eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłakowice › "Dostawa bloków betonowych typu LEGO i wykonanie boksów i murków oporowych"



Ogłoszenie z dnia 2022-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Dostawa bloków betonowych typu LEGO i wykonanie boksów i murków oporowych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Związek Gmin Karkonoskich

1.3.) Oddział zamawiającego: Inwestycje

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230032097

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Robotnicza 6

1.5.2.) Miejscowość: Mysłakowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-533

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 757182415

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@karkonosze.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgk.karkonosze.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-085e85a8-2471-11ed-b8b2-9a321cc30829

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa bloków betonowych typu LEGO i wykonanie boksów i murków oporowych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-085e85a8-2471-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00436535

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038886/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 „Dostawa bloków betonowych typu LEGO i wykonanie boksów i murków oporowych”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Działanie 2.2 Gospodarka odpadami komunalnymi. Projekt pn. „Modernizacja i rozbudowa linii technologicznych zagospodarowania odpadów komunalnych oraz systemu segregacji odpadów”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00322531/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IP.271.60.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 877479,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i posadowienie bloków betonowych typu LEGO i wykonanie boksów i murków oporowych realizowanego w ramach zadania przygotowanie placu pod prowadzenie procesów przetwarzania odpadów lub magazynowania odpadów wytworzonych w wyniku procesów przetwarzania odpadów z selektywnej zbiórki.
2. Prace będą polegały na wykonaniu na placach zaznaczonych na mapie poglądowej murów oporowych i boksów o parametrach podanych w Załączniku „Parametry boksów”
3. Załącznik „Parametry boksów” stanowi wstępną koncepcję Zamawiającego rozmieszczenia boksów, która może ulec w zakresie lokalizacji i wielkości boksów.
4. Po odbyciu wizji lokalnej wykonawca, z którym będzie zawarta umowa, zobowiązany będzie do przedłożenia dokumentacji technicznej określającej ostateczne rozmieszczanie boksów. Powyższa dokumentacja zostanie zatwierdzona przez Zamawiającego przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia.
5. Dokumentacja techniczna musi zawierać podstawowe wyliczenia konstrukcyjne określające spełnianie polskich norm w zakresie bezpieczeństwa obiektów budowlanych i ich stateczności.
6. Budulcem podstawowym powinien być blok o wymiarach 60x60x180, uzupełniany zgodnie z założeniami projektowymi blokami o mniejszej długości.
7. Przedmiotem zamówienia jest dostawa bloków z betonu kruszywowego, zgodne z PN-EN 771-3 i PN-EN 15258:2009 o gęstości > 2200 kg/m3, średniej wytrzymałość bloczków na ściskanie od 30 do 50 N/mm2.
8. Klasyfikacja w zakresie odporności ogniowej: REI 360, dopuszcza REI 240.
9. Bloki powinny być spoinowane pianą poliuretanową B1 EI 240, wypełniającą szczeliny wzdłużne między blokami (długości równej grubości ściany), wewnętrzne powierzchnie pionowe i poziome bloków, a także zewnętrzne linie połączeń bloków.
10. Ściany boksów powinny być wykończone od wolnej krawędzi na równo w pionie (nie schodkami).
11. Zakres realizacji robót to działki: 179, 180/7, 177/4, 172/4, jednostka ewidencyjna Mysłakowice, obr.: 0006 Kostrzyca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 877479,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 877995,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 877479,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDMI-POLSKA SP. z. o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 884 275 35 66

7.3.3) Ulica: ul. Anielewicza 2/13

7.3.4) Miejscowość: Lubawka

7.3.5) Kod pocztowy: 58-420

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1079299,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.