eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › WYKONYWANIE USŁUGI OCHRONY TERENU, OBIEKTÓW I MIENIA W OŚRODKU EKSPLOATACJI TORU DOŚWIADCZALNEGO INSTYTUTU KOLEJNICTWA W ŻMIGRODZIE



Ogłoszenie z dnia 2023-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
WYKONYWANIE USŁUGI OCHRONY TERENU, OBIEKTÓW I MIENIA
W OŚRODKU EKSPLOATACJI TORU DOŚWIADCZALNEGO INSTYTUTU KOLEJNICTWA W ŻMIGRODZIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT KOLEJNICTWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016382785

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J. CHŁOPICKIEGO 50

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-275

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@ikolej.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ikolej.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ikolej.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


instytut badawczy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


prowadzenie badań naukowych i prac rozwojowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYKONYWANIE USŁUGI OCHRONY TERENU, OBIEKTÓW I MIENIA
W OŚRODKU EKSPLOATACJI TORU DOŚWIADCZALNEGO INSTYTUTU KOLEJNICTWA W ŻMIGRODZIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7a68692-8542-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00555428

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00500669

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IK.DZ.261.07.TP.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi fizycznej ochrony obiektu z objęciem szczególnym nadzorem sieci trakcyjnej oraz terenu stacji zakładowej wraz z utrzymaniem instalacji eksperymentalnego zdalnego systemu dozoru sieci trakcyjnej w Ośrodku Eksploatacji Toru Doświadczalnego Instytutu Kolejnictwa przez umundurowaną formację.
Usługi będą wykonywane w 55-140 Żmigród, Bychowo 1B.
Wykonawca będzie zobowiązany do podejmowania działań zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko ludziom i mieniu oraz niedopuszczaniu do wstępu osób nieuprawnionych na teren ochranianego obiektu.
Ochrona będzie odbywała się na zasadzie ochrony fizycznej w formie dwuosobowego patrolu grupy interwencyjnej Wykonawcy i będzie polegała na:
- stacjonowaniu patrolu grupy interwencyjnej Wykonawcy na terenie OETD, codziennie od godziny 22:00 do godziny 06:00;
- patrolowaniu toru doświadczalnego i terenu stacji zakładowej, ze szczególnym uwzględnieniem zapewnienia ochrony pojazdów trakcyjnych i innego mienia zlokalizowanego na tym terenie, w różnych godzinach i w odstępach czasowych, uzgadnianych na bieżąco pomiędzy przedstawicielami Wykonawcy i Zamawiającego;
- interwencjach patrolu w przypadkach jakichkolwiek zagrożeń.
Rozmieszczenie punktów kontrolnych oraz szczegółowe zasady patrolowania zostaną uzgodnione pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w terminie 7 (siedmiu) dni od zawarcia umowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany godzin patrolowych, przy czym zmiana ta nie może przekroczyć limitu 56 godzin świadczenia usług przez Wykonawcę w tygodniu. Zmiana godzin świadczenia przez Wykonawcę usług ochrony może nastąpić wyłącznie na wniosek przedstawiciela Zamawiającego zgłoszony co najmniej z 24 godzinnym wyprzedzeniem.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przyjął do wykonania utrzymanie instalacji eksperymentalnego zdalnego systemu dozoru sieci trakcyjnej. Na utrzymanie składają się:
- monitorowanie urządzeń przez stację monitorującą Wykonawcy;
- zdalna obsługa systemu (w tym załączanie czuwania i blokowanie w czasie testów);
- serwis sprzętu (w tym wymiana akumulatorów i baterii w przypadku rozładowania);
- dojazd do zdarzeń typu sabotaż urządzeń po godzinach pracy ochrony fizycznej;
- utrzymanie modułów GSM (łącznie z kosztami abonamentów).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 350240,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 350240,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 350240,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. „BORUS’’ Robert Boruszewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151007737

7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 11B

7.3.4) Miejscowość: Żmigród

7.3.5) Kod pocztowy: 55-140

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 350240,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.