłębianie rowu wraz z przycięciem i profilowaniem skarp oraz dna rowu V= 61,00x0,25=15,25 m3. Rozbiórka nawierzchni Wykonanie rozbiórki nawierzchni bitumicznej grubość 8 cm - Km 0+663 - 0+667 F=29,00 m2, Wykonanie nasypu 1. Wykonanie nasypu z mieszanki kamiennej 0-63 mm w km 0+000 - 0+006 V= (9,00+3,00) x 0,50 x 5 x 0,25 = 7,50 m3, 2. Wykonanie nasypu z mieszanki kamiennej 0-63 mm w km 0+657 - 0+667 V= (10,00+3,00) x 0,50 x 7 x 0,30 = 13,65 m3, Przycięcie i profilowanie skarpy, Roboty ziemne przycięcie i profilowanie skarpy wraz z wykonaniem wykopu pod korytka ściekowe w km 0+411 - 0+475 strona lewa V=64,0x2x1,00x0,50= 64,00 m3. Ułożenie ścieku z korytek betonowych 15x50x60 cm 1. Km 0+407 - 0+481 L = 74 m strona lewa 2. Km 0+445 - 0+483 L = 38 m strona prawa, ułożenie korytek ściekowych betonowych 15x50x60 cm na podbudowie z betonu C 8/10 (B 10) o grubości 20 cm L= 74+38=112 m. 3.Rozbiórka korytek betonowych 15x50x60 cm km 0+445 - 0+483 L=38 m, Umocnienie skarpy i dna rowu płytami ażurowymi, Umocnienie skarpy km 0+411 - 0+461 strona prawa L=50 m płytami ażurowymi 60x40x10 cm (35 kg/szt) F= 50x1,80 =90,00 m2 , Poszerzenie jezdni, 1. Lokalne poszerzenie jezdni: Km 0+130 - 0+165 L=35 m strona lewa F=(0,50+2,00)x0,50x35=44,00 m2, Km 0+165 - 0+200 L=35 m strona lewa F=(2,00+0,50)x0,50x35=44,00 m2, Km 0+495- 0+535 L=40 m strona lewa F=1,00x40=40,00 m2. 2. Poszerzenie jezdni: Koryto o głębokości 30 cm, Warstwa odcinająca z mieszanki kamiennej 0-31,50 mm grubość 10 cm, Podbudowa z mieszanki kamiennej 0-63 mm o grubości 20 cm. Kolektor deszczowy, Wykonanie kolektora deszczowego w istniejącym rowie przydrożnym z rur żelbetowych o średnicy 40 cm na podbudowie z mieszanki kamiennej grubość 20 cm, ścianki czołowe 2 szt - Km 0+155 - 0+200 L=45 m strona lewa. Wykonanie wykopu pod kolektor 45x0,60x1,00=27,00 m2. 7. Elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego, Ustawienie barier stalowych typu SP - 04/4 o masie 17 kg/m, jednostronnych, rozstaw słupków co 4 m - Km 0+414 - 0+446 L=32 m strona prawa. Przedmiot zamówienia klasyfikowany jest jako robota budowlana. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowo - kosztorysowej (w skład której wchodzi: szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, opis techniczny, przedmiar robót) oraz projekcie umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy zł) PLN. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego, Bank Spółdzielczy Kłodzko o/Bystrzyca Kłodzka Nr 91 9523 1040 0100 2176 2001 0004. Z dopiskiem Wadium na remont drogi w Smreczynie. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego; Międzylesie pl. Wolności 1, pokój nr 7, oraz dołączyć kserokopię dokumentu poświadczonego za zgodność z oryginałem do oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 2 do SIWZ. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku (z uwzględnieniem zapisów art. 26 ust. 3 ustawy PZP) skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem, jako załącznik Nr 2 do SIWZ. Warunek ten zostanie uznany z spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie wykaz robót budowlanych wykonanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Należy wykazać, że zostały wykonane, co najmniej 2 roboty związane z wykonaniem dróg o nawierzchni asfaltowej o wartości co najmniej 300 000,00 złotych brutto każda z osobna. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku (z uwzględnieniem zapisów art. 26 ust. 3 ustawy PZP) skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 2 do SIWZ. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku (z uwzględnieniem zapisów art. 26 ust. 3 ustawy PZP) skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 2 do SIWZ. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku (z uwzględnieniem zapisów art. 26 ust. 3 ustawy PZP) skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem, jako załącznik Nr 2 do SIWZ. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na kwotę, co najmniej 300 000,00 (trzysta tysięcy) PLN (w przypadku sumy ubezpieczenia wykazanej w walucie obcej, Zamawiający przyjmie, iż sumą ubezpieczenia jest iloczyn wykazanej sumy ubezpieczenia i średniego kursu tej waluty, określonego przez Narodowy Bank Polski na dzień wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia). Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku (z uwzględnieniem zapisów art. 26 ust. 3 ustawy PZP) skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty - według wzoru formularza stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonania zamówienia - załącznik Nr 6 do SIWZ. Informacja o Wykonawcach wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stanowią Załącznik Nr 9 i załącznik Nr 10 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć sporządzony i podpisany kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wzór umowy jest przedstawiony w załączniku Nr 5 do SIWZ. Zmiana umowy może być dokonana w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Dopuszcza się możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty na niżej określonych zasadach: 1) Termin realizacji przedmiotu Umowy może być zmieniony w przypadku, gdy niemożność dotrzymania terminu realizacji Umowy spowodowana będzie okolicznością, która wystąpiła po zawarciu Umowy, z następujących przyczyn niezależnych od Wykonawcy: a) wystąpienia warunków pogodowych mających wpływ na niemożliwość prowadzenia robót budowlanych jak: długotrwałe intensywne opady trwające powyżej 14 dni, powódź (czas niezbędny na osuszenie zalanego terenu i możliwość kontynuacji lub rozpoczęcia robót), wczesny okres zimowy, opady śniegu, niskie temperatury, które uniemożliwiają prowadzenie robót; b) wstrzymania robót na okres dłuższy niż 3 tygodnie spowodowanego wykryciem np.: przedmiotów niebezpiecznych, szczątków ludzkich, zabytków, pozostałości budowli podziemnych; 2) Poza przypadkami określonymi wyżej, istotne zmiany postanowień zawartej umowy będą mogły nastąpić w przypadku zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej. 3) Zmiana podwykonawcy, wprowadzenie nowego podwykonawcy robót może nastąpić na zasadach określonych w pkt. 12 SIWZ. 4) Każda zmiana niniejszej Umowy wymaga zgody Zamawiającego i formy pisemnego aneksu - pod rygorem nieważności. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odmowy wyrażenia zgody na zmianę umowy, jeżeli podmiot przyznający dofinansowanie zadania zgłosi sprzeciw dotyczący proponowanej zmiany. Niedopuszczalne są jednak, pod rygorem nieważności, zmiany postanowień zawartej Umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu oraz określił warunki takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzylesie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Międzylesie Plac Wolności 1 57-530 Międzylesie Pokój nr 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Międzylesie Plac Wolności 1 57-530 Międzylesie Pokój nr 7 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dotacja celowa z budżetu państwa..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.