eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czersk › Remont dróg gminnych



Ogłoszenie z dnia 2023-10-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg gminnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351274

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 27

1.5.2.) Miejscowość: Czersk

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-650

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 523954810

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad_miejski@czersk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg gminnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b49e7c0-4892-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00430471

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010872/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.23 Remont dróg gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00377141

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZ.271.44.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. „Remont drogi Złotowo - Będźmierowice".
Zadanie jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
I. Zakres zadania
Remont drogi należy wykonać od km 0+004,63 do km 2+052,95 - na łącznej długości 2048 mb (zgodnie z zakresem poglądowym określonym w załączniku nr 1 do OPZ) w zakresie robót:
1. Niezbędna rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej w celu połączenia z nową warstwą bitumiczną po obu stronach drogi.
2. Regulacja wysokościowa włazów studzienek i pokryw zaworów wodociągowych.
3. Oczyszczenie i skropienie istniejącej warstwy bitumicznej.
4. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm – połączenia technologiczne z istniejącą nawierzchnią - ca 30m z każdej strony.
5. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm.
6. Rozbiórka i ponowne ułożenie zjazdów z płyt YOMB na podsypce piaskowej - płyty z odzysku 10% nowych.
7. Pobocza z mieszanki optymalnej z (gliniasto – żwirowej). Skład mieszanki: kruszywo naturalne 0/31,5 – 85%; glina pylasta zwięzła – 15% - łączna gr. 5cm.
8. Montaż korytka odwadniającego klasy D400 w obrębie przejazdu kolejowego zakończone skrzynką rewizyjno-odpływową i przykanalikiem z rury PCV o śr. 200 mm - zgodnie z rys. 1 i rys. 2 w dokumentacji projektowej.
9. Umocnienie wylotu odwodnienia za pomocą kostki kamiennej 15/17 cm na ławie betonowej gr 15 cm.
10. Należy wykonać spadki poprzeczne drogi zgodnie z rys. nr 3 i 4 w dokumentacji projektowej, ze szczególnym uwzględnieniem nie odprowadzania wód opadowych na działki kolejowe.

