eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstantynów Łódzki › Dostawa produktów ogólnospożywczych dla Domu Pomocy Społecznej Pod Dębami w Konstantynowie Łódzkim. ZP.5.2012.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-15

Konstantynów Łódzki: Dostawa produktów ogólnospożywczych dla Domu Pomocy Społecznej Pod Dębami w Konstantynowie Łódzkim. ZP.5.2012.
Numer ogłoszenia: 205954 - 2012; data zamieszczenia: 15.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 138056 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Konstantynowie Łódzkim, ul. Bechcice 3, 95-050 Konstantynów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 2111210, faks 042 2111210 w. 60.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów ogólnospożywczych dla Domu Pomocy Społecznej Pod Dębami w Konstantynowie Łódzkim. ZP.5.2012..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów spożywczych do DPS Pod Dębami w Konstantynowie Łódzkim w okresie od 01.07.2012 - 30.06.2013 r. Dostawa odbywać się będzie sukcesywnie, własnym transportem i na własny koszt Wykonawcy, w ilościach zgodnych z bieżącymi zamówieniami w ciągu 2 dni roboczych od zamówienia w godz. 7.00 - 12.00. Przewóz zamówionego towaru będzie odbywał się własnym transportem Wykonawcy połączonym z wniesieniem do pomieszczeń gospodarczych DPS. Samochód przywożący zamawiany towar musi posiadać zgodę Państwowego Powiatowego Inspektora na przewóz artykułów spożywczych. Osoba dostarczająca zamówiony towar zobowiązana jest posiadać aktualne badania Sanepidu. Towar nie może być dostarczany przez firmę spedycyjną. Zamawiający zastrzega możliwość zamawiania do 2 dostaw w ciągu tygodnia. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez dostawcę produktów innych wielkości opakowań jednostkowych niż przykładowe, ale muszą się one mieścić w ramach określonych przez Zamawiającego gdyż dyktuje te wielkość i funkcjonalność korzystania z produktów w DPS. W przypadku oferowania produktu w innych opakowaniach niż przykładowe, w Załączniku 2 do specyfikacji w miejscach wykropkowanych w kol. III należy podać wagę produktu w opakowaniu, i jego cenę jednostkową. Zamawiający dopuszcza tolerancję wielkości opakowań do 30% w stosunku do przykładów przeliczeniowych podanych w Załączniku nr 2, ponieważ nie może ona ograniczać funkcjonalności korzystania z tych opakowań podczas przygotowywania posiłków. Dostawy będące przedmiotem umowy będą realizowane od 01.07.2012 - 30.06.2013 r. w oparciu o doraźne zamówienia określające ilość oraz termin dostawy na podstawie cen jednostkowych podanych w formularzu asortymentowo-cenowym oferty. Każda dostawa zrealizowana na podstawie zamówienia rozliczana będzie odrębnie a należność uregulowana zostanie po przedstawieniu faktury - poleceniem przelewu z konta w ciągu 30 dni. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie własnym transportem i na własny koszt dostawcy produktów spożywczych: produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych -CPV15600000-4, mąka zbożowa lub roślinna i podobne produkty -CPV 15612000-1, przetworzone owoce i warzywa -CPV 1533000-0, oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne -CPV 15400000-2, ocet, sosy, mieszanki przypraw, musztarda -CPV 15871000-4, kawa herbata i podobne produkty CPV 15860000-4, cukier i produkty pośrednie -CPV 15830000-5, kakao, czekolada i wyroby cukiernicze -CPV 15840000-8, produkty z ciasta makaronowego -CPV 15850000-1, przyprawy i przyprawy korzenne -CPV 15870000-7, przetwory z ryb -CPV 15243000-3, ryż łuskany -CPV 15611000-7, różne produkty spożywcze -CPV 15800000-3; Zamówienie obejmuje: ananasy w puszce - 84,75 kg, aromat waniliowy - 4 kg, batoniki oblane czekoladą - 6,45 kg, brzoskwinia w puszce - 255 kg, budyń - 150,0 kg, bulion w płynie - 70,0 