eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włoszczowa › PRZEPROWADZENIE MODERNIZACJI I DOSTOSOWANIA BUDYNKU DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ WE WŁOSZCZOWIE DO WYMOGÓW OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ



Ogłoszenie z dnia 2024-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
PRZEPROWADZENIE MODERNIZACJI I DOSTOSOWANIA BUDYNKU DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ WE WŁOSZCZOWIE DO WYMOGÓW OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292398393

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Koniecpolska 20

1.5.2.) Miejscowość: Włoszczowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 29-100

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 413942038

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpswloszczowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dpswloszczowa.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEPROWADZENIE MODERNIZACJI I DOSTOSOWANIA BUDYNKU DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ WE WŁOSZCZOWIE DO WYMOGÓW OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44befaab-0e4a-11ef-9b7e-467806a93518

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00317991

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/925343

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/925343

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: XVII. KOMUNIKACJA ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
1. Komunikacja między Zamawiającymi a Wykonawcami odbywa się za pomocą platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/.
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
3. Preferowana jest forma kontaktu Wykonawców z Zamawiającym przy użyciu formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” na platformie.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość komunikacji przy użyciu poczty elektronicznej pod adresem sekretariat@dpswloszczowa.pl, z zastrzeżeniem, iż dokumenty dotyczące postępowania muszą być składane na platformie zakupowej.
5. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pomocą platformy.
6. Wykonawca zobowiązuje się sprawdzać komunikaty i wiadomości wysyłane na platformie na bieżąco.
7. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowe umożliwiające korzystanie z platformazakupowa.pl:
1) stały dostęp do sieci Internet o przepustowości co najmniej 256 kbit/s;
2) przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies”;
3) platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli;
4) komputer klasy PC lub MAC o konfiguracji: pamięć min. 2 GB RAM, procesor Intel IV 2 GHz lub nowszy, system operacyjny MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux lub ich nowsze wersje;
5) program obsługujący format plików .pdf, np. Adobe Acrobat Reader;
6) szyfrowanie na platformie odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.;
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi datę oraz dokładny czas generowany wg czasu lokalnego serwera zsynchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
8. Decydując się na udział w postępowaniu Wykonawca akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl zawarte w Regulaminie zamieszczonym na stronie platformy link.
9. Wszelkie informacje dla Wykonawców dotyczące udziału w postępowaniu na platformie znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” pod linkiem
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

XVIII. WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO KOMUNIKOWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Zamawiający wyznacza osoby do kontaktu z Wykonawcami:
- w kwestiach formalnych - Olga Suliga – 41 39 42 038 wew. 31
- w kwestiach merytorycznych – Maksymilian Stępień – 41 39 42 038 wew. 33

XIX. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA I ZAŁOŻENIA OFERTY
1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w jednych z następujących formatów danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .odt, opatrzona kwalifikowanym podpisem elektroniczny, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Zamawiający zaleca aby pliki przesyłane w ramach postępowania przekonwertowane zostały, w miarę możliwości, na format .pdf i opatrzone podpisem kwalifikowanym PAdES.
3. Oferta powinna zawierać następujące elementy:
1) Formularz ofertowy, przygotowany wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ;
2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 i 2 do SWZ.
4. Podpisy kwalifikowane używane przez Wykonawców do podpisywania dokumentów składanych w ramach postępowania muszą być zgodne z wytycznymi zawartymi w „Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 – od 1 lipca 2016 roku”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DPS.ZP.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Część I – Wykonanie instalacji elektrycznej dla Wył PWP
3. Zakres rzeczowy zamówienia (odpowiednio dla wszystkich części 1-4) obejmuje wszystkie prace, czynności i roboty konieczne dla wykonania zadania inwestycyjnego, w tym następujące elementy:
a) roboty rozbiórkowe i demontażowe;
b) roboty budowlane i odtworzeniowe;
c) roboty elektryczne;
d) roboty montażowe;
e) dostawa niezbędnych materiałów i wyposażenia;
f) badanie i sprawdzenie prawidłowości funkcjonowania zastosowanych systemów i materiałów.

