eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Śmigiel › Zakup oraz dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektów "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR" oraz "Cyfrowa Gmina"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup oraz dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektów „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” oraz „Cyfrowa Gmina”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Śmigiel

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050557

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Wojska Polskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Śmigiel

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-030

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 5180 003

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadmiejski@smigiel.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.smigiel.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/smigiel

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup oraz dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektów „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” oraz „Cyfrowa Gmina”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-357a5797-245a-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00462317

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022938/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup oraz dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektów „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” oraz „Cyfrowa Gmina”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00319980/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2022.KA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 432647,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup oraz dostawa (dostarczenie na własny koszt i ryzyko) sprzętu i oprogramowania z transportem własnym do Urzędu Miejskiego Śmigla z siedzibą Pl. Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel.
2. Zamawiający zgodnie z pkt 2.6 SWZ dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (podział na PAKIETY) według poniższych zasad:
1) PAKIET I – zakup i dostawa 149 komputerów przenośnych – laptopów
w ramach projektu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”,
2) PAKIET II – zakup 1 serwera oraz licencji SQL dla Urzędu Miejskiego Śmigla w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
3) PAKIET III – zakup 1 serwera dla Szkoły Podstawowej im. Konstytucji 3 Maja w Śmiglu oraz 1 serwera dla Szkoły Podstawowej im. Arkadego Fiedlera w Starej Przysiece Drugiej w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
4) PAKIET IV – zakup i dostawa 20 sztuk pamięci szyfrowanej FLASH USB w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
5) PAKIET V – zakup i dostawa zapory sieciowej w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
6) PAKIET VI – zakup systemu BACKUP z przestrzenią dyskową dla Urzędu Miejskiego Śmigla w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
7) PAKIET VII – zakup i dostawa przełączników sieciowych w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
8) PAKIET VIII – zakup i dostawa pamięci RAM w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
9) PAKIET IX – zakup i dostawa 9 komputerów przenośnych – laptopów w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego z PAKIETÓW przedstawiony został w Części III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 287703,26 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup oraz dostawa (dostarczenie na własny koszt i ryzyko) sprzętu i oprogramowania z transportem własnym do Urzędu Miejskiego Śmigla z siedzibą Pl. Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel.
2. Zamawiający zgodnie z pkt 2.6 SWZ dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (podział na PAKIETY) według poniższych zasad:
1) PAKIET I – zakup i dostawa 149 komputerów przenośnych – laptopów
w ramach projektu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”,
2) PAKIET II – zakup 1 serwera oraz licencji SQL dla Urzędu Miejskiego Śmigla w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
3) PAKIET III – zakup 1 serwera dla Szkoły Podstawowej im. Konstytucji 3 Maja w Śmiglu oraz 1 serwera dla Szkoły Podstawowej im. Arkadego Fiedlera w Starej Przysiece Drugiej w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
4) PAKIET IV – zakup i dostawa 20 sztuk pamięci szyfrowanej FLASH USB w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
5) PAKIET V – zakup i dostawa zapory sieciowej w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
6) PAKIET VI – zakup systemu BACKUP z przestrzenią dyskową dla Urzędu Miejskiego Śmigla w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
7) PAKIET VII – zakup i dostawa przełączników sieciowych w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
8) PAKIET VIII – zakup i dostawa pamięci RAM w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
9) PAKIET IX – zakup i dostawa 9 komputerów przenośnych – laptopów w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego z PAKIETÓW przedstawiony został w Części III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.5.5.) Wartość części: 46815,84 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup oraz dostawa (dostarczenie na własny koszt i ryzyko) sprzętu i oprogramowania z transportem własnym do Urzędu Miejskiego Śmigla z siedzibą Pl. Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel.
2. Zamawiający zgodnie z pkt 2.6 SWZ dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (podział na PAKIETY) według poniższych zasad:
1) PAKIET I – zakup i dostawa 149 komputerów przenośnych – laptopów
w ramach projektu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”,
2) PAKIET II – zakup 1 serwera oraz licencji SQL dla Urzędu Miejskiego Śmigla w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
3) PAKIET III – zakup 1 serwera dla Szkoły Podstawowej im. Konstytucji 3 Maja w Śmiglu oraz 1 serwera dla Szkoły Podstawowej im. Arkadego Fiedlera w Starej Przysiece Drugiej w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
4) PAKIET IV – zakup i dostawa 20 sztuk pamięci szyfrowanej FLASH USB w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
5) PAKIET V – zakup i dostawa zapory sieciowej w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
6) PAKIET VI – zakup systemu BACKUP z przestrzenią dyskową dla Urzędu Miejskiego Śmigla w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
7) PAKIET VII – zakup i dostawa przełączników sieciowych w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
8) PAKIET VIII – zakup i dostawa pamięci RAM w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
9) PAKIET IX – zakup i dostawa 9 komputerów przenośnych – laptopów w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego z PAKIETÓW przedstawiony został w Części III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.5.5.) Wartość części: 19973,62 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup oraz dostawa (dostarczenie na własny koszt i ryzyko) sprzętu i oprogramowania z transportem własnym do Urzędu Miejskiego Śmigla z siedzibą Pl. Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel.
2. Zamawiający zgodnie z pkt 2.6 SWZ dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (podział na PAKIETY) według poniższych zasad:
1) PAKIET I – zakup i dostawa 149 komputerów przenośnych – laptopów
w ramach projektu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”,
2) PAKIET II – zakup 1 serwera oraz licencji SQL dla Urzędu Miejskiego Śmigla w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
3) PAKIET III – zakup 1 serwera dla Szkoły Podstawowej im. Konstytucji 3 Maja w Śmiglu oraz 1 serwera dla Szkoły Podstawowej im. Arkadego Fiedlera w Starej Przysiece Drugiej w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
4) PAKIET IV – zakup i dostawa 20 sztuk pamięci szyfrowanej FLASH USB w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
5) PAKIET V – zakup i dostawa zapory sieciowej w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
6) PAKIET VI – zakup systemu BACKUP z przestrzenią dyskową dla Urzędu Miejskiego Śmigla w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
7) PAKIET VII – zakup i dostawa przełączników sieciowych w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
8) PAKIET VIII – zakup i dostawa pamięci RAM w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
9) PAKIET IX – zakup i dostawa 9 komputerów przenośnych – laptopów w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego z PAKIETÓW przedstawiony został w Części III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30234000-8 - Nośniki do przechowywania

