eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ryczywół › Przebudowa dróg na terenie gminy Ryczywół wraz z budową chodnika na ulicy Leśnej w Ryczywole



Ogłoszenie z dnia 2023-10-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg na terenie gminy Ryczywół wraz z budową chodnika na ulicy Leśnej w Ryczywole

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ryczywół

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791431

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 10

1.5.2.) Miejscowość: Ryczywół

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-630

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@ryczywol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ryczywol.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9149c663-3106-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg na terenie gminy Ryczywół wraz z budową chodnika na ulicy Leśnej w Ryczywole

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9149c663-3106-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00443483

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00000964/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa dróg na terenie gminy Ryczywół wraz z budową chodnika na ulicy Leśnej w Ryczywole

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00343320

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIR.271.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Na całość wymienionego zadania składają się cztery kolejno wymienione jego elementy:
a) Budowa chodnika wzdłuż ulicy Leśnej wraz z oświetleniem.

Sytuacyjnie chodnik zlokalizowano zgodnie z istniejącym przebiegiem drogi gminnej – ulicy Leśnej w Ryczywole, od początku po jej prawej stronie (od drogi powiatowej), następnie po lewej stronie aż do skrzyżowania z ulicą Sosnową. W ciągu projektowanego odcinka chodnika i utwardzonego pobocza zaprojektowano 14 zjazdów indywidualnych na przylegające posesje, 3 zjazdy na dochodzące drogi oraz 4 dojścia do posesji. Projektowana długość odcinka chodnika wynosi 364,80 m, a utwardzonego pobocza 66,0 m. Projektowana szerokość nawierzchni chodnika wynosi 2,0m. Projektowana szerokość utwardzonego pobocza wynosi 1,0m Spadek poprzeczny nawierzchni chodnika i utwardzonego pobocza projektuje się jako jednostronny 2% w kierunku do jezdni. Nawierzchnię chodnika zaprojektowano z kostki betonowej grubości 6cm (szarej + dwa skrajne rzędy z czerwonej), cegła, ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej o grubości warstwy 3cm i podbudowie z betonu cementowego C 1,5/2,0 o grubości warstwy 10cm. Przy przejściach dla pieszych zaprojektowano ułożenie jednego rzędu płytek betonowych o wymiarach 35x35cm z wypustkami.
Pobocze utwardzone zaprojektowano z kostki betonowej grubości 6cm (żółtej, cegła) ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej o grubości warstwy 3cm i podbudowie z betonu cementowego C 1,5/2,0 o grubości warstwy 10cm.
Konstrukcję nawierzchni zjazdów zaprojektowano z kostki betonowej grubości 8cm (grafitowej, behaton) ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej o grubości warstwy 3cm, podbudowie z betonu C 5/6 o grubości warstwy 20cm i warstwy odcinającej z gruntu stabilizowanego cementem C 1,5/2,0 o grubości warstwy 10cm po zagęszczeniu.
Ograniczenie nawierzchni chodnika, utwardzonego pobocza i zjazdów od strony jezdni zaprojektowano krawężnikiem betonowym o wymiarach 15x30cm (przy chodniku, wystającym +12cm) oraz o wymiarach 15x22cm (przy zjazdach, tzw. „belka”, wystającym +4cm, przy przejściach dla pieszych +2cm) układanymi na podsypce cementowo-piaskowej 5cm i ławie z oporem wykonanej z betonu cementowego klasy C 12/15 w ilości 0,06m3/mb. Krawężnik betonowy o wymiarach 15x30cm i 15x22cm zaprojektowano także przy obramowaniu zjazdów na dochodzące drogi.
Obramowanie nawierzchni zjazdów indywidualnych, chodnika i dojść do posesji oraz utwardzonego pobocza zaprojektowano opornikiem betonowym o wymiarach 8x25cm (wtopionym), układanym na podsypce cementowo-piaskowej 5cm i ławie z oporem wykonanej z betonu cementowego klasy C 12/15 w ilości 0,04m3/mb.
Na odcinku od km 0+000 do km 0+156, przy nowym krawężniku oraz przy projektowanych wpustach studziennych, zaprojektowano uzupełnienie masą mineralno-asfaltową w technologii „na gorąco”.
Odwodnienie projektowanego chodnika oraz odcinka jezdni przy której będzie on zlokalizowany, zaprojektowano jako powierzchniowe, przez zastosowanie normatywnych spadków podłużnych i poprzecznych nawierzchni chodnika, zjazdów oraz ścieku przykrawężnikowego do projektowanych wpustów studziennych w ilości sztuk 4 oraz poza koronę drogi.
Sposób odwodnienia przedmiotowego chodnika zaprojektowano w oparciu o operat wodnoprawny, który stanowi odrębne opracowanie.
Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, aktualnymi normami i wytycznymi, zasadami sztuki budowlanej.
Do wykonywania zaprojektowanych robót należy stosować materiały dopuszczone do stosowania w budownictwie.
Projekt niniejszy obejmuje swym zakresem stałą organizację ruchu, która stanowi odrębne opracowanie.
Zadanie obejmuje także budowę oświetlenia. Projekt oświetlenia stanowi odrębne opracowanie branżowe.


