Ogłoszenie z dnia 2022-09-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00232582/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-30
- 2022/BZP 00425576/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Naprawa uszkodzeń wałów przeciwpowodziowych na terenie Zarządu Zlewni w Gdańsku w podziale na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 058 326 18 88
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-gd@gdansk.rzgw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.przetargi.wody.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa uszkodzeń wałów przeciwpowodziowych na terenie Zarządu Zlewni w Gdańsku w podziale na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8fa7bf1d-f78c-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00372218
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068742/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.25 Naprawa uszkodzeń wałów przeciwpowodziowych na terenie RZGW Gdańsk i ZZ Gdańsk
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00232582/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GD.ROZ.2810.34.2022.ZP.AT
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 667797,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane w ramach zamówienia pn.: „Naprawa uszkodzeń wałów przeciwpowodziowych na terenie Zarządu Zlewni w Gdańsku w podziale na części”.Część 1: Zabudowa wyrw w wałach przeciwpowodziowych na terenie Nadzoru Wodnego w Gdańsku i w Pruszczu Gdańskim.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają (dla części zamówienia nr 1):
- Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1.1 do SWZ,
- Projektowane postanowienia umowy – Załącznik Nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 197407,56 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane w ramach zamówienia pn.: „Naprawa uszkodzeń wałów przeciwpowodziowych na terenie Zarządu Zlewni w Gdańsku w podziale na części”.Część 2: Zabudowa skarp odwodnych lewego wału przeciwpowodziowego rzeki Łeby na odcinku od miejscowości Gać do miejscowości Cecenowo na terenie Nadzoru Wodnego w Lęborku.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają (dla części zamówienia nr 2):
- Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1.2 do SWZ,
- Projektowane postanowienia umowy – Załącznik Nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 391056,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane w ramach zamówienia pn.: „Naprawa uszkodzeń wałów przeciwpowodziowych na terenie Zarządu Zlewni w Gdańsku w podziale na części”.Część 3: Zabudowa nor bobrowych w korpusach wałów przeciwpowodziowych na terenie Nadzoru Wodnego w Słupsku, gmina Ustka i Smołdzino.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają (dla części 3):
- Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1.3 do SWZ,
- Projektowane postanowienia umowy – Załącznik Nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 79333,55 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia:
art. 255 pkt 3 ustawy Pzp:
Art. 255. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…)
3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływy terminu składania ofert w postępowania, tj. do dnia 20.07.2022 r., do godz. 10:00, w części zamówienia nr 1 wpłynęło 6 ofert:
1) oferta nr 1 Wykonawcy DREW-KOS SP. Z O.O., ul. Lawendowe Wzgórze 14/64, 80-175 Gdańsk, cena oferty brutto 424 166,07 zł;
2) oferta nr 2 Wykonawcy FHU REM-ROL REMIGIUSZ ŚNIEDA, Glina 43, 82-522 Sadlinki, cena oferty brutto 452 025,00 zł;
3) oferta Wykonawcy nr 3 MAREK ZAŃKO P.P.H.U. „ARMADA”, ul. S. Wyspiańskiego 94, 83-000 Pruszcz Gdański, cena ofert brutto 250 000,00 zł;
4) oferta Wykonawcy nr 4 Beata Pękala PPHU BE-KA, ul. K. Szymanowskiego 2, 83-000 Pruszcz Gdański, cena ofert brutto 132 000,00 zł;
5) oferta nr 5 Wykonawcy TAMA -PIOTR SADOWSKI, ul. K. Bergiela 10E/10, 80-180 Gdańsk,cena oferty brutto 320 864,10 zł;
6) oferta nr 7 Wykonawcy Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego w Warszawie S.A, ul. Modlińska 17, 03-199 Warszawa; cena oferty brutto 1 020 570,57 zł.
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w części zamówienia nr 1 kwotę:
242 811,30 zł brutto, a informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia została zamieszczona na stronie prowadzonego postępowania w dniu 20.07.2022 r., przed terminem otwarcia ofert.
W niniejszym postępowaniu Zamawiający dokonał badania i oceny ofert w wyniku którego, w części zamówienia nr 1, odrzucił ofertę nr 4 Wykonawcy Beata Pękala PPHU BE-KA, ul. K. Szymanowskiego 2, 83-000 Pruszcz Gdański na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp w związku z art. 224 ust. 6 ustawy Pzp (najtańsza oferta w postępowaniu w części zamówienia nr 1 podlegająca odrzuceniu jako oferta z rażąco niską ceną). Zamawiający odrzucił w części zamówienia nr 1 ofertę nr 4 ponieważ ww. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego z dn. 27.07.2022r., kierowane do Wykonawcy na podstawie art. 224 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp, nie udzielił w wyznaczonym terminie wyjaśnień zaoferowanej ceny, w tym nie złożył dowodów w zakresie wyliczenia ceny, dla części zamówienia nr 1 (nie udzielił żadnej odpowiedzi). Oferta odrzuconego w części zamówienia nr 1 Wykonawcy Beata Pękala PPHU BE-KA była jedyną ofertą, która mieściła się w kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w części zamówienia nr 1.
W postępowaniu najwyżej oceniona została oferta nr 1 złożona przez DREW-KOS Sp. z o. o. Zamawiający w wyniku dokonania badania złożonych przez Wykonawcę dokumentów oraz oświadczeń ustalił, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone dla części zamówienia nr 1. Oferta Wykonawcy DREW-KOS Sp. z o. o została wybrana jako najkorzystniejsza w części zamówienia nr 1.
Cena najkorzystniejszej oferty w części zamówienia nr 1, złożonej przez Wykonawcę DREW-KOS
Sp. z o. o., przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o 181 354,77 zł brutto. Zamawiający nie ma możliwość zwiększenia kwoty na sfinansowanie zamówienia w części nr 1 zamówienia do wysokości ceny brutto oferty najkorzystniejszej w tej części zamówienia.
Wobec powyższego Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w części zamówienia nr 1 na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 416934,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 479700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 479700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Specjalistycznych REWERS Agnieszka Wojciech Formela spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220355336
7.3.3) Ulica: ul. Długa 45
7.3.4) Miejscowość: Bożepole Wielkie
7.3.5) Kod pocztowy: 84-214
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 479700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194340,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 257463,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194340,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Specjalistycznych REWERS Agnieszka Wojciech Formela spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220355336
7.3.3) Ulica: ul. Długa 45
7.3.4) Miejscowość: Bożepole Wielkie
7.3.5) Kod pocztowy: 84-214
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194340,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego - Części 1-38
- Zakup i dostawa samochodów osobowych dla WFOŚiGW w Warszawie
- Wykonanie centralnego, zintegrowanego systemu zarządzania energią w budynku Starego BUW w Warszawie
- Remont elewacji z płyt kamiennych na budynku przy ul. Marszałkowskiej 82 w Warszawie, będącym w trwałym zarządzie Sądu Rejonowego dla Warszawy - Śródmieścia w Warszawie.
- Zakup, wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych dla WFOŚiGW w Warszawie
- Dostawa urządzeń sieciowych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont rowu "Morga III" powyżej ul. Roczyńskiej w Bulowicach - etap II
- "Konserwacja rowów odwadniających, rzek i zbiorników na terenie gminy Michałowice"
- "Roboty budowlane na terenie NW Oświęcim - Etap II"
- Renowacja zbiornika retencyjnego w m. Gęsina
- Roboty budowlane na terenie Nadzoru Wodnego Żywiec etap II
- Przebudowa zbiornika wodnego małej retencji w Pyszkowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.