eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Michałowo › Przeprowadzenie warsztatów i zajęć dodatkowych w projekcie pn. "Wsparcie rodzin poprzez rozszerzenie oferty 3 świetlic wiejskich Gminnego Ośrodka Kultury w Michałowie (Bondary, Jałówka, Szymki)"



Ogłoszenie z dnia 2022-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie warsztatów i zajęć dodatkowych w projekcie pn. „Wsparcie rodzin poprzez rozszerzenie oferty 3 świetlic wiejskich Gminnego Ośrodka Kultury w Michałowie (Bondary, Jałówka, Szymki)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK KULTURY W MICHAŁOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200057086

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Białostocka 19

1.5.2.) Miejscowość: Michałowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-050

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 857189019

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gok@gokmichalowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gokmichalowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.ug.michalowo.wrotapodlasia.pl/GOK/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie warsztatów i zajęć dodatkowych w projekcie pn. „Wsparcie rodzin poprzez rozszerzenie oferty 3 świetlic wiejskich Gminnego Ośrodka Kultury w Michałowie (Bondary, Jałówka, Szymki)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6144d61-2d0e-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00404713

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00101716/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przeprowadzenie warsztatów i zajęć dodatkowych w projekcie pn. „wsparcie rodzin poprzez rozszerzenie oferty 3 świetlic wiejskich Gminnego Ośrodka Kultury w Michałowie (Bondary, Jałówka, Szymki)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt nr RPPD.09.01.00-20-0408/19 pod nazwą „Wsparcie rodzin poprzez rozszerzenie oferty 3 świetlic wiejskich Gminnego Ośrodka Kultury w Michałowie (Bondary, Jałówka, Szymki)” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.1 Rewitalizacja społeczna i kształtowanie kapitału społecznego, Osi Priorytetowej IX. ROZWÓJ LOKALNY, (RPO WP) na lata 2014 – 2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00334145/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 26.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 86400,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 70243,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1. Warsztaty szachowe. Przeprowadzenie warsztatów szachowych obejmujących: poznawanie zasad gry w szachy, szanowanie i nielekceważenie swojego przeciwnika, umiejętność uczenia się na własnych błędach, ćwiczenie pamięci i analitycznego myślenia, rozwijanie inteligencji i wspieranie rozwoju twórczości i umiejętności podejmowania decyzji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2. Warsztaty ogólnomuzyczne. Przeprowadzenie warsztatów ogólnomuzycznych (wokalno-instrumentalnych) obejmujące kształtowanie zamiłowanie do muzyki i sztuki, umiejętność działania w grupie, kształtowanie zainteresowań, upodobań muzycznych oraz głosu i posługiwania się nim, słuchu muzycznego oraz wrażliwości intonacyjno-emisyjnej. Opanowanie różnorodnego repertuaru piosenek związanych z kalendarzem imprez w gm. Michałowo, co urozmaici wydarzenia lokalne. Udział w zajęciach pozwoli uczniom na kształtowanie systematyczności, obowiązkowości oraz wypełnienie czasu wolnego od zajęć lekcyjnych, nauka gry na instrumentach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3. Warsztaty filmowe. Przeprowadzenie warsztatów filmowych obejmujących wzbogacenie świadomości filmowych w kategoriach takich jak np. ujęcie, plan filmowy, montaż czy kompozycja kadru. Zajęcia ukształtują umiejętność pracownia w grupie oraz indywidualnych zadań każdej osoby. Udział w zajęciach pozwoli na zainteresowanie uczniów sztuką filmową i wypracowanie własnego gustu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4. Warsztaty rzemiosła artystycznego. Przeprowadzenie warsztatów rzemiosła artystycznego obejmującego edukację dzieci i młodzieży poprzez bezpośredni kontakt z dziełami sztuki, zabytkami dawnego rzemiosła artystycznego w różnych formach. Zajęcia wpłyną na kreatywność, umiejętność pracy w grupie, wspieranie twórczości oraz wystawianie się z gotowymi dziełami na lokalnych imprezach

4.5.3.) Główny kod CPV: 80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 5. Warsztaty teatralne. Przeprowadzenie warsztatów teatralnych obejmujących rozwijanie kompetencji wiedzy o teatrze, wyrażanie przeżyć i emocji za pomocą gestów, ruchów i mimiki. To szczególna forma aktywności i ekspresji twórczej. Zajęcia korzystnie wpływają na wszechstronny rozwój. Sprzyjają poszerzaniu i utrwalaniu wiadomości. Udział pobudza rozwijanie koordynacji wzrokowo-słuchowo-motorycznej, zajęcia wspierają rozwijanie twórczości i pracy w grupie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 6. Warsztaty plastyczne. Zajęcia odbywają się na zasadzie twórczego poznania poprzez zabawę. Rozwijają sprawność manualną oraz rozbudzają wyobraźnię, zapoznają dziecko z różnymi technikami plastycznymi oraz niestandardowymi materiałami. Pozwalają komunikować się ze światem w sposób niewerbalny, czego wyrazem może być każda forma twórczości. Udział w zajęciach pozwoli uczniom na kształtowanie pracy w grupie i kreatywności. Zajęcia wpływają na rozwój jednej z kompetencji kluczowych, tj. świadomość i ekspresja kulturalna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