b) Przebudowa drogi w miejscowości Drzonek.
W ramach zadania projektuje się przebudowę drogi w celu uzyskania następujących parametrów:
- Klasa techniczna drogi – D
- Prędkość projektowa Vp=30 km/h
- Przekrój drogi – jednojezdniowy jednopasowy
- Długość drogi 0,847 km
- Kategoria ruchu- KR1
- Dopuszczalny nacisk- 80 kN/oś
- Nawierzchnia drogi – SMA 16 JENA
- Szerokość drogi – 3,5 m z mijanką o szer. 5 m
- Pochylenie poprzeczne jezdni – daszkowe 2%, jednostronne 4%
- Szerokość poboczy – 0,75 m
- Pochylenie poprzeczne pobocza – 8%
Od km 0+598,89 do km 0+631,16 zaprojektowano mijankę o szer. 5 m zapewnianiającą
możliwości wymijania się pojazdów jadących z naprzeciwka.
Odwodnienie jezdni odbywa się poprzez odpowiednie ukształtowanie podłużne
i poprzeczne odprowadzające wody deszczowe do istniejących rowów lub na powierzchnie terenu.

c) Przebudowa drogi na Osiedlu Parkowym wraz z budową chodnika i odwodnieniem.
Zadanie dotyczy przebudowy drogi w Ryczywole, na Osiedlu Parkowym. Sytuacyjnie drogę (ulicę) w zakresie jej przebudowy i chodnik w zakresie jego budowy zlokalizowano zgodnie z ich istniejącym przebiegiem. Projektowana droga składa się z dwóch odcinków, nazwanych roboczo odcinkami A-A’ i B-B’. Początek projektowanego odcinka A-A’ wyznacza km 0+000 zlokalizowany za skrzyżowaniem z drogą powiatowa nr 1846P. Koniec odcinka A-A’ to km 0+315,60 przed skrzyżowaniem z drogą powiatową nr 1352P. Początek odcinka B-B’ to skrzyżowanie z odcinkiem A-A’ w km 0+225. Koniec odcinka B-B’, km 0+140, zlokalizowany został przed skrzyżowaniem z ulicą Osiedle Kwiatowe. Projektowana do przebudowy, łączna długość obu odcinków drogi, wynosi 455,60m.
Projektowana szerokość jezdni odcinka A-A’ wynosi 6,50m. Projektowana szerokość jezdni odcinka B-B’ wynosi 6,0m do km 0+078,80 oraz 5,0m od km 0+098,80 do końca.
Przy odcinku A-A’, od km 0+000 do skrzyżowania z odcinkiem B-B’, po stronie lewej oraz od km 0+199 do km 0+315,60 po stronie prawej zaprojektowano chodnik. Chodnik zaprojektowano także na odcinku B-B’, od skrzyżowania z odcinkiem A-A’ do km 0+082,25 po stronie lewej oraz od km 0+009,75 do km 0+140 po stronie prawej. Projektowana szerokość nawierzchni chodnika wynosi 2,0m.
Od km 0+085,35 do km 0+136 odcinka B-B’ po stronie lewej zaprojektowano utwardzone pobocze. Projektowana szerokość pobocza wynosi 1,0m.
Przy krawędzi jezdni odcinka A-A’, tam gdzie nie ma chodnika, zaprojektowano pobocze gruntowe. Projektowana szerokość pobocza gruntowego wynosi 0,75m.
W ciągu projektowanych odcinków drogi (ulicy) oraz chodnika zaprojektowano łącznie 21 zjazdów oraz 7 dojść do posesji.
W km 0+002,50 i 0+201 na odcinku A-A’ oraz w km 0+021,50 i 0+137,30 odcinka B-B’ zaprojektowano przejścia dla pieszych. W km 0+074,20 odcinka B-B’ zaprojektowano przejście dla pieszych wyniesione ponad powierzchnię jezdni z kostki betonowej.
Od km 0+070÷0+090 oraz od km 0+185÷0+205, po stronie prawej odcinka A-A’, na szerokości 4,0m zaprojektowano remont istniejącej jezdni.
Odwodnienie projektowanych do przebudowy odcinków drogi (ulicy) oraz projektowanego do budowy chodnika, zaprojektowano jako powierzchniowe, przez zastosowanie normatywnych spadków podłużnych i poprzecznych nawierzchni jezdni, chodnika, dojść do posesji, poboczy oraz zjazdów do projektowanych wpustów deszczowych i sieci kanalizacji deszczowej, która stanowi odrębne opracowanie oraz poza koronę drogi.

d) Przebudowa ulicy 6 Stycznia w Ryczywole.

