Og³oszenie z dnia 2024-05-15
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Poprawa brd na przej¶ciach dla pieszych na DK9 w m. G³ogów Ma³opolski”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD Oddzia³ w Rzeszowie
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Oddzia³ w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500122
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Legionów 20
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatrzeszow@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
zarz±dzanie drogami krajowym
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Poprawa brd na przej¶ciach dla pieszych na DK9 w m. G³ogów Ma³opolski”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e10772b9-111d-11ef-a7f7-6221b72ad4fc
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00325748
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-05-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00214138/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Poprawa bezpieczeñstwa ruchu na przej¶ciach dla pieszych na DK9 w m. G³ogów Ma³opolski,
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://gddkia.eb2b.com.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gddkia.eb2b.com.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W przypadku posiadania konta na
Platformie - zg³oszenie do postêp. wymaga zalogowania Wyk. do Platformy; po wprowadzeniu danych u¿ytkownika, tj. adresu e-mail
oraz has³a, zg³oszenie jest automatycznie akceptowane przez Platformê; gdy Wyk. nie posiada konta na Platformie–nale¿y w
zak³adce „Postêpowania”, „Lista postêpowañ otwartych” wybraæ niniejsze postêpowanie oraz korzystaj±c z polecenia „zg³o¶ siê do
udzia³u w postêpowaniu” przej¶æ do Formularza rejestracyjnego; - po wype³nieniu Form. Rejestr. Wyk. otrzymuje e-mail informuj±cy,
¿e mo¿e dokonaæ pierwszego logowania. Rejestracja nowego konta podlega weryfikacji i akceptacji Operatora, która mo¿e potrwaæ
do 24h (8h roboczych). Kwalifikowany podpis elektroniczny: dla dok. w „pdf” zaleca siê podpis PAdES, dla dok. w formacie innym ni¿
„pdf” zaleca siê podpis XAdES. Podpis osobisty:- w przypadku wykorzystywania aplikacji eDO App (obs³uguje tylko dok. w pdf) na
telefonach z obs³ug± technologii NFC wielko¶æ dok. nie mo¿e przekraczaæ 5 MB,- dla dok. w „pdf” zaleca siê podpis wew.
(otoczony),- dok. w formacie innym ni¿ „pdf” zaleca siê podpisywaæ podpisem zew. lub otaczaj±cym. Podpis zaufany: wielko¶æ plików
nie mo¿e przekraczaæ 10 MB,- dla dok. w „pdf” zaleca siê podpis PAdES (podpisany plik ma rozszerzenie.pdf),dok. w formacie
innym ni¿ „pdf” zaleca siê podpisywaæ XAdES (podpisany plik ma rozszerzenie .xml).W przypadku korzystania z wariantu sk³adania
podpisów zew. konieczne jest za³±czenie na Platformê odpowiedniej pary plików, tj. pliku podpisywanego oraz pliku zawieraj±cego
podpis. Niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie:- sta³y dostêp do sieci Internet o
gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 4/1 Mb/s;- komputer klasy PC lub lub Mac, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ
RAM min. 8 GB, procesor dwurdzeniowy o taktowaniu min. 2,4GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows, Mac OS, Linux,
z aktualnym wsparciem technicznym producenta (sugerujemy nie starsze ni¿ 3 lata od daty wszczêcia postêpowania) zainstalowana
dowolna wersja przegl±darki internetowej –sugerujemy najnowsze wersje: Chrome, Safari, Edge, Firefox, Opera;- w³±czona obs³uga JavaScript;- zainstalowany program obs³uguj±cy stosowane przez Wykonawcê formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w
formacie „pdf”).Zamawiaj±cy dopuszcza przesy³anie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami
prawatj.m.in.:.doc, .docx, .txt,.xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, przy czym Zamawiaj±cy zaleca
wykorzystywanie plików w formacie.pdf. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 250 MB, a w przypadku dokumentów
podpisanych podpisem zaufanym do 10 MB, przy czym nie okre¶la siê limitu liczby plików. Kodowanie i czas odbioru danych: pliki
Oferty za³±czone przez Wyk. na Platformie i zapisane, widoczne s± w Platformie jako zaszyfrowane. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku
dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zam. po up³ywie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez
Platformê stanowi przypiêt± do dok. elektr. datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), znajduj±c± siê po lewej stronie dok. w „Data
przes³ania”. Dokumentacja postêp. dostêpna jest na Platformie w zak³adce „Za³±czniki organizatora”. Pobranie dok. nastêpuje po
klikniêciu na wybrany za³±cznik i wci¶niêciu „Pobierz”. W celu pobrania wszystkich za³±czników jednocze¶nie nale¿y wybraæ „Pobierz paczkê”, a nastêpnie „Pobierz wszystkie za³±czniki organizatora”. Pozosta³e informacje w pkt 14.10 - 14.12 IDW.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy informuje, ¿e Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest
Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Wronia 53, 00 874 Warszawa, tel. (022)
3758888,email:kancelaria@gddkia.gov.pl. W sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych, mo¿na kontaktowaæ siê z
Inspektorem Ochrony Danych, za po¶rednictwem adresu e-mail: iod@gddkia.gov.pl.Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu
przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji. Podstawê prawn± przetwarzania
danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówieñ publicznych, wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a tak¿e ustawa o
narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Dane osobowe bêd± ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym z
uwzglêdnieniem przepisów w zakresie zamówieñ publicznych, a tak¿e podmiotom przetwarzaj±cym dane na podstawie zawartych
umów. Dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane przez okres obowi±zywania umowy a nastêpnie 5 lat,
pocz±wszyod1stycznia roku kalendarzowego nastêpuj±cego po zakoñczeniu okresu obowi±zywania umowy. Okresy te dotycz±
równie¿ Wykonawców, którzy z³o¿yli oferty i nie zosta³y one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami
umowy).Osobie, której dane dotycz± przys³uguje prawo: dostêpu do danych. W przypadku, gdy wykonanie obowi±zku zwi±zanego z
prawem dostêpu do danych wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±,
wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego; sprostowania danych, ich usuniêcia oraz ograniczenia przetwarzania na warunkach okre¶lonych w przepisach Rozporz±dzenia Parlamentu i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. ¯±danie sprostowania danych nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie
zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z przepisami. ¯±danie sprostowania danych nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z przepisami. Wyst±pienie z ¿±daniem ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego; wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych. Podanie danych jest dobrowolne, jednak¿e ich niepodanie mo¿e uniemo¿liwiæ Zamawiaj±cemu dokonanie oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zdolno¶ci wykonawcy do nale¿ytego wykonania zamówienia, co skutkowaæ mo¿e wykluczeniem wykonawcy z postêpowania lub odrzuceniem jego oferty.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz Og³oszenie pkt. RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: O/RZ.D-3.2411.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych infrastruktury dla pieszych w postaci: wykonania dedykowanego o¶wietlenia przej¶æ dla pieszych, budowy chodników w obrêbie przej¶æ dla pieszych oraz zmiany oznakowania.
Szczegó³owo zakres przedmiotu zamówienia okre¶lony zosta³ w PFU.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233130-9 - Roboty budowlane zakresie dróg krajowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
45316110-9 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego
45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przej¶æ dla pieszych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spe³ni wszystkie postawione w SWZ warunki oraz uzyska ³±cznie najwiêksz± liczbê punktów stanowi±cych sumê punktów przyznanych w ramach ka¿dego z podanych poni¿ej kryteriów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Przed³u¿enie Okresu Gwarancji Jako¶ci
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji Kontraktu
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
„Nie dotyczy”
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
„Nie dotyczy”
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
„Nie dotyczy”
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) dotycz±cej Wykonawcy:
Wykonawca musi wykazaæ siê wiedz± i do¶wiadczeniem w wykonaniu (zakoñczeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
1 zadanie lub 2 zadania obejmuj±ce:
- budowê lub przebudowê chodnika
o ³±cznej warto¶ci budowy lub przebudowy chodnika co najmniej: 300 000 PLN netto,
Za chodnik Zamawiaj±cy uzna chodnik w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych;
Zgodnie z art. 117 ust 1 ustawy Pzp, zamawiaj±cy zastrzega, ¿e warunek opisany w pkt 8.2.4a) IDW nie podlega sumowaniu. Oznacza to, ¿e
w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, jeden z wykonawców musi wykazaæ siê ca³ym wymaganym do¶wiadczeniem.
„Jako wykonanie (zakoñczenie) zadania nale¿y rozumieæ wystawienie ¦wiadectwa Przejêcia (wydanego zgodnie z Subklauzul± 10.1 dla kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub podpisanie koñcowego Protoko³u odbioru robót lub równowa¿nego dokumentu (w przypadku zamówieñ, w których nie wystawia siê ¦wiadectwa Przejêcia).”
