eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rutki-Kossaki › Dowo¿enie uczniów do Szko³y Podstawowej w Rutkach i Szko³y Podstawowej w Ko³omyi w roku szkolnym 2023/2024

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2023-08-18


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Dowo¿enie uczniów do Szko³y Podstawowej w Rutkach i Szko³y Podstawowej w Ko³omyi w roku szkolnym 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Rutki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670284

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 7

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rutki-Kossaki

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-312

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski

1.5.7.) Numer telefonu: 862763161

1.5.8.) Numer faksu: 862763160

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminarutki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.ug.rutki.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowo¿enie uczniów do Szko³y Podstawowej w Rutkach i Szko³y Podstawowej w Ko³omyi w roku szkolnym 2023/2024

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d437d37f-3db4-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00359085

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00073012/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Dowo¿enie uczniów do Szko³y Podstawowej w Rutkach i Szko³y Podstawowej w Ko³omyi w roku szkolnym 2023/2024

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d437d37f-3db4-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3) Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z wykonawcami:
Pan Pawe³ Dêbnicki, tel. 862763177, e-mail: zamowienia@gminarutki.pl.
4) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d437d37f-3db4-11ee-a60c-9ec5599dddc1.
Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
5) Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-d437d37f-3db4-11ee-a60c-9ec5599dddc1.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 15) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
16) Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
17) W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
18) W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@gminarutki.pl (nie dotyczy sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
2) Dane osobowe wykonawcy bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dowo¿enie uczniów do Szko³y Podstawowej w Rutkach i Szko³y Podstawowej w Ko³omyi w roku szkolnym 2023/2024”.
3) Odbiorcami przekazanych przez wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona dokumentacja postêpowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a tak¿e art. 6 ustawy z 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej.
4) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postêpowania bêd± przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
5) Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje siê w za³±czniku nr 8 do SWZ.
6) Zamawiaj±cy nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym ni¿ cel okre¶lony w lit. b powy¿ej. Je¿eli administrator bêdzie planowa³ przetwarzaæ dane osobowe w celu innym ni¿ cel, w którym dane osobowe zosta³y zebrane (tj. cel okre¶lony w lit. b powy¿ej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobê, której dane dotycz±, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.
7) Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowi±zków tych nale¿±:
- obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ i przekaza³ zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie zamawiaj±cego;
- obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie zamawiaj±cego.
8) W celu zapewnienia, ¿e wykonawca wype³ni³ ww. obowi±zki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane w zwi±zku z udzia³em w postêpowaniu, wykonawca sk³ada o¶wiadczenia o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – tre¶æ o¶wiadczenia zosta³a zawarta w formularzu ofertowym stanowi±cym za³±czniku nr 2 do SWZ .
9) Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
- Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych i czynów zabronionych) w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie.
- Udostêpnianie protoko³u i za³±czników do protoko³u ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniaj±cych pochodzenie rasowe lub etniczne, pogl±dy polityczne, przekonania religijne lub ¶wiatopogl±dowe, przynale¿no¶æ do zwi±zków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotycz±cych zdrowia, seksualno¶ci lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): - W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
- W przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZW.271.52.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest us³uga transportu polegaj±ca na dowo¿eniu dzieci do placówek o¶wiatowych zlokalizowanych na terenie Gminy Rutki, w okresie od 4.09.2023 r. (lub od dnia zawarcia umowy, w przypadku zawarcia umowy w pó¼niejszym terminie) do 21.06.2024 r., z wy³±czeniem okresu ustawowo wolnego od zajêæ lekcyjnych, w komunikacji otwartej (transport regularny) - w oparciu o imienne bilety miesiêczne. Przedmiot zamówienia obejmuje równie¿ odwo¿enie uczniów po zajêciach szkolnych do miejsca zamieszkania.
2) Zamówienia obejmuje:
a) dowo¿enie uczniów z przystanków w miejscu zamieszkania do placówek o¶wiatowych,
b) odwo¿enie uczniów po zajêciach do przystanków w miejscu zamieszkania na podstawie imiennych, ulgowych biletów miesiêcznych, zgodnie z planem (harmonogramem) przewozów.
3) Przewóz odbywa siê w ramach przewozów regularnych w rozumieniu art. 4 pkt. 7 ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 180, ze zm.), w oparciu o harmonogram, który zostanie sporz±dzony przez Koordynatorów Szkó³ i Przedszkoli, przekazany Wykonawcy odpowiednio wcze¶niej przed rozpoczêciem ¶wiadczenia us³ugi przez Wykonawcê. Wykonawca dostosuje ¶wiadczenie us³ugi przewozu do otrzymanego harmonogramu.
4) Zamówienie nie obejmuje kosztów dojazdu Wykonawcy do miejsca wykonywania zamówienia.
5) Wykonawca gwarantuje pierwszeñstwo przejazdu dla dzieci objêtych przedmiotem zamówienia.
6) Zamawiaj±cy bêdzie zakupywa³ imienne bilety miesiêczne dla uczniów uczêszczaj±cych do nastêpuj±cych placówek o¶wiatowych:
a) Szko³a Podstawowa w Rutkach im. 2-go Pu³ku U³anów Grochowskich, ul. 11 Listopada 7a, 18-312 Rutki-Kossaki;
b) Szko³a Podstawowa w Ko³omyi, Ko³omyja 35, 18-312 Rutki-Kossaki.
7) Zamawiaj±cy zobowi±zany jest zapewniæ opiekê nad uczniami w czasie przewozów. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy bêdzie zakupywa³ równie¿ bilety miesiêczne dla opiekunów:
a) opiekunem dzieci podczas transportu bêdzie osoba pe³noletnia, zweryfikowana przez Zamawiaj±cego zgodnie z Ustaw± z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdzia³aniu zagro¿eniom przestêpczo¶ci± na tle seksualnym (t.j. Dz. U. 2020, poz. 152), potrafi±ca utrzymaæ dobry kontakt z dzieæmi, niezbêdny do zachowania bezpieczeñstwa w czasie przewozu;
b) opiekun bêdzie udzielaæ czynnej pomocy dzieciom w czasie wsiadania, zajmowania miejsc i przy wysiadaniu z pojazdu;
c) opiekun zobowi±zany bêdzie, w przypadku zas³abniêcia dziecka, z³ego samopoczucia dziecka itp., wezwaæ odpowiednie s³u¿by medyczne oraz sprawowaæ opiekê do momentu udzielenia pomocy przez wezwane s³u¿by, a tak¿e powiadomiæ placówkê oraz rodziców/opiekunów prawnych o zaistnia³ym zdarzeniu.
8) Na dzieñ og³oszenia zamówienia w okresie realizacji zamówienia, z korzystania z us³ug, uprawnionych bêdzie 244 osób (240 uczniów +4 opiekunów). Liczbê uczniów podano na podstawie z³o¿onych informacji przez poszczególne placówki o¶wiatowe. Podane ilo¶ci mog± ulec zmianie w zale¿no¶ci od decyzji rodziców, dot. zmiany miejsca zamieszkania, zmiany szko³y, w której dziecko bêdzie spe³niaæ obowi±zek szkolny, jak równie¿ z innych przyczyn.
9) Imienna lista uczniów i opiekunów, dla których maj± byæ zakupione bilety na dany okres rozliczeniowy (z podzia³em na poszczególne placówki o¶wiatowe) bêdzie przekazywana Wykonawcy przez Zamawiaj±cego przed rozpoczêciem ka¿dego miesi±ca.
10) Ilo¶æ (zamówionych) kupowanych biletów miesiêcznych w okresie obowi±zywania umowy mo¿e ulegaæ zmianie. Powy¿sze nie powoduje zmiany ceny biletu zaoferowanej przez Wykonawcê w jego ofercie. W przypadku zmniejszenia ilo¶ci dowo¿onych uczniów, Zamawiaj±cy nie przewiduje ponoszenia dodatkowych op³at z tego tytu³u. Zmniejszenia ilo¶ci biletów nie daje po stronie wykonawcy ¿adnych roszczeñ, w szczególno¶ci o odszkodowanie.
11) Wykonawca jest zobowi±zany dostarczyæ bilety miesiêczne do dyrektora szko³y najpó¼niej do przedostatniego dnia roboczego ka¿dego miesi±ca.
12) Podstawê miesiêcznego rozliczenia nale¿no¶ci za wykonanie us³ugi stanowiæ bêdzie cena biletu miesiêcznego dla ucznia i cena biletu miesiêcznego dla opiekuna, podane w ofercie oraz ilo¶æ uczniów wraz z opiekunami, dla których zostan± zakupione bilety z podzia³em na poszczególne placówki o¶wiatowe.
13) Koordynatorem przewozów z ramienia Zamawiaj±cego s± dyrektorzy placówek o¶wiatowych wymienionych w pkt. 6.
14) Dowo¿enie uczniów do szkó³ powinno odbywaæ siê 4 autobusami (po jednym autobusie na ka¿d± trasê).
15) Ka¿dy autobus przeznaczony do realizacji us³ugi powinien byæ wyposa¿onym w system mechanicznego zamykania i otwierania drzwi przez kierowcê oraz powinien posiadaæ wystarczaj±c± ilo¶æ miejsc zapewniaj±c± przewóz wymaganej ilo¶ci uczniów zgodnie z trasami przejazdów wyszczególnionymi w za³±czniku nr 1 do SWZ.
16) Przewozy dzieci mog± odbywaæ siê wy³±cznie ¶rodkami transportu sprawnymi technicznie i posiadaj±cymi aktualne przegl±dy techniczne, spe³niaj±cymi wymagania techniczne okre¶lone w przepisach ustawy Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 988, ze zm.) i innych przepisach zwi±zanych z przewozem osób.
17) Wykonawca musi zapewniæ dzieciom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeñstwa i higieny.
18) Przewozy obejmuj±ce dowóz i odwóz uczniów odbywaæ siê bêd± w dni nauki szkolnej, wg. rozk³adów jazdy przewo¼nika stanowi±cych za³±cznik do zezwolenia. Rozk³ad jazdy przewo¼nika powinien uwzglêdniaæ harmonogram przewozów opracowany przez Zamawiaj±cego. Dowóz uczniów odbywaæ siê bêdzie codziennie (od poniedzia³ku do pi±tku), w godzinach od 6:50 do 7:50.
19) W przypadku odpracowania zajêæ szkolnych w innym dniu wolnym od zajêæ, wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ przewóz dzieci zgodnie z rozk³adem jazdy ustalonym przez dyrektorów szkó³.
20) Autobusy zatrzymywaæ siê bêd± na wyznaczonych przystankach autobusowych zlokalizowanych na trasie przebiegu kursów. Przystanki autobusowe winny zostaæ wyposa¿one w aktualne rozk³ady jazdy.
21) Trasy przewozu i liczbê dowo¿onych dzieci na poszczególnych trasach przedstawia za³±cznik nr 1 do SWZ. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany ilo¶ci dowo¿onych dzieci.
22) Wykonawca jest zobowi±zany wykonywaæ przedmiot umowy zgodnie z przepisami:
a) ustawy z dnia 15 listopada 1984 roku Prawo przewozowe (Dz. U. 2020 r. poz. 8, z pó¼n. zm.);
b) ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 1343, z pó¼n. zm.);
c) ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 roku o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 180, z pó¼n. zm.); ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów ¶rodkami publicznego transportu zbiorowego (Dz. U. z 2018 r. poz. 295, z pó¼n. zm.);
d) ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 988, z pó¼n. zm.);
e) rozporz±dzenia Ministra infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbêdnego wyposa¿enia (t.j. Dz. U. 2016 r., poz. 2022, z pó¼n. zm.).
23) Wykonawca jest zobowi±zany do zapewnienia zastêpczego ¶rodka transportu, spe³niaj±cego warunki, o których mowa w SWZ, w przypadku niesprawno¶ci (awarii) b±d¼ braku dopuszczenia do ruchu pojazdu przewidzianego do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiaj±cy wymaga podstawienia sprawnego technicznie zastêpczego autobus, w maksymalny dopuszczalny czasie: do 60 minut od pozyskania informacji o niesprawno¶ci pojazdu. Czas podstawienia autobusu zastêpczego stanowi kryterium oceny ofert.
24) Wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ zastêpstwo kierowcy w przypadku jego niezdolno¶ci do wykonywania us³ugi transportowej.
25) Warunki realizacji przedmiotu zamówienia przedstawia Za³±cznik nr 7 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34980000-0 - Bilety przewozowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-04 do 2024-06-21

