eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rząśnik › Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Rząśnik (Polski Ład)



Ogłoszenie z dnia 2022-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Rząśnik (Polski Ład)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RZĄŚNIK

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Rząśnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668108

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jesionowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Rząśnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-205

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 29 59 29 260

1.5.8.) Numer faksu: 29 59 29 285

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rzasnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzasnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rzasnik

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Rząśnik (Polski Ład)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ef7a625-6a45-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00526798

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00455106/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.23.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3680975 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 0 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont budynku Szkoły Podstawowej w Rząśniku obejmujący wyminę dachu i remont elewacji – Część Nr 1.
OPIS OGÓLNY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Wykonanie inwestycji na podstawie projektu i dokumentów przetargowych.
Przedsięwzięcie obejmuje remont elewacji oraz ocieplenie dachu wraz z wymianą pokrycia dachowego, tj.:
­- Zszycie spękań na elewacji (klamrowanie),
­- Remont elewacji,
­- Wymianę pokrycia dachowego,
­- Ocieplenie połaci dachowych,
­- Remont podjazdów i schodów zewnętrznych,
­- Wymianę ślusarki drzwiowej,
­- Wymianę wypaczonych okien,
­- Remont kominów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

4.5.5.) Wartość części: 956097 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 2 – BUDYNEK UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ- SZKOŁA, KOMOROWO 34, 07-205 RZĄŚNIK, DZ. EWID. NR 400/1, 400/2, OBRĘB: KOMOROWO
ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA PODDASZA NIEUŻYTKOWEGO NA PODDASZE UŻYTKOWE
OPIS OGÓLNY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Uzyskanie wszelkich wymaganych pozwoleń, decyzji, opinii w celu realizacji zadania.
- Sporządzenie dokumentacji projektowej: projekt architektoniczno-budowlany oraz projekt techniczny
- Wykonanie inwestycji na podstawie sporządzonych projektów i dokumentów przetargowych.
Przewidywany zakres prac budowlanych na poddaszu:
­- Przebudowa klatki schodowej, aby szerokość ostatniego spocznika wynosiła 150 cm (obecnie jest to 145 cm) lub uzyskanie odstępstwa,
­- Docieplenie sufitu na poddaszu wełną mineralną gr. 10 cm o współczynniku przenikania ciepła λD= 0,031 W/mK, a następnie wykonanie sufitu z płyt g-k ognioochronnych,
­- Wykonanie ścian działowych w technologii g-k,
­- Wykonanie tynku i gładzi na ścianach,
­- Montaż nowej stolarki drzwiowej,
­- Zapewnienie warunków doświetlenia pomieszczeń- powiększenie otworów okiennych w kierunku do posadzki i wymiana wszystkich okien,
­- Obróbka i uzupełnienie warstw elewacji wokół powiększonych otworów okiennych,
­- Wymiana i powiększenie wyłazu na dachu do rozmiaru 80x80 cm. Nowy wyłaz z drabiną lub schodami opuszczanymi,
­- Obudowa elementów drewnianych (głównie słupów) podwójną płyta g-k ognioochronną.
­- Montaż parapetów z konglomeratu,
­- Montaż pochwytu przy schodach na poddasze,
­- Wykonanie warstwy wyrównawczej, a następnie wykonanie posadzki z płytek ceramicznych lub wykładziny winylowej,
­- Wykonanie powłoki malarskiej na ścianach i sufitach,
­- Wykonanie zabudowy meblowej w pomieszczeniu socjalnym oraz montaż zlewu i umywalki.
­- Zapewnienie wentylacji grawitacyjnej z urządzeniami wspomagającymi ciąg lub wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno- wywiewanej,
­- Wykonanie instalacji elektrycznej w tym oświetleniowej i niskoprądowej,
­- Wykonie instalacji sanitarnych: wodno- kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania,
­- Inne prace towarzyszące,
­- przygotowaniem ewentualnych dokumentów związanych z odbiorem prac.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.5.) Wartość części: 254959 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 3 – BUDYNEK UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ- URZĄD GMINY, UL. JESIONOWA 3, 07-205 RZĄŚNIK, DZ.EWID. NR 164 Z OBRĘBU 0019, W JED. EWI. 143503_2.0019.164
OPIS OGÓLNY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Wykonanie inwestycji na podstawie projektu i dokumentów przetargowych
Przedsięwzięcie obejmuje ocieplenie i remont dachu: wymiany pokrycia, obróbek blacharskich i okien połaciowych.
ZAKRES PRAC:
­- Demontaż istniejącego pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi (w tym kominów), rynnami, rurami spustowymi,
­- Demontaż łat drewnianych,
­- Demontaż istniejącej membrany,
­- Naprawa, ewentualna wymiana uszkodzonych, skorodowanych elementów więźby dachowej,
­- Wymiana okien połaciowych na nowe,
­- Wykonanie ocieplenia z warstw wełny mineralnej gr. 15 cm pomiędzy krokwiami
­- Montaż nowej membrany dachowej oraz paroizolacji pod projektowaną warstwą ocieplenia,
­- Montaż łat i kontrłat.
­- Wykonanie ocieplenia kominów warstwą styropianu gr. 5 cm i wykonanie warstw elewacyjnych,
­- Montaż nowego pokrycia dachowego z blachodachówki panelowej,
­- Montaż obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych,
­- Wymiana instalacji odgromowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

4.5.5.) Wartość części: 478048 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 4 – BUDYNEK UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ- ŚWIETLICA WIEJSKA,
UL. DĄBROWA NR 39, DĄBROWA, DZ. EWID. NR 291/1, OBRĘB: DĄBROWA, TEMAT:

TERMOMODERNIZACJI BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ GMINY RZĄŚNIK – BUDYNEK ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W DĄBROWIE
OPIS OGÓLNY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Uzyskanie wszelkich wymaganych pozwoleń, decyzji, opinii w celu realizacji zadania,
- Sporządzenie dokumentacji projektowej budowlano- wykonawczej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia,
- Wykonanie inwestycji na podstawie sporządzonych projektów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, w tym:
a) modernizacji istniejącego źródła ciepła - przewiduje się zastąpienie kotła węglowego pompą ciepła typu powietrze/woda.
b) modernizacji wentylacji grawitacyjnej - przewiduje się zastosowanie wentylacji mechanicznej nawiewno- wywiewnej z odzyskiem ciepła.
c) poprawę komfortu w budynku poprzez montaż klimatyzacji,
d) zmniejszenie strat ciepła przez dach poprzez ocieplenie wełną mineralną w części poddasza nieużytkowego,
e) zmniejszenie strat ciepła przez ściany poprzez docieplenie warstwą styropianu oraz wełny (ściana w ostrej granicy działki),
f) wymianę stolarki drzwiowej na nową,
g) wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych,
h) roboty remontowe elewacyjne np.: remont schodów i balustrad, wymiana daszków,
i) wymiana więźby dachowej oraz pokrycia dachu,
j) wymiana zbiornika bezodpływowego na nieczystości ciekłe (szamba),
Przeprowadzenie wymaganych prób i badań przed uzyskaniem odbiorów robót i przygotowaniem dok. związanych z oddaniem do użyt. zrealizowanej inwestycji.
Przewidywany zakres prac budowlanych:
­- Ocieplenie w przestrzeni poddasza,
­- Ocieplenie ścian zewnętrznych,
­- Wymiana stolarki drzwiowej,
­- Modernizacja systemu grzewczego,
­- Modernizacja systemu c.w.u,.
­- Montaż wentylacji z rekuperacją,
­- Montaż klimatyzacji.
Zawarte w Programie Funkcjonalno-Użytkowym wartości dotyczące wielkości następujących prac termomodernizacyjnych:
- powierzchnia stolarki okiennej,
- powierzchnia docieplenia stropodachu i stropu,
- modernizacja instalacji CO oraz
- modernizacji kotłowni
mogą odbiegać od stanu rzeczywistego i należy je zweryfikować przed złożeniem ofert oraz na etapie wykonywania projektów – konieczna inwentaryzacja.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

42511110-5 - Pompy grzewcze

09332000-5 - Instalacje słoneczne

4.5.5.) Wartość części: 1035772 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 5 –BUDYNEK UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ- ŚWIETLICA WIEJSKA, UL. NOWE WIELĄTKI 31, NOWE WIELĄTKI DZ. EWID. NR 46,/2, OBRĘB: NOWE WIELĄTKI
TERMOMODERNIZACJI BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ GMINY RZĄŚNIK – BUDYNEK ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W NOWYCH WIELĄTKACH
OPIS OGÓLNY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Uzyskanie wszelkich wymaganych pozwoleń, decyzji, opinii w celu realizacji zadania,
- Sporządzenie dokumentacji projektowej budowlano- wykonawczej niezbędnej do prawidłowego wykonania zamówienia,
- Wykonanie inwestycji na podstawie sporządzonych projektów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, w tym:
a) modernizacji istniejącego źródła ciepła - przewiduje się zastąpienie kotła węglowego pompą ciepła typu powietrze/woda.
b) modernizacja wentylacji grawitacyjnej - przewiduje się zastosowanie wentylacji mechanicznej nawiewno- wywiewnej z odzyskiem ciepła.
c) zmniejszenie strat ciepła przez dach poprzez ocieplenie wełną mineralną w części poddasza nieużytkowego,
d) zmniejszenie strat ciepła przez ściany poprzez docieplenie warstwą styropianu,
e) wymiana stolarki drewnianej na nową PCV,
f) wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych,
g) wykonanie parkingu i dojazdu przed budynkiem (łącznie ~300m2)
h) wymianę ogrodzenia od strony ulicy,
Przeprowadzenie wymaganych prób i badań przed uzyskaniem odbiorów robót i przygotowaniem dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania zrealizowanej inwestycji.
Przewidywany zakres prac budowlanych:
­- Ocieplenie stropu w przestrzeni poddasza
­- Ocieplenie ścian zewnętrznych
­- Częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
­- Modernizacja systemu grzewczego (w tym 4 lokali użytkowanych jako mieszkalne)
­- Zastąpienie kotła węglowego pompą ciepła typu powietrze/woda
­- Instalacja paneli fotowoltaicznych o 3 kW,
­- Modernizacja systemu c.w.u.
­- Montaż wentylacji z rekuperacją,
­- Wykonanie parkingu i dojazdu,
­- Wymiana ogrodzenia od strony ulicy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

42511110-5 - Pompy grzewcze

09332000-5 - Instalacje słoneczne

4.5.5.) Wartość części: 956097 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1447752,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1879003,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 309960,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 690676,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 583491,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 770348,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 583491,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DACH EXPERT Ewa Ładosz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241738065

7.3.3) Ulica: Wrotnów 130

7.3.4) Miejscowość: Miedzna

7.3.5) Kod pocztowy: 07-106

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 583491,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1771756,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2082605,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1697403,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2141922,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.