eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › REMONT SANITARIATÓW, WYMIANA OKIEN ORAZ WYMIANA GRZEJNIKÓW W BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 1 PRZY UL. BUKOWSKIEJ 16 W POZNANIU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-13

Poznań: REMONT SANITARIATÓW, WYMIANA OKIEN ORAZ WYMIANA GRZEJNIKÓW W BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 1 PRZY UL. BUKOWSKIEJ 16 W POZNANIU
Numer ogłoszenia: 201212 - 2012; data zamieszczenia: 13.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 , ul. Bukowska 16, 60-809 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8480671, faks 061 8484922.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT SANITARIATÓW, WYMIANA OKIEN ORAZ WYMIANA GRZEJNIKÓW W BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 1 PRZY UL. BUKOWSKIEJ 16 W POZNANIU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: REMONT SANITARIATÓW, WYMIANA OKIEN ORAZ WYMIANA GRZEJNIKÓW W BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 1 PRZY UL. BUKOWSKIEJ 16 W POZNANIU Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Przedmiot główny roboty remontowe i renowacyjne 45453000-7 Dodatkowy przedmiot: Część I Instalowanie wentylacji 45331210-8 Roboty izolacyjne 45320000-6 Roboty instalacyjne elektryczne 45310000-3 Pokrywanie podłóg i ścian 45430000-0 Część II Instalowanie okien 45421132-8 2 Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części. 3 część I przedmiotu zamówienia: REMONT SANITARIATÓW MĘSKICH I DAMSKICH ORAZ WYMIANA GRZEJNIKÓW W BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 1 PRZY UL. BUKOWSKIEJ 16 W POZNANIU, obejmuje wykonanie prac: 1) Demontaż i ponowny montaż gniazd, łączników oraz oświetlenia 2) Wykucie z muru kratek wentylacyjnych 3) Zeskrobanie i zmycie starej farby ze ścian i sufitów 4) Rozebranie ścianek działowych z cegły, okładzin ściennych z płytek ceramicznych oraz rozebranie posadzek z płytek i zerwanie posadzki cementowej 5) Demontaż armatury sanitarnej 6) Wykucie z muru i wstawienie nowych drzwi płytowych z kratką wentylacyjną 7) Wykonanie nowej posadzki cementowej zatartej na ostro 8) Wykonanie sufitu podwieszanego z płyty G-K na ruszcie 9) Wykonanie posadzki cementowej 10) Wykonanie izolacji poziomej z folii w płynie 11) Wykonanie gładzi gipsowych na ścianach 12) Malowanie farbami lateksowymi ścian i sufitów 13) Malowanie farbami olejnymi stolarki drzwiowej oraz rur wodociągowych i kanalizacyjnych żeliwnych 14) Ułożenie płytek na posadzce 15) Ułożenie wykładziny tekstylnej rulonowej w klasie P - tylko robocizna 16) Licowanie ścian płytkami 17) Montaż armatury sanitarnej 18) Montaż nowych opraw oświetleniowych 19) Montaż wentylatorów łazienkowych z regulacją czasową pracy zsynchronizowanych z włącznikiem światła 20) Wywóz gruzu na wysypisko 21) Demontaż istniejących grzejników żeliwnych członowych wraz z zaworami 22) Transport pionowy i poziomy grzejników 23) Montaż nowych grzejników płytowych 24) Wymiana rur przyłączeniowych do grzejników 25) montaż zaworów termostatycznych na gałązkach zasilających oraz zaworów odcinających na gałązkach powrotnych 26) Montaż blokad antykradzieżowych 27) Malowanie nowych gałązek farbą antykorozyjną i nawierzchniową 28) Próby szczelności 29) Wywóz i utylizacja materiałów z demontażu. 4 część II przedmiotu zamówienia: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 1, PRZY UL. BUKOWSKIEJ 16 W POZNANIU, obejmuje wykonanie prac: 1) demontaż starych okien drewnianych zespolonych i wywóz ich na wysypisko w odległości 6 km. 2) dostawę i montaż nowych okien z PCV - 28,32m2 3) dostawę i montaż nowych parapetów zewnętrznych z blachy tytan cynk. 4) dostawę i montaż nowych parapetów z postformingu - białe 5) wyprawki tynkarskie na betonowych ościeżach okien. 6) malowanie ościeży dwa razy farbą emulsyjną w kolorze istniejącym w danym pomieszczeniu. 