Ponadto, o ile dla wykonania robót budowlanych wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia będzie konieczne wykonanie innych prac, czynności lub uzyskanie zezwoleń, to wykonawca wykona te prace i czynności oraz uzyska niezbędne zezwolenia własnym kosztem i staraniem
4. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie jest zobowiązany do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektów budowlanych objętych przedmiotem zamówienia ani do zawiadomienia organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy.
5. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych) zostały określone w:
a) Projekcie technicznym zabudowy przeciwpożarowej dla Wyłącznika Prądu dla Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie przy ul. Koniecpolskiej 20 stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
b) Przedmiarze robót dotyczących instalacji elektrycznej dla Wył PWP stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.
c) Projekcie technicznym instalacji elektrycznej wewnętrznej sterowania oddymianiem dla Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie ul. Koniecpolska 20 stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ.
d) Przedmiarze robót instalacji elektrycznej dla oddymiania stanowiącej załącznik nr 12 do SWZ.
e) Projekcie technicznym instalacji elektrycznej wewnętrznej oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego dla Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie ul. Koniecpolska 20 , stanowiącym załącznik nr 13 do SWZ.
f) Przedmiarze robót dla instalacji oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego stanowiącym załącznik nr 14 do SWZ.
g) Projekcie dot. Sposobu dostosowania drogi ewakuacyjnej w budynku Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie do aktualnych przepisów przeciwpożarowych dotyczących ewakuacji ludzi z budynku stanowiącym załącznik nr 15 do SWZ.
h) Przedmiarze robót dotyczących przystosowania klatki schodowej do przepisów p.poż. stanowiącym załącznik nr 16 do SWZ.
6. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
7. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy
europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Przy składaniu oferty równoważnej wymaganym jest, aby Wykonawca udowodnił Zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia lub materiały są równoważne w stosunku do zaproponowanych w projekcie, przedstawiając niezbędną dokumentację potwierdzającą, że zaoferowane materiały/ urządzenia/wyroby zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Część II – Wykonanie instalacji elektrycznej dla oddymiania
3. Zakres rzeczowy zamówienia (odpowiednio dla wszystkich części 1-4) obejmuje wszystkie prace, czynności i roboty konieczne dla wykonania zadania inwestycyjnego, w tym następujące elementy:
a) roboty rozbiórkowe i demontażowe;
b) roboty budowlane i odtworzeniowe;
c) roboty elektryczne;
d) roboty montażowe;
e) dostawa niezbędnych materiałów i wyposażenia;
f) badanie i sprawdzenie prawidłowości funkcjonowania zastosowanych systemów i materiałów.

Ponadto, o ile dla wykonania robót budowlanych wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia będzie konieczne wykonanie innych prac, czynności lub uzyskanie zezwoleń, to wykonawca wykona te prace i czynności oraz uzyska niezbędne zezwolenia własnym kosztem i staraniem
4. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie jest zobowiązany do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektów budowlanych objętych przedmiotem zamówienia ani do zawiadomienia organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy.
5. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych) zostały określone w:
a) Projekcie technicznym zabudowy przeciwpożarowej dla Wyłącznika Prądu dla Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie przy ul. Koniecpolskiej 20 stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
b) Przedmiarze robót dotyczących instalacji elektrycznej dla Wył PWP stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.
c) Projekcie technicznym instalacji elektrycznej wewnętrznej sterowania oddymianiem dla Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie ul. Koniecpolska 20 stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ.
d) Przedmiarze robót instalacji elektrycznej dla oddymiania stanowiącej załącznik nr 12 do SWZ.
e) Projekcie technicznym instalacji elektrycznej wewnętrznej oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego dla Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie ul. Koniecpolska 20 , stanowiącym załącznik nr 13 do SWZ.
f) Przedmiarze robót dla instalacji oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego stanowiącym załącznik nr 14 do SWZ.
g) Projekcie dot. Sposobu dostosowania drogi ewakuacyjnej w budynku Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie do aktualnych przepisów przeciwpożarowych dotyczących ewakuacji ludzi z budynku stanowiącym załącznik nr 15 do SWZ.
h) Przedmiarze robót dotyczących przystosowania klatki schodowej do przepisów p.poż. stanowiącym załącznik nr 16 do SWZ.
6. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
7. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy
europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Przy składaniu oferty równoważnej wymaganym jest, aby Wykonawca udowodnił Zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia lub materiały są równoważne w stosunku do zaproponowanych w projekcie, przedstawiając niezbędną dokumentację potwierdzającą, że zaoferowane materiały/ urządzenia/wyroby zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

31625100-4 - Systemy wykrywania ognia

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Część III – Wykonanie instalacji dla oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego
3. Zakres rzeczowy zamówienia (odpowiednio dla wszystkich części 1-4) obejmuje wszystkie prace, czynności i roboty konieczne dla wykonania zadania inwestycyjnego, w tym następujące elementy:
a) roboty rozbiórkowe i demontażowe;
b) roboty budowlane i odtworzeniowe;
c) roboty elektryczne;
d) roboty montażowe;
e) dostawa niezbędnych materiałów i wyposażenia;
f) badanie i sprawdzenie prawidłowości funkcjonowania zastosowanych systemów i materiałów.

