eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morawica › Dowóz uczniów do szkół podstawowych z terenu Miasta i Gminy Morawica w roku szkolnym 2022/2023



Ogłoszenie z dnia 2022-08-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz uczniów do szkół podstawowych z terenu Miasta i Gminy Morawica w roku szkolnym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Morawica - Urząd Miasta i Gminy w Morawicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010352

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spacerowa 7

1.5.2.) Miejscowość: Morawica

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-026

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 0 41 31-14-692

1.5.8.) Numer faksu: 0 41 31-14-690

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@morawica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do szkół podstawowych z terenu Miasta i Gminy Morawica w roku szkolnym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6e26483-1958-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00302778

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016789/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów do szkół podstawowych w roku szkolnym 2022/2023 oraz dodatkowe przewozy organizowane przez Miasto i Gminę Morawica

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania, https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu
https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.
Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elek¬tronicznej przekazywanej przy ich użyciu,
opisane zostały w Regulaminie korzy¬stania z miniPortalu dostępnym podadresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP.
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulami-nie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać po-stanowień tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednic¬twem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).
8. Przekazanie korespondencji w sposób opisany w ust. 7 wymaga obowiązkowego poinformowania Zamawiającego o przekazaniu
wiadomości na adres e-mail wskazany w rozdziale I „Zamawiający” (niedopełnienie tego obowiązku uznane będzie jako nieskuteczne przekazanie dokumentów). Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej.
9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za
pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email wskazany w rozdziale I „Zamawiający”. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
11. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
􀀀 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto i Gmina Morawica.
􀀀 inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Morawica jest Pan Marcin Dziewięcki, kontakt: tel.: +48 41 311 46 92 wew.
202, adres e-mail: m.dziewiecki@morawica.pl
􀀀 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
􀀀 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.);
􀀀 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania ze środków UE;
􀀀 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
􀀀 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
􀀀 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
􀀀 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OS.271.3.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I dowóz/odwóz uczniów do/ze Zespołu Placówek Oświatowych w Morawicy (ZPO Morawica) w dni nauki szkolnej co najmniej jednym autobusem z liczbą miejsc siedzących minimum 56,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 11 do SWZ.
Planowana liczba kursów w ramach dowozów/odwozów uczniów do szkół i planowana liczba kilometrów dla dodatkowych przewozów wskazana w opisie przedmiotu zamówienia może ulec zwiększeniu/zmniejszeniu w zależności od faktycznej organizacji roku szkolnego w tym, wprowadzenia dodatkowych dni nauki szkolnej lub dni wolnych od nauki oraz faktycznych potrzeb Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia nie obejmuje dojazdu Wykonawcy do początkowego przystanku i odjazdu z ostatniego przystanku kończącego kurs/trasę. Wszelkie koszty w tym zakresie pokrywa wykonawca w ramach własnego przedsiębiorstwa i ryzyka gospodarczego .
4. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych
1) Zamawiający wymaga na podstawie art. 100 ustawy Pzp, aby usługi w częściach od I do II dowozu/odwozu uczniów świadczone były z uwzględnieniem dostępności dla osób niepełnosprawnych. Z usług mogą korzystać uczniowie/osoby z zespołem Aspergera, słabosłyszące i słabowidzące lub z innymi niepełnosprawnościami.
