eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morawica › Dowóz uczniów do szkół podstawowych z terenu Miasta i Gminy Morawica w roku szkolnym 2022/2023



Ogłoszenie z dnia 2022-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół podstawowych z terenu Miasta i Gminy Morawica w roku szkolnym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Morawica - Urząd Miasta i Gminy w Morawicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010352

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spacerowa 7

1.5.2.) Miejscowość: Morawica

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-026

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 0 41 31-14-692

1.5.8.) Numer faksu: 0 41 31-14-690

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@morawica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do szkół podstawowych z terenu Miasta i Gminy Morawica w roku szkolnym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6e26483-1958-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00338394

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016789/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów do szkół podstawowych w roku szkolnym 2022/2023 oraz dodatkowe przewozy organizowane przez Miasto i Gminę Morawica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00302778/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OS.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 120987,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I dowóz/odwóz uczniów do/ze Zespołu Placówek Oświatowych w Morawicy (ZPO Morawica) w dni nauki szkolnej co najmniej jednym autobusem z liczbą miejsc siedzących minimum 56,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 11 do SWZ.
Planowana liczba kursów w ramach dowozów/odwozów uczniów do szkół i planowana liczba kilometrów dla dodatkowych przewozów wskazana w opisie przedmiotu zamówienia może ulec zwiększeniu/zmniejszeniu w zależności od faktycznej organizacji roku szkolnego w tym, wprowadzenia dodatkowych dni nauki szkolnej lub dni wolnych od nauki oraz faktycznych potrzeb Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia nie obejmuje dojazdu Wykonawcy do początkowego przystanku i odjazdu z ostatniego przystanku kończącego kurs/trasę. Wszelkie koszty w tym zakresie pokrywa wykonawca w ramach własnego przedsiębiorstwa i ryzyka gospodarczego .
4. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych
1) Zamawiający wymaga na podstawie art. 100 ustawy Pzp, aby usługi w częściach od I do II dowozu/odwozu uczniów świadczone były z uwzględnieniem dostępności dla osób niepełnosprawnych. Z usług mogą korzystać uczniowie/osoby z zespołem Aspergera, słabosłyszące i słabowidzące lub z innymi niepełnosprawnościami.
2) Przewozy z niepełnosprawnymi będą realizowane z udziałem opiekuna, którego zapewni Zamawiający, a który będzie czuwał nad bezpieczeństwem niepełnosprawnych. Wykonawca jest zobowiązany do współdziałania z opiekunem. Opiekun poinformuje Wykonawcę o liczbie osób niepełnosprawnych korzystających z usług.
3) Wykonawca po uzyskaniu informacji od opiekuna zapewni w pojeździe, którym świadczona jest usługa dla niepełnosprawnych co najmniej dwa udogodnienia techniczne dla osób niepełnosprawnych z wymienionych poniżej:
a) sygnał dźwiękowy otwierania i zamykania drzwi,
b)mikrofon/system nagłośnienia służący do sprawnego komunikowania się opiekuna dowozu z uczniami,
c) antypoślizgową wykładzinę podłogową,
d) wyraźne oznaczenie miejsca dla osoby z niepełnosprawnością,
e) wskazówki w języku symbolicznym/obrazkowym.
4) Sankcją za nie spełnienie obowiązku zapewnienia udogodnień jest kara umowna naliczona zgodnie z warunkami umowy.
5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art 214 ust.1 pkt. 7 ustawy Pzp.
7. Ogólne warunki realizacji zamówienia w zakresie dowozu/odwozu uczniów do/ze szkół.
1) Dowóz/odwóz odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, w okresie roku szkolnego planowanym od 1 września 2022 r. do 23 czerwca 2023 r. według ustalonych tras.
2) Faktyczna liczba kursów oraz dokładne godziny rozpoczęcia dowozu/odwozu uczniów będą uzależnione od planu lekcji w szkołach ustalonych przez dyrektorów szkół.
3) Wszystkim przewożonym uczniom należy zapewnić miejsca siedzące.
4) Pojazdy służące do przewozu muszą być sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa), posiadać aktualne badania techniczne.
5) Kierujący pojazdami muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje.
6) Kierowcy winni współdziałać z dyrektorami szkół i opiekunami uczniów w organizacji bieżących przewozów.
7) W razie awarii pojazdu Wykonawca zapewni pojazd zastępczy w terminie wskazanym w ofercie.
