eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Budowa z przebudową ul. Inżynierskiej w Świdnicy



Ogłoszenie z dnia 2023-08-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa z przebudową ul. Inżynierskiej w Świdnicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Świdnica

1.3.) Oddział zamawiającego: Prezydent Miasta Świdnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 49

1.5.2.) Miejscowość: Świdnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 8562800

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.swidnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_swidnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa z przebudową ul. Inżynierskiej w Świdnicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f0d0597-0a87-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00340227

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044490/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 "Budowa z przebudową ul. Inżynierskiej w Świdnicy"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00258510

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P-66/VI/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7138211,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1 PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Budowa z przebudową ul. Inżynierskiej w Świdnicy”.
2. Ulica Inżynierska jest drogą gminną nr 111882D, klasy L, dla której zarządcą jest Prezydent Miasta Świdnicy.
3. Inwestycja obejmuje n/w odcinki ul. Inżynierskiej:
1) odcinek I przebudowywany – oznaczony na rys. nr 1- Projekt zagospodarowania terenu (PZT) literami C-B-D,
2) odcinek II budowany – oznaczony na rys. nr 1 PZT literami A-B,
4. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Rządowego Rozwoju Funduszu Dróg (dalej: RFRD) i obejmuje n/w roboty rozliczane w ramach RFRD jako koszty kwalifikowane:
1) przygotowanie terenu pod budowę -roboty przygotowawcze, rozbiórkowe drogowe i ziemne.
2) roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej – roboty pomiarowe, roboty ziemne i przygotowawcze, montaż sieci kanalizacji deszczowej
3) roboty drogowe – w zakresie różnych nawierzchni, w tym konstrukcja:
- jezdni,
- zatok parkingowych,
- zjazdów,
- ścieżki rowerowej,
- chodników,
4) montaż elementów liniowych ulic – krawężniki, obrzeża,
5) roboty wykończeniowe i towarzyszące,
6) roboty związane z bezpieczeństwem ruchu drogowego, w tym:
- oznakowani poziome,
- oznakowanie pionowe,
- montaż urządzeń BRD,
7) budowa z przebudową kanalizacji deszczowej
8) budowa sieci oświetlenia ulicznego
9) budowa kanałów technologicznych
10) usunięcie kolizji z siecią ciepłowniczą,

5. Przedmiot umowy został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej pn. „Budowa z przebudową ul. Inżynierskiej w Świdnicy”, (dalej: Dokumentacja), sporządzonej we wrześniu 2018 r. przez PASSOPROJEKT Inżynieria Lądowa Marcin Zięba, z siedzibą: 58-260 Bielawa, ul. Parkowa 17/4, obejmującej:
1) Projekt budowlany (PB),
2) Projekty wykonawcze (PW), w tym:
- PW budowy i przebudowy drogi,
- PW budowy i przebudową kanalizacji deszczowej,
- PW budowy oświetlenia ulicznego,
- PW budowy kanałów technologicznych,
- PW usunięcia kolizji z siecią ciepłowniczą,
Projekt stałej organizacji ruchu,
3) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) wszystkich branż
4) Dokumentacja geotechniczno-inżynierska.
4. Dokumentacja, o której mowa w ust. 5, pkt. 1) i 2) powyżej wraz z załącznikami do Dokumentacji przedmiarami robót znajduje się na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/um_swidnica.

