Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00421516/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o., Sygn. DZP/25 TP/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY W ZABRZU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272735162
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Curie-Skłodowskiej 10
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 3732313
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@klinika-zabrze.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.klinika-zabrze.med.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.klinika-zabrze.med.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o., Sygn. DZP/25 TP/20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e6a71c5-55e1-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00525818
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00421516/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP/25 TP/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 233088,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 – TRANSPORT SANITARNY PACJENTÓW KARETKĄ Z ZESPOŁEM SPECJALISTYCZNYM w składzie zgodnym z wymaganiami ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym.Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług transportu sanitarnego pacjentów z zespołem specjalistycznym do innych jednostek świadczących usługi medyczne w celu dalszego leczenia, wykonania badania /konsultacji lub przewozu pacjentów do domu zgodnie z potrzebami Zamawiającego.
a) Wymagania odnośnie pojazdu:
1.Pojazd do prawidłowego świadczenia usług zgodnie z umową, zapewni Wykonawca;
2.Specjalistyczny środek transportu sanitarnego powinien spełniać cechy techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane oraz spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 04 lutego 2019 r.
w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu ratownictwa medycznego (Dz. U. z 2019 r., poz. 237 z późn. zm. );
3.Środek transportu sanitarnego jest pojazdem uprzywilejowanym i posiada zezwolenie MSW na używanie sygnałów dźwiękowych zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. – Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2022r. poz. 988 z późn. zm.);
4.Pakiet ubezpieczeń OC, NW obowiązujący dla tego typu pojazdów zapewni Wykonawca;
5.Pojazdy sanitarne powinny być oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami.
b) Wymagania odnośnie personelu medycznego i kierowców:
1.Zespół specjalistyczny zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z Dz. U. z 2022 r. poz. 1720 z późn. zm.) powinien być złożony
z co najmniej trzech osób uprawnionych do wykonywania medycznych czynności ratunkowych,
w tym lekarza systemu oraz pielęgniarkę systemu lub ratownika medycznego;
2.Przyjęcie zlecenia nastąpi na podstawie wcześniejszego zgłoszenia telefonicznego przez pracownika wyznaczonego przez Zamawiającego pod numer telefonu wskazany przez Wykonawcę. Upoważniony pracownik wskaże termin, godzinę oraz miejsce transportu pacjenta.
Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że zobowiązują się do przestrzegania poniższych wymagań:
1.Świadczenia zdrowotne wykonywane będą 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę (także w dni ustawowo wolne od pracy).
2.Środek transportu sanitarnego będzie spełniał cechy techniczne i jakościowe określone w aktualnie obowiązujących Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane.
3.Środek transportu sanitarnego będzie spełniał wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 4 lutego 2019 r. w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu ratownictwa medycznego (Dz. U. z 2019r. poz. 237 z późn. zm.) .
4.Środek transportu sanitarnego będzie pojazdem uprzywilejowanym i posiadał zezwolenie MSW na używanie sygnałów dźwiękowych zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r.- Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2022 poz. 988 z późn. zm.).
5.Środek transportu będzie posiadał aktualne ubezpieczenie OC i NW oraz aktualne badania techniczne (Wykonawca zobowiązany jest przedstawić ww. dokumenty na każde wezwanie Zamawiającego).
6.Środek transportu będzie posiadał oznakowanie zgodne z obowiązującymi przepisami prawa.
7.Świadczenie usług na rzecz Zamawiającego nastąpi na podstawie pisemnych zleceń lekarskich (wzór zlecenia stanowi Załącznik nr 2 do umowy), po telefonicznym uzgodnieniu miejsca, terminu oraz czasu przewozu i pisemnym potwierdzeniu zlecenia przewozu przez osobę upoważnioną do tego przez Zamawiającego.
8. Wykonawca będzie się stawiał w miejscu określonym w zleceniu lekarskim w celu rozpoczęcia świadczenia usługi w terminie i czasie określonym w zleceniu. W przypadku transportu sanitarnego realizowanego w trybie planowym pracownik Zamawiającego zleci Wykonawcy realizację transportu z co najmniej 12 godzinnym wyprzedzeniem. Natomiast w przypadku transportu sanitarnego realizowanego w trybie pilnym rozpoczęcie świadczenia usługi nastąpi najpóźniej do 30 minut od zgłoszenia.
9. Wykonawca zobowiązuje się do telefonicznego powiadomienia personelu Zamawiającego, z co najmniej dwugodzinnym wyprzedzeniem, o niemożności wykonania usługi transportu sanitarnego, a także zleci na własny koszt usługę transportową innemu podmiotowi .
10. Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowego poinformowania personelu Zamawiającego o niemożności wykonania usługi transportu w trybie pilnym w czasie określonym w ust. 8 oraz do pokrycia kosztów usługi transportowej zleconej innemu podmiotowi przez personel Zamawiającego.
11. Wykonawca zobowiąże się do prowadzenia dokumentacji medycznej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
12. Wykonawca zobowiąże się do prowadzenia sprawozdawczości statystycznej na zasadach obowiązujących w podmiotach leczniczych.