2) Przewozy z niepełnosprawnymi będą realizowane z udziałem opiekuna, którego zapewni Zamawiający, a który będzie czuwał nad bezpieczeństwem niepełnosprawnych. Wykonawca jest zobowiązany do współdziałania z opiekunem. Opiekun poinformuje Wykonawcę o liczbie osób niepełnosprawnych korzystających z usług.
3) Wykonawca po uzyskaniu informacji od opiekuna zapewni w pojeździe, którym świadczona jest usługa dla niepełnosprawnych co najmniej dwa udogodnienia techniczne dla osób niepełnosprawnych z wymienionych poniżej:
a) sygnał dźwiękowy otwierania i zamykania drzwi,
b)mikrofon/system nagłośnienia służący do sprawnego komunikowania się opiekuna dowozu z uczniami,
c) antypoślizgową wykładzinę podłogową,
d) wyraźne oznaczenie miejsca dla osoby z niepełnosprawnością,
e) wskazówki w języku symbolicznym/obrazkowym.
4) Sankcją za nie spełnienie obowiązku zapewnienia udogodnień jest kara umowna naliczona zgodnie z warunkami umowy.
5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art 214 ust.1 pkt. 7 ustawy Pzp.
7. Ogólne warunki realizacji zamówienia w zakresie dowozu/odwozu uczniów do/ze szkół.
1) Dowóz/odwóz odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, w okresie roku szkolnego planowanym od 1 września 2022 r. do 23 czerwca 2023 r. według ustalonych tras.
2) Faktyczna liczba kursów oraz dokładne godziny rozpoczęcia dowozu/odwozu uczniów będą uzależnione od planu lekcji w szkołach ustalonych przez dyrektorów szkół.
3) Wszystkim przewożonym uczniom należy zapewnić miejsca siedzące.
4) Pojazdy służące do przewozu muszą być sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa), posiadać aktualne badania techniczne.
5) Kierujący pojazdami muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje.
6) Kierowcy winni współdziałać z dyrektorami szkół i opiekunami uczniów w organizacji bieżących przewozów.
7) W razie awarii pojazdu Wykonawca zapewni pojazd zastępczy w terminie wskazanym w ofercie.
8) Wykonawca winien posiadać w okresie świadczenia usług ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę 100 tysięcy złotych w całym okresie świadczenia usług.
8. Wymagania dotyczące serwisu.
Zamawiający domaga się, aby Wykonawca zapewnił pojazd zastępczy w sytuacji jeżeli, przed rozpoczęciem kursu lub w czasie jego wykonywania zaistnieją okoliczności uniemożliwiające Wykonanie przewozu. Wykonawca jest obowiązany niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego oraz zapewnić osobom przewożonym, bez dodatkowej opłaty, przewóz do miejsca przeznaczenia przy użyciu własnych lub obcych środków transportu (przewóz zastępczy).
Serwis – czas podstawienia pojazdu zastępczego (S) na wezwanie przedstawiciela Zamawiającego
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 15 minut na– 15 pkt.
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 16 minut do 30 minut – 11 pkt.
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 31 minut do 45 minut – 7 pkt.
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 46 minut do 59 minut – 3 pkt.
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 1 godziny do 1 godziny i 15 minut – 0 pkt.
9. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy.
1) Zamawiający wymaga na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy PZP, aby usługi dowozu/odwozu uczniów do szkół przez cały okres świadczenia usług wykonywali kierowcy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę.
2) Liczbę kierowców niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa Wykonawca i podaje Zamawiającemu do wiadomości przed zawarciem umowy.
3) Wykonawca na każdym etapie realizacji umowy jest uprawniony do zatrudnienia dodatkowych kierowców lub zmiany zatrudnionych kierowców po uprzednim zgłoszeniu tych zmian na piśmie Zamawiającemu i złożeniu dokumentów z których wynika, iż nowy kierowca posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu pojazdami.
4) Zamawiający jest uprawniony do kontroli zatrudnienia kierowców na podstawie umowy o pracę poprzez:
− żądanie przedłożenia przez Wykonawcę informacji i wyjaśnień,
− wglądu w umowy o pracę lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
5) Sankcją za niedopełnienie przez Wykonawcę obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę kierowców są kary umowne zastrzeżone w umowie.
6) Do pracowników podwykonawców postanowienia pkt. 1 – 5 stosuje się odpowiednio.

