eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępno › Remont i modernizacja Domu Pomocy Społecznej w Rzetni w ramach zadania pn. "Zakup wyposażenia i sprzętu medycznego dla Oddz. Lecz.Reh. w Grębaninie oraz remont i modernizacja DPS w Rzetni



Ogłoszenie z dnia 2024-05-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i modernizacja Domu Pomocy Społecznej w Rzetni w ramach zadania pn. „Zakup wyposażenia i sprzętu medycznego dla Oddz. Lecz.Reh. w Grębaninie oraz remont i modernizacja DPS w Rzetni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kępiński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854671

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 5

1.5.2.) Miejscowość: Kępno

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 0627828900

1.5.8.) Numer faksu: 0627828901

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatkepno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatkepno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatkepno oraz bip.powiatkepno.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont i modernizacja Domu Pomocy Społecznej w Rzetni w ramach zadania pn. „Zakup wyposażenia i sprzętu medycznego dla Oddz. Lecz.Reh. w Grębaninie oraz remont i modernizacja DPS w Rzetni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-317f1ba7-e51d-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00313010

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031118/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remont i modernizacja Domu Pomocy Społecznej w Rzetni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00248959

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AB.272.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1776047,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont i modernizacja Domu Pomocy Społecznej w Rzetni w ramach zadania pn. „Zakup wyposażenia i sprzętu medycznego dla Oddziału Leczniczo-Rehabilitacyjnego w Grębaninie oraz remont i modernizacja Domu Pomocy Społecznej w Rzetni”.
Zakres zadania obejmuje remont budynków stanowiących siedzibę Domu Pomocy Społecznej w Rzetni.
W zakres zadania wchodzi:
- wymiana źródeł ciepła wraz z częścią instalacji centralnego ogrzewania w budynku pałacowym i budynku dla mieszkańców,
- montaż instalacji fotowoltaicznej 40 KW wraz magazynem energii,
- modernizacja zasilania rezerwowego - wymiana agregatu prądotwórczego (moc 40KW),
- remont 3 łazienek w budynku dla mieszkańców (wymiana okładzin ściennych i podłogowych, wymiana sufitu oraz instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz armatury),
- remont 18 pokoi i pomieszczeń dla mieszkańców DPS (wymiana sufitów na ognioodporne, wymiana instalacji elektrycznej, malowanie ścian, wymiana drzwi do pokoi),
- remont korytarza w budynku dla mieszkańców DPS (malowanie wraz z wymianą odbojnic, wymiana instalacji elektrycznej),
- modernizacja instalacji sygnalizacji pożaru i wymiana centrali sygnalizacji pożaru w budynku dla mieszkańców DPS,
- montaż instalacji odcięć pożarowych i ewakuacji (zamykanie drzwi oddzielających strefy pożarowe automatyczne, wymiana drzwi wejściowych do budynku na otwieranie automatyczne w przypadku wystąpienia pożaru),
- osuszenie i uzupełnienie tynków w pomieszczeniach piwnicznych budynku pałacu.
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia został określony w załącznikach do SWZ:
1) Projekty budowlane (załącznik nr 10 do SWZ),
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 11 do SWZ)
3) Przedmiary robót, będące załącznikiem do SWZ stanowią element pomocniczy do wyceny oferty (załącznik nr 12 do SWZ),
4)Wzór umowy stanowiący (załącznik Nr 9 do SWZ)
Dokumentacja techniczna na powyższe zadane została wykonana przez: „Andrzej Cempel- Projekty, Kosztorysy” Ostrów Wielkopolski, ul. Powstania Styczniowego 4,
3. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
a) zawiadomienie o zakończeniu robót (zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego)
Realizacja robót budowlanych prowadzona będzie w czynnym obiekcie. Do obowiązku wykonawcy należeć będzie także zaplanowanie realizacji robót budowlanych tak, aby w jak najmniejszym stopniu zakłóciło to działanie Domu Pomocy Społecznej w Rzetni.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
a) dokonanie odbiorów branżowych (jeżeli jest wymagane odrębnymi przepisami)
b) dokonanie odbioru przez Urząd Dozoru Technicznego (jeśli będzie wymagany przepisami prawa)
c) w przypadku wprowadzenia przez Wykonawcę podczas realizacji istotnych zmian, w stosunku do których wymagane będzie opracowania dokumentacji zamiennej, Wykonawca ma obowiązek wykonania projektu zamiennego lub jego zlecenia do biura projektowego. Koszt za wykonanie projektu zamiennego ponosi wykonawca.
5. Do obowiązków wykonawcy należy także:
powołanie kierowników branżowych robót z uprawnieniami budowlanymi.
Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia nadzoru archeologicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215213-3 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2328000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2854336,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2328000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU JOKPOL Józef Kołodziej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6190001140

7.3.3) Ulica: Czereśniowa

7.3.4) Miejscowość: Laski

7.3.5) Kod pocztowy: 63-620

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2328000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.