8) Wykonawca winien posiadać w okresie świadczenia usług ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę 100 tysięcy złotych w całym okresie świadczenia usług.
8. Wymagania dotyczące serwisu.
Zamawiający domaga się, aby Wykonawca zapewnił pojazd zastępczy w sytuacji jeżeli, przed rozpoczęciem kursu lub w czasie jego wykonywania zaistnieją okoliczności uniemożliwiające Wykonanie przewozu. Wykonawca jest obowiązany niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego oraz zapewnić osobom przewożonym, bez dodatkowej opłaty, przewóz do miejsca przeznaczenia przy użyciu własnych lub obcych środków transportu (przewóz zastępczy).
Serwis – czas podstawienia pojazdu zastępczego (S) na wezwanie przedstawiciela Zamawiającego
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 15 minut na– 15 pkt.
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 16 minut do 30 minut – 11 pkt.
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 31 minut do 45 minut – 7 pkt.
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 46 minut do 59 minut – 3 pkt.
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 1 godziny do 1 godziny i 15 minut – 0 pkt.
9. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy.
1) Zamawiający wymaga na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy PZP, aby usługi dowozu/odwozu uczniów do szkół przez cały okres świadczenia usług wykonywali kierowcy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę.
2) Liczbę kierowców niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa Wykonawca i podaje Zamawiającemu do wiadomości przed zawarciem umowy.
3) Wykonawca na każdym etapie realizacji umowy jest uprawniony do zatrudnienia dodatkowych kierowców lub zmiany zatrudnionych kierowców po uprzednim zgłoszeniu tych zmian na piśmie Zamawiającemu i złożeniu dokumentów z których wynika, iż nowy kierowca posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu pojazdami.
4) Zamawiający jest uprawniony do kontroli zatrudnienia kierowców na podstawie umowy o pracę poprzez:
− żądanie przedłożenia przez Wykonawcę informacji i wyjaśnień,
− wglądu w umowy o pracę lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
5) Sankcją za niedopełnienie przez Wykonawcę obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę kierowców są kary umowne zastrzeżone w umowie.
6) Do pracowników podwykonawców postanowienia pkt. 1 – 5 stosuje się odpowiednio.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 48426 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część II dowóz/odwóz uczniów do/ze Szkoły Podstawowej w Obicach i Szkoły Podstawowej w Dębskiej Woli w dni nauki szkolnej co najmniej jednym autobusem z liczbą miejsc siedzących minimum 59 lub co najmniej jednym autobusem z liczbą miejsc siedzących minimum 38 (według zleceń dyrektorów Szkoły Podstawowej w Obicach i Szkoły Podstawowej w Dębskiej Woli),
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 11 do SWZ.
Planowana liczba kursów w ramach dowozów/odwozów uczniów do szkół i planowana liczba kilometrów dla dodatkowych przewozów wskazana w opisie przedmiotu zamówienia może ulec zwiększeniu/zmniejszeniu w zależności od faktycznej organizacji roku szkolnego w tym, wprowadzenia dodatkowych dni nauki szkolnej lub dni wolnych od nauki oraz faktycznych potrzeb Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia nie obejmuje dojazdu Wykonawcy do początkowego przystanku i odjazdu z ostatniego przystanku kończącego kurs/trasę. Wszelkie koszty w tym zakresie pokrywa wykonawca w ramach własnego przedsiębiorstwa i ryzyka gospodarczego .
4. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych
1) Zamawiający wymaga na podstawie art. 100 ustawy Pzp, aby usługi w częściach od I do II dowozu/odwozu uczniów świadczone były z uwzględnieniem dostępności dla osób niepełnosprawnych. Z usług mogą korzystać uczniowie/osoby z zespołem Aspergera, słabosłyszące i słabowidzące lub z innymi niepełnosprawnościami.
2) Przewozy z niepełnosprawnymi będą realizowane z udziałem opiekuna, którego zapewni Zamawiający, a który będzie czuwał nad bezpieczeństwem niepełnosprawnych. Wykonawca jest zobowiązany do współdziałania z opiekunem. Opiekun poinformuje Wykonawcę o liczbie osób niepełnosprawnych korzystających z usług.
3) Wykonawca po uzyskaniu informacji od opiekuna zapewni w pojeździe, którym świadczona jest usługa dla niepełnosprawnych co najmniej dwa udogodnienia techniczne dla osób niepełnosprawnych z wymienionych poniżej:
a) sygnał dźwiękowy otwierania i zamykania drzwi,
b)mikrofon/system nagłośnienia służący do sprawnego komunikowania się opiekuna dowozu z uczniami,
c) antypoślizgową wykładzinę podłogową,
