eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › RDW w Zamościu "Usługi ustawienia i zdejmowania zasłon przeciwśnieżnych /na sezon zud 2022/2023/"



Ogłoszenie z dnia 2023-04-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
RDW w Zamościu
„Usługi ustawienia i zdejmowania zasłon przeciwśnieżnych /na sezon zud 2022/2023/”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3

1.4.2.) Miejscowość: Lublin

1.4.3.) Kod pocztowy: 20-262

1.4.4.) Województwo: lubelskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.zamosc@zdw.lublin.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00187883

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-04-21

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00179548

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA III - PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8. Umowa dla części nr 1 (Część 1)

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 1)

Przed zmianą:

Po zmianie:
2. Zakres zamówienie obejmuje:
Zasłony powinny być ustawione w temperaturze dodatniej, co zapewnia dobre napięcie siatki przy temperaturach ujemnych. Zasłony powinny być ustawione w odległości 18-25 m od krawędzi nawierzchni. Wymóg odległości zasłony od drogi oraz wykonania szczeliny wysokości 20 ¸ 30 cm nad ziemią (pod zasłoną), powinien być bezwzględnie zachowany, gdyż zasłona ustawiona zbyt blisko zatrzymuje śnieg na korpusie drogowym, a zbyt daleko – nie spełnia w ogóle swego zadania. Wysokość umieszczenia górnej krawędzi zasłony z tworzyw sztucznych od powierzchni gruntu powinna wynosić min. 1,2 m. Kołki powinny być ustawione na równej wysokości
1) Ustawienie zasłon z siatki z tworzyw sztucznych obejmuje następujące czynności:
a) wytyczenie linii ustawienia zasłon
b) wyznaczenie miejsca zabicia palików w odstępach co 2,5 m z przerwą między przęsłami
c) dowiezienie materiałów ze składowiska na drogę przez wykonawcę
d) ustawienie słupków w otwory o głębokości około 75 cm i zabicie ich w grunt
e) zawieszenie linki stalowej lub sznura o wytrzymałości 280 kg do podwieszenia siatki
- zakotwienie jej końca w odległości 1,6 m od skrajnego słupka
- owinięcie jej po naprężeniu kolejno na słupkach przy klamrach-haczykach górnych i zakotwienie drugiego końca w odległości 1,6 m od ostatniego słupka
f) założenie poprzecznych odciągów na skrajnych słupkach, analogicznie jak założenie linki
g) podwieszenie siatki
- rozwinięcie siatki (mijankowo) wzdłuż segmentu
- podwieszenie siatki na wysokości ok. 0,20 ÷ 0,30 m nad ziemią
- przywiązanie sznurkiem konopnym lub plastikowym (gładką powierzchnią do drogi) w 4
miejscach do pierwszego słupka, zaczepiając ją równocześnie o dolny haczyk (lub gwoździami
klamrowymi) dla zabezpieczenia jej przed przesuwem do góry
- podwiązanie sznurkiem konopnym lub plastikowym całej siatki co 65 cm do naprężonej linki
stalowej
- naciągnięcie siatki i podwiązanie (również w 4 miejscach) do ostatniego słupka
- podwiązanie siatki do pozostałych słupków
- założenie odciągów poprzecznych na słupkach pośrednich (jak na słupkach skrajnych)
2) Zdejmowanie zasłon
a) odwiązanie siatki od linek nośnych i słupków oraz jej ścisłe zwinięcie
b) rozmontowanie odciągów poprzecznych i podłużnych
c) wyjęcie kołków i kotew
d) odwiezienie materiałów będących własnością Zarządu Dróg i złożenie w magazynie:
- siatka w rolkach ustawionych pionowo
- kołki ustawione w pionowych stosach
e) uporządkowanie zajętego terenu