13. Wykonawca zobowiąże się do poddania kontroli na zasadach określonych w ustawie z dnia 27.08.2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1285 z późn. zm.) w zakresie wynikającym z umowy Zamawiającego zawartej z Narodowym Funduszem Zdrowia, a także do poddania się kontroli Zamawiającego w zakresie realizacji niniejszej umowy.
14. Wykonawca zobowiąże się do posiadania w okresie trwania umowy, ważnej umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie świadczonych przez siebie usług. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy, umowa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia
w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania umowy oraz dostarczyć do Zamawiającego kopię zawartej umowy ubezpieczenia (wraz z dowodem opłacenia) w terminie do 7 dni od wygaśnięcia poprzedniej umowy, pod rygorem naliczenia kary umownej w przypadku nieterminowego dostarczenia. Zamawiający wymaga dostarczenia kopii umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wraz z dowodem jej opłacenia przed terminem podpisania umowy.
15. Zespół specjalistyczny zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2022 r. poz. 1720 z późn. zm.) powinien być złożony z co najmniej trzech osób uprawnionych do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym lekarza systemu oraz pielęgniarkę systemu lub ratownika medycznego.
16. Wykonawca podpisze umowę, której wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ, oraz umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych, której wzór stanowi załącznik nr 9.1 do SWZ.
17. Zamawiający, zgodnie z art. 95 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy), osób wykonujących czynności związane z wykonaniem usługi transportu sanitarnego w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r., poz. 1510 ze zm.) tj. koordynatora ds. ratownictwa medycznego.
18. Sposób weryfikacji zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia ww. wymagań, zostały opisane we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 189158,4 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 - TRANSPORT SANITARNY KRWI I PREPARATÓW KRWIOPOCHODNYCH.Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług transportu sanitarnego krwi i preparatów krwiopochodnych
a) Wymagania odnośnie pojazdu:
1. Pojazd do prawidłowego świadczenia usług zgodnie z umową zapewni Wykonawca.
2. Pojazd sanitarny powinien spełniać cechy techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane oraz transport powinien być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 16 października 2017 r. w sprawie leczenia krwią i jej składnikami w podmiotach leczniczych wykonujących działalność leczniczą w rodzaju stacjonarne i całodobowe świadczenia zdrowotne (Dz. U. z 2021 poz. 504 z późn. zm.).
3. Pojazd sanitarny w szczególności powinien posiadać pojemniki transportowe umożliwiające utrzymanie podczas transportu temperatury wymaganej dla krwi lub preparatu krwiopochodnego zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra zdrowia z dnia 16 października 2017 r. w sprawie leczenia krwią i jej składnikami w podmiotach leczniczych wykonujących działalność leczniczą w rodzaju stacjonarne i całodobowe świadczenia zdrowotne (Dz. U. z 2021 poz. 504 z późn. zm.).
4. Środek transportu sanitarnego powinien być pojazdem uprzywilejowanym i posiadać zezwolenie MSW na używanie sygnałów dźwiękowych zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2022 poz.988 z późn. zm.).
5. Pakiet ubezpieczeń OC, NW obowiązujący dla tego typu pojazdów zapewni Wykonawca.
6. Pojazdy sanitarne powinny być oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami.
b) Wymagania odnośnie personelu medycznego i kierowców:
1. Pojazd do transportu krwi i preparatów krwiopodobnych obsługiwany jest przez kierowcę, który posiada stosowne kwalifikacje i realizuje usługę transportu zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 16 października 2017 r. w sprawie leczenia krwią i jej składnikami w podmiotach leczniczych wykonujących działalność leczniczą w rodzaju stacjonarne i całodobowe świadczenia zdrowotne (Dz. U. z 2021 poz. 504 z późn. zm.).
2. Przyjęcie zlecenia nastąpi na podstawie wcześniejszego zgłoszenia telefonicznego przez pracownika wyznaczonego przez Zamawiającego pod numer telefonu wskazany przez Wykonawcę.
3. Po otrzymaniu zgłoszenia przewozu krwi lub preparatów krwiopochodnych, przyjmujący zlecenie zobowiązany jest do niezwłocznego wykonania zlecenia. W trybie „na ratunek” nie później niż do 60 minut od momentu przyjęcia zgłoszenia, natomiast w trybie planowym w czasie 4 godzin licząc od momentu przyjęcia zgłoszenia.
Zlecenie będzie realizowane z Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach do Banku Krwi zlokalizowanego przy Laboratorium Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o.
Warunki wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że zobowiązują się do przestrzegania poniższych wymagań:
1. Świadczenia zdrowotne wykonywane będą 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę (także w dni ustawowo wolne od pracy).
2. Środek transportu sanitarnego będzie spełniał cechy techniczne i jakościowe określone w aktualnie obowiązujących Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane.
3. Środek transportu sanitarnego będzie pojazdem uprzywilejowanym i posiadał zezwolenie MSW na używanie sygnałów dźwiękowych zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r.- Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2022 poz. 988 z późn. zm.).
5. Środek transportu będzie posiadał aktualne ubezpieczenie OC i NW oraz aktualne badania techniczne (Wykonawca zobowiązany jest przedstawić ww. dokumenty na każde wezwanie Zamawiającego).
