Ogłoszenie z dnia 2023-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00355921/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-17
- 2023/BZP 00378159/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane na terenie obiektów należących do ZARR S.A. przy ul. Husarów 1– Budynek 4/4a
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZACHODNIOPOMORSKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810603415
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świętego Ducha 2
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-205
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 91 48 82 488
1.5.8.) Numer faksu: 91 48 82 626
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zarzad@zarr.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zarr.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zarr1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie finansami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane na terenie obiektów należących do ZARR S.A. przy ul. Husarów 1– Budynek 4/4a2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d8af08d-3ccb-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00402008
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00355921
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5/WZM/272/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 818741,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w budynku 4/4a zlokalizowanego przy ul. Husarów 1 w Szczecinie w formule ,,zaprojektuj i wybuduj”.
W ramach zamówienia Wykonawca opracuje dokumentację projektową, uzyska ostateczne pozwolenie na budowę oraz zrealizuje roboty budowlane w następującym zakresie:
1) wymiana pokrycia dachowego w budynkach 4 i 4a;
2) wymiana odwodnienia dachu oraz obróbek blacharskich w budynkach 4 i 4a;
3) przemurowanie kominów w budynkach 4 i 4a;
4) wykonanie nowej instalacji odgromowej w budynkach 4 i 4a;
5) zabezpieczenie konstrukcji stalowej w poziomie piwnicy budynku 4a;
6) odtworzenie żelbetowej rampy i schodów przed wejściem do budynku 4A;
7) odtworzenie murowanego wejścia do piwnicy w budynku 4A.
2. Szczegółowy zakres prac i robót budowlanych oraz stawiane wymagania techniczne, ekonomiczne, architektoniczne, materiałowe i funkcjonalne określa Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz z załącznikami do niego (dalej PFU) stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ.
3. Wytyczne do zamówienia:
1) Po przygotowaniu dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać akceptację Miejskiego Konserwatora Zabytków i tym samym zgodę na realizację robót.
2) W przypadku braku zgody lub zgłoszeniem uwag, Wykonawca zmodyfikuje przygotowany projekt w celu uzyskania ostatecznej zgody Konserwatora.
3) W przypadku wyznaczenia przez Miejskiego Konserwatora Zabytków obowiązku przygotowania programu konserwatorskiego, Wykonawca przygotuje taki dokument.
4) Po uzyskaniu zgody Miejskiego Konserwatora Zabytków, Wykonawca złoży wniosek
o pozwolenie na realizację robót budowlanych do Wydziału Architektury i Budownictwa w Urzędzie Miejskim w Szczecinie.
5) Po rozpoczęciu prac budowlanych, Wykonawca poinformuje Miejskiego Konserwatora Zabytków oraz Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego o rozpoczęciu prac.
6) Wykonawca zgłosi zamiar demontażu płyt azbestowych w terminie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektoratowi pracy oraz właściwego państwowego inspektoratu sanitarnego.
7) Po zakończeniu prac budowlanych, Wykonawca poinformuje Miejskiego Konserwatora Zabytków oraz Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego o zakończeniu prac.
8) Po zakończeniu prac Wykonawca przygotuje kompletną dokumentacją powykonawczą, w tym opracuje program odśnieżania dachu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45261320-3 - Kładzenie rynien
45343100-4 - Roboty w zakresie umocnień przeciwogniowych
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262660-5 - Usuwanie azbestu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert oznaczonego w ogłoszeniu o zamówieniu i Specyfikacji Warunków Zamówienia, tj. do dnia 11.09.2023r. do godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty.INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- ZZ.26-24/2 Wynajem, montaż i demontaż hali namiotowej na potrzeby organizacji Lodowiska
- Konserwacja i naprawa instalacji sygnalizacji pożarowej, oddymiania klatek schodowych i klap ppoż. w wentylacji
- Zakup i dostawa chemicznych źródeł zasilania - baterii i akumulatorów
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie
- Realizacja robót budowlanych pn. "Naprawa elementów dachu oraz usunięcie szkód w budynku Szkoły Podstawowej nr 46 w Szczecinie"
- Zakup samochodu o napędzie hybrydowym typu plug-in dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Szczecinie.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowych na rozbudowę dróg gminnych oraz odcinka drogi powiatowej nr 2107L w Klinach, gmina Głusk
- Opracowanie Studium uwarunkowań, analizy i uszczegółowienia wytycznych do realizacji zadania pod nazwą budowa Centrum Badawcze Inteligentnych Systemów Transportowych i Obiektów Autonomicznych
- "Prace restauratorskie przy elewacji zabytkowego ratusza w Górze Kalwarii"
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad inwestycją pn.: "Budowa oczyszczalni ścieków w Gajewie wraz z budową rurociągu odprowadzającego ścieki oczyszczone"
- Przebudowa zaplecza kuchennego w istniejącym budynku zespołu szkolno-przedszkolnego przy ul. Polnej w Lutyni
- Budowa pochylni wraz z modernizacją wejścia i dojścia do budynku użyteczności publicznej przy ul. Bolesława Chrobrego 7 zgodnie z zadaniem inwestycyjnym C/WŁO/II/P5/2
więcej: Kładzenie rynien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.