4.2.5.) Wartość części: 48426 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu. Ocenie podlegają poszczególne
części przedmiotu zamówienia.
2. Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą punktów przy zastosowaniu kryteriów wskazanych
w SWZ.
3. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone
oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym
przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować
cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert
lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie
wskazanym przez Zamawiającego.
5. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
6. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę , którego oferta
otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
7. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody
do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia
postępowania.
8. Oceniając oferty w ramach poszczególnych części przedmiotu zamówienia Zamawiający zastosuje kryteria , którym nada
znaczenie zgodnie z wyliczeniem zawartym w tabeli poniżej :
Jeżeli wykonawca przedstawia więcej niż jednego kierowcę do realizacji zamówienia, Zamawiający dokona najpierw wyliczenia
średniej arytmetycznej doświadczenia wszystkich kierowców (suma lat doświadczenia podzielona przez liczbę zgłoszonych
kierowców).
Kryterium 1.Cena brutto - wszystkie części postępowania
Liczba punktów = Cn/Cb x 60
gdzie:
- Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych
- Cb – cena oferty badanej
- 60 wskaźnik stały
Kryterium 2.Serwis – czas podstawienia pojazdu zastępczego (S) na wezwanie przedstawiciela Zamawiającego - wszystkie części
postępowania
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 15 minut na– 15 pkt.
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 16 minut do 30 minut – 11 pkt.
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 31 minut do 45 minut – 7 pkt.
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 46 minut do 59 minut – 3 pkt.
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 1 godziny do 75 minut – 0 pkt.
Kryterium 3.Doświadczenie kierowców wyznaczonych do realizacji zamówienia w zakresie prowadzenia autobusów/busów - dla części I postępowania
Za wykazanie minimum jednej osoby :
• 3 lata - wykonawca otrzyma 0 pkt.
• powyżej 3 lat do 5 lat włącznie - wykonawca otrzyma 5 pkt.
• powyżej 5 lat do 7 lat włącznie - wykonawca otrzyma 10 pkt.
• powyżej 7 lat do 9 lat włącznie - wykonawca otrzyma 15 pkt.
• powyżej 9 lat do 10 lat włącznie - wykonawca otrzyma
• powyżej 10 lata - wykonawca otrzyma 25 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis – czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierowców wyznaczonych do realizacji zamówienia w zakresie prowadzenia autobusów/busów. Za wykazanie minimum jednej osoby dla każdej części posiadającej doświadczenie

