eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olecko › Świadczenie usług relaksacyjnych w Powiatowym Centrum Redukcji Stresu dla uczestników projektu Program dla zdrowia, pogody ducha i długich lat życia mieszkańców powiatu oleckiego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego PL 13Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu dofinansowanym z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 oraz z budżetu państwa.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-28

Olecko: Świadczenie usług relaksacyjnych w Powiatowym Centrum Redukcji Stresu dla uczestników projektu Program dla zdrowia, pogody ducha i długich lat życia mieszkańców powiatu oleckiego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego PL 13: Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu dofinansowanym z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 oraz z budżetu państwa.
Numer ogłoszenia: 20380 - 2015; data zamieszczenia: 28.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 5202147, 5202475.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.olecko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług relaksacyjnych w Powiatowym Centrum Redukcji Stresu dla uczestników projektu Program dla zdrowia, pogody ducha i długich lat życia mieszkańców powiatu oleckiego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego PL 13: Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu dofinansowanym z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 oraz z budżetu państwa..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług relaksacyjnych różnego rodzaju w utworzonym w ramach projektu Powiatowym Centrum Redukcji Stresu(PCRS). W PCRS będą prowadzone treningi nabycia umiejętności technik redukcji stresu, jak również sesje odstresowujące, masaże relaksacyjne, zajęcia relaksacyjne ruchowe. PCRS czynne będzie co najmniej 5 razy w tygodniu po 4 godziny, w godzinach przed i popołudniowych. Oferowane będą cykle czterotygodniowe po jeden - dwa razy w tygodniu dla danego odbiorcy. Łącznie 8 godzin dla jednej osoby/grupy. 3. Zajęcia relaksacyjne rozumiane jako proces wchodzenia w stan relaksu, powodujący rozluźnianie grup mięśni, spowolnienie oddechu, oddychanie brzuszne. Relaksacja jest traktowana jako metoda osiągania stanu odprężenia ciała i psychiki, uwzględniająca różne techniki, tworząca specyficzny stan świadomości człowieka wypierający stan napięcia, pobudzenia, życia w stresie. 4. Działanie realizowane dla mieszkańców powiatu oleckiego niezależnie od wieku, płci, statusu zawodowego, materialnego itp. 5. Zadanie realizowane w pomieszczeniach Zamawiającego, wyposażonych w niezbędny sprzęt i meble. 6. Zamówienie zostało podzielone na 3 części: Część 1. Techniki redukcji stresu. Część 2. Masaże relaksacyjne. Część 3. Zajęcia relaksacyjne ruchowe. 7. Zajęcia relaksacyjne będą prowadzone w PCRS w Olecku zgodnie z harmonogramem przedstawionym przez zamawiającego. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wskazania miejsca świadczenia usług poza terenem Olecka, ale w obrębie powiatu oleckiego. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ustalania dyżurów również w soboty. 10. Harmonogram będzie sporządzany i podany do wiadomości Wykonawcy najpóźniej do 20 dnia każdego miesiąca poprzedzającego dany miesiąc realizacji usług. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany harmonogramu bez podania przyczyny informując o tym Wykonawcę najpóźniej 2 dni przed zmianą (informacja taka zostanie przesłana na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę).

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Do 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.00.00 - Usługi medyczne i podobne 98.33.30.00 - Masaże 98.33.40.00 - Usługi wellness .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że dysponuje: dla części 1 co najmniej 3 osobami z wykształceniem wyższym II stopnia w zakresie psychologii lub medycznymi ze specjalizacją psychiatrii, dodatkowo odbytymi szkoleniami z zakresu psychologii klinicznej lub psychoterapii lub warsztatu psychologicznego (certyfikat z psychoterapii lub w trakcie szkolenia lub ukończony kurs z zakresu psychoterapii krótkoterminowej np. TSR, Terapii Poznawczo-Behawioralnej lub kwalifikacje trenerskie np. trener warsztatu lub treningu psychologicznego) oraz posiadającymi co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe; dla części 2 co najmniej 3 osobami posiadającymi wykształcenie z zakresu fizjoterapii lub masażu, w tym co najmniej 1 osoba z wykształceniem wyższym II stopnia w zakresie fizjoterapii oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe; dla części 3 co najmniej 3 osoby z wykształceniem wyższym o kierunku nauczyciel wychowania fizycznego lub fizjoterapeuta lub instruktor tańca lub instruktor rekreacji ruchowej lub instruktor sportu oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe. Uwaga jedna osoba może być wykazana tylko w jednej części.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wraz z podaniem przedmiotu usługi, dat wykonania (od-do), podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (nazwa, adres i telefon).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne zmiany umowy mogą nastąpić tylko w wypadku: 1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Stron o termin niezbędny na wykonanie obowiązków Wykonawcy, nie dłużej jednak niż do dnia 30 kwietnia 2016r. 2) zmiany kadry, przy pomocy której Wykonawca wykonuje przedmiot umowy; zmiana jest możliwa tylko w przypadku, gdy nowa osoba posiada tożsamą wiedzę i doświadczenie zawodowe, jak wskazana w ofercie (osoby muszą spełniać wymagania określone w SIWZ), 3) uzupełnienie kadry w porównaniu do wskazanej w ofercie Wykonawcy, przy czym osoby te muszą spełniać wymagania określone w SIWZ, 4) zmiany formy organizacyjno - prawnej po stronie Wykonawcy przewidziane przepisami prawa.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spolecko.bip.doc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro projektu 19-400 Olecku ul. Wojska Polskiego 13 (wejście od ul. Przytorowej), I piętro, pokój nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2015 godzina 15:00, miejsce: Biuro projektu 19-400 Olecku ul. Wojska Polskiego 13 (wejście od ul. Przytorowej), I piętro, pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny PL 13: Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu dofinansowanym z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.