eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włoszczowa › Budowa i przebudowa przejść dla pieszych na dr. powiatowej Nr 1040T ul. Kusocińskiego we Włoszczowie oraz na dr. powiatowej Nr 0259T ul. Floriańskiej w Krasocinie-w formule zaprojektuj i wybuduj.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa przejść dla pieszych na dr. powiatowej Nr 1040T ul. Kusocińskiego we Włoszczowie oraz na dr. powiatowej Nr 0259T ul. Floriańskiej w Krasocinie-w formule zaprojektuj i wybuduj.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Włoszczowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009403

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wiśniowa 10

1.5.2.) Miejscowość: Włoszczowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 29-100

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 413944951

1.5.8.) Numer faksu: 413944965

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-wloszczowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-wloszczowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wloszczowa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i przebudowa przejść dla pieszych na dr. powiatowej Nr 1040T ul. Kusocińskiego we Włoszczowie oraz na dr. powiatowej Nr 0259T ul. Floriańskiej w Krasocinie-w formule zaprojektuj i wybuduj.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66f449d4-422d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00334699

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003033/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej Nr 1040T ulicy Kusocińskiego we Włoszczowie I

1.1.3 Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej Nr 1040T ulicy Kusocińskiego we Włoszczowie II

1.1.4 Budowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej Nr 1040T ulicy Kusocińskiego we Włoszczowie

1.1.5 Przebudowa czterech przejść dla pieszych na skrzyżowaniu drogi powiatowej Nr 1040T ulicy Kusocińskiego z drogą powiatową Nr 1044T ulicą Wschodnią we Włoszczowie

1.1.6 Budowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej Nr 0259T ulicy Floriańskiej w Krasocinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00265933/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AG.272.22.2021.MO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1642276,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest działanie inwestycyjne w systemie „zaprojektuj – wybuduj” polegające na budowie 1 szt. i przebudowie 6 szt. przejść dla pieszych na drodze powiatowej Nr 1040T ulicy Kusocińskiego we Włoszczowie, z podziałem na zadania:
Zadanie 1: Przebudowę przejścia dla pieszych na drodze powiatowej Nr 1040T ulicy Kusocińskiego we Włoszczowie I (na wysokości myjni samochodowej),
Zadanie 2: Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej Nr 1040T ulicy Kusocińskiego we Włoszczowie II (na wysokości Sądu Rejonowego),
Zadanie 3: Budowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej Nr 1040T ulicy Kusocińskiego we Włoszczowie (na wysokości KRUS),
Zadanie 4: Przebudowa czterech przejść dla pieszych na skrzyżowaniu drogi powiatowej Nr 1040T ulicy Kusocińskiego z drogą powiatową Nr 1044T ulicą Wschodnią we Włoszczowie.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) opracowanie dokumentacji projektowej z zastosowaniem przepisów ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, w zakresie:
a) uzyskanie aktualnej mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej,
b) sporządzenie dokumentacji projektowej wszystkich wymaganych branż. Dokumentacja projektowa sporządzona powinna być na podstawie załączonego do niniejszej SWZ Programu Funkcjonalno-Użytkowego - w 4 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej (edytowalnej oraz *.pdf). Wszelkie odstępstwa od wytycznych zawartych w PFU wymagają zgody Zamawiającego,
c) sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) – w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej (edytowalnej oraz *.pdf),
d) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej (edytowalnej oraz *.pdf),
e) sporządzenie obmiarów i kosztorysów robót dla poszczególnych etapów robót wyszczególnionych w harmonogramie rzeczowo- finansowym z rozbiciem na przejścia w 2 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej (edytowalnej oraz *.pdf),
2) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, decyzji wraz z ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę / zgłoszenie robót niewymagających pozwolenia na budowę;
3) wykonanie projektów stałej organizacji ruchu;
4) sprawowanie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej w zakresie wynikającym z ustawy Prawo budowlane;
5) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanych przez Wykonawcę i zatwierdzonych przez Zamawiającego dokumentacji projektowych oraz ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę/ zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę;
6) wykonanie obsługi geodezyjnej inwestycji;
7) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej;
8) wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywanych robót w poszczególnych etapach oraz oznakowanie robót wg tych projektów;
9) wykonanie i ustawienie tablic informacyjnych;
10) wykonanie i ustawienie po zakończeniu prac tablic pamiątkowych (na każdej zakończonej części zamówienia),
11) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót;
12) utrzymanie ładu i porządku w trakcie prowadzenia robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe

34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45316211-7 - Instalowanie podświetlanych znaków drogowych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 1422764,23 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest działanie inwestycyjne w systemie „zaprojektuj – wybuduj” polegające na budowie 1 szt. przejścia dla pieszych na drodze powiatowej Nr 0259T ulicy Floriańskiej w Krasocinie wraz z remontem nawierzchni jezdni i chodników w obszarze oddziaływania przejść - w formule zaprojektuj i wybuduj.
Część 2 obejmuje:
Zadanie 5: Budowę przejścia dla pieszych na drodze powiatowej Nr 0259T ulicy Floriańskiej w Krasocinie.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) opracowanie dokumentacji projektowej z zastosowaniem przepisów ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, w zakresie:
a) uzyskanie aktualnej mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej,
b) sporządzenie dokumentacji projektowej wszystkich wymaganych branż. Dokumentacja projektowa sporządzona powinna być na podstawie załączonego do niniejszej SWZ Programu Funkcjonalno-Użytkowego - w 4 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej (edytowalnej oraz *.pdf). Wszelkie odstępstwa od wytycznych zawartych w PFU wymagają zgody Zamawiającego,
c) sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) – w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej (edytowalnej oraz *.pdf),
d) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej (edytowalnej oraz *.pdf),
e) sporządzenie obmiarów i kosztorysów robót dla poszczególnych etapów robót wyszczególnionych w harmonogramie rzeczowo- finansowym z rozbiciem na przejścia w 2 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej (edytowalnej oraz *.pdf),
2) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, decyzji wraz z ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę / zgłoszenie robót niewymagających pozwolenia na budowę;
3) wykonanie projektów stałej organizacji ruchu;
4) sprawowanie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej w zakresie wynikającym z ustawy Prawo budowlane;
5) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanych przez Wykonawcę i zatwierdzonych przez Zamawiającego dokumentacji projektowych oraz ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę/ zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę;
6) wykonanie obsługi geodezyjnej inwestycji;
7) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej;
8) wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywanych robót w poszczególnych etapach oraz oznakowanie robót wg tych projektów;
9) wykonanie i ustawienie tablic informacyjnych;
10) wykonanie i ustawienie po zakończeniu prac tablic pamiątkowych (na każdej zakończonej części zamówienia),
11) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót;
12) utrzymanie ładu i porządku w trakcie prowadzenia robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe

34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45316211-7 - Instalowanie podświetlanych znaków drogowych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 219512,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1492458,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1492458,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1492458,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano - Drogowy DUKT Sp. z o.o. Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 260685380

7.3.3) Ulica: Przedborska 84

7.3.4) Miejscowość: Włoszczwoa

7.3.5) Kod pocztowy: 29-100

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1492458,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.