eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pasym › Przebudowa ulic Warszawskiej i Kiepunki w Pasymiu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-08

Pasym: Przebudowa ulic Warszawskiej i Kiepunki w Pasymiu.
Numer ogłoszenia: 200744 - 2010; data zamieszczenia: 08.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Pasym , ul. Rynek 8, 12-130 Pasym, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6212010 w. 35, faks 089 6212011.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pasym.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulic Warszawskiej i Kiepunki w Pasymiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Przebudowa ulicy Warszawskiej Przebudowa istniejącej jezdni oraz budowa chodnika do ul. Kiepunki. Zaprojektowano wykonanie nowej warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego od km 0+017,7 do km 0+390 (skrzyżowanie z ul. 1 Maja). Od km 0+0390 do km 0+784,2 należy wykonać poszerzenie jezdni do szerokości 6,00 m oraz ułożyć warstwy wiążącą i ścieralną. Dla poprawy bezpieczeństwa pieszych zaprojektowano chodnik lewostronny o szerokości 2,00m. Ze względu na ograniczenia terenowe chodnik będzie zlokalizowany w koronie drogi. Wzdłuż istniejących obiektów handlowych zaprojektowano miejsca postojowe, w km 0+026,7-0+049,7 prostopadle do osi ulicy oraz w km 0+399,7-423,7 równoległe do osi ulicy. Łączna ilość miejsc postojowych wynosi 10. W ramach zadania wykonać drogę dojazdową na działce 4-262/3. Konstrukcja nawierzchni jezdni od km 0+017,7 do km 0+390: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego KR1-KR2 - 4 cm warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego - grubość zmienna istniejąca nawierzchnia z betonu asfaltowego Konstrukcja nawierzchni od km 0+390 do km 0+784,2: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego KR1-KR2 - 4 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego KR1-KR2 - 6 cm warstwa wyrównawcza - grubość zmienna istniejąca nawierzchnia z betonu asfaltowego Konstrukcja nawierzchni poszerzenia: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego KR1-KR2 - 4 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego KR1-KR2 - 6 cm warstwa wyrównawcza - grubość zmienna podbudowa z betonu asfaltowego KR1-KR2 - 4 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 20 cm warstwa odcinająco-odsączająca (mieszanka piasku, żwiru i pospółki) - 15 cm Konstrukcja nawierzchni miejsc postojowych, zjazdów bramowych, drogi dojazdowej: warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej - 8 cm podsypka piaskowo-cementowa - 3 cm podbudowa z chudego betonu - 15 cm warstwa odcinająco-odsączająca (mieszanka piasku, żwiru i pospółki) - 15 cm Konstrukcja warstw chodnika: warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej - 6 cm podsypka piaskowo-cementowa - 3 cm podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie - 10 cm Roboty ziemne związane są z usunięciem warstw humusu, wykonaniem koryta pod poszerzenie oraz poszerzeniem istniejącej korony drogi. Skarpy wykopów i nasypów należy wyplantować ręcznie. Odwodnienie ulicy będzie realizowane za pomocą odpowiedniego ukształtowania spadków podłużnych i poprzecznych do istniejących wpustów ulicznych (0+162,2 str .lewa i 0+164,1 str. prawa) oraz powierzchniowo w teren. Zaprojektowano ścieki pochodnikowe w km 0+700 i 0+757. Lokalizacja ścieków może być zmieniona przez nadzór inwestorski. UWAGA !!! Dodatkowo należy wykonać przebudowę przepustu w km 0+623 i zlikwidować przełamanie jezdni w km 0+607,98, łagodząc nachylenie jezdni ponad parametry podane w dokumentacji. 2) Przebudowa ulicy Kiepunki klasa ulic - ulice dojazdowej prędkość projektowa - Vp=40 km/h kategoria ruchu - KR1 Konstrukcja nawierzchni kostka betonowa (szara) grub. 8 cm, podsypka cementowo-piaskowa 1:4 grub. 3 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grub. 20 cm. Konstrukcja wjazdów do bram i garaży kostka betonowa (kolorowa) grub. 8 cm, podsypka cementowo-piaskowa 1:4 grub. 3 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grub. 20 cm Konstrukcja chodników kostka betonowa (szara) grub. 8 cm podsypka cementowo-piaskowa 1:4 grub. 3 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grub 10 cm Kanalizacja deszczowa Kanalizacje projektuje się z rur gładkościennych kielichowych z polipropylenu PP o sztywności SN 10. Rury muszą być łączone w sposób uniemożliwiający ich wypięcie się (system Safety Lock). Branża telekomunikacyjna, energetyczna i zieleń Należy wykonać zgodnie z załączonymi do dokumentacji przetargowej przedmiarami..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego. Wartość zamówień uzupełniających nie może stanowić więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 20 000 zł. Wadium może być wnoszone w formach przewidzianych art. 45 ust 6 pkt 1-5 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Szczytnie Oddział w Pasymiu nr konta: 32 88381060 2009060001010003. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uznaje moment wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje zapisów odnośnie dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał minimum 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia na kwotę co najmniej 1 000 000 zł brutto każda, podając ich rodzaj i wartość oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli przedłoży wykaz narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli przedłoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego, czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje zapisów odnośnie dokonywania oceny spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Parafowany wzór umowy. 2) Pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty i podpisania umowy, o ile uprawnienie takie nie wynika z innych złożonych dokumentów. 3) Dowód wniesienia wadium. 4) Kosztorysy ofertowe - przygotowane zgodnie z załączonymi do SIWZ przedmiarami.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pasym.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Pasymiu, ul. Rynek 8, 12-130 Pasym, pokój nr 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Pasymiu, ul. Rynek 8, 12-130 Pasym, pokój nr 5 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja jest współfinansowana przez Skarb Państwa w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.