4.5.5.) Wartość części: 7065,04 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup oraz dostawa (dostarczenie na własny koszt i ryzyko) sprzętu i oprogramowania z transportem własnym do Urzędu Miejskiego Śmigla z siedzibą Pl. Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel.
2. Zamawiający zgodnie z pkt 2.6 SWZ dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (podział na PAKIETY) według poniższych zasad:
1) PAKIET I – zakup i dostawa 149 komputerów przenośnych – laptopów
w ramach projektu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”,
2) PAKIET II – zakup 1 serwera oraz licencji SQL dla Urzędu Miejskiego Śmigla w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
3) PAKIET III – zakup 1 serwera dla Szkoły Podstawowej im. Konstytucji 3 Maja w Śmiglu oraz 1 serwera dla Szkoły Podstawowej im. Arkadego Fiedlera w Starej Przysiece Drugiej w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
4) PAKIET IV – zakup i dostawa 20 sztuk pamięci szyfrowanej FLASH USB w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
5) PAKIET V – zakup i dostawa zapory sieciowej w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
6) PAKIET VI – zakup systemu BACKUP z przestrzenią dyskową dla Urzędu Miejskiego Śmigla w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
7) PAKIET VII – zakup i dostawa przełączników sieciowych w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
8) PAKIET VIII – zakup i dostawa pamięci RAM w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
9) PAKIET IX – zakup i dostawa 9 komputerów przenośnych – laptopów w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego z PAKIETÓW przedstawiony został w Części III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 5289,03 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup oraz dostawa (dostarczenie na własny koszt i ryzyko) sprzętu i oprogramowania z transportem własnym do Urzędu Miejskiego Śmigla z siedzibą Pl. Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel.
2. Zamawiający zgodnie z pkt 2.6 SWZ dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (podział na PAKIETY) według poniższych zasad:
1) PAKIET I – zakup i dostawa 149 komputerów przenośnych – laptopów
w ramach projektu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”,
2) PAKIET II – zakup 1 serwera oraz licencji SQL dla Urzędu Miejskiego Śmigla w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
3) PAKIET III – zakup 1 serwera dla Szkoły Podstawowej im. Konstytucji 3 Maja w Śmiglu oraz 1 serwera dla Szkoły Podstawowej im. Arkadego Fiedlera w Starej Przysiece Drugiej w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
4) PAKIET IV – zakup i dostawa 20 sztuk pamięci szyfrowanej FLASH USB w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
5) PAKIET V – zakup i dostawa zapory sieciowej w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
6) PAKIET VI – zakup systemu BACKUP z przestrzenią dyskową dla Urzędu Miejskiego Śmigla w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
7) PAKIET VII – zakup i dostawa przełączników sieciowych w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
8) PAKIET VIII – zakup i dostawa pamięci RAM w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
9) PAKIET IX – zakup i dostawa 9 komputerów przenośnych – laptopów w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego z PAKIETÓW przedstawiony został w Części III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

