eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › RDW w Zamościu "Usługi ustawienia i zdejmowania zasłon przeciwśnieżnych /na sezon zud 2022/2023/"



Ogłoszenie z dnia 2022-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
RDW w Zamościu
„Usługi ustawienia i zdejmowania zasłon przeciwśnieżnych /na sezon zud 2022/2023/”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.zamosc@zdw.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdw-lublin.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administrowanie Drogami Wojewódzkimi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

RDW w Zamościu
„Usługi ustawienia i zdejmowania zasłon przeciwśnieżnych /na sezon zud 2022/2023/”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f80fde86-2ab5-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00423365

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00054425/41/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 RDW w Zamościu Usługi ustawienia i zdejmowania zasłon przeciwśnieżnych / na sezon zud 2022/2023/

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00331769/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: R8.ST.372.10.2022.eb

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 773390,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 99753,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Zakres zamówienie obejmuje:
Zasłony powinny być ustawione w temperaturze dodatniej, co zapewnia dobre napięcie siatki przy temperaturach ujemnych. Zasłony powinny być ustawione w odległości 18-25 m od krawędzi nawierzchni. Wymóg odległości zasłony od drogi oraz wykonania szczeliny wysokości 20 ¸ 30 cm nad ziemią (pod zasłoną), powinien być bezwzględnie zachowany, gdyż zasłona ustawiona zbyt blisko zatrzymuje śnieg na korpusie drogowym, a zbyt daleko – nie spełnia w ogóle swego zadania. Wysokość umieszczenia górnej krawędzi zasłony z tworzyw sztucznych od powierzchni gruntu powinna wynosić min. 1,2 m. Kołki powinny być ustawione na równej wysokości
1) Ustawienie zasłon z siatki z tworzyw sztucznych obejmuje następujące czynności:
a) wytyczenie linii ustawienia zasłon
b) wyznaczenie miejsca zabicia palików w odstępach co 2,5 m z przerwą między przęsłami
c) dowiezienie materiałów ze składowiska na drogę przez wykonawcę
d) ustawienie słupków w otwory o głębokości około 75 cm i zabicie ich w grunt
e) zawieszenie linki stalowej lub sznura o wytrzymałości 280 kg do podwieszenia siatki
- zakotwienie jej końca w odległości 1,6 m od skrajnego słupka
- owinięcie jej po naprężeniu kolejno na słupkach przy klamrach-haczykach górnych i zakotwienie drugiego końca w odległości 1,6 m od ostatniego słupka
f) założenie poprzecznych odciągów na skrajnych słupkach, analogicznie jak założenie linki
g) podwieszenie siatki
- rozwinięcie siatki (mijankowo) wzdłuż segmentu
- podwieszenie siatki na wysokości ok. 0,20 ÷ 0,30 m nad ziemią
- przywiązanie sznurkiem konopnym lub plastikowym (gładką powierzchnią do drogi) w 4
miejscach do pierwszego słupka, zaczepiając ją równocześnie o dolny haczyk (lub gwoździami
klamrowymi) dla zabezpieczenia jej przed przesuwem do góry
- podwiązanie sznurkiem konopnym lub plastikowym całej siatki co 65 cm do naprężonej linki
stalowej
- naciągnięcie siatki i podwiązanie (również w 4 miejscach) do ostatniego słupka
- podwiązanie siatki do pozostałych słupków
- założenie odciągów poprzecznych na słupkach pośrednich (jak na słupkach skrajnych)
2) Zdejmowanie zasłon
a) odwiązanie siatki od linek nośnych i słupków oraz jej ścisłe zwinięcie
b) rozmontowanie odciągów poprzecznych i podłużnych
c) wyjęcie kołków i kotew
d) odwiezienie materiałów będących własnością Zarządu Dróg i złożenie w magazynie:
- siatka w rolkach ustawionych pionowo
- kołki ustawione w pionowych stosach
e) uporządkowanie zajętego terenu