7. Zamawiający informuje, że uzyskał dofinansowanie inwestycji w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg, w związku z czym Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia wszelkich działań w celu zapewnienia terminowego, w każdym aspekcie zgodnego z niniejszym SWZ wykonania przedmiotu umowy. Ponadto realizacja i rozliczenie zadania odbywać się będzie z uwzględnieniem umowy o finansowe wsparcie, którą Gmina Miasto Świdnica zawrze z Wojewodą Dolnośląskim.
5.3 KOORDYNACJA ROBÓT
1. Przedmiot zamówienia realizowany jest w porozumieniu z gestorami infrastruktury podziemnej, którzy będą prowadzić własne n/w inwestycje, w ramach koordynacji robót w pasie drogowym, tj. z:
1) Świdnickim Przedsiębiorstwem Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. (dalej: ŚPWiK), z siedzibą: 58-100 Świdnica, ul. Wrocławska 10 – budowa odcinka sieci wodociągowej i odcinka sieci kanalizacji sanitarnej
2) ewentualnie innymi podmiotami wskazanymi przez Zamawiającego, które będą realizowały w obszarze przedmiotu zamówienia zadania własne (przeglądy sieci, roboty naprawcze), nieobjęte przedmiotem niniejszego zamówienia,
2. Zakres sieci do wykonania przez ŚPWiK pokazany jest w załączniku nr 2 do Dokumentacji – przebieg sieci nieobjętych przedmiotem zamówienia, planowanych do wykonania przez gestorów infrastruktury podziemnej.
3. Gestorzy sieci – ŚPWiK oraz ewentualnie inne podmioty rozpoczną swoje inwestycje dopiero po przekazaniu przez Zamawiającego placu budowy Wykonawcy przedmiotu niniejszego zamówienia, a wejście wykonawców robót sieciowych w pas drogowy objęty przedmiotem niniejszego zamówienia może nastąpić tylko i wyłącznie w uzgodnieniu z kierownikiem budowy.
4. Roboty sieciowe muszą być ściśle skoordynowane z robotami drogowymi, a Wykonawca winien zaakceptować uwarunkowania, w których będą realizowane roboty i związane z tym możliwe utrudnienia.
5. Gestorzy sieci, w szczególności ŚPWiK po wykonaniu swoich robót zostanie zobligowane do:
1) zasypania wykopów wykonanych w ramach swojej inwestycji do poziomu spodu konstrukcji nawierzchni jezdni (tj. spodu konstrukcji odtworzeniowej) miałem kamiennym lub piaskiem zagęszczanym mechanicznie warstwami co 20 cm, okresie dodatnich temperatur powietrza,
2) wykonania badań wskaźnika zagęszczenia gruntu,
3) odtworzenia uszkodzonych (w wyniku przebudowy swoich sieci) nawierzchni nie objętych inwestycją drogową, o ile okaże się to konieczne.
6. Zamawiający wymaga, aby poza obszarem przebiegu budowanych/przebudowywanych sieci Wykonawca w możliwym stopniu realizował roboty budowlane równolegle do robót sieciowych;
7. Wykonawca ma obowiązek niezwłocznego zawiadamiania Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach lub i okolicznościach wynikłych w trakcie prowadzenia robót, które mają wpływ na opóźnienie robót drogowych.
8. Wykonawca ma obowiązek:
1) nieodpłatnego udostępnienia placu budowy gestorom infrastruktury podziemnej w celu wykonania przez nich niezbędnych robót budowlanych, związanych z przebudową sieci,
2) wykonywania swoich robót w ścisłej koordynacji organizacyjno - technologicznej z wykonawcami sieci, a ewentualne kwestie sporne rozstrzygać będzie Zamawiający przy równorzędnym poszanowaniu interesu wszystkich stron,
9. Wykonawca winien przewidzieć ewentualne koszty wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia w koordynacji z gestorami sieci i objąć je ryczałtową ceną ofertową.
10. Zamawiający niezwłocznie po rozstrzygnięciu postępowania i zawarciu umowy przystąpi do:
1) trójstronnego (Zamawiający, Wykonawca, gestor sieci) opracowania zasad i reguł rozwiązywania możliwych kwestii spornych przy zachowaniu równorzędnego, nie dyskryminacyjnego poszanowania interesów wszystkich stron,
2) wprowadzenia procedur formalnych, polegających na protokolarnych potwierdzeniach przekazania, uwalniania i przejmowania poszczególnych fragmentów placu budowy przez strony.
5.4 ZAKRES ZAMÓWIENIA
1. Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane wynikające z Dokumentacji, o której mowa w rozdz. V-5.1, ust.5, z uwzględnieniem wymogów, o których mowa w Uwagach 1-2
2. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do:
1) wykonania wszelkich robót i czynności niezbędnych do zrealizowania przedmiotu umowy z należytą starannością oraz zgodnie zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w przedmiotowym zakresie przepisami i normami,
2) wykonania wszystkich robót budowlanych, które są konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z projektem budowlanym, wykonawczym, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz załącznikami do Dokumentacji.
3) opracowania na własny koszt projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót objętych niniejszym zamówieniem zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. 2022 r. poz.988 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2019 r. poz. 880) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. z 2017 r. poz.784);
4) sporządzenia przed rozpoczęciem budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, uwzględniającego specyfikę obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót budowlanych. Plan BIOZ należy sporządzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 nr 120 poz. 1126)
5) obsługi geodezyjnej budowy a w szczególności sporządzenia po wykonaniu przedmiotu zamówienia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej dla prac zrealizowanych w ramach przedmiotu zamówienia; wykonana dokumentacja powykonawcza winna zostać wykonana zgodne z „Wytycznymi sporządzania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej”, stanowiącej załącznik nr 3 do Dokumentacji
6) zorganizowania placu budowy ( zaplecze, pobór energii, wody, dozorowanie itd.),
7) zabezpieczenia terenu objętego robotami budowlanymi w tym przed dostępem osób postronnych,
8) oznakowania miejsca robót i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas budowy,
9) bieżącego wywozu materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów oraz i ich unieszkodliwienie o ile będzie to konieczne (do 10 km) - materiały nienadające się do ponownego wbudowania, powinny być usunięte z terenu rozbiórki na składowisko Wykonawcy, bądź na wysypisko odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2022 r. poz. 699 ze zm.), przy czym Wykonawca winien dostarczyć Zamawiającemu dokument potwierdzający wywiezienie odpadów na składowisko,

VI. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Termin wykonania i odbioru robót ustala się do dnia 30 listopada 2024 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6913252,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8940720,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6913252,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYPMAR Hypta Mariusz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 891024750

7.3.3) Ulica: Modlęcin 31

7.3.4) Miejscowość: Strzegom

7.3.5) Kod pocztowy: 58-150

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6913252,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.