4.3.6.) Waga: 25

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część II dowóz/odwóz uczniów do/ze Szkoły Podstawowej w Obicach i Szkoły Podstawowej w Dębskiej Woli w dni nauki szkolnej co najmniej jednym autobusem z liczbą miejsc siedzących minimum 59 lub co najmniej jednym autobusem z liczbą miejsc siedzących minimum 38 (według zleceń dyrektorów Szkoły Podstawowej w Obicach i Szkoły Podstawowej w Dębskiej Woli),
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 11 do SWZ.
Planowana liczba kursów w ramach dowozów/odwozów uczniów do szkół i planowana liczba kilometrów dla dodatkowych przewozów wskazana w opisie przedmiotu zamówienia może ulec zwiększeniu/zmniejszeniu w zależności od faktycznej organizacji roku szkolnego w tym, wprowadzenia dodatkowych dni nauki szkolnej lub dni wolnych od nauki oraz faktycznych potrzeb Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia nie obejmuje dojazdu Wykonawcy do początkowego przystanku i odjazdu z ostatniego przystanku kończącego kurs/trasę. Wszelkie koszty w tym zakresie pokrywa wykonawca w ramach własnego przedsiębiorstwa i ryzyka gospodarczego .
4. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych
1) Zamawiający wymaga na podstawie art. 100 ustawy Pzp, aby usługi w częściach od I do II dowozu/odwozu uczniów świadczone były z uwzględnieniem dostępności dla osób niepełnosprawnych. Z usług mogą korzystać uczniowie/osoby z zespołem Aspergera, słabosłyszące i słabowidzące lub z innymi niepełnosprawnościami.
2) Przewozy z niepełnosprawnymi będą realizowane z udziałem opiekuna, którego zapewni Zamawiający, a który będzie czuwał nad bezpieczeństwem niepełnosprawnych. Wykonawca jest zobowiązany do współdziałania z opiekunem. Opiekun poinformuje Wykonawcę o liczbie osób niepełnosprawnych korzystających z usług.
3) Wykonawca po uzyskaniu informacji od opiekuna zapewni w pojeździe, którym świadczona jest usługa dla niepełnosprawnych co najmniej dwa udogodnienia techniczne dla osób niepełnosprawnych z wymienionych poniżej:
a) sygnał dźwiękowy otwierania i zamykania drzwi,
b)mikrofon/system nagłośnienia służący do sprawnego komunikowania się opiekuna dowozu z uczniami,
c) antypoślizgową wykładzinę podłogową,
d) wyraźne oznaczenie miejsca dla osoby z niepełnosprawnością,
e) wskazówki w języku symbolicznym/obrazkowym.
4) Sankcją za nie spełnienie obowiązku zapewnienia udogodnień jest kara umowna naliczona zgodnie z warunkami umowy.
5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art 214 ust.1 pkt. 7 ustawy Pzp.
7. Ogólne warunki realizacji zamówienia w zakresie dowozu/odwozu uczniów do/ze szkół.
1) Dowóz/odwóz odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, w okresie roku szkolnego planowanym od 1 września 2022 r. do 23 czerwca 2023 r. według ustalonych tras.
2) Faktyczna liczba kursów oraz dokładne godziny rozpoczęcia dowozu/odwozu uczniów będą uzależnione od planu lekcji w szkołach ustalonych przez dyrektorów szkół.
3) Wszystkim przewożonym uczniom należy zapewnić miejsca siedzące.
4) Pojazdy służące do przewozu muszą być sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa), posiadać aktualne badania techniczne.
5) Kierujący pojazdami muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje.
6) Kierowcy winni współdziałać z dyrektorami szkół i opiekunami uczniów w organizacji bieżących przewozów.
7) W razie awarii pojazdu Wykonawca zapewni pojazd zastępczy w terminie wskazanym w ofercie.
8) Wykonawca winien posiadać w okresie świadczenia usług ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę 100 tysięcy złotych w całym okresie świadczenia usług.
8. Wymagania dotyczące serwisu.
Zamawiający domaga się, aby Wykonawca zapewnił pojazd zastępczy w sytuacji jeżeli, przed rozpoczęciem kursu lub w czasie jego wykonywania zaistnieją okoliczności uniemożliwiające Wykonanie przewozu. Wykonawca jest obowiązany niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego oraz zapewnić osobom przewożonym, bez dodatkowej opłaty, przewóz do miejsca przeznaczenia przy użyciu własnych lub obcych środków transportu (przewóz zastępczy).
Serwis – czas podstawienia pojazdu zastępczego (S) na wezwanie przedstawiciela Zamawiającego
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 15 minut na– 15 pkt.
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 16 minut do 30 minut – 11 pkt.
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 31 minut do 45 minut – 7 pkt.
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 46 minut do 59 minut – 3 pkt.
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 1 godziny do 1 godziny i 15 minut – 0 pkt.
9. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy.
1) Zamawiający wymaga na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy PZP, aby usługi dowozu/odwozu uczniów do szkół przez cały okres świadczenia usług wykonywali kierowcy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę.
2) Liczbę kierowców niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa Wykonawca i podaje Zamawiającemu do wiadomości przed zawarciem umowy.
3) Wykonawca na każdym etapie realizacji umowy jest uprawniony do zatrudnienia dodatkowych kierowców lub zmiany zatrudnionych kierowców po uprzednim zgłoszeniu tych zmian na piśmie Zamawiającemu i złożeniu dokumentów z których wynika, iż nowy kierowca posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu pojazdami.
4) Zamawiający jest uprawniony do kontroli zatrudnienia kierowców na podstawie umowy o pracę poprzez:
− żądanie przedłożenia przez Wykonawcę informacji i wyjaśnień,
− wglądu w umowy o pracę lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
5) Sankcją za niedopełnienie przez Wykonawcę obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę kierowców są kary umowne zastrzeżone w umowie.
6) Do pracowników podwykonawców postanowienia pkt. 1 – 5 stosuje się odpowiednio.