Zadanie nr 1 - Obwód Drogowy Biłgoraj – zasłony przeciwśnieżne na łącznej długości 6,780 km ustawienie i rozebranie zasłon przeciwśnieżnych wg załącznika nr 1 – Lokalizacja miejsc zawiewnych przy drogach wojewódzkich nr 835, 863 położonych na terenie Obwodu Drogowego w Biłgoraju . Zamawiający przewiduje możliwość ponownego zawieszenia zerwanych zasłon (wskutek warunków atmosferycznych) w ilości do 20% długości rozstawionych zasłon.
3. Zamówienie należy wykonać zgodnie z lokalizacją określoną w Przedmiarze usług (lokalizacja miejsc zawiewnych) oraz z wymaganiami określonymi załączonej Szczegółowej Specyfikacji Technicznej w sposób gwarantujący należytą jakość.
4. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie i na swój koszt wszystkie niezbędne materiały środki transportowe i sprzęt potrzebny do realizacji zamówienia.
5. Do realizacji zamówienia Zamawiający zapewni zasłony przeciwśnieżne z tworzywa sztucznego i paliki drewniane złożone na Tereni Obwodu Biłgoraj, Józefów, Zamość.
6. Wykonawca zapewni wszystkie niezbędne materiały, środki transportu, sprzęt oraz osoby niezbędne do realizacji zamówienia.
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lokalizacji ustawienia zasłon. W przypadku wystąpienia okoliczności na które Zamawiający nie miał wpływu (tj. np. brak zgody właścicieli posesji na których zlokalizowano ustawienie zasłon przeciwśnieżnych), Zamawiający wskaże lokalizację zastępczą ustawienia zasłon.
8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego, w rejonie prowadzonych prac objętych umową, na podstawie projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych prac) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich, przekazanego dla Wykonawcy.
9. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie szkody w trakcie realizacji zamówienia i zobowiązuje się do pokrycia w pełnej wysokości wszelkich kosztów również związanych z ewentualnymi uszkodzeniami infrastruktury podziemnej (sieć telekomunikacyjna, gazowa, itp.).
10. Wykonawca przystąpi do realizacji usług objętych umową po protokólarnym przejęciu pasa drogowego.
11. Przed przystąpieniem do prac Wykonawcy zostanie przekazany projekt organizacji ruchu (na czas prowadzonych usług), zatwierdzony przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich.
12. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji powyższego zamówienia.
13. Ubezpieczeniu podlega odpowiedzialność cywilna kontraktowa oraz deliktowa za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich powstałe w związku z prowadzonymi pracami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych – wymagana suma ubezpieczenia nie mniejsza niż 20 tys. zł. na jedno zdarzenie.
14. Kopie polis lub dokumentów ubezpieczeniowych potwierdzone za zgodność z oryginałem, Wykonawca przedłoży do wglądu Zamawiającemu najpóźniej w dniu przekazania miejsca wykonania zamówienia i następnie na każde żądanie Zamawiającego. Opóźnienie z tego tytułu będzie traktowane, jako powstałe z przyczyn zależnych od wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany terminu zakończenia zamówienia.
15. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności: kierowcy i operatorzy sprzętu, osoby sprzątające nawierzchnię w zakresie realizacji zamówienia.
16. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
17. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem.
18. Przedmiot zamówienia został opisany w sposób określony w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 ustawy PZP. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać w ofercie w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 Ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