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów:

Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1. Cena oferty (brutto) 60 %
2. Czas podstawienia autobusu zastêpczego 40 %
Razem: 100 %

Oferty bêd± oceniane przez komisjê przetargow± metod± punktow±, w skali 100-punktowej.

1) Cena oferty (brutto) – 60 %
Maksymalna liczba punktów mo¿liwa do uzyskania w tym kryterium to 60 punktów (1 % = 1 pkt). Punkty zostan± przyznane wg wzoru:
Cena najni¿sza ze wszystkich ofert x 100 pkt x Znaczenie kryterium 60%
Cena oferty badanej

2) Czas podstawienia autobusu zastêpczego – 40 %
W kryterium tym, oceniany bêdzie czas podstawienia autobusu zastêpczego
w przypadku awarii. Czas podstawienia autobusu zastêpczego nale¿y liczyæ od momentu otrzymania informacji przez Zamawiaj±cego o awarii do czasu przyjazdu autobusu zastêpczego na miejsce awarii. Punkty zostan± Wykonawcy przyznane na podstawie informacji zawartych w formularzu ofertowym w nastêpuj±cy sposób:
Czas podstawienia pojazdu zastêpczego w przypadku awarii do 60 minut = 0 pkt,
Czas podstawienia pojazdu zastêpczego w przypadku awarii do 45 minut = 20 pkt,
Czas podstawienia pojazdu zastêpczego w przypadku awarii do 30 minut = 40 pkt.
W przypadku braku zaoferowania czasu podstawienia pojazdu zastêpczego lub zaoferowania czasu podstawienie autobusu zastêpczego w przypadku awarii d³u¿szego ni¿ 60 minut – oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
£±czna liczba punktów za ofertê
= liczba punktów za cenê oferty brutto (maks. 60)
+ liczba punktów za czas podstawienia autobusu zastêpczego (maks. 40)