4.2.5.) Wartość części: 82241 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu. Ocenie podlegają poszczególne
części przedmiotu zamówienia.
2. Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą punktów przy zastosowaniu kryteriów wskazanych
w SWZ.
3. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone
oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym
przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować
cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert
lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie
wskazanym przez Zamawiającego.
5. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
6. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę , którego oferta
otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
7. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody
do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia
postępowania.
8. Oceniając oferty w ramach poszczególnych części przedmiotu zamówienia Zamawiający zastosuje kryteria , którym nada
znaczenie zgodnie z wyliczeniem zawartym w tabeli poniżej :
Jeżeli wykonawca przedstawia więcej niż jednego kierowcę do realizacji zamówienia, Zamawiający dokona najpierw wyliczenia
średniej arytmetycznej doświadczenia wszystkich kierowców (suma lat doświadczenia podzielona przez liczbę zgłoszonych
kierowców).
Kryterium 1.Cena brutto - wszystkie części postępowania
Liczba punktów = Cn/Cb x 60
gdzie:
- Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych
- Cb – cena oferty badanej
- 60 wskaźnik stały
Kryterium 2.Serwis – czas podstawienia pojazdu zastępczego (S) na wezwanie przedstawiciela Zamawiającego - wszystkie części
postępowania
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 15 minut na– 15 pkt.
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 16 minut do 30 minut – 11 pkt.
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 31 minut do 45 minut – 7 pkt.
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 46 minut do 59 minut – 3 pkt.
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 1 godziny do 75 minut – 0 pkt.
Kryterium 3.Doświadczenie kierowców wyznaczonych do realizacji zamówienia w zakresie prowadzenia autobusów/busów - dla części II postępowania
Za wykazanie minimum jednej osoby :
Kierowca 1
• 3 lata - wykonawca otrzyma 0 pkt.
• powyżej 3 lat do 5 lat włącznie - wykonawca otrzyma 2,5 pkt.
• powyżej 5 lat do 7 lat włącznie - wykonawca otrzyma 5 pkt.
• powyżej 7 lat do 9 lat włącznie - wykonawca otrzyma 7,5 pkt.
• powyżej 9 lat do 10 lat włącznie - wykonawca otrzyma 10 pkt.
• powyżej 10 lata - wykonawca otrzyma 12,5 pkt.
Kierowca 2
• 3 lata - wykonawca otrzyma 0 pkt.
• powyżej 3 lat do 5 lat włącznie - wykonawca otrzyma 2,5 pkt.
• powyżej 5 lat do 7 lat włącznie - wykonawca otrzyma 5 pkt.
• powyżej 7 lat do 9 lat włącznie - wykonawca otrzyma 7,5 pkt.
• powyżej 9 lat do 10 lat włącznie - wykonawca otrzyma 10 pkt.
• powyżej 10 lata - wykonawca otrzyma 12,5 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis – czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierowców wyznaczonych do realizacji zamówienia w zakresie prowadzenia autobusów/busów. Za wykazanie minimum jednej osoby dla każdej części posiadającej doświadczenie

4.3.6.) Waga: 25

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1) spełniają warunki udziału w postępowaniu,
2) nie podlegają wykluczeniu.