4.5.5.) Wartość części: 25209,18 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Zakres zamówienie obejmuje:
Zasłony powinny być ustawione w temperaturze dodatniej, co zapewnia dobre napięcie siatki przy temperaturach ujemnych. Zasłony powinny być ustawione w odległości 18-25 m od krawędzi nawierzchni. Wymóg odległości zasłony od drogi oraz wykonania szczeliny wysokości 20 ¸ 30 cm nad ziemią (pod zasłoną), powinien być bezwzględnie zachowany, gdyż zasłona ustawiona zbyt blisko zatrzymuje śnieg na korpusie drogowym, a zbyt daleko – nie spełnia w ogóle swego zadania. Wysokość umieszczenia górnej krawędzi zasłony z tworzyw sztucznych od powierzchni gruntu powinna wynosić min. 1,2 m. Kołki powinny być ustawione na równej wysokości
1) Ustawienie zasłon z siatki z tworzyw sztucznych obejmuje następujące czynności:
a) wytyczenie linii ustawienia zasłon
b) wyznaczenie miejsca zabicia palików w odstępach co 2,5 m z przerwą między przęsłami
c) dowiezienie materiałów ze składowiska na drogę przez wykonawcę
d) ustawienie słupków w otwory o głębokości około 75 cm i zabicie ich w grunt
e) zawieszenie linki stalowej lub sznura o wytrzymałości 280 kg do podwieszenia siatki
- zakotwienie jej końca w odległości 1,6 m od skrajnego słupka
- owinięcie jej po naprężeniu kolejno na słupkach przy klamrach-haczykach górnych i zakotwienie drugiego końca w odległości 1,6 m od ostatniego słupka
f) założenie poprzecznych odciągów na skrajnych słupkach, analogicznie jak założenie linki
g) podwieszenie siatki
- rozwinięcie siatki (mijankowo) wzdłuż segmentu
- podwieszenie siatki na wysokości ok. 0,20 ÷ 0,30 m nad ziemią
- przywiązanie sznurkiem konopnym lub plastikowym (gładką powierzchnią do drogi) w 4
miejscach do pierwszego słupka, zaczepiając ją równocześnie o dolny haczyk (lub gwoździami
klamrowymi) dla zabezpieczenia jej przed przesuwem do góry
- podwiązanie sznurkiem konopnym lub plastikowym całej siatki co 65 cm do naprężonej linki
stalowej
- naciągnięcie siatki i podwiązanie (również w 4 miejscach) do ostatniego słupka
- podwiązanie siatki do pozostałych słupków
- założenie odciągów poprzecznych na słupkach pośrednich (jak na słupkach skrajnych)
2) Zdejmowanie zasłon
a) odwiązanie siatki od linek nośnych i słupków oraz jej ścisłe zwinięcie
b) rozmontowanie odciągów poprzecznych i podłużnych
c) wyjęcie kołków i kotew
d) odwiezienie materiałów będących własnością Zarządu Dróg i złożenie w magazynie:
- siatka w rolkach ustawionych pionowo
- kołki ustawione w pionowych stosach
e) uporządkowanie zajętego terenu
Zadanie nr 2 - Obwód Drogowy Józefów – zasłony przeciwśnieżne na łącznej długości 8,800 km ustawienie i rozebranie zasłon przeciwśnieżnych wg załącznika nr 1 – Lokalizacja miejsc zawiewnych przy drogach wojewódzkich nr 863, 849, położonych na terenie Obwodu Drogowego w Józefowie. Zamawiający przewiduje możliwość ponownego zawieszenia zerwanych zasłon (wskutek warunków atmosferycznych) w ilości do 20% długości rozstawionych zasłon.
3. Zamówienie należy wykonać zgodnie z lokalizacją określoną w Przedmiarze usług (lokalizacja miejsc zawiewnych) oraz z wymaganiami określonymi załączonej Szczegółowej Specyfikacji Technicznej w sposób gwarantujący należytą jakość.
4. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie i na swój koszt wszystkie niezbędne materiały środki transportowe i sprzęt potrzebny do realizacji zamówienia.
5. Do realizacji zamówienia Zamawiający zapewni zasłony przeciwśnieżne z tworzywa sztucznego i paliki drewniane złożone na Tereni Obwodu Biłgoraj, Józefów, Zamość.
6. Wykonawca zapewni wszystkie niezbędne materiały, środki transportu, sprzęt oraz osoby niezbędne do realizacji zamówienia.
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lokalizacji ustawienia zasłon. W przypadku wystąpienia okoliczności na które Zamawiający nie miał wpływu (tj. np. brak zgody właścicieli posesji na których zlokalizowano ustawienie zasłon przeciwśnieżnych), Zamawiający wskaże lokalizację zastępczą ustawienia zasłon.
8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego, w rejonie prowadzonych prac objętych umową, na podstawie projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych prac) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich, przekazanego dla Wykonawcy.
9. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie szkody w trakcie realizacji zamówienia i zobowiązuje się do pokrycia w pełnej wysokości wszelkich kosztów również związanych z ewentualnymi uszkodzeniami infrastruktury podziemnej (sieć telekomunikacyjna, gazowa, itp.).
10. Wykonawca przystąpi do realizacji usług objętych umową po protokólarnym przejęciu pasa drogowego.
11. Przed przystąpieniem do prac Wykonawcy zostanie przekazany projekt organizacji ruchu (na czas prowadzonych usług), zatwierdzony przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich.
12. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji powyższego zamówienia.
13. Ubezpieczeniu podlega odpowiedzialność cywilna kontraktowa oraz deliktowa za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich powstałe w związku z prowadzonymi pracami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych – wymagana suma ubezpieczenia nie mniejsza niż 20 tys. zł. na jedno zdarzenie.
14. Kopie polis lub dokumentów ubezpieczeniowych potwierdzone za zgodność z oryginałem, Wykonawca przedłoży do wglądu Zamawiającemu najpóźniej w dniu przekazania miejsca wykonania zamówienia i następnie na każde żądanie Zamawiającego. Opóźnienie z tego tytułu będzie traktowane, jako powstałe z przyczyn zależnych od wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany terminu zakończenia zamówienia.
15. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności: kierowcy i operatorzy sprzętu, osoby sprzątające nawierzchnię w zakresie realizacji zamówienia.
16. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
17. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem.
18. Przedmiot zamówienia został opisany w sposób określony w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 ustawy PZP. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać w ofercie w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 Ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