7) ochrona folią mebli i podłóg w każdym pomieszczeniu gdzie będą wymieniane okna oraz dojścia potrzebne do wykonania tej pracy. 8) każdorazowe doprowadzenie pomieszczeń szkolnych do stanu z przed rozpoczęcia robót (użycie odkurzacza, przecieranie na mokro i na sucho) 5 Budynek Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Poznaniu przy ul. Bukowskiej 16, posiada indywidualny wpis do rejestru zabytków pod nr A291. 6 Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36 m-cy gwarancji na całość wykonanych prac oraz rozszerzy okres udzielonej rękojmii na okres udzielonej gwarancji. 7 Informacje dodatkowe: Ilekroć SIWZ wskazuje znak towarowy materiału, patent lub pochodzenie, Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny materiał spełniający wymogi techniczne wskazanego oraz posiadający właściwości użytkowe zgodne z wymogami określonymi w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać w ofercie, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy uwzględnia się w kolejności: a) europejskie aprobaty techniczne, b) wspólne specyfikacje techniczne, c) normy międzynarodowe, d) inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz aprobat, specyfikacji, norm i systemów, o których mowa powyżej, uwzględnia się w kolejności: a) Polskie Normy, b) polskie aprobaty techniczne, c) polskie specyfikacje techniczne. 8 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do niniejszej SIWZ: a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych na remont sanitariatów, wymianę okien i wymianę grzejników w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Poznaniu b) przedmiar roboty sanitarne c) przedmiar wymiana stolarki okiennej d) przedmiar remont sanitariatów e) rysunki okien - 7 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.33.12.10-8, 45.32.00.00-6, 45.31.00.00-3, 45.43.00.00-0, 45.42.11.32-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie pobiera wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • weryfikacja na podstawie oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • weryfikacja na podstawie oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • weryfikacja na podstawie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • weryfikacja na podstawie oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • weryfikacja na podstawie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Ponadto obok dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa: 1) ofertę, wg wzoru oferty, stanowiącego część II SIWZ; 2) kosztorys ofertowy będący dla Zamawiającego materiałem pomocniczym wykonany metodą uproszczoną na podstawie przedmiaru robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oddzielnie dla każdej części. 3) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, a podpisywana jest przez pełnomocnika; 4) stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru . 2. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM przez Wykonawcę. Pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub poświadczonej przez notariusza kopii. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym - jak wyżej - przez Wykonawcę. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. 4. Jeżeli termin składania ofert ulegnie przesunięciu, wówczas dokumenty, które do tego czasu utraciły swą ważność winny zostać uaktualnione

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiana podmiotu, o którym mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, na inny pod warunkiem udowodnienia Zamawiającemu, że nowy podmiot spełnia warunki udziału określone w niniejszym w postępowaniu, 2) obniżenie wynagrodzenia, gdy zmiana zostanie spowodowana zmniejszeniem zakresu wykonanych prac i jest korzystna dla Zamawiającego, 3) termin realizacji -- w przypadku wystąpienia: a) warunków atmosferycznych uniemożliwiających zachowanie technologii wykonania robót b) robót dodatkowych koniecznych do wykonania podstawowego zakresu zadania oraz konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej c) sytuacji określonej w § 3 ust. 2 umowy. 