6. Środek transportu będzie posiadał oznakowanie zgodne z obowiązującymi przepisami prawa.
7. Świadczenie usług na rzecz Zamawiającego nastąpi na podstawie pisemnych zleceń lekarskich (wzór zlecenia stanowi Załącznik nr 2 do umowy), po telefonicznym uzgodnieniu miejsca, terminu oraz czasu przewozu i pisemnym potwierdzeniu zlecenia przewozu przez osobę upoważnioną do tego przez Zamawiającego.
8.Po otrzymaniu zgłoszenia przewozu krwi lub preparatów krwiopochodnych, przyjmujący zlecenie zobowiąże się do niezwłocznego wykonania zlecenia. W trybie „na ratunek” nie później niż do 60 minut od zgłoszenia, natomiast w trybie planowym w czasie 4 godzin licząc od momentu przyjęcia zgłoszenia.
9. Wykonawca zobowiązuje się do telefonicznego powiadomienia personelu Zamawiającego, z co najmniej dwugodzinnym wyprzedzeniem, o niemożności wykonania usługi transportu sanitarnego, a także zleci na własny koszt usługę transportową innemu podmiotowi .
10. Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowego poinformowania personelu Zamawiającego o niemożności wykonania usługi transportu w trybie „na ratunek" w czasie określonym w ust. 8 oraz do pokrycia kosztów usługi transportowej zleconej innemu podmiotowi przez personel Zamawiającego .
11. Wykonawca zobowiąże się do prowadzenia dokumentacji medycznej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
12. Wykonawca zobowiąże się do prowadzenia sprawozdawczości statystycznej na zasadach obowiązujących w podmiotach leczniczych.
13. Wykonawca zobowiąże się do poddania kontroli na zasadach określonych
w ustawie z dnia 27.08.2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1285 z późn. zm.) w zakresie wynikającym z umowy Zamawiającego zawartej z Narodowym Funduszem Zdrowia, a także do poddania się kontroli Zamawiającego w zakresie realizacji niniejszej umowy.
14. Wykonawca zobowiąże się do posiadania w okresie trwania umowy, ważnej umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie świadczonych przez siebie usług.
W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy, umowa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania umowy oraz dostarczyć do Zamawiającego kopię zawartej umowy ubezpieczenia (wraz z dowodem opłacenia) w terminie do 7 dni od wygaśnięcia poprzedniej umowy, pod rygorem naliczenia kary umownej w przypadku nieterminowego dostarczenia.
Zamawiający wymaga dostarczenia kopii umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wraz z dowodem jej opłacenia przed terminem podpisania umowy.
15. Wykonawca podpisze umowę, której wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ, oraz umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych, której wzór stanowi załącznik nr 9.2 do SWZ.
16. Zamawiający, zgodnie z art. 95 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy), osób wykonujących czynności związane z wykonaniem usługi transportu sanitarnego w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r., poz. 1510 ze zm.) tj. koordynatora ds. ratownictwa medycznego/dyspozytora.
17. Sposób weryfikacji zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia ww. wymagań, zostały opisane we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 43929,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 213144,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 213144,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 213144,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Unia Bracka Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6412348483
7.3.3) Ulica: ul. Ks. Ludwika Tunkla 139
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-707
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 213144,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44616,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44616,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44616,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Transportowa „OMEGA ” Agnieszka Ignacyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5730249878
7.3.3) Ulica: ul. Grażyny 6
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-202
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA TRANSPORTOWA "OMEGA" Agnieszka Ignacyk
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA TRANSPORTOWA "OMEGA" Agnieszka Ignacyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44616,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Bieżące utrzymanie dróg publicznych na terenie miasta Zabrze w roku 2024 - remonty cząstkowe
- Usługa polegająca na udzielaniu świadczeń zdrowotnych w zakresie anestezjologii i intensywnej terapii
- "Cykliczna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Zabrzu na 2024 r. z podziałem na 8 części"
- "Realizacja posiłków dla podopiecznych MOPR w Zabrzu w lokalach gastronomicznych na terenie miasta Zabrze z podziałem na 8 części"
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA DO MONITOROWANIA STĘŻENIA LEKÓW
- "Likwidacja dzikich wysypisk zlokalizowanych na terenie Miasta Zabrze"
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wyjazdów integracyjno - krajoznawczych dla uczestników projektu pt. "Rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Wołowskim - edycja 3" - CZĘŚĆ I
- Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Postomino oraz do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Sławnie wraz ze sprawowaniem opieki realizowany na podstawie biletów miesięcznych
- Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej nr 2 w Łęcznej przy ul. Szkolnej 53 i ul. M. Piłsudskiego 12, Przedszkola Publicznego nr 1 w Łęcznej i Przedszkola Publicznego nr 2 w Łęcznej-02.09-20.12.2024r.
- Sukcesywna dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiorników i butli przez okres 12 miesięcy II
- Obsługa transportu pacjentów Stacji Dializ
- Świadczenie usług medycznym środkiem transportu na wezwanie, na rzecz pacjentów MSCZ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.