eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawy szaf metalowych do przechowywania materiałów niejawnych, broni, dostawy sejfów, szaf BHP, regałów metalowych oraz szaf metalowych w ramach projektu FBW .



Ogłoszenie z dnia 2023-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy szaf metalowych do przechowywania materiałów niejawnych, broni, dostawy sejfów, szaf BHP, regałów metalowych oraz szaf metalowych w ramach projektu FBW .

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Główna Policji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012137497

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Puławska 148/150

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-624

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniakgp@policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fe7228a3-0e9e-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Umowy ramowej

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy szaf metalowych do przechowywania materiałów niejawnych, broni, dostawy sejfów, szaf BHP, regałów metalowych oraz szaf metalowych w ramach projektu FBW .

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe7228a3-0e9e-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00564528

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00132589/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.16 Zamówienie na "Szafy metalowe do przechowywania materiałów niejawnych i broni, sejfy"udzielane w ramach odrębnych postępowań

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

FBW PL/2017/PR/0014

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00269454

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 102/CKT/23/EZ/FBW

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Certyfikowane szafy metalowe, sejfy i kasetki

4.5.3.) Główny kod CPV: 39141100-3 - Regały

4.5.5.) Wartość części: 312555,82 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2: Metalowe szafy aktowe i szafy BHP

4.5.3.) Główny kod CPV: 39141100-3 - Regały

4.5.5.) Wartość części: 89857,40 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3: Zakup szaf metalowych w ramach projektu nr PL/2017/PR/0014 pn. "Wprowadzenie w Policji elektronicznej rejestracji śladów i przedmiotów" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Programu Krajowego Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego

4.5.3.) Główny kod CPV: 39141100-3 - Regały

4.5.5.) Wartość części: 9970,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4: Regały metalowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 39141100-3 - Regały

4.5.5.) Wartość części: 37616,78 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 236500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 352563,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243650,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STALPOL SAFES SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 554 292 34 59

7.3.3) Ulica: SZUBIŃSKA 101 D

7.3.4) Miejscowość: BIAŁE BŁOTA

7.3.5) Kod pocztowy: 86-005

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 312555,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32848,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64127,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32848,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMI PLUS sp.j.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 102/Ckt/23/EZ/FBW

7.3.3) Ulica: ul. Mariana Smoluchowskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-474

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89857,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
Art. 255 pkt 2 Pzp. wszystkie złożone oferty w części 3 podlegają odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29491,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67529,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29491,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SILESIA MEBLE Sp. z o.o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 642 309 68 55

7.3.3) Ulica: Główna 63,

7.3.4) Miejscowość: Bełk

7.3.5) Kod pocztowy: 44-230

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37616,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawca nr 2 w część 2 Firma BM Serwis Bartłomiej Myszak ul. Szekspira 4/75, 01-913 Warszawa.
Kwota zaoferowana przez Wykonawcę to 40 655,01.
umowa z dnia 6 10 2023.
Wykonawca nr 2 w część 4Firma BM Serwis Bartłomiej Myszak ul. Szekspira 4/75, 01-913 Warszawa.
umowa z dnia 6 10 2023.
Kwota zaoferowana przez Wykonawcę to 31 720,00
umowa z dnia 6 10 2023.
Wykonawca nr 3 w część 4 EMI PLUS sp. j., MACIEJ DOBROWOLSKI I MIROSŁAW TOPOLSKI, ul. Mariana Smoluchowskiego 2, 20-474 Lublin
Kwota zaoferowana przez Wykonawcę to 34 405,56 zł
umowa z dnia 24 10 2023.



















Przeznaczona kwota przez Zamawiającego brutto 89 857,40 zł .
Realizacja w terminie 40 dni.
Umowa ramowa zawarta w dniu 06.10.2023r.

Wykonawca nr. 2 w części 4 Firma BM Serwis Bartłomiej Myszak ul. Szekspira
4/75, 01-913 Warszawa.
Kwota zaoferowana przez Wykonawcę to 31 720,00.
Przeznaczona kwota przez Zamawiającego brutto 37 616,78 zł .
Realizacja w terminie 20 dni.
Umowa ramowa zawarta w dniu 06.10.2023r.

Wykonawca nr. 3 w części 4 EMI PLUS sp. j., MACIEJ DOBROWOLSKI I MIROSŁAW TOPOLSKI, ul. Mariana Smoluchowskiego 2, 20-474 Lublin
Kwota zaoferowana przez Wykonawcę to 34 405,56.
Przeznaczona kwota przez Zamawiającego brutto 37 616,78 zł .
Realizacja w terminie 15 dni.
Umowa ramowa zawarta w dniu 24.10.2023r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.