eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › "Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych"



Ogłoszenie z dnia 2023-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Świdnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 49

1.5.2.) Miejscowość: Świdnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 74 856 28 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 74 856 87 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.swidnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_swidnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ed600b6-5de0-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00474994

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044490/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.18 Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych pn. "Budowa przejść dla pieszych w Świdnicy"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00418013

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P-106/X/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 23792,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1 DEFINICJE:
- Zamawiający - Gmina Miasto Świdnica
- Wykonawca/Nadzór inwestorski - podmiot z którym Zamawiający zawarł umowę na świadczenie usług związanych z pełnieniem nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. „Budowa przejść dla pieszych w Świdnicy”
- Koordynator - Inspektor Nadzoru w specjalności inżynieryjnej drogowej – osoba odpowiedzialna za koordynację robót i działań na budowie.
- Usługa - sprawowanie przez Wykonawcę nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania „Budowa przejść dla pieszych w Świdnicy”.
- Kontrakt – umowa o roboty budowlane nad którymi sprawowany jest Nadzór Inwestorski
- Wykonawca Robót Budowlanych - podmiot, z którym Zamawiający zawarł umowę o wykonanie robót budowlanych, które podlegają nadzorowi,
- Roboty Budowlane – roboty realizowane w ramach Kontraktu
- Umowa – umowa o pełnienie Nadzoru inwestorskiego, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ

5.2 PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych.
2. Nadzorem objęte będą roboty budowlane, obejmujące n/w zadania inwestycyjne:
1) Przebudowa przejścia dla pieszych przez ul. Westerplatte w Świdnicy,
2) Budowa przejścia dla pieszych przez ul. Kazimierza Wielkiego w Świdnicy

3. Wykonawca w ramach przedmiotowego zamówienia winien sprawować nadzór inwestorski nad wszystkimi robotami budowlanymi, realizowanymi w ramach przebudowy/budowy przejść dla pieszych, o których mowa w ust. 2 powyżej, na podstawie Kontraktu zawartego z Wykonawcą Robót Budowlanych,
4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w:
1) zadanie 1 - dokumentacji projektowej (dalej: Dokumentacja 1), sporządzonej przez Biuro Projektów i Realizacji Inwestycji PROGRESS – mgr inż. Mariusz Szyrner, z siedzibą: ul. Stawowa 7, 58-150 Strzegom oraz ELBAS Andrzej Słodkowski, z siedzibą: ul. Wąska 1, 58-100 Świdnica, obejmującej n/w opracowania:
a) Dokumentację techniczną do zgłoszenia robót ,
b) Projekt budowy sygnalizacji świetlnej wzbudzanej, w tym:
- Projekt zagospodarowania terenu,
- Projekt techniczny
c) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) branż: drogowej, sanitarnej i elektrycznej,
d) Projekt docelowej organizacji ruchu
i będzie realizowane w oparciu o zgłoszenie robót budowlanych do organu budowlanego.

2) Zadanie 2 - dokumentacji projektowej (dalej: Dokumentacja 2) , sporządzonej w sierpniu 2020 r. przez Biuro Projektów i Realizacji Inwestycji PROGRESS – mgr inż. Mariusz Szyrner, z siedzibą: ul. Stawowa 7, 58-150 Strzegom, obejmującej n/w opracowania:
a) Projekt budowlany
oraz projekty wykonawcze (PW):
b) PW – branży drogowej,
c) PW – branży sanitarnej - kanalizacja deszczowa,
d) PW – branży elektrycznej - sieć oświetlenia ulicznego,
e) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) branż: drogowej, sanitarnej i elektrycznej,
f) Projekt zmiany docelowej organizacji ruchu.
i będzie realizowane w oparciu o Decyzję nr 1529/2021 pozwolenia na budowę z dnia 15 września 2021 r.