4.5.5.) Wartość części: 31010,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup oraz dostawa (dostarczenie na własny koszt i ryzyko) sprzętu i oprogramowania z transportem własnym do Urzędu Miejskiego Śmigla z siedzibą Pl. Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel.
2. Zamawiający zgodnie z pkt 2.6 SWZ dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (podział na PAKIETY) według poniższych zasad:
1) PAKIET I – zakup i dostawa 149 komputerów przenośnych – laptopów
w ramach projektu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”,
2) PAKIET II – zakup 1 serwera oraz licencji SQL dla Urzędu Miejskiego Śmigla w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
3) PAKIET III – zakup 1 serwera dla Szkoły Podstawowej im. Konstytucji 3 Maja w Śmiglu oraz 1 serwera dla Szkoły Podstawowej im. Arkadego Fiedlera w Starej Przysiece Drugiej w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
4) PAKIET IV – zakup i dostawa 20 sztuk pamięci szyfrowanej FLASH USB w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
5) PAKIET V – zakup i dostawa zapory sieciowej w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
6) PAKIET VI – zakup systemu BACKUP z przestrzenią dyskową dla Urzędu Miejskiego Śmigla w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
7) PAKIET VII – zakup i dostawa przełączników sieciowych w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
8) PAKIET VIII – zakup i dostawa pamięci RAM w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
9) PAKIET IX – zakup i dostawa 9 komputerów przenośnych – laptopów w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego z PAKIETÓW przedstawiony został w Części III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 8506,58 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup oraz dostawa (dostarczenie na własny koszt i ryzyko) sprzętu i oprogramowania z transportem własnym do Urzędu Miejskiego Śmigla z siedzibą Pl. Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel.
2. Zamawiający zgodnie z pkt 2.6 SWZ dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (podział na PAKIETY) według poniższych zasad:
1) PAKIET I – zakup i dostawa 149 komputerów przenośnych – laptopów
w ramach projektu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”,
2) PAKIET II – zakup 1 serwera oraz licencji SQL dla Urzędu Miejskiego Śmigla w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
3) PAKIET III – zakup 1 serwera dla Szkoły Podstawowej im. Konstytucji 3 Maja w Śmiglu oraz 1 serwera dla Szkoły Podstawowej im. Arkadego Fiedlera w Starej Przysiece Drugiej w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
4) PAKIET IV – zakup i dostawa 20 sztuk pamięci szyfrowanej FLASH USB w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
5) PAKIET V – zakup i dostawa zapory sieciowej w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
6) PAKIET VI – zakup systemu BACKUP z przestrzenią dyskową dla Urzędu Miejskiego Śmigla w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
7) PAKIET VII – zakup i dostawa przełączników sieciowych w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
8) PAKIET VIII – zakup i dostawa pamięci RAM w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
9) PAKIET IX – zakup i dostawa 9 komputerów przenośnych – laptopów w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego z PAKIETÓW przedstawiony został w Części III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30236110-6 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM)