2. Warunki udziału w postępowaniu, spełnia wykonawca który:
1) Posiada uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie przewozu osób, tj.: licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydaną na podstawie ustawy z dn. 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 180 z późn. zm.).
2) Posiada zdolność techniczną lub zawodową przez co rozumie się:
a) posiadanie doświadczenia w świadczeniu usług przewozowych osób w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, których wartość nie jest niższa niż 50.000 złotych i zostały wykonane należycie,
b) dysponowanie pojazdami z odpowiednią liczbą miejsc siedzących:
− dla części nr 1: co najmniej 1 pojazd posiadający minimum 56 miejsc siedzących,
− dla części nr 2: co najmniej 1 pojazd posiadający minimum 59 miejsc siedzących oraz co najmniej 1 pojazd posiadający minimum 38 miejsc siedzących (wg zlecań dyrektorów SP w Obicach i SP w Dębskiej Woli),
c) dysponowanie wykwalifikowanym personelem (kierowcami) posiadającymi doświadczenie w wykonywaniu przewozów osób przez okres co najmniej 3 lata.
3) Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej.
3. Podstawy wykluczenia:
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w przypadkach wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1-6
ustawy PZP z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy Pzp.
2. Wykluczenie następuje także w przypadkach wskazanych w art. 7 ustawy z dnia 13.04.2022r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania agresji na Ukrainę (Dz.U. 2022 poz. 835).
3. Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
4. Wykluczenie następuje zgodnie z art. 111 i nstp. przepisami ustawy PZP.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą na wezwanie Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 5 dni od wezwania, składa podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia:
1. Licencja na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydana na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 poz. 180)
2. Wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączenie dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie) - załącznik 12 do SWZ
3. Wykaz pojazdów, którymi dysponuje zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości :
Część nr 1: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100)
Część nr 2: 1200,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100)
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty, jeżeli wadium zostało wniesione w formie niepieniężnej (poprzez wniesienie wadium w oryginale należy rozumieć przekazanie dokumentu w formie elektronicznej, otrzymanej od podmiotu który zabezpieczenia wadialnego dokonał).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:
Nr rachunku: 70 8493 0004 0070 0200 0185 0029
z dopiskiem „Wadium część/części ………" i nr referencyjny: OS.271.3.2022
5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6. Zamawiający zatrzymuje i zwraca wadium zgodnie z art. 98 ust.1 - 6 Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Sposób spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
1) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga, aby warunek:
a) posiadania uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie przewozu osób spełniał co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
b) w zakresie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonują usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie, z którego wynika które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
Podwykonawcy.
1. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części usług podwykonawcy jest zobowiązany do określenia w złożonej ofercie informacji jaka część przedmiotu zamówienia będzie realizowana przez podwykonawców z podaniem ich danych.
2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed dopuszczeniem podwykonawcy do wykonywania usług przedłożył Zamawiającemu oświadczenia podwykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, na podstawie art. 108 ust.1 pkt 1-6 Pzp, a także informację liczbie zatrudnionych przez podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę.
3. Za zgodą Zamawiającego Wykonawca może w trakcie realizacji zamówienia zgłosić nowych podwykonawców do realizacji zamówienia. Postanowienia ust. 2 stosuje się odpowiednio.
4. Zamawiający będzie dokonywał kontroli czy podwykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu lub nie podlegają wykluczeniu w granicach określonych w SWZ przed przystąpieniem podwykonawcy do realizacji usług.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy,
określone zostały w załączniku nr 1 do SWZ.
Zmiana warunków zawartej umowy.
1. Zamawiający przewiduje zmianę warunków umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 1 Pzp w następujących okolicznościach:
1) zmiany przebiegu lub długości trasy dowozu/odwozu w przypadku, gdy remonty dróg lub inne obiektywne przyczyny uniemożliwiają wykonywanie usług zgodnie z trasą opisaną w SWZ z jednoczesnym ustaleniem proporcjonalnej zmiany wynagrodzenia za kurs,
2) zmiany pojazdu, którym świadczone są usługi z tym zastrzeżeniem, że wykonawca wykaże, iż zamienny pojazd zapewnia nie mniejszą liczbę miejsc niż wskazana w ofercie oraz jest w stanie technicznym lepszym lub posiada standard wyższy niż wskazany w ofercie.
2. Waloryzacja wynagrodzenia na zasadach wskazanych w rozdziale XXI. Zmiana warunków zawartej umowy w SWZ (str. 17-18).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-19 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu. https://miniportal.uzp.gov.pl, https://epuap.gov.pl/wps/portal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-19 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-17

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Załącznik nr 1 Wzór umowy część I, II
Załącznik nr 2 Formularz oferty
Załącznik nr 3 Wykaz kierowców do punktacji
Załącznik nr 4 Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 5 Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 6 Oświadczenie wykonawcy o wykluczeniu
Załącznik nr 7 Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o wykluczeniu
Załącznik nr 8 Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
Załącznik nr 9 Oświadczenie o podwykonawcach
Załącznik nr 10 Wykaz pojazdów do postępowania
Załącznik nr 11 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 12 Wykaz usług

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.