Warto¶ci podane w dokumentach potwierdzaj±cych spe³nienie warunku
w walutach innych ni¿ wskazane przez Zamawiaj±cego nale¿y przeliczyæ wed³ug ¶redniego kursu NBP na dzieñ wystawienia ¦wiadectwa Przejêcia (wydanego zgodnie z Subklauzul± 10.1 dla kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub na dzieñ podpisania koñcowego Protoko³u odbioru robót lub równowa¿nego dokumentu (w przypadku zamówieñ, w których nie wystawia siê ¦wiadectwa Przejêcia).
b) dotycz±cej osób:
Wykonawca musi wskazaæ osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, legitymuj±ce siê uprawnieniami, kwalifikacjami zawodowymi i do¶wiadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostan± im powierzone.
Wykonawca, na ka¿d± funkcjê wymienion± poni¿ej, wska¿e osoby, które musz± byæ dostêpne na etapie realizacji zamówienia, spe³niaj±ce nastêpuj±ce wymagania:
Osoba proponowana do pe³nienia funkcji Kierownika Budowy:
Do¶wiadczenie zawodowe:
osoba proponowana do pe³nienia funkcji Kierownika Budowy – 1 osoba, minimalne do¶wiadczenie zawodowe – 1 zadanie lub 2 zadania obejmuj±ce budowê lub przebudowê chodnika o warto¶ci zada-nia/ñ co najmniej: 300 000 z³ netto od rozpoczêcia robót do wykonania zadania na stanowisku: Kierownik Budowy lub Kierownik Robót Drogowych lub Inspektor Nadzoru specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej.
Kierownik Budowy musi posiadaæ uprawnienia budowlane drogowe do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej.
Za chodnik Zamawiaj±cy uzna chodnik w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych;
Jako wykonanie (zakoñczenie) zadania nale¿y rozumieæ wystawienie, co najmniej ¦wiadectwa Przejêcia (dla kontraktów realizowanych zgodnie
z warunkami FIDIC) lub podpisanie Protoko³u odbioru robót lub równowa¿nego dokumentu (w przypadku zamówieñ, w których nie wystawia siê ¦wiadectwa Przejêcia).
Warto¶ci podane w dokumentach potwierdzaj±cych spe³nienie warunku w walutach innych ni¿ wskazane przez Zamawiaj±cego nale¿y przeliczyæ wg ¶redniego kursu NBP na dzieñ zawarcia Umowy.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawca sk³ada:
o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w:
• art. 108 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp,
• art. 108 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
• art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp dotycz±cych zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji,
• art. 108 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp,
• art. 109 ust. 1 pkt 4), 5) i 7) ustawy Pzp.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca sk³ada:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Okres 5 lat liczy siê wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w wysoko¶ci:8 000,00 PLN (s³ownie z³otych – osiem tysiêcy 00/100);
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj±pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 ustawy z
dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz
s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, oraz w przypadkach, o których mowa w pkt 9.2. IDW, natomiast
spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wykazuj± zgodnie z pkt 8.2. IDW. W przypadku wspólnego
ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 10.2 IDW sk³ada ka¿dy z
Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz
spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. W przypadku, gdy spe³nienie warunku opisanego:1) w pkt. 8.2.4) IDW wykazuje co najmniej jeden
z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia 2) w pkt. 8.2.4) IDW wykonawcy wykazuj± poprzez
poleganie na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.-
wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczaj±, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni
wykonawcy. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców s± oni zobowi±zani na wezwanie
Zamawiaj±cego z³o¿yæ aktualne na dzieñ z³o¿enia podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt 10 IDW, przy
czym:1) podmiotowe ¶rodki dowodowe o których mowa w pkt 10.8. IDW sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy,
który/którzy wykazuje/± spe³nianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 8.2 IDW;2) dokumenty i o¶wiadczenia o których mowa w pkt 10.7. IDW sk³ada ka¿dy z nich.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami PPU7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-03 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty powinny by z³o¿one za po¶rednictwem Platformy zakupowej https:// gddkia.eb2b.com.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-03 11:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-07-02
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególno¶ci ustawie Kodeks cywilny , ustawie Prawozamówieñ publicznych, ustawie Prawo Budowlane . 2. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych zadañ. 3. Zamawiaj±cy ¿±da wskazania przez Wykonawcê czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani. Pozosta³e wymagania dotycz±ce podwykonawstwa zosta³y okre¶lone w Tomie II SWZ. 4. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania,
podmiotowych ¶rodków dowodowych aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia. 5. Wraz z Ofert± Wykonawca zobowi±zany jest
z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy: 1) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i
Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, chyba ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc±
bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych a Wykonawca w Formularzu Oferty wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych
dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o zamówienie, jak równie¿ w
odniesieniu do podmiotów udostêpniaj±cych zasoby; w przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci ww.
