eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzylesie › Remont drogi gminnej nr 119978D w km 0+000 - 0+667 na działkach nr 187, 49, 48cz., 33 w Smreczynie zniszczonej intensywnymi opadami deszczu w dniach 21-22 lipca 2011 r. o długości 0,667 km

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-20

Międzylesie: Remont drogi gminnej nr 119978D w km 0+000 - 0+667 na działkach nr 187, 49, 48cz., 33 w Smreczynie zniszczonej intensywnymi opadami deszczu w dniach 21-22 lipca 2011 r. o długości 0,667 km
Numer ogłoszenia: 276060 - 2014; data zamieszczenia: 20.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 207314 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gmina Międzylesie, pl. Wolności 1, 57-530 Międzylesie, woj. dolnośląskie, tel. 074 8126327, faks 074 8126126.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej nr 119978D w km 0+000 - 0+667 na działkach nr 187, 49, 48cz., 33 w Smreczynie zniszczonej intensywnymi opadami deszczu w dniach 21-22 lipca 2011 r. o długości 0,667 km.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Projekt przewiduje odbudowę odcinka o długości 667 m, który przebiega w granicach działek nr 187, 49, 48 cz., i 33, obręb Smreczyna. Odbudowa drogi przebiegać będzie w granicach pasa drogowego. Projektowana droga jest drogą jednojezdniową o szerokości jezdni od 3,00 m i szerokości korony 4,00 - 6,00 m.Przebudowa drogi przebiegać będzie po istniejącym terenie: Szerokość jezdni 3,00 m, pobocza szerokość 0,50 m, spadek poprzeczny do 6-8% 2. Rozwiązania wysokościowe. Niweleta drogi dostosowana jest do istniejącego terenu, spadki poprzeczne - na prostej 2 %. Spadki podłużne drogi wynikają ze spadków istniejącej drogi i wynoszą od 1,0 % do 6,0 %. 3. Rozwiązania konstrukcyjne Ze względu na rodzaj i zakres zniszczeń istniejącej nawierzchni i podbudowy zaprojektowano: profilowanie i zagęszczanie istniejącej podbudowy tłuczniowej, wyrównanie podbudowy mieszanką kamienną 0-63 mm o średniej grubości warstwy 10 cm , wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z betonu asfaltowego 0-11 mm o grubości 4 cm, wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego 0-8 mm o grubości 4 cm. Zaprojektowano również wykonanie lokalnych poszerzeń jezdni w granicach istniejącego pasa drogowego. Szczegółowe rozwiązania konstrukcji jezdni, jej grubość i szerokości podano na przekrojach poprzecznych. Łuki poziome i załamania trasy dostosowane są do przebiegu istniejącej drogi. 4. Remont istniejących zjazdów: wykonanie koryta o głębokości 10 cm, wykonanie górnej warstwy podbudowy z mieszanki kamiennej 0-63 mm o grubości warstwy 20 cm ,wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z betonu asfaltowego AC11W o grubości 4 cm , wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC8W o grubości 4 cm. 5. Odwodnienie drogi, Powierzchniowe odwodnienie jezdni i korony drogi zapewnione jest dzięki odpowiednim spadkom podłużnym i poprzecznym. Wodę spływającą z jezdni drogi i terenów przydrożnych odprowadza się do istniejących rowów przydrożnych. Na całym projektowanym odcinku drogi przyjęto przekrój uliczny o 2 % spadku poprzecznym dwustronnym na prostej i 2% spadku poprzecznym jednostronnym na łukach. Przyjęte spadki poprzeczne i podłużne na projektowanym odcinku umożliwiają odprowadzenie wód z jezdni w sposób grawitacyjny. 