Ponadto, o ile dla wykonania robót budowlanych wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia będzie konieczne wykonanie innych prac, czynności lub uzyskanie zezwoleń, to wykonawca wykona te prace i czynności oraz uzyska niezbędne zezwolenia własnym kosztem i staraniem
4. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie jest zobowiązany do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektów budowlanych objętych przedmiotem zamówienia ani do zawiadomienia organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy.
5. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych) zostały określone w:
a) Projekcie technicznym zabudowy przeciwpożarowej dla Wyłącznika Prądu dla Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie przy ul. Koniecpolskiej 20 stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
b) Przedmiarze robót dotyczących instalacji elektrycznej dla Wył PWP stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.
c) Projekcie technicznym instalacji elektrycznej wewnętrznej sterowania oddymianiem dla Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie ul. Koniecpolska 20 stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ.
d) Przedmiarze robót instalacji elektrycznej dla oddymiania stanowiącej załącznik nr 12 do SWZ.
e) Projekcie technicznym instalacji elektrycznej wewnętrznej oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego dla Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie ul. Koniecpolska 20 , stanowiącym załącznik nr 13 do SWZ.
f) Przedmiarze robót dla instalacji oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego stanowiącym załącznik nr 14 do SWZ.
g) Projekcie dot. Sposobu dostosowania drogi ewakuacyjnej w budynku Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie do aktualnych przepisów przeciwpożarowych dotyczących ewakuacji ludzi z budynku stanowiącym załącznik nr 15 do SWZ.
h) Przedmiarze robót dotyczących przystosowania klatki schodowej do przepisów p.poż. stanowiącym załącznik nr 16 do SWZ.
6. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
7. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy
europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Przy składaniu oferty równoważnej wymaganym jest, aby Wykonawca udowodnił Zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia lub materiały są równoważne w stosunku do zaproponowanych w projekcie, przedstawiając niezbędną dokumentację potwierdzającą, że zaoferowane materiały/ urządzenia/wyroby zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

31518200-2 - Oświetlenie awaryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Część IV – Przystosowanie klatki schodowej do przepisów p. poż.
3. Zakres rzeczowy zamówienia (odpowiednio dla wszystkich części 1-4) obejmuje wszystkie prace, czynności i roboty konieczne dla wykonania zadania inwestycyjnego, w tym następujące elementy:
a) roboty rozbiórkowe i demontażowe;
b) roboty budowlane i odtworzeniowe;
c) roboty elektryczne;
d) roboty montażowe;
e) dostawa niezbędnych materiałów i wyposażenia;
f) badanie i sprawdzenie prawidłowości funkcjonowania zastosowanych systemów i materiałów.

Ponadto, o ile dla wykonania robót budowlanych wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia będzie konieczne wykonanie innych prac, czynności lub uzyskanie zezwoleń, to wykonawca wykona te prace i czynności oraz uzyska niezbędne zezwolenia własnym kosztem i staraniem
4. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie jest zobowiązany do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektów budowlanych objętych przedmiotem zamówienia ani do zawiadomienia organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy.
5. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych) zostały określone w:
a) Projekcie technicznym zabudowy przeciwpożarowej dla Wyłącznika Prądu dla Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie przy ul. Koniecpolskiej 20 stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
b) Przedmiarze robót dotyczących instalacji elektrycznej dla Wył PWP stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.
c) Projekcie technicznym instalacji elektrycznej wewnętrznej sterowania oddymianiem dla Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie ul. Koniecpolska 20 stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ.
d) Przedmiarze robót instalacji elektrycznej dla oddymiania stanowiącej załącznik nr 12 do SWZ.
e) Projekcie technicznym instalacji elektrycznej wewnętrznej oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego dla Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie ul. Koniecpolska 20 , stanowiącym załącznik nr 13 do SWZ.
f) Przedmiarze robót dla instalacji oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego stanowiącym załącznