Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00324851/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-25
- 2023/BZP 00333292/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-31
- 2023/BZP 00340481/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Boguszowa-Gorc w specjalistyczny sprzęt ratowniczy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO BOGUSZÓW-GORCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718188
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PL.ODRODZENIA 1
1.5.2.) Miejscowość: Boguszów-Gorce
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-370
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@boguszow-gorce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.boguszow-gorce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/boguszow-gorce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Boguszowa-Gorc w specjalistyczny sprzęt ratowniczy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4beb40ca-2ae5-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00365997
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037551/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Doposażenie Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Boguszowa - Gorc w specjalistyczny sprzęt ratowniczy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00324851
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I/ zadanie I - dostawa specjalistycznego pojazdu typu QUAD 6x6 wraz z wyposażeniemPrzedmiot zamówienia obejmuje:
a) zakup oraz dostawę specjalistycznego pojazdu typu QUAD 6x6 wraz z wyposażeniem określonym w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia dla Ochotniczej Straży Pożarnej „Boguszów”;
b) przekazanie dokumentacji opisanej w § 5 przedmiotowej umowy;
c) przeszkolenie przez Wykonawcę pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi pojazdu według zasad opisanych w § 4 przedmiotowej umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne parametry techniczne zamawianego sprzętu określa załącznik nr 4 do SWZ pn: „Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) – CZĘŚĆ I/ ZADANIE I ” oraz umowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144200-0 - Pojazdy służb ratowniczych
4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II/ zadanie II - dostawa specjalistycznego pojazdu typu QUAD 4x4 wraz z wyposażeniemPrzedmiot zamówienia obejmuje:
a) zakup oraz dostawę specjalistycznego pojazdu typu QUAD 4x4 wraz z wyposażeniem określonym w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia dla Ochotniczej Straży Pożarnej „Gorce”;
b) przekazanie dokumentacji opisanej w § 5 przedmiotowej umowy;
c) przeszkolenie przez Wykonawcę pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi pojazdu według zasad opisanych w § 4 przedmiotowej umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne parametry techniczne zamawianego sprzętu określa załącznik nr 5 do SWZ pn; „Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) – CZĘŚĆ II/ ZADANIE II” oraz umowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144200-0 - Pojazdy służb ratowniczych
4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia zadanie I ponieważ w wyniku przeprowadzonej przez Zamawiającego procedury badania ofert, odrzucono ofertę Firmy: Mist-Tech Sp. z o.o., a cena kolejnej oferty złożonej w postępowaniu, tj. oferty złożonej przez Firmę: PHU Wariant 2 Krzysztof Węgrzyn przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia zadanie II ponieważ cena oferty złożonej w postępowaniu przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z przeznaczeniem na wyposażenie dla Ochotniczej Straży Pożarnej Radziejowice
- Dostawa lekkiego samochodu operacyjnego o napędzie hybrydowym
- Zakup nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Sosnowo
- Zakup pojazdów strażackch.
więcej: Pojazdy służb ratowniczych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.