4.5.5.) Wartość części: 32717,80 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Zakres zamówienie obejmuje:
Zasłony powinny być ustawione w temperaturze dodatniej, co zapewnia dobre napięcie siatki przy temperaturach ujemnych. Zasłony powinny być ustawione w odległości 18-25 m od krawędzi nawierzchni. Wymóg odległości zasłony od drogi oraz wykonania szczeliny wysokości 20 ¸ 30 cm nad ziemią (pod zasłoną), powinien być bezwzględnie zachowany, gdyż zasłona ustawiona zbyt blisko zatrzymuje śnieg na korpusie drogowym, a zbyt daleko – nie spełnia w ogóle swego zadania. Wysokość umieszczenia górnej krawędzi zasłony z tworzyw sztucznych od powierzchni gruntu powinna wynosić min. 1,2 m. Kołki powinny być ustawione na równej wysokości
1) Ustawienie zasłon z siatki z tworzyw sztucznych obejmuje następujące czynności:
a) wytyczenie linii ustawienia zasłon
b) wyznaczenie miejsca zabicia palików w odstępach co 2,5 m z przerwą między przęsłami
c) dowiezienie materiałów ze składowiska na drogę przez wykonawcę
d) ustawienie słupków w otwory o głębokości około 75 cm i zabicie ich w grunt
e) zawieszenie linki stalowej lub sznura o wytrzymałości 280 kg do podwieszenia siatki
- zakotwienie jej końca w odległości 1,6 m od skrajnego słupka
- owinięcie jej po naprężeniu kolejno na słupkach przy klamrach-haczykach górnych i zakotwienie drugiego końca w odległości 1,6 m od ostatniego słupka
f) założenie poprzecznych odciągów na skrajnych słupkach, analogicznie jak założenie linki
g) podwieszenie siatki
- rozwinięcie siatki (mijankowo) wzdłuż segmentu
- podwieszenie siatki na wysokości ok. 0,20 ÷ 0,30 m nad ziemią
- przywiązanie sznurkiem konopnym lub plastikowym (gładką powierzchnią do drogi) w 4
miejscach do pierwszego słupka, zaczepiając ją równocześnie o dolny haczyk (lub gwoździami
klamrowymi) dla zabezpieczenia jej przed przesuwem do góry
- podwiązanie sznurkiem konopnym lub plastikowym całej siatki co 65 cm do naprężonej linki
stalowej
- naciągnięcie siatki i podwiązanie (również w 4 miejscach) do ostatniego słupka
- podwiązanie siatki do pozostałych słupków
- założenie odciągów poprzecznych na słupkach pośrednich (jak na słupkach skrajnych)
2) Zdejmowanie zasłon
a) odwiązanie siatki od linek nośnych i słupków oraz jej ścisłe zwinięcie
b) rozmontowanie odciągów poprzecznych i podłużnych
c) wyjęcie kołków i kotew
d) odwiezienie materiałów będących własnością Zarządu Dróg i złożenie w magazynie:
- siatka w rolkach ustawionych pionowo
- kołki ustawione w pionowych stosach
e) uporządkowanie zajętego terenu
Zadanie nr 3 - Obwód Drogowy Zamość – zasłony przeciwśnieżne na łącznej długości 11.250 km ustawienie i rozebranie zasłon przeciwśnieżnych wg załącznika nr 1 – Lokalizacja miejsc zawiewnych przy drogach wojewódzkich nr 843, 849, 858, 837 położonych na terenie Obwodu Drogowego w Zamościu . Zamawiający przewiduje możliwość ponownego zawieszenia zerwanych zasłon (wskutek warunków atmosferycznych) w ilości do 20% długości rozstawionych zasłon.
3. Zamówienie należy wykonać zgodnie z lokalizacją określoną w Przedmiarze usług (lokalizacja miejsc zawiewnych) oraz z wymaganiami określonymi załączonej Szczegółowej Specyfikacji Technicznej w sposób gwarantujący należytą jakość.
4. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie i na swój koszt wszystkie niezbędne materiały środki transportowe i sprzęt potrzebny do realizacji zamówienia.
5. Do realizacji zamówienia Zamawiający zapewni zasłony przeciwśnieżne z tworzywa sztucznego i paliki drewniane złożone na Tereni Obwodu Biłgoraj, Józefów, Zamość.
6. Wykonawca zapewni wszystkie niezbędne materiały, środki transportu, sprzęt oraz osoby niezbędne do realizacji zamówienia.
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lokalizacji ustawienia zasłon. W przypadku wystąpienia okoliczności na które Zamawiający nie miał wpływu (tj. np. brak zgody właścicieli posesji na których zlokalizowano ustawienie zasłon przeciwśnieżnych), Zamawiający wskaże lokalizację zastępczą ustawienia zasłon.