4.5.5.) Wartość części: 1671,32 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup oraz dostawa (dostarczenie na własny koszt i ryzyko) sprzętu i oprogramowania z transportem własnym do Urzędu Miejskiego Śmigla z siedzibą Pl. Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel.
2. Zamawiający zgodnie z pkt 2.6 SWZ dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (podział na PAKIETY) według poniższych zasad:
1) PAKIET I – zakup i dostawa 149 komputerów przenośnych – laptopów
w ramach projektu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”,
2) PAKIET II – zakup 1 serwera oraz licencji SQL dla Urzędu Miejskiego Śmigla w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
3) PAKIET III – zakup 1 serwera dla Szkoły Podstawowej im. Konstytucji 3 Maja w Śmiglu oraz 1 serwera dla Szkoły Podstawowej im. Arkadego Fiedlera w Starej Przysiece Drugiej w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
4) PAKIET IV – zakup i dostawa 20 sztuk pamięci szyfrowanej FLASH USB w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
5) PAKIET V – zakup i dostawa zapory sieciowej w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
6) PAKIET VI – zakup systemu BACKUP z przestrzenią dyskową dla Urzędu Miejskiego Śmigla w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
7) PAKIET VII – zakup i dostawa przełączników sieciowych w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
8) PAKIET VIII – zakup i dostawa pamięci RAM w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
9) PAKIET IX – zakup i dostawa 9 komputerów przenośnych – laptopów w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego z PAKIETÓW przedstawiony został w Części III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 24612,88 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 334467,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 372404,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 343264,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: g.IT Solutions Michał Daszkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752645536

7.3.3) Ulica: Ul. Grunwaldzka 5e

7.3.4) Miejscowość: Kutno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 343264,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101124,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101352,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101124,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): AT COMPUTERS S.C. Jakub Mroczkowski, Bartłomiej Mroczkowski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AT COMPUTERS S.C. Jakub Mroczkowski, Bartłomiej Mroczkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773250961

7.3.3) Ulica: Ul. Kostrzewskiego 16

7.3.4) Miejscowość: Pobiedziska

7.3.5) Kod pocztowy: 62-010

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101124,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47490,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47490,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47490,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): AT COMPUTERS S.C. Jakub Mroczkowski, Bartłomiej Mroczkowski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AT COMPUTERS S.C. Jakub Mroczkowski, Bartłomiej Mroczkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773250961

7.3.3) Ulica: Ul. Kostrzewskiego 16

7.3.4) Miejscowość: Pobiedziska

7.3.5) Kod pocztowy: 62-010

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47490,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6288,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6288,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6288,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nbit Jarosław Jenczmionka Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312681102

7.3.3) Ulica: Ul. Plebańska 3/8

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6288,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy zawiadamiam, że postępowanie, prowadzone w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy (tj. bez przeprowadzenia negocjacji) na realizację zadania pn. Zakup oraz dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektów „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” oraz „Cyfrowa Gmina” w zakresie PAKIETU VI – zakup systemu BACKUP z przestrzenią dyskową dla Urzędu Miejskiego Śmigla w ramach projektu „Cyfrowa Gmina” zostaje unieważnione.

Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.

W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie składania ofert, wpłynęła jedna oferta od następującego Wykonawcy:

PAKIET VI
1) Oferta nr 6 – AT COMPUTERS PLUS BARTŁOMIEJ MROCZKOWSKI,
ul. Kostrzewskiego 16, 62-010 Pobiedziska, AT COMPUTERS JAKUB MROCZKOWSKI, ul. Kostrzewskiego 16, 62-010 Pobiedziska; cena oferty –
23 647,98 zł.

Oferta ww. Wykonawcy dla PAKIETU VI została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 w związku z art. 224 ust. 6 ustawy.

W związku z faktem, że oferta ww. Wykonawcy została odrzucona, a dla PAKIETU VI nie zostały złożone inne oferty, konieczne stało się unieważnienie przedmiotowego postępowania.

Wobec powyższego w związku z art. 255 pkt 2 ustawy Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie PAKIETU VI – zakup systemu BACKUP z przestrzenią dyskową dla Urzędu Miejskiego Śmigla w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10947,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11365,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10947,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): AM Office S.C.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AM Office S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972353226

7.3.3) Ulica: Ul. Austriacka 8

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10947,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy zawiadamiam, że postępowanie prowadzone w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy (tj. bez przeprowadzenia negocjacji) na realizację zadania pn. Zakup oraz dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektów „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” oraz „Cyfrowa Gmina” w zakresie PAKIETU VIII – zakup i dostawa pamięci RAM w ramach projektu „Cyfrowa Gmina” zostaje unieważnione.

Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.

W przedmiotowym postępowaniu do wyznaczonego terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.

Wobec powyższego w związku z art. 255 pkt 1 ustawy Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie PAKIETU VIII – zakup i dostawa pamięci RAM w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22062,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37361,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22062,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: g.IT Solutions Michał Daszkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752645536

7.3.3) Ulica: Ul. Grunwaldzka 5e

7.3.4) Miejscowość: Kutno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22062,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.