6. Zaprojektowano również wykonanie innych robót: Zestawienie przepustów do budowy i przebudowy. Km 0 + 004 - Istniejący przepust z rur o średnicy 60 cm, długość L = 5,0 m - stan dobry, Km 0 + 134 - Oczyszczenie istniejącego przepustu z rur o średnicy 40 cm, długość L = 20,0 m. Km 0 + 282 - Przebudowa istniejącego przepustu o średnicy 40 cm na przepust z rur żelbetowych o średnicy 50 cm, długość L = 6,0 m. Ścianki czołowe z betonu B 20 V=2x1,00=2,00 m3, Km 0 + 340 - Przebudowa istniejącego przepustu o średnicy 30 cm na przepust z rur żelbetowych o średnicy 50 cm, długość L = 6,0 m. Ścianki czołowe z betonu B 20 V=2x1,00=2,00 m3, Km 0 + 481 - Istniejący przepust z rur o średnicy 50 cm, długość L = 7,0 m - stan dobry tylko oczyszczenie istniejącego przepustu, Uzupełnienie i ścinanie poboczy drogi, Uzupełnienie poboczy gruntem III-IV kat. długość 660 obustronnie V=660x0,50x2x0,10 x2= 66,00 m3, Zestawienie rowów do kopania i pogłębiania, 1.Km 0+150 - 0+268 strona lewa L= 118 - 45(kolektor)= 73 m - Kopanie i pogłębianie rowu wraz z przycięciem i profilowaniem skarp oraz dna rowu V= 73,00x0,25=18,25 m3, 2. Km 0+282 - 0+366 strona lewa L= 84 m - Kopanie i pogłębianie rowu wraz z przycięciem i profilowaniem skarp oraz dna rowu V= 84,00x0,25=21,00 m3. 3. Km 0+481 - 0+542 strona prawa L= 61 m - Kopanie i pogłębianie rowu wraz z przycięciem i profilowaniem skarp oraz dna rowu V= 61,00x0,25=15,25 m3. Rozbiórka nawierzchni Wykonanie rozbiórki nawierzchni bitumicznej grubość 8 cm - Km 0+663 - 0+667 F=29,00 m2, Wykonanie nasypu 1. Wykonanie nasypu z mieszanki kamiennej 0-63 mm w km 0+000 - 0+006 V= (9,00+3,00) x 0,50 x 5 x 0,25 = 7,50 m3, 2. Wykonanie nasypu z mieszanki kamiennej 0-63 mm w km 0+657 - 0+667 V= (10,00+3,00) x 0,50 x 7 x 0,30 = 13,65 m3, Przycięcie i profilowanie skarpy, Roboty ziemne przycięcie i profilowanie skarpy wraz z wykonaniem wykopu pod korytka ściekowe w km 0+411 - 0+475 strona lewa V=64,0x2x1,00x0,50= 64,00 m3. Ułożenie ścieku z korytek betonowych 15x50x60 cm 1. Km 0+407 - 0+481 L = 74 m strona lewa 2. Km 0+445 - 0+483 L = 38 m strona prawa, ułożenie korytek ściekowych betonowych 15x50x60 cm na podbudowie z betonu C 8/10 (B 10) o grubości 20 cm L= 74+38=112 m. 3.Rozbiórka korytek betonowych 15x50x60 cm km 0+445 - 0+483 L=38 m, Umocnienie skarpy i dna rowu płytami ażurowymi, Umocnienie skarpy km 0+411 - 0+461 strona prawa L=50 m płytami ażurowymi 60x40x10 cm (35 kg/szt) F= 50x1,80 =90,00 m2 , Poszerzenie jezdni, 1. Lokalne poszerzenie jezdni: Km 0+130 - 0+165 L=35 m strona lewa F=(0,50+2,00)x0,50x35=44,00 m2, Km 0+165 - 0+200 L=35 m strona lewa F=(2,00+0,50)x0,50x35=44,00 m2, Km 0+495- 0+535 L=40 m strona lewa F=1,00x40=40,00 m2. 2. Poszerzenie jezdni: Koryto o głębokości 30 cm, Warstwa odcinająca z mieszanki kamiennej 0-31,50 mm grubość 10 cm, Podbudowa z mieszanki kamiennej 0-63 mm o grubości 20 cm. Kolektor deszczowy, Wykonanie kolektora deszczowego w istniejącym rowie przydrożnym z rur żelbetowych o średnicy 40 cm na podbudowie z mieszanki kamiennej grubość 20 cm, ścianki czołowe 2 szt - Km 0+155 - 0+200 L=45 m strona lewa. Wykonanie wykopu pod kolektor 45x0,60x1,00=27,00 m2. 7. Elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego, Ustawienie barier stalowych typu SP - 04/4 o masie 17 kg/m, jednostronnych, rozstaw słupków co 4 m - Km 0+414 - 0+446 L=32 m strona prawa. Przedmiot zamówienia klasyfikowany jest jako robota budowlana. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowo - kosztorysowej (w skład której wchodzi: szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, opis techniczny, przedmiar robót) oraz projekcie umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Dotacja celowa z budżetu państwa.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRO-TRA BUILDING Spółka sp z o.o., ul. Marca Polo 1, 51-504 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 244080,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 244080,11

  • Oferta z najniższą ceną: 470292,78 / Oferta z najwyższą ceną: 470292,78

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.