eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hrubieszów › "Przebudowa instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą kotłów c.o. w budynkach Nadleśnictwa Strzelce - Postępowanie III"



Ogłoszenie z dnia 2023-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą kotłów c.o. w budynkach Nadleśnictwa Strzelce – Postępowanie III”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Strzelce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110016906

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grabowiecka 20A

1.5.2.) Miejscowość: Hrubieszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 82 5683210

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strzelce@lublin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://strzelce.lublin.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-98efbb85-680f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą kotłów c.o. w budynkach Nadleśnictwa Strzelce – Postępowanie III”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98efbb85-680f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00507106

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00441175

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót dla każdej Części obejmuje m.in.:
- odłączenie przewodu spalinowego od komina,
- odłączenie kotła i podgrzewacza wody od instalacji grzewczej,
- demontaż istniejącego kotła wraz z osprzętem,
- demontaż naczynia wzbiorczego,
- dostawa i montaż nowego kotła c.o.,
- włączenie nowej instalacji kotłowej do instalacji istniejącej,
- montaż nowego naczynia wzbiorczego i włączenie rur bezpieczeństwa
- wykonanie próby szczelności,
- wykonanie izolacji i oznakowania rurociągów
- montaż armatury i osprzętu zgodnie ze schematem technologicznym kotłowni,
- napełnienia zładu grzewczego wodą,
- rozruch i próba działania instalacji .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Dokumentacji Projektowej stanowiącej załącznik nr 10 – Opis
Przedmiotu Zamówienia (OPZ), na który składają się:
- projekt wymiany kotła,
- przedmiar robót,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
- decyzja nr 72/2023 z dn. 31.05.2023r. wydana przez Starostę Hrubieszowskiego – pozwolenie na budowę dla budynku
Leśniczówka Jarosławiec.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.5.5.) Wartość części: 46566 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa instalacji c.o. wraz z wymianą kotła w budynku leśniczówki Starosiele
Zakres robót dla każdej Części obejmuje m.in.:
- odłączenie przewodu spalinowego od komina,
- odłączenie kotła i podgrzewacza wody od instalacji grzewczej,
- demontaż istniejącego kotła wraz z osprzętem,
- demontaż naczynia wzbiorczego,
- dostawa i montaż nowego kotła c.o.,
- włączenie nowej instalacji kotłowej do instalacji istniejącej,
- montaż nowego naczynia wzbiorczego i włączenie rur bezpieczeństwa
- wykonanie próby szczelności,
- wykonanie izolacji i oznakowania rurociągów
- montaż armatury i osprzętu zgodnie ze schematem technologicznym kotłowni,
- napełnienia zładu grzewczego wodą,
- rozruch i próba działania instalacji .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Dokumentacji Projektowej stanowiącej załącznik nr 10 – Opis
Przedmiotu Zamówienia (OPZ), na który składają się:
- projekt wymiany kotła,
- przedmiar robót,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.5.5.) Wartość części: 36705 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa instalacji c.o. wraz z wymianą kotła w budynku mieszkalnym Maziarnia 4/1
Zakres robót dla każdej Części obejmuje m.in.:
- odłączenie przewodu spalinowego od komina,
- odłączenie kotła i podgrzewacza wody od instalacji grzewczej,
- demontaż istniejącego kotła wraz z osprzętem,
- demontaż naczynia wzbiorczego,
- dostawa i montaż nowego kotła c.o.,
- włączenie nowej instalacji kotłowej do instalacji istniejącej,
- montaż nowego naczynia wzbiorczego i włączenie rur bezpieczeństwa
- wykonanie próby szczelności,
- wykonanie izolacji i oznakowania rurociągów
- montaż armatury i osprzętu zgodnie ze schematem technologicznym kotłowni,
- napełnienia zładu grzewczego wodą,
- rozruch i próba działania instalacji .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Dokumentacji Projektowej stanowiącej załącznik nr 10 – Opis
Przedmiotu Zamówienia (OPZ), na który składają się:
- projekt wymiany kotła,
- przedmiar robót,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.5.5.) Wartość części: 28904 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa instalacji c.o. wraz z wymianą kotła w budynku mieszkalnym Maziarnia 4/2
Zakres robót dla każdej Części obejmuje m.in.:
- odłączenie przewodu spalinowego od komina,
- odłączenie kotła i podgrzewacza wody od instalacji grzewczej,
- demontaż istniejącego kotła wraz z osprzętem,
- demontaż naczynia wzbiorczego,
- dostawa i montaż nowego kotła c.o.,
- włączenie nowej instalacji kotłowej do instalacji istniejącej,
- montaż nowego naczynia wzbiorczego i włączenie rur bezpieczeństwa
- wykonanie próby szczelności,
- wykonanie izolacji i oznakowania rurociągów
- montaż armatury i osprzętu zgodnie ze schematem technologicznym kotłowni,
- napełnienia zładu grzewczego wodą,
- rozruch i próba działania instalacji .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Dokumentacji Projektowej stanowiącej załącznik nr 10 – Opis
Przedmiotu Zamówienia (OPZ), na który składają się:
- projekt wymiany kotła,
- przedmiar robót,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.5.5.) Wartość części: 29418 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia z uwagi na fakt, że złożona oferta przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia z uwagi na fakt, że złożona oferta przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia z uwagi na fakt, że złożona oferta przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia z uwagi na fakt, że złożona oferta przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.