eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierżoniów › Modernizacja systemu komunikacyjnego na os. Błękitnym

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Modernizacja systemu komunikacyjnego na os. Błękitnym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Dzierżoniów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717830

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Dzierżoniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: +487464508802

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.dzierzoniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/, https://bip.um.dzierzoniow.pl/, https://dzierzoniow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja systemu komunikacyjnego na os. Błękitnym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94a3f8ba-463c-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00473155

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00005591/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Modernizacja systemu komunikacyjnego na os. Błękitnym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00370995

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZI-1.271.56.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 194809,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót
budowlanych dotyczących przebudowy systemu komunikacyjnego na os. Błękitnym w Dzierżoniowie, w ramach realizacji
zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja systemu komunikacyjnego na os. Błękitnym".
1.1.1.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowych i specyfikacji technicznych
wykonania i odbioru robót budowlanych (zwanej dalej STWiORB) zgodnie z:
- rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia
20 grudnia 2021r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania
i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. z 2021r., poz. 2454), w zakresie branż:
drogowej, sanitarnej (kanalizacja deszczowa)
i elektrycznej (oświetlenie uliczne);
- rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych
dotyczących dróg publicznych (Dz.U. z 2022, poz. 1518). W przypadku udokumentowania braku możliwości uzyskania
parametrów zgodnych z przedmiotowym rozporządzeniem należy uzyskać zgodę na odstępstwo od przepisów technicznobudowlanych
w trybie art. 9 ustawy Prawo budowlane. Postanowienie na odstępstwo należy uzyskać od właściwego organu
administracji architektoniczno-budowlanej;
- rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020r.
w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2022, poz. 1679 z późn. zm.);
- ustawą Prawo zamówień publicznych i aktami wykonawczymi do niej (t.j. Dz.U. z 2022 poz. 1710 z późn. zm.), gdyż
opracowana przez Wykonawcę dokumentacja będzie stanowiła część opisu przedmiotu;
- kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20
grudnia 2021r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych
kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno –
użytkowym (Dz.U. z 2021r., poz. 2458) z podziałem na branże.
1.1.2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto:
1)uzyskanie zgody/braku sprzeciwu od właściwego organu na realizację robót, oraz wszelkich innych decyzji wymaganych
prawem (np. ustawa Prawo wodne, ustawa o ochronie przyrody) wraz z wszelkimi wymaganymi uzgodnieniami. Wykonawca
zobowiązany jest do uzupełnienia materiałów oraz udzielania stosownych wyjaśnień na wezwanie właściwego organu po
złożeniu wniosku o wydanie zgody/braku sprzeciwu na realizację robót i na wezwanie Zamawiającego w trakcie
postępowania o wyłonienie wykonawcy robót budowlanych;
2)uzyskanie zatwierdzenia na wprowadzenie czasowej i stałej organizacji ruchu ze Starostwa Powiatowego w
Dzierżoniowie;
3)wykonanie wszelkich niezbędnych opracowań (w tym opinii
i ekspertyz), wymaganych obowiązującym prawem warunkujących uzyskanie zgody/braku sprzeciwu na realizację robót lub
warunkujących uzyskanie niezbędnych uzgodnień dla dokumentacji;4)wykonanie niezbędnych badań geotechnicznych (odwiertów) w drodze,
w celu określenia nośności podłoża i konstrukcji jezdni i wykorzystania tych badań dla celów projektowych;
5)uzyskanie mapy sytuacyjno – wysokościowej dla celów projektowych;
6)uzyskanie warunków przyłączenia oświetlenia ulicznego,
7)uzyskanie z wydziału Inżynierii Miejskiej Urzędu Miasta w Dzierżoniowie warunków na odprowadzenie wód deszczowych;
8)uzyskanie z wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Architektury Urzędu Miasta decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji
celu publicznego bądź wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;
9)wykonanie inwentaryzacji chodników o nawierzchni z kostki betonowej
w celu ponownego wbudowania nieuszkodzonej kostki betonowej;
10)wykonanie inwentaryzacji drzew i krzewów oraz uzyskanie decyzji na wycinkę drzew i krzewów kolidujących z
inwestycją;
11)pozyskanie przez Wykonawcę własnym staraniem i na własny koszt niezbędnych informacji i dokumentów potrzebnych
do wykonania przedmiotu umowy. Pełny opis znajduje się w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169740 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169740 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169740 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ECOSYSTEM USŁUGI INZYNIERSKIE WOJCIECH ZIELIŃSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8851642760

7.3.3) Ulica: RADKOWSKA 61a

7.3.4) Miejscowość: NOWA RUDA

7.3.5) Kod pocztowy: 57-402

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Przedsiębiorstwo Budowlane INŻBUD" Tomasz Zieliński


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169740 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.