II. Opis pozostałych czynności Wykonawcy
1. Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządców dróg.
2. Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowlanych na własny koszt dokona zakupu
i ustawi tablicę informacyjną dot. dofinansowania z środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg (wzór tablicy został określony w załączniku nr 3 do OPZ). Tablica ta powinna być z blachy ocynkowanej zamontowana na dwóch słupkach stalowych.
3. Wykonawca będzie prowadził w taki sposób roboty, aby umożliwić mieszkańcom dojazd do posesji lub w odpowiednim terminie poinformuje właściciela nieruchomości
o możliwych utrudnieniach. Wykonawca poniesie koszty związane z przygotowaniem tymczasowych zjazdów do posesji na potrzeby mieszkańców oraz pokryje koszty związane
z zapewnieniem przejezdności po placu budowy mieszkańcom, służbom ratowniczym i służbom komunalnym.
4. Wykonawca poinformuje przewoźników autobusowych (PKS Chojnice i ROBUS Karsin)
o możliwych utrudnieniach w związku z robotami drogowymi.
5. Po przekazaniu placu budowy Wykonawca w ciągu 14 dni przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram robót, w którym uwzględni etapowanie robót budowlanych i taką organizację ruchu, aby spełnić warunki określone w pkt. II 3.
6. Nieprzydatny materiał z rozbiórek należy zutylizować zgodnie z obowiązującymi przepisami.
7. Nadmiar gruntu pozyskanego w wyniku robót ziemnych należy zutylizować zgodnie
z obowiązującymi przepisami.
8. Wykonawca na własny koszt będzie utrzymywał drogi dojazdowe do placu budowy oraz przywróci je do stanu pierwotnego po zakończeniu robót.
9. Wykonawca w ramach realizacji zadania zabezpieczy istniejące drzewa poprzez obłożenie deskami i obwiązanie dookoła pni.
10. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca uzgodni z ZUK Sp. z o.o. w Czersku lokalizację istniejących studni i zaworów sieci wod.- kan. w celu ich regulacji, a na dzień odbioru końcowego przedstawi protokół potwierdzający poprawność wykonania regulacji tych studni i zaworów wystawiony przez ZUK Sp. z o.o. w Czersku. Odbiorowi przez ZUK Sp. z o.o. w Czersku podlegać będzie również sieć kanalizacji deszczowej.
11. Wynikający z dokumentacji stan uzbrojenia może być z nią niezgodny, albo może nie obejmować wszystkich instalacji podziemnych. W związku z tym wszelkie roboty ziemne muszą zostać poprzedzone ręcznymi przekopami kontrolnymi. W trakcie prowadzenia robót związanych
z budową kanalizacji deszczowej, sanitarnej, linii kablowej Wykonawca poprzez ręczne wykopy kontrolne zlokalizuje istniejące uzbrojenie podziemne. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z naprawą i odtworzeniem uszkodzonego w trakcie prac uzbrojenia podziemnego.
12. Na dzień odbioru końcowego Wykonawca przedstawi dokumenty z przeprowadzonych badań, sprawdzeń warstw nawierzchni i innych wykonanych elementów drogi zgodnie z SST.
13. Na dzień zgłoszenia do odbioru końcowego Wykonawca przedstawi dokument
z przeprowadzonego badania nawierzchni bitumicznej jezdni poszczególnych warstw,
w zakresie sprawdzenia grubości, wskaźnika zagęszczenia i wolnych przestrzeni, które będzie wykonane przez certyfikowane laboratorium drogowe. Pobór próbek zostanie wykonany
w obecności przedstawiciela Zamawiającego i Inspektora nadzoru (wykonanie odwiertów zgodnie z załączonym SST).
14. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SWZ.
15. O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., oznacza to, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wykonawca musi jednak wykazać, że zastosowane materiały, urządzenia itp. są równoważne. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
16. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Brak określenia szczególnych wymogów przez Zamawiającego w przedmiocie standardu wykonania (jakości materiałów, sprzętu, urządzeń, itp.) oznacza, że Wykonawca wywiąże się ze swoich obowiązków, kiedy zachowa średni standard wykonania, po jego akceptacji przez Zamawiającego.
17. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia
o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.
18. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:
18.1. Wykonanie robót przygotowawczych.
18.2. Wykonanie robót ziemnych.
18.3. Wykonanie podbudów.
18.4. Wykonanie elementów ulic.
18.5. Wykonanie robót nawierzchniowych.
18.6. Wykonanie robót wykończeniowych.
18.7. Wykonywanie prac związanych z obsługą koparki i innych maszyn, pojazdów wykorzystywanych podczas budowy.
18.8. Czynności związane z montażem elementów BRD.
18.9. Wykonanie kanalizacji deszczowej.
Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.5.) Wartość części: 667441,61 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. „Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych - modernizacja drogi gminnej nr 224284G Rytel – PKP".
Zadanie jest dofinansowane ze środków Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację drogi gminnej nr 224284G Rytel – PKP o długości 500 m i szer. 4 m (działka nr 830/1 obręb Rytel gm. Czersk), zgodnie z mapą poglądową stanowiącą załącznik nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia, tj.:
1.1. Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum) wraz usunięciem luźnych pozostałości betonu asfaltowego 500 m x 4,2 m – podłoże.
1.2. Skropienie nawierzchni drogowej emulsją 500 m x 4,2 m – podłoże.
1.3. Wykonanie warstwy wyrównawczo - wiążącej z mieszanki AC11 W w ilości 125kg/m2 minimalna grub. 3 cm z transportem (wg KR 1-2 wg WT-2014) - odcinek 500 m x 4,1 m.
1.4. Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitumiczna) – w-wa wyrównawczo – wiążąca 500 m x 4,0 m.
1.5. Skropienie nawierzchni drogowej emulsją 500 m x 4,0 m - w-wa wyrównawczo – wiążąca.
1.6. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki AC11 S grub. 5 cm z transportem - odcinek 500 m x 4,0 m.
1.7. Pobocza z mieszanki optymalnej z (gliniasto–żwirowej). Skład mieszanki: kruszywo naturalne 0/31,5 – 85%; glina pylasta zwięzła – 15%. - gr. 10 cm - odcinek 500 m x 0,75 m x 2 strony.
1.8. Zakup i ustawienie tablicy informacyjnej o wym. 120x80 cm na 2 słupkach o śr. 60 - 70 mm – 1 szt.