d) wyraźne oznaczenie miejsca dla osoby z niepełnosprawnością,
e) wskazówki w języku symbolicznym/obrazkowym.
4) Sankcją za nie spełnienie obowiązku zapewnienia udogodnień jest kara umowna naliczona zgodnie z warunkami umowy.
5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art 214 ust.1 pkt. 7 ustawy Pzp.
7. Ogólne warunki realizacji zamówienia w zakresie dowozu/odwozu uczniów do/ze szkół.
1) Dowóz/odwóz odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, w okresie roku szkolnego planowanym od 1 września 2022 r. do 23 czerwca 2023 r. według ustalonych tras.
2) Faktyczna liczba kursów oraz dokładne godziny rozpoczęcia dowozu/odwozu uczniów będą uzależnione od planu lekcji w szkołach ustalonych przez dyrektorów szkół.
3) Wszystkim przewożonym uczniom należy zapewnić miejsca siedzące.
4) Pojazdy służące do przewozu muszą być sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa), posiadać aktualne badania techniczne.
5) Kierujący pojazdami muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje.
6) Kierowcy winni współdziałać z dyrektorami szkół i opiekunami uczniów w organizacji bieżących przewozów.
7) W razie awarii pojazdu Wykonawca zapewni pojazd zastępczy w terminie wskazanym w ofercie.
8) Wykonawca winien posiadać w okresie świadczenia usług ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę 100 tysięcy złotych w całym okresie świadczenia usług.
8. Wymagania dotyczące serwisu.
Zamawiający domaga się, aby Wykonawca zapewnił pojazd zastępczy w sytuacji jeżeli, przed rozpoczęciem kursu lub w czasie jego wykonywania zaistnieją okoliczności uniemożliwiające Wykonanie przewozu. Wykonawca jest obowiązany niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego oraz zapewnić osobom przewożonym, bez dodatkowej opłaty, przewóz do miejsca przeznaczenia przy użyciu własnych lub obcych środków transportu (przewóz zastępczy).
Serwis – czas podstawienia pojazdu zastępczego (S) na wezwanie przedstawiciela Zamawiającego
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 15 minut na– 15 pkt.
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 16 minut do 30 minut – 11 pkt.
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 31 minut do 45 minut – 7 pkt.
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 46 minut do 59 minut – 3 pkt.
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 1 godziny do 1 godziny i 15 minut – 0 pkt.
9. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy.
1) Zamawiający wymaga na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy PZP, aby usługi dowozu/odwozu uczniów do szkół przez cały okres świadczenia usług wykonywali kierowcy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę.
2) Liczbę kierowców niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa Wykonawca i podaje Zamawiającemu do wiadomości przed zawarciem umowy.
3) Wykonawca na każdym etapie realizacji umowy jest uprawniony do zatrudnienia dodatkowych kierowców lub zmiany zatrudnionych kierowców po uprzednim zgłoszeniu tych zmian na piśmie Zamawiającemu i złożeniu dokumentów z których wynika, iż nowy kierowca posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu pojazdami.
4) Zamawiający jest uprawniony do kontroli zatrudnienia kierowców na podstawie umowy o pracę poprzez:
− żądanie przedłożenia przez Wykonawcę informacji i wyjaśnień,
− wglądu w umowy o pracę lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
5) Sankcją za niedopełnienie przez Wykonawcę obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę kierowców są kary umowne zastrzeżone w umowie.
6) Do pracowników podwykonawców postanowienia pkt. 1 – 5 stosuje się odpowiednio.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 82241 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76896,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90780,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76896,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alfa Bus Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591947835

7.3.3) Ulica: Kolberga 9

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-516

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76896,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93450,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150410,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93450,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Norbi-Trans Kryczka Małgorzata

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572770021

7.3.3) Ulica: Chomentów 67

7.3.4) Miejscowość: Chomentów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-305

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93450,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.