dokumentów pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy mo¿e
¿±daæ od Wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski pobranych samodzielnie przez Zamawiaj±cego
dokumentów; 2) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub
podmiotu udostêpniaj±cego zasoby chyba, ¿e umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa
wpkt16.6. ppkt1) IDW; 3) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wszystkich
Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (np. umowa o wspó³dzia³aniu). Pe³nomocnik mo¿e byæ
ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i
zawarciaumowy;4) orygina³ gwarancji lub porêczenia, je¶li wadium wnoszone jest w innej formie ni¿ pieni±dz, z
uwzglêdnieniem postanowieñ pkt 18.3. IDW; 5) zobowi±zania wymagane postanowieniami pkt 11.3. IDW, w przypadku gdy
Wykonawca polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby w celu potwierdzenia spe³niania warunków
udzia³u w postêpowaniu wraz z pe³nomocnictwami, je¿eli prawo do podpisania danego zobowi±zania nie wynika z
dokumentów, o których mowa wpkt.16.6.ppkt 1) IDW; 6) o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o którym mowa wart. 117ust. 4 ustawy Pzp; 7) o¶wiadczenie wymagane postanowieniami pkt 10.2.,11.8. i 13.3. IDW. 6. Wykonawca jest zobowi±zany jest do wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy. 7. Termin wykonania zamówienia: 5 miesiêcy od daty podpisania umowy
(z mo¿liwo¶ci± skrócenia terminu zgodnie z Ofert± Wykonawcy).
Okres zimowy trwa od 15 grudnia do 15 marca, liczony jako trzy miesi±ce. Do czasu objêtego projektowaniem (etap projektowania) wlicza siê okresy zimowe. Je¿eli podpisanie umowy przypada w okresie zimowym, wówczas etap projektowania rozpoczyna siê w tej dacie. Do czasu realizacji Robót (etap realizacji Robót) nie wlicza siê okresów zimowych. Etap realizacji Robót jest to okres bezpo¶rednio nastêpuj±cy po etapie projektowania. Je¿eli rozpoczêcie etapu realizacji Robót przypada w okresie zimowym, wówczas etap ten rozpoczyna siê nastêpnego dnia po tym okresie zimowym. 8. PRZES£ANKI WYKLUCZENIA WYKONAWCÓW z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawcê, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz w art.7ust.1ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego .
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonanie instalacji o¶wietlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Budynku G³ównym BKS PL i BKS UA na Drogowym Przej¶ciu Granicznym w Kro¶cienku
- Aktualizacja projektu ekologicznego i energooszczêdnego Domu Studenckiego Politechniki Rzeszowskiej
- Dostawa fabrycznie nowej g³owicy kosz±cej do wysiêgnika hydraulicznego na potrzeby RDW Mielec oraz RDW Rymanów.
- Zakup i dostawê jednorazowych wyrobów medycznych na potrzeby Kliniki Gastroenterologii.
- Numer postêpowania: ZP/27/2024. Dostawa papieru do maszyn biurowych dla potrzeb jednostek Policji woj. podkarpackiego
- Dostawa fabrycznie nowej g³owicy frezuj±cej z szczotk± zamiataj±c± do wysiêgnika hydraulicznego na potrzeby RDW Jaros³aw
wiêcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie programu funkcjonalno - u¿ytkowego dla wybranych budynków na terenie Kampusu ANS w Gnie¼nie przy ul. Wrzesiñskiej 43-55"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowê dróg od drogi wojewódzkiej nr 254 do stacji uzdatniania wody w Kobylarni, gmina Nowa Wie¶ Wielka
- Prace remontowo-konserwatorskie budynku administracyjno-biurowego przy pl. gen. J. Bema 5 w Ostro³êce
- Dostawa i monta¿ paneli fotowoltaicznych na potrzeby Wojewódzkiego S±du Administracyjnego w Gorzowie Wielkopolskim.
- Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Lisewie i budynku gminnego w Arcelinie, gm. P³oñsk
- Inwestycja w infrastrukturê drogow±, szans± na poprawê jako¶ci ¿ycia mieszkañców i odwiedzaj±cych turystów w Gminie Ogrodzieniec
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.