eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Zapewnienie usługi cateringowej (2 części).



Ogłoszenie z dnia 2023-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie usługi cateringowej (2 części).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690260330

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szopena 51

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rarr.rzeszow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/822611

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zapewnienie usługi cateringowej (2 części).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48d2c7f5-7313-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00512896

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

InclusEU: działania wolontariackie jako odpowiedź społeczna dla integracji w Europie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00460723

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BS.2611.44.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 301831,07 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4283,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zapewnienie usługi cateringowej jako dwudaniowy lunch dla 30 osób (+/-7 osób) w formie bufetu, serwowany w dniu 14 grudnia 2023 r. w godzinach 14:30-15:30, obejmujący:
- przystawka: zupa (minimum 250 ml zupy na 1 osobę),
- danie gorące: 1 danie mięsne, lub rybne lub wegańskie – do wyboru (min. 150g),
- dodatki obiadowe: ziemniaki lub kasza (150g), 2 surówki/sałatki (200g) lub posiłek jarski (min. 400g/porcja),
- deser – dowolne ciasto pieczone; preferowane tradycyjne ciasto z regionu okresu bożonarodzeniowego – sernik lub przekładany piernik, lub makowiec – min. 150 g na 1 osobę.
Ostateczna forma menu będzie ustalona z Wykonawcą po podpisaniu Umowy. Preferowany jest zestaw tradycyjnych dań wigilijnych/bożonarodzeniowych z regionu.
Wykonawca dostarczy bufet w opakowaniach jednorazowego użytku (każdy zestaw w oddzielnym opakowaniu) na miejsce organizowanego spotkania – siedziba Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego Rzeszów, ul. Szopena 51 na pół godziny przed planowaną przerwą. Przerwa planowana jest na godzinę 13:00 -14:30. Serwowane dania powinny posiadać odpowiednie walory smakowe oraz estetyczny wygląd.
Zamawiający nie wymaga obsługi kelnerskiej w trakcie spotkania.
Napoje zostaną zapewnione przez Zamawiającego.
Wykonawca zapewni również zastawę oraz sztućce jednorazowego użytku.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczestników o +/- 7 osób, zmiana ta zostanie zgłoszona Wykonawcy nie później niż 2 dni przed terminem realizacji przedmiotu zamówienia.
Ostateczna forma menu będzie ustalona z Wykonawcą po podpisaniu Umowy, na minimalnie 10 dni przed planowanym dniem realizacji usługi.
Zamawiający może dokonać zmiany godziny realizacji cateringu o max. +/- 1 godz. W przypadku wystąpienia przesunięć w programie wydarzenia, zmiana ta zostanie zgłoszona Wykonawcy nie później niż 2 godziny przed planowanym czasem realizacji przedmiotu zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczestników kolacji o +/- 7 osób. Zmiana ta zostanie zgłoszona Wykonawcy nie później niż na 2 dni przed terminem realizacji przedmiotu zamówienia.
Minimalna liczba osób, która weźmie udział w kolacji: 23 osoby, maksymalna 37 osób. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, iż zapłaci za faktyczną liczbę osób biorących udział w usłudze cateringowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 2023,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zapewnienie usługi cateringowej jako kolacja jednodaniowa z przystawką oraz deserem i napojami dla 30 osób (+/- 7 osób) w dniu 15 grudnia 2023 r.
Kolacja serwowana w formie:
• przystawki: pierwsze danie - zupa (min. 250 ml zupy na 1 osobę),
• danie gorące: drugie danie mięsne lub rybne lub wegańskie – do wyboru (min. 150g/osobę),
• dodatki obiadowe do dania gorącego: ziemniaki lub ryż lub kasza (min. 150g/osobę), 2 surówki/sałatki (min. 200g/osobę) lub posiłek jarski (min. 400g/porcja),
• deser: 2 desery do wyboru (inne niż ciasta czy lody) zaproponowane przez Wykonawcę (min. 100g na osobę)
• napoje: woda mineralna gazowana (300 ml/osobę), niegazowana (300ml/osobę), soki - min. 3 rodzaje (150 ml/osobę), kawa, herbata – bez ograniczeń,
• dodatki do napojów: cytryna podana w plasterkach, cukier, mleko do kawy – bez ograniczeń.

Ostateczna forma menu będzie ustalona z Wykonawcą po podpisaniu Umowy, na minimalnie 10 dni przed planowanym dniem realizacji usługi.
W związku z organizacją konferencji, której przedmiot zamówienia towarzyszy, w ścisłym centrum miasta Rzeszowa, przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany w odległości maksymalnie 2 km od centrum miasta Rzeszowa (licząc w linii prostej od Rynku w Rzeszowie, według mapy Google).
Preferowany jest zestaw tradycyjnych dań z regionu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczestników kolacji o +/- 7 osób. Zmiana ta zostanie zgłoszona Wykonawcy nie później niż na 2 dni przed terminem realizacji przedmiotu zamówienia.
Dokładna godzina realizacji zamówienia zostanie podana Wykonawcy na 10 dni przed jego realizacją. Należy przyjąć przedział czasowy między godziną 17:00 a 21:30.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 2259,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1050,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2145,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1050,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DELIS Elżbieta Kopeć

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8141011010

7.3.4) Miejscowość: Kłapówka 67

7.3.5) Kod pocztowy: 36-145

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1050,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-12-14 do 2023-12-14

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2970,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4197,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2970,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa „Krzysiek” Krzysztof Ciszewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8131013220

7.3.4) Miejscowość: Bratkowice 804A

7.3.5) Kod pocztowy: 36-055

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2970,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-12-15 do 2023-12-15

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty dla cz. I:
Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia stosownie do art. 242 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023, poz. 1605 ze zm.). Wybrana oferta uzyskała najwięcej punktów w łącznej ocenie ofert. Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia. Wybrana oferta nie podlega odrzuceniu. Cena wybranej oferty, nie przewyższa wartości, którą Zamawiający może przeznaczyć na jego sfinansowanie.

Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty dla cz. II:
Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia stosownie do art. 242 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023, poz. 1605 ze zm.). Wybrana oferta uzyskała najwięcej punktów w łącznej ocenie ofert. Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia. Wybrana oferta nie podlega odrzuceniu. Zamawiający zwiększył kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia, przez co cena wybranej oferty, nie przewyższa wartości, którą Zamawiający może przeznaczyć na jego realizację.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.