eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Magnuszew › Dostawa oleju opałowego na 2023 rok.



Ogłoszenie z dnia 2022-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju opałowego na 2023 rok.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MAGNUSZEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223830

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Saperów 24

1.5.2.) Miejscowość: Magnuszew

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-910

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@magnuszew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugmagnuszew.bip.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d2f6433f-3810-11ed-9171-f6b7c7d59353

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opałowego na 2023 rok.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2f6433f-3810-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00388273

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023004/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa oleju opałowego na 2023 rok.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00354181/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.41.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Szczegóły zamówienia: Sukcesywna dostawa oleju do celów grzewczych w ilości 170 000 litrów rzeczywistych do wskazanych kotłowni na terenie Gm. Magnuszew w roku 2023.
1.1 UG Magnuszew NIP 812-19-14-938 30.000 litrów
(w tym: UG Magnuszew, Ośrodek Zdrowia Magnuszew, Ośrodek Zdrowia Mniszew, Gminny Ośrodek Kultury, Skansen Mniszew, Świetlica Przewóz Tarnowski)
1.2 ZSiPO Magnuszew NIP 812-181-87-84 40.000 litrów
1.3 PSP Przydworzyce NIP 812-179-62-55 20.000 litrów
1.4 PSP Mniszew NIP 812-179-60-19 20.000 litrów
1.5 PSP Rozniszew NIP 812-172-60-71 30.000 litrów
1.6 PSP Chmielew NIP 812-179-65-22 25.000 litrów
2. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oleju do celów grzewczych w roku 2023
w ilości szacunkowej ok. 170 000 litrów rzeczywistych. Zapotrzebowanie ilościowe podane wyżej na olej opałowy, stanowi przewidywane, szacunkowe (+/-) zapotrzebowanie w okresie wykonania zamówienia i nie jest wiążące dla Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych uzależnionych od warunków pogodowych i zapotrzebowania na ciepło. Dostawy oleju w ramach niniejszego zamówienia dokonywane będą bezpośrednio do w/w obiektów zarządzanych przez Zamawiającego. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie na wniosek zamawiającego, w miarę występujących potrzeb, każdorazowo, określając ilość potrzebnego oleju opałowego. Minimalna ilość oleju opałowego przy pojedynczej dostawie nie będzie mniejsza niż 1 000 litrów. Rozliczenie każdorazowego tankowania odbywać się będzie w oparciu o ilości rzeczywiste zatankowanego oleju (według wskazania przepływomierza). Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport oleju opałowego środkami transportu do tego przystosowanymi, tj. autocysterną wyposażoną w legalizowany przepływomierz z drukarką, pompą ssąco - tłoczącą oraz wąż gumowy o długości minimum 30 metrów. Olej dostarczany będzie transportem Wykonawcy i na jego koszt do budynków wskazanych przez Zamawiającego. Olej opałowy dostarczany będzie w dni robocze w godz. 8.00 - 14.00 do kotłowni Zamawiającego. Dostawa sukcesywna w ciągu trwania umowy musi być zrealizowana w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od przekazania zapotrzebowania (każdorazowego zamówienia). Odbiór dostarczonej partii oleju opałowego dokonywany będzie przez Zamawiającego na podstawie wystawionego przez Wykonawcę kwitu "W-Z. Pokwitowanie odbioru - kwit W-Z, należy wystawić oddzielnie dla każdej zatankowanej kotłowni. Do każdej dostawy, przy odbiorze Wykonawca zobowiązany jest dołączyć certyfikat/świadectwo jakości dostarczanego oleju opałowego, wystawione przez producenta, potwierdzające właściwości fizyko-chemiczne dostarczonej partii oleju opałowego. Charakterystyka techniczna przedmiotu dostawy, który powinien posiadać następujące parametry jakościowe: - wartość opałowa - nie mniej niż 42,6 MJ/kg - gęstość w temp. 150C - nie więcej niż 860 kg/m3, - temperatura zapłonu - nie mniejsza niż 56oC, - pozostałość po spopieleniu - nie większa niż 0,01%(m/m) zawartość siarki do 0,1%, - temperatura płynięcia - nie większa – 20oC, - pozostałości po koksowaniu w 10%, pozostałości destylacyjne - 0,3% (m/m), - lepkość kinematyczna w temp. 20o- nie większa niż 6,00 mm2/s, zawartość wody - nie więcej niż 200 mg/kg. Skład frakcyjny dostarczonego oleju opałowego winien być następujący: - do temperatury 250oC destyluje - nie więcej niż - 65% (V/V) - do temperatury 350oC destyluje - nie mniej niż - 85% (V/V - barwa - wzrokowo czerwona - zawartość ciał obcych - nie więcej niż 24 mg/kg.
3. Cena jednostkowa przedmiotu zamówienia jest zmienna i zależy od ceny Producenta zaopatrującego Dostawcę (Wykonawcę). Przez cenę Producenta Zamawiający rozumie cenę podawaną do publicznej wiadomości np. na stronie internetowej Producenta, powiększoną o należy podatek VAT.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1054000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1068501 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1054000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MICHAŁ PAJDZIŃSKI "MER-TRANS"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140738616

7.3.3) Ulica: 2

7.3.4) Miejscowość: Grabina

7.3.5) Kod pocztowy: 26-640

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1054000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.