Uwaga.
Wykonawca zobowiązany jest do wyfrezowania niezbędnej długości istniejącej drogi w celu podłączenia się z nawierzchnia bitumiczną do istniejących odcinków. Alternatywnie można wykonać odcinki „przejściowe” w technologii opisanej w pkt. od 1.1 do 1.7 na długości po 5 m z każdej strony.

Uwaga.
Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia kruszywem łamanym naturalnym o frakcji 0-31,5 i wyprofilowania zjazdu na drogę leśną w sposób umożliwiający korzystanie z niego. Lokalizację tego zjazdu zaznaczono na mapie poglądowej.

2. Wykonawca zobowiązany jest do regulacji istniejącej armatury żeliwnej studni i zaworów wodociągowych w przypadku takiej konieczności.
3. W ramach realizacji zadania wykonawca zakupi i ustawi tablicę informacyjną o wymiarze 120 cm x 80 cm na 2 słupkach o śr. 60 - 70 mm wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do OPZ. We wzorze przedstawiono przykładową tablicę, dokładna jej treść zostanie przekazana Wykonawcy w trakcie realizacji zadania.
4. Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządców dróg.
5. Wykonawca jest zobowiązany do szczegółowego wytyczenia granic pasa drogowego
– ww. działek. Szkic z tyczenia będzie stanowił integralną część dokumentacji odbiorowej.
6. Wykonawca przed rozpoczęciem prac uzgodni z ZUK Sp. z o.o. w Czersku lokalizację studni i zaworów sieci wod.-kan. i wykona regulację wysokości w stosunku do przyszłej nawierzchni jezdni, a po wykonaniu prac przedstawi Zamawiającemu protokół spisany z przedstawicielem ZUK Czersk potwierdzający prawidłowe wykonanie tej regulacji.
7. Do Wykonawcy należy uporządkowanie, zagęszczenie i umocnienie poboczy przedmiotowego odcinka drogi (z mieszanki żwirowo – gliniastej zakupionej przez Wykonawcę). Pobocza o szerokości 2 x 75 cm z spadkiem od 6 % do 8 % na zewnątrz.
8. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SIWZ.
9. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:
9.1. czynności wykonywane przez operatorów związane z obsługą sprzętu do układania mas bitumicznych,
9.2. ręczne roboty ziemne i ręczne roboty przy układaniu, wyrównaniu i wyprofilowaniu poboczy,
9.3. wykonanie robót przygotowawczych
9.4. wykonanie robót nawierzchniowych.
9.5. wykonanie robót wykończeniowych
Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Ogólne Warunki Umowy (PPU)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.5.) Wartość części: 283808,46 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. - Dz. U. z 2023 r., poz. 1605)
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia jw., ponieważ cena najkorzystniejszej oferty złożonej na wykonanie części 1: Remont drogi Złotowo - Będźmierowice, przez Wykonawcę: Transport, Usługi, Handel, Skład opału, materiałów budowlanych, Skup złomu, Handel obwoźny, Usługi asenizacyjne i koparkowe Tadeusz Decka Osiedle Kwiatowe 4, 83-132 Morzeszczyn – 821.527,38 zł, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia 710.365,00 zł brutto.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 821527,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 900670,77 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 317499,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 463146,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 317499,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport, Usługi, Handel, Skład opału, materiałów budowlanych, Skup złomu, Handel obwoźny, Usługi asenizacyjne i koparkowe Tadeusz Decka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5931538709

7.3.3) Ulica: Osiedle Kwiatowe

7.3.4) Miejscowość: Morzeszczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 83-132

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 317499,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.