eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wągrowiec › Sukcesywna dostawa opału do budynków będących w administrowaniu Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu



Ogłoszenie z dnia 2022-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa opału do budynków będących w administrowaniu Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W WĄGROWCU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570174030

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Janowiecka 98A

1.5.2.) Miejscowość: Wągrowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 262 14 62

1.5.8.) Numer faksu: (+48) 216 95 79

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzgkimwagrowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa opału do budynków będących w administrowaniu Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab9e40b5-2777-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00338450

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00061225/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dostawa opału do budynków będących w administrowaniu Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00323598/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GZGKiM.3310-1/22.KS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 147000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Węgiel kamienny groszek - luz:
- wartość opałowa minimum 27MJ/kg,
- zawartość popiołu nie więcej niż 10%,
- zawartość siarki nie więcej niż 0,8%,
- zawartość wilgoci całkowitej maksymalnie 17%,
- planowana ilość dostaw 10,7 Mg.
2. Eko- miał - luz:
- wartość opałowa minimum 25MJ/kg,
- zawartość popiołu nie więcej niż 9%,
- zawartość siarki nie więcej niż 0,8%,
- zawartość wilgoci całkowitej maksymalnie 13%,
- Planowana ilość dostaw 8,4 Mg
3. Eko - groszek - luz
- wartość opałowa minimum 28MJ/kg,
- zawartość popiołu nie więcej niż 9%,
- zawartość siarki nie więcej niż 0,8%,
- zawartość wilgoci całkowitej maksymalnie 13%,
- planowana ilość dostaw 17,5 Mg
4. Węgiel kamienny orzech – luz:
- wartość opałowa minimum 28MJ/kg,
- zawartość popiołu nie więcej niż 10%,
- zawartość siarki nie więcej niż 0,8%,
- zawartość wilgoci całkowitej maksymalnie 13%,
- planowana ilość dostaw 5,1 Mg
„Dostawa węgla kamiennego” pod wskazane adresy:
a) ul. Janowiecka 98A , 62-100 Wągrowiec
Działka numer ewidencyjny 2842/7
Obręb ewidencyjny Wągrowiec
Powiat: wągrowiecki
Województwo: wielkopolskie
b) Oporzyn 16, 62-104 Pawłowo Żońskie
Działka numer ewidencyjny 27/1
Obręb ewidencyjny Oporzyn
Powiat: wągrowiecki
Województwo: wielkopolskie
c) Rąbczyn 68, 62-106 Rąbczyn
Działka numer ewidencyjny 419/1 i 419/2
Obręb ewidencyjny Rąbczyn
Powiat: wągrowiecki
Województwo: wielkopolskie
d) Sienno 29A, 62-100 Wągrowiec.
Działka numer ewidencyjny 69
Obręb ewidencyjny Sienno
Powiat: wągrowiecki
Województwo: wielkopolskie

4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09111210-5 - Węgiel kamienny

09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla

09111200-2 - Paliwa na bazie węgla

09110000-3 - Paliwa stałe

4.5.5.) Wartość części: 134000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pellet - w workach o pojemności po 15kg:
- wartość opałowa minimum 18MJ/kg,
- zawartość popiołu nie więcej niż 0,7%,
- zawartość wilgotności maksymalnie 10%Wtr,
- musi odpowiadać normie PN-EN ISO 17225-2:2014,
- Planowana ilość dostaw 6,0 Mg
„Dostawa pelletu drzewnego workowanego” pod wskazany adres:
a) Żelice 55 , 62-113 Żelice
Działka numer ewidencyjny 168/1
Obręb ewidencyjny Żelice
Powiat: wągrowiecki
Województwo: wielkopolskie

4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09110000-3 - Paliwa stałe

09111400-4 - Paliwa drzewne

4.5.5.) Wartość części: 13000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.