5. Ponadto Nadzór Inwestorski powinien uwzględniać niżej wymienione wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy robót budowlanych:
1) połączenia technologiczne pomiędzy nawierzchnią asfaltową a krawężnikiem i obrzeżem na takich elementach drogi jak: jezdnia, ciąg pieszo-rowerowy zostały uszczelnione za pomocą plastycznych taśm bitumicznych; w przypadku połówkowego wykonywania warstwy ścieralnej jezdni, połączenie pasów jezdni (w osi) zostało uszczelnione plastyczną taśmą bitumiczną;
2) trawniki były zakładane przez Wykonawcę zgodnie z zaleceniami zawartymi w załączniku nr 1 do Dokumentacji 2 pn. „Wytyczne wykonania i pielęgnacji trawnika”;
6. Dokumentacja, o której mowa w ust. 4 powyżej wraz z załącznikami do Dokumentacji przedmiarami robót znajduje się na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/um_swidnica.
7. Wykonawca, mając na względzie zakres prowadzonych Robót Budowlanych, ma zapewnić udział branżowych inspektorów nadzoru posiadających stosowne uprawnienia, w liczbie i w zakresie czasowym, niezbędnym do prawidłowej realizacji całości nadzorowanych robot budowlanych.
8. Koordynatorem czynności branżowych inspektorów nadzoru będzie inspektor nadzoru branży drogowej. Wymagania stawiane Koordynatorowi zespołu określone są w Rozdz. VII w pkt. 2) ppkt. d.
9. Koordynator zobowiązuje się do
nadzoru nad prawidłową realizacją inwestycji poprzez dojazd i pobyt na placu budowy w ilości min. 1 wizyty na budowie w tygodniu potwierdzonej wpisem w dzienniku budowy, a w przypadku gdy dziennik budowy nie jest wymagany podpisem na liście obecności.

Uwaga ! Za jedną wizytę Zamawiający uznaje pobyt inspektora nadzoru - koordynatora na każdej budowie w tygodniu, w godzinach prowadzenia robót budowlanych, niezależnie od czasu trwania tego pobytu, potwierdzony wpisem do dziennika budowy lub podpisem na liście obecności jeżeli nie jest wymagany dziennik budowy.

10. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2023r, poz. 682 ze zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz.U. z 2022r. poz. 1360 ze zm.) i ustawie z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.).
11. W ramach usługi Wykonawca winien zapewnić nadzór nad realizacją Kontraktu, w szczególności dotyczących terminowości, prawidłowości wykonania oraz jakości robót, stosowanych materiałów, kosztów realizacji robót, odbioru robót, koordynacji wszystkich czynności związanych z realizacją Kontraktu aż po jego rozliczenie oraz nadzór w okresie gwarancji i rękojmi.
12. Wykonawca będzie odpowiedzialny za:
1) pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru zgodnie z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane, normami i innymi przepisami polskiego prawa, dokumentacją techniczną i STWiOR, stanowiącymi załączniki do umowy o roboty budowlane,
2) pełnienie nadzoru w okresie gwarancji i rękojmi, i nadzorowania usunięcia ewentualnych usterek/wad stwierdzonych w przeglądach gwarancyjnych, w ramach zawartej umowy na roboty budowlane;
3) wykonywanie innych czynności, o których mowa w niniejszej umowie,
4) wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadania,
5) sprawowanie nadzoru nad pracami projektowymi i robotami w zakresie Zadań podobnych, niezbędnych do wykonania zadania wynikłymi w trakcie realizacji umowy o roboty budowlane - udzielonych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych,
13. Wykonawca będzie świadczyć usługi z najwyższą dbałością, efektywnością oraz starannością, zgodnie z najlepszymi praktykami zawodowymi i doświadczeniem, a także zgodnie z przepisami obowiązującego prawa. Będzie ponosił całkowitą odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich z tytułu roszczeń wynikających z jakiegokolwiek naruszenia przez Wykonawcę lub Podwykonawców przepisów prawa i postanowień Umowy.
14. Wykonawca zapewni stałą wymianę informacji z Zamawiającym oraz koordynację swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego.
15. Osobą upoważnioną do zarządzania i nadzorowania w imieniu Zamawiającego niniejszej Umowy oraz do bezpośrednich kontaktów z Nadzorem Inwestorskim jest: Jarosław Markowski – z-ca dyr. DI w Urzędzie Miejskim w Świdnicy – tel. 74/ 85 62 906; e-mail: j.markowski@um.swidnica.pl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "INBUD" Projekty - Nadzory- Obsługa Inwestycji Janusz Kwapisz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021295750

7.3.3) Ulica: Kanonierska 21/8

7.3.4) Miejscowość: Świdnica

7.3.5) Kod pocztowy: 58-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.