Zadanie nr 1 - Obwód Drogowy Biłgoraj – zasłony przeciwśnieżne na łącznej długości 6,780 km ustawienie i rozebranie zasłon przeciwśnieżnych wg załącznika nr 1 – Lokalizacja miejsc zawiewnych przy drogach wojewódzkich nr 835, 863 położonych na terenie Obwodu Drogowego w Biłgoraju . Zamawiający przewiduje możliwość ponownego zawieszenia zerwanych zasłon (wskutek warunków atmosferycznych) w ilości do 20% długości rozstawionych zasłon.
3. Zamówienie należy wykonać zgodnie z lokalizacją określoną w Przedmiarze usług (lokalizacja miejsc zawiewnych) oraz z wymaganiami określonymi załączonej Szczegółowej Specyfikacji Technicznej w sposób gwarantujący należytą jakość.
4. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie i na swój koszt wszystkie niezbędne materiały środki transportowe i sprzęt potrzebny do realizacji zamówienia.
5. Do realizacji zamówienia Zamawiający zapewni zasłony przeciwśnieżne z tworzywa sztucznego i paliki drewniane złożone na Tereni Obwodu Biłgoraj, Józefów, Zamość.
6. Wykonawca zapewni wszystkie niezbędne materiały, środki transportu, sprzęt oraz osoby niezbędne do realizacji zamówienia.
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lokalizacji ustawienia zasłon. W przypadku wystąpienia okoliczności na które Zamawiający nie miał wpływu (tj. np. brak zgody właścicieli posesji na których zlokalizowano ustawienie zasłon przeciwśnieżnych), Zamawiający wskaże lokalizację zastępczą ustawienia zasłon.
8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego, w rejonie prowadzonych prac objętych umową, na podstawie projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych prac) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich, przekazanego dla Wykonawcy.
9. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie szkody w trakcie realizacji zamówienia i zobowiązuje się do pokrycia w pełnej wysokości wszelkich kosztów również związanych z ewentualnymi uszkodzeniami infrastruktury podziemnej (sieć telekomunikacyjna, gazowa, itp.).
10. Wykonawca przystąpi do realizacji usług objętych umową po protokólarnym przejęciu pasa drogowego.
11. Przed przystąpieniem do prac Wykonawcy zostanie przekazany projekt organizacji ruchu (na czas prowadzonych usług), zatwierdzony przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich.
12. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji powyższego zamówienia.
13. Ubezpieczeniu podlega odpowiedzialność cywilna kontraktowa oraz deliktowa za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich powstałe w związku z prowadzonymi pracami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych – wymagana suma ubezpieczenia nie mniejsza niż 20 tys. zł. na jedno zdarzenie.
14. Kopie polis lub dokumentów ubezpieczeniowych potwierdzone za zgodność z oryginałem, Wykonawca przedłoży do wglądu Zamawiającemu najpóźniej w dniu przekazania miejsca wykonania zamówienia i następnie na każde żądanie Zamawiającego. Opóźnienie z tego tytułu będzie traktowane, jako powstałe z przyczyn zależnych od wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany terminu zakończenia zamówienia.
15. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności: kierowcy i operatorzy sprzętu, osoby sprzątające nawierzchnię w zakresie realizacji zamówienia.
16. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
17. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem.
18. Przedmiot zamówienia został opisany w sposób określony w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 ustawy PZP. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać w ofercie w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 Ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8.2. Główny kod CPV (Część 1)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny

Przed zmianą:
9181738084

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny

Przed zmianą:

Po zmianie:
9181738084

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica

Przed zmianą:
Wólka Abramowska 9

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica

Przed zmianą:

Po zmianie:
Wólka Abramowska 7

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość

Przed zmianą:
Goraj

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość

Przed zmianą:

Po zmianie:
Goraj

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy

Przed zmianą:
23-450

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy

Przed zmianą:

Po zmianie:
23-450

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo

Przed zmianą:
lubelskie

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo

Przed zmianą:

Po zmianie:
lubelskie

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj

Przed zmianą:
Polska

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj

Przed zmianą:

Po zmianie:
Polska

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy)

Przed zmianą:
Przedsiębiorstwo Usługowo- Handlowe Jan Gawda

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Jan Gawda

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2. Okres realizacji zamówienia

Przed zmianą:
Data do

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2. Data końcowa okresu obowiązywania

Przed zmianą:
2023-04-15

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2. Okres realizacji zamówienia

Przed zmianą:

Po zmianie:
Data do

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2. Data końcowa okresu obowiązywania

Przed zmianą:

Po zmianie:
2023-04-15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy)

Przed zmianą:
2022-10-27

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy)

Przed zmianą:

Po zmianie:
2022-10-27

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.4. Wartość umowy

Przed zmianą:
24853,08

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.4. Wartość umowy

Przed zmianą:

Po zmianie:
24853,08

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.1. Kod waluty

Przed zmianą:
PLN

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.1. Kod waluty

Przed zmianą:

Po zmianie:
PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.