litrów., chrzan tarty - 45,0 kg, ciastka biszkoptowe z galaretką w czekoladzie typu delicje - 22,5 kg, ciastka maślane dla diabetyków bez cukru- 13 kg, cukier - 4,5 ton, cukier puder - 20 kg, cukier waniliowy - 25,6 kg, cukierki mieszanka czekoladowa - 37,5 kg, cynamon w proszku - 8 kg, czekolada gorzka - 8,0 kg, czekolada mleczna dla diabetyków - 8,0 kg, czekolada mleczna nadziewana - 10,0 kg, drożdże suszone - 10,5 kg, dżem brzoskwiniowy - 56,0 kg, dżem czarna porzeczka - 70,0 kg, dżem morelowy - 14,0 kg, dżem śliwkowy - 42,0 kg, dżem truskawkowy - 56,0 kg, dżem wiśniowy - 56,0 kg, fasola jaś - 60,0 kg, fasola Jaś (op. 5kg) - 60 kg, fasolka konserwowa 135 kg, groch łuskany - 80,0 kg, groszek konserwowy - 480,0 kg, gulasz angielski - 90,0 kg, herbata expresowa - 140,0 kg, herbata granulowana - 150,0 kg, herbatniki dla diabetyków - 7 kg, kakao ciemne (op. 800g) - 16,0 kg, kakao ciemne (op. 150g) - 30 kg, kasza gryczana (op.5 kg) - 75,0 kg, kasza gryczana (op. 0,5 kg) - 60 kg, kasza jęczmienna - 450,0 kg, kasza manna - 250,0 kg, kaszka mleczna dla niemowląt - 62,5 kg, kaszka ryżowa lub pszenna bezmleczna z owocami- 54 kg, kawa zbożowa - 100,0 kg, kawa zbożowa rozpuszczalna - 22,5 kg, ketchup - 75,0 kg, kisiel truskawkowy - 75,0 kg, koncentrat buraczany - 23,10 kg, koncentrat pomidorowy 30% - 225 kg, sypka przyprawa do potraw - 80,0 kg, kukurydza konserwowa - 136,0 kg, kurkuma - 0,2 kg, kwasek cytrynowy - 25,0 kg, liść laurowy - 2,25 kg, majeranek - 7,0 kg, majonez stołowy - 132,5 kg, mak - 45,0 kg, makaron zwykły świderek - 100,0 kg, makarony wysokogatunkowe - 825,0 kg, makrela w oleju - 153 kg, makrela w pomidorach 153,0 kg, margaryna - 300,0 kg mąka szymanowska - 3500,0 kg, mąka ziemniaczana - 200,0 kg, miód naturalny - 111,0 kg, musztarda delikatesowa - 36,0 kg, ocet spirytusowy - 2,5 litra., ogórki konserwowe - 540,0 kg, olej uniwersalny - 210,0 litrów, oregano - 1,5 kg, papryka konserwowa - 288,0 kg, papryka ostra, przyprawa w proszku - 2,4 kg, papryka słodka, przyprawa w proszku - 2,4 kg, pasztet drobiowy - 375 kg, pieprz mielony - 20,0 kg, pieprz ziołowy - 15,0 kg, płatki owsiane - 150,0 kg, płatki śniadaniowe czekoladowe - 50,0 kg, płatki śniadaniowe kukurydziane - 50,0 kg, płatki wielozbożowe - 50,0 kg, proszek do pieczenia - 7,5 kg, przecier ogórkowy - 124,0 kg, rodzynki - 30,0 kg, ryż długoziarnisty - 450,0 kg, sól paczkowana - 600,0 kg, susz owocowy - 5,0 kg, szczaw konserwowy - 80,0 kg, śliwka kalifornijska - 18,0 kg, wafle w czekoladzie, przekładane - 5,85 kg, wafle kakaowe dla diabetyków - 3,0 kg, wafle smakowe przekładane- 27,0 kg, żelatyna spożywcza - 5,0 kg. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty częściowej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.61.20.00 - Mąka zbożowa lub roślinna i podobne produkty 15.33.00.00 - Przetworzone owoce i warzywa 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.87.10.00 - Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda 15.86.00.00 - Kawa, herbata i podobne produkty 15.83.00.00 - Cukier i produkty pokrewne 15.84.00.00 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze 15.85.00.00 - Produkty z ciasta makaronowego 15.87.00.00 - Przyprawy i przyprawy korzenne 15.24.30.00 - Przetwory z ryb 15.61.10.00 - Ryż łuskany 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa produktów ogólnospożywczych dla Domu Pomocy Społecznej Pod Dębami w Konstantynowie Łódzkim. ZP.5.2012.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma GAWEŁ Tadeusz Gaweł, Piłsudskiego 13/15, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97569,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 86574,48

  • Oferta z najniższą ceną: 86574,48 / Oferta z najwyższą ceną: 86574,48

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.