4) zmiany w zakresie ilości wykonanych robót, technologii wykonania lub inne zmiany dokumentacji projektowej, jeżeli są konieczne dla dalszej realizacji zamówienia lub są korzystne dla Zamawiającego i nie powodują zwiększenia wynagrodzenia. 5) nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1, ul. Bukowska 16, 60-809 Poznań, pok. - 120.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2012 godzina 11:00, miejsce: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1, ul. Bukowska 16, 60-809 Poznań, pok. - 120.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: REMONT SANITARIATÓW MĘSKICH I DAMSKICH ORAZ WYMIANA GRZEJNIKÓW W BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 1 PRZY UL. BUKOWSKIEJ 16 W POZNANIU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część I przedmiotu zamówienia: REMONT SANITARIATÓW MĘSKICH I DAMSKICH ORAZ WYMIANA GRZEJNIKÓW W BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 1 PRZY UL. BUKOWSKIEJ 16 W POZNANIU, obejmuje wykonanie prac: 1) Demontaż i ponowny montaż gniazd, łączników oraz oświetlenia 2) Wykucie z muru kratek wentylacyjnych 3) Zeskrobanie i zmycie starej farby ze ścian i sufitów 4) Rozebranie ścianek działowych z cegły, okładzin ściennych z płytek ceramicznych oraz rozebranie posadzek z płytek i zerwanie posadzki cementowej 5) Demontaż armatury sanitarnej 6) Wykucie z muru i wstawienie nowych drzwi płytowych z kratką wentylacyjną 7) Wykonanie nowej posadzki cementowej zatartej na ostro 8) Wykonanie sufitu podwieszanego z płyty G-K na ruszcie 9) Wykonanie posadzki cementowej 10) Wykonanie izolacji poziomej z folii w płynie 11) Wykonanie gładzi gipsowych na ścianach 12) Malowanie farbami lateksowymi ścian i sufitów 13) Malowanie farbami olejnymi stolarki drzwiowej oraz rur wodociągowych i kanalizacyjnych żeliwnych 14) Ułożenie płytek na posadzce 15) Ułożenie wykładziny tekstylnej rulonowej w klasie P - tylko robocizna 16) Licowanie ścian płytkami 17) Montaż armatury sanitarnej 18) Montaż nowych opraw oświetleniowych 19) Montaż wentylatorów łazienkowych z regulacją czasową pracy zsynchronizowanych z włącznikiem światła 20) Wywóz gruzu na wysypisko 21) Demontaż istniejących grzejników żeliwnych członowych wraz z zaworami 22) Transport pionowy i poziomy grzejników 23) Montaż nowych grzejników płytowych 24) Wymiana rur przyłączeniowych do grzejników 25) montaż zaworów termostatycznych na gałązkach zasilających oraz zaworów odcinających na gałązkach powrotnych 26) Montaż blokad antykradzieżowych 27) Malowanie nowych gałązek farbą antykorozyjną i nawierzchniową 28) Próby szczelności 29) Wywóz i utylizacja materiałów z demontażu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.33.12.10-8, 45.32.00.00-6, 45.31.00.00-3, 45.43.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 1, PRZY UL. BUKOWSKIEJ 16 W POZNANIU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część II przedmiotu zamówienia: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 1, PRZY UL. BUKOWSKIEJ 16 W POZNANIU, obejmuje wykonanie prac: 1) demontaż starych okien drewnianych zespolonych i wywóz ich na wysypisko w odległości 6 km. 2) dostawę i montaż nowych okien z PCV - 3) dostawę i montaż nowych parapetów zewnętrznych z blachy tytan cynk. 4) dostawę i montaż nowych parapetów z postformingu - białe 5) wyprawki tynkarskie na betonowych ościeżach okien. 6) malowanie ościeży dwa razy farbą emulsyjną w kolorze istniejącym w danym pomieszczeniu. 7) ochrona folią mebli i podłóg w każdym pomieszczeniu gdzie będą wymieniane okna oraz dojścia potrzebne do wykonania tej pracy. 8) każdorazowe doprowadzenie pomieszczeń szkolnych do stanu z przed rozpoczęcia robót (użycie odkurzacza, przecieranie na mokro i na sucho).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.42.11.32-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.