Podstawowe założenia projektowe dla przebudowy przedmiotowej ulicy:
• droga klasy D,
• szerokość jezdni 3,50m i 4,00m,
• pochylenie poprzeczne jezdni dwustronne („daszkowe”) 2x2% i jednostronne 2%,
• chodniki o szerokości 1,20m÷2,00m,
• pochylenie poprzeczne chodników jednostronne 2%,
• nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego i kostki betonowej,
• nawierzchnia chodników i zjazdów z kostki betonowej,
• kategoria ruchu KR 1.
Projektowana długość odcinka A-A’ wynosi 264,20m, odcinka B-B’ 78,0m, a odcinka C-C’ 103,20m. Łączna długość przyjętej do przebudowy ulicy wynosi 446,0m
Projekt przebudowy ulicy obejmuje także wykonanie oznakowania pionowego i poziomego według projektu stałej organizacji ruchu, która stanowi odrębne opracowanie.
Włazy istniejących studni kanalizacyjnych oraz zaworów wody projektuje się do pionowej regulacji.
Odwodnienie ulicy zaprojektowano jako powierzchniowe, przez zastosowanie normatywnych spadków podłużnych i poprzecznych nawierzchni jezdni, zjazdów i chodników do wpustów sieci kanalizacji deszczowej będącej przedmiotem odrębnego projektu.
Zadanie obejmuje także budowę sieci wodociągowej. Rurociągi wodociągowe zlokalizowano w działkach nr: 649; 648; 44/3; 44/2 w miejscowości Ryczywół.
Łącznie do wykonania na niniejszym zadaniu będą:
A) Demontaż hydrantów przeciwpożarowych Ø 80 mm - 1 szt.
B) Demontaż zasuw Ø 80 mm wraz z kolanem stopowym - 1 szt.
C) Montaż hydrantu przeciwpożarowego Ø 100mm - 4 szt.
D) Rurociąg PE 100 Ø 110mm PN 10 RC - 118,0 m
E) Rurociąg PE 100 Ø 160mm PN 10 RC - 275,0 m
F) Rurociąg PE 100 Ø 110mm PN 10 RC (przyłącze) - 7,5m/1szt.
G) Rurociąg PE 100 Ø 90mm PN 10 RC - 7,5m/1szt.
H) Rurociąg PE 100 Ø 50mm PN 10 RC - 12,0m/4szt.
I) Rurociąg PE 100 Ø 40mm PN 10 RC - 1,5m/1szt.
J) Rurociąg PE 100 Ø 32mm PN 10 RC - 55,0m/14szt.
K) Włączenie do ist. wodociągu Ø 110mm - 3 szt.
L) Złącze RK Ø100mm - 6 szt.
M) Trójnik Ø 150/80mm - 1 szt.
N) Trójnik Ø 100/100mm - 2 szt.
O) Trójnik Ø 150/100mm - 4 szt.
P) Trójnik Ø 150/150mm - 1 szt.
Q) Zasuwa Ø 80mm - 1 szt.
R) Zasuwa Ø 100mm - 8 szt.
S) Zasuwa Ø 150mm - 4 szt.
T) Nawiertka NWZ Ø 110/32mm
(alt. trójnik siodłowy+zasuwa) - 5 szt.
U) Nawiertka NWZ Ø 160/32mm
(alt. trójnik siodłowy+zasuwa) - 9 szt.
V) Nawiertka NWZ Ø 160/40mm
(alt. trójnik siodłowy+zasuwa) - 1 szt.
W) Nawiertka NWZ Ø 160/50mm
(alt. trójnik siodłowy+zasuwa) - 4 szt.
X) Przecisk sterowany rura PE PN 10 Ø 250mm - 10,0 m
Y) Przecisk sterowany rura PE PN 10 Ø 200mm - 14,0 m
Z) Kolano segmentowe PE RC Ø 160mm - 8 szt.
Ź) Kolano segmentowe PE RC Ø 110mm - 2 szt.

Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji w terenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3882915,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4378521,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3882915,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo budowlano drogowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301363971

7.3.3) Ulica: Potulicka 10/5

7.3.4) Miejscowość: Rogoźno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-610

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3882915,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-03-22

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

brak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.