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia autobusu zastêpczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la warunek/warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy/-e:

1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la w tym zakresie warunków udzia³u w postêpowaniu.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada licencjê na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewo¼nika drogowego, zgodnie z ustaw± z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 180 ze zm.).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la w tym zakresie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) dysponuje ¶rodkiem transportu sprawnym technicznie i przystosowanym
do wykonywania us³ugi przewozu osób okre¶lonej w przedmiocie
zamówienia: 5 autobusów (w tym 1 autobus zastêpczy) - 4 o liczbie
miejsc siedz±cych nie mniej ni¿ 59 osób oraz 1 o liczbie miejsc
siedz±cych min 60 osób;

UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wyka¿e spe³nienie ww. warunku.

b) dysponuje nastêpuj±cymi osobami skierowanymi przez Wykonawcê do
realizacji zamówienia, odpowiedzialnymi za ¶wiadczenie us³ugi okre¶lonej
w przedmiocie zamówienia (kierowca + opiekun do ka¿dego pojazdu):
- kierowcami, posiadaj±cymi uprawnienia odpowiedniej kategorii do
kierowania pojazdami, posiadaj±cymi za¶wiadczenia o aktualnych
badaniach lekarskich i psychologicznych, stwierdzaj±cych brak
przeciwwskazañ do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy
(prawo jazdy z kodem „95” lub za¶wiadczenia o aktualnych badaniach
lekarskich i psychologicznych) oraz posiadaj±cymi min. 6-miesiêczne
do¶wiadczenie w zakresie przewozu osób. Wymaga siê, aby osoby by³y
niekarane, posiadaj±ce pe³n± zdolno¶æ do czynno¶ci prawnych i
korzystaj±ce z pe³ni praw publicznych;
- osobami sprawuj±cymi opiekê nad uczniami: pe³noletnimi,
niekaranymi, posiadaj±cymi pe³n± zdolno¶æ do czynno¶ci prawnych i
korzystaj±cymi z pe³ni praw publicznych. Wykonawca przedstawi
informacjê, ¿e dane tej osoby nie s± zamieszczone w Rejestrze Sprawców
Przestêpstw na Tle Seksualnym (wydruk z rejestru) – podstawa prawna
art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdzia³aniu zagro¿eniom
przestêpczo¶ci± na tle seksualnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 152).
UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony, je¿eli co najmniej
jeden z Wykonawców wyka¿e spe³nienie ww. warunku.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (wzór stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ),
- odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej (KRS, CEIDG).

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: - licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewo¼nika drogowego, zgodnie z ustaw± z dnia 6 wrze¶nia 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 180 ze zm.);
- wykazu ¶rodków transportu, którymi dysponuje lub bêdzie dysponowa³ Wykonawca przy realizacji zamówienia – za³±cznik nr 11 do SWZ;
- wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – za³±cznik nr 5 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1) Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w kwocie: 4000,00 z³ (s³ownie: cztery tysi±ce z³otych).
2) Wadium musi obejmowaæ pe³en okres zwi±zania ofert± tj. do dnia 24.09.2023 r.
3) Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4) Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy w banku Bank Spó³dzielczy w Zambrowie Oddzia³ Rutki, numer rachunku 59 8775 0009 0020 0200 0710 0095 z dopiskiem „Wadium – Dowo¿enie uczniów do Szko³y Podstawowej w Rutkach i Szko³y Podstawowej w Ko³omyi w roku szkolnym 2023/2024”. Wadium musi wp³yn±æ na wskazany rachunek bankowy zamawiaj±cego najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert (decyduje data wp³ywu na rachunek bankowy zamawiaj±cego).
5) Wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê dokumentu i powinno zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
- nazwê daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiaj±cego), gwaranta/porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub porêczeniu musi byæ Gmina Rutki,
- okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem,
- kwotê gwarancji/porêczenia,
- termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia,
- zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji/porêczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne ¿±danie zamawiaj±cego, w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7) Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
8) Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

a) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego,

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zosta³ okre¶lony w za³±czniku nr 7 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-08-26 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d437d37f-3db4-11ee-a60c-9ec5599dddc1

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-26 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-09-24

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.