8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego, w rejonie prowadzonych prac objętych umową, na podstawie projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych prac) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich, przekazanego dla Wykonawcy.
9. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie szkody w trakcie realizacji zamówienia i zobowiązuje się do pokrycia w pełnej wysokości wszelkich kosztów również związanych z ewentualnymi uszkodzeniami infrastruktury podziemnej (sieć telekomunikacyjna, gazowa, itp.).
10. Wykonawca przystąpi do realizacji usług objętych umową po protokólarnym przejęciu pasa drogowego.
11. Przed przystąpieniem do prac Wykonawcy zostanie przekazany projekt organizacji ruchu (na czas prowadzonych usług), zatwierdzony przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich.
12. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji powyższego zamówienia.
13. Ubezpieczeniu podlega odpowiedzialność cywilna kontraktowa oraz deliktowa za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich powstałe w związku z prowadzonymi pracami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych – wymagana suma ubezpieczenia nie mniejsza niż 20 tys. zł. na jedno zdarzenie.
14. Kopie polis lub dokumentów ubezpieczeniowych potwierdzone za zgodność z oryginałem, Wykonawca przedłoży do wglądu Zamawiającemu najpóźniej w dniu przekazania miejsca wykonania zamówienia i następnie na każde żądanie Zamawiającego. Opóźnienie z tego tytułu będzie traktowane, jako powstałe z przyczyn zależnych od wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany terminu zakończenia zamówienia.
15. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności: kierowcy i operatorzy sprzętu, osoby sprzątające nawierzchnię w zakresie realizacji zamówienia.
16. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
17. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem.
18. Przedmiot zamówienia został opisany w sposób określony w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 ustawy PZP. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać w ofercie w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 Ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

4.5.5.) Wartość części: 41826,74 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20205,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30352,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20205,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Jan Gawda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9181738084

7.3.3) Ulica: Wólka Abramowska 7

7.3.4) Miejscowość: Goraj

7.3.5) Kod pocztowy: 23-450

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20205,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26225,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38720,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26225,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Jan Gawda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9181738084

7.3.3) Ulica: Wólka Abramowska 7

7.3.4) Miejscowość: Goraj

7.3.5) Kod pocztowy: 23-450

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26225,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-15

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50625,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61126,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50625,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Litwin

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9182022330

7.3.3) Ulica: Samsonówka 33

7.3.4) Miejscowość: Józefów

7.3.5) Kod pocztowy: 23-460

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50625,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.