4.5.5.) Wartość części: 14000 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 7. Zajęcia matematyczne. Przeprowadzenie zajęć obejmujących zadrobienie zaległości w nauce, utrwalenie zdobytej wcześniej wiedzy, systematyczne przygotowanie do egzaminów i klasówek, jak również zachęcenie do nauki. Przedstawienie ciekawostek ze świata matematyki: zajęcia pomogą uzyskać lepsze wyniki w nauce, rozbudzą zainteresowanie omawianym materiałem oraz doda pewności siebie. Zajęcia będą realizowane we wszystkich świetlicach objętych wsparciem. Wpływają na rozwój jednej z kompetencji kluczowych, tj. porozumiewanie się w języku ojczystym i kompetencje matematyczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

4.5.5.) Wartość części: 14000 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 8. Zajęcia w zakresie nauk przyrodniczych. Przeprowadzenie zajęć mających na celu zwrócenie uwagi dzieci a otaczający świat, zainteresowanie jego pięknem oraz konieczności ochrony jego zasobów – kształtowanie postawy proekologicznej, poznanie lokalnej i krajowej, a także ciekawostek ze świata flory i fauny, kształtowanie umiejętności wykorzystania przyrody w życiu codziennym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

4.5.5.) Wartość części: 3600 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 9. Dyskusyjny Klub Filmowy. Dyskusja na temat obejrzanego przez uczestników spotkania filmu. Spotkania wpływają na wzbogacenie wiedzy na temat sztuki filmowej, kształtują umiejętność dyskusji w grupie oraz przekazywania swojego zadania na dany temat. Wspiera zdolności mównicze, interpersonalne oraz wypracowanie własnego gustu. Wpływają na rozwój jednej z kompetencji kluczowych, tj. świadomość i ekspresja kulturalna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

4.5.5.) Wartość części: 3600 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 10. Zajęcia informatyczne / robotyka. Przeprowadzenie zajęć obejmujących poznawanie zasad bezpiecznego użytkowania sprzętu, rozwijanie umiejętności prawidłowego posługiwania się komputerem i współpracującymi z nim urządzeniami, rozwijanie zainteresowań i kompetencji informatycznych, wskazywanie użyteczności komputera w nauce, pracy i zabawie, dostrzeganie niebezpieczeństw wynikających z komunikacji za pomocą komputera. Stymulowanie rozwoju sprawności manualnej i intelektualnej dzieci. Udział w zajęciach pozwolą na zainteresowanie uczniów środkami multimedialnymi pełniącymi znaczącą rolę w procesie dydaktyczno-wychowawczym. Wpływają na rozwój jednej z kompetencji kluczowych, tj. Kompetencje informatyczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 11. Zajęcia rozwijające zainteresowanie j. angielskim. Przeprowadzenie zajęć adresowanych do uczniów pragnących utrwalić oraz poszerzyć wiedzę w zakresie sprawności językowej oraz kulturoznawczej. Zajęcia będą oparte na ćwiczeniach komunikacyjnych, takich jak gry i zabawy i pozwolą spędzić uczestnikom czas w sposób przyjemny i pożyteczny. Nadrzędnym zadaniem programy jest, aby wczesne zetknięcie dzieci z językiem było inspirujące i zachęcające do dalszej nauki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

4.5.5.) Wartość części: 14400 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert na cześć 1.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dorota Białkowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy

7.3.4) Miejscowość: zam. Solniczki

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-15

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojciech Kirejczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy

7.3.4) Miejscowość: zam. Białystok

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-15

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Beata Cwalin

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy

7.3.4) Miejscowość: zam. Białystok

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-15

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7200

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kirill Lepay

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy

7.3.4) Miejscowość: zam. Białystok

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-15

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Beata Cwalin

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy

7.3.4) Miejscowość: zam. Białystok

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-15

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta zawiera rażącą niską cenę. Rezygnacja wykonawcy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marzena Iwona Owsiejczuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy

7.3.4) Miejscowość: Zam. Michałowo

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-15

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3600

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojciech Kirejczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Brak danych

7.3.4) Miejscowość: zam. Białystok

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-15

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adam Owsiejczuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy

7.3.4) Miejscowość: zam. Michałowo

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-15

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14400 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Iwona Anchim

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy

7.3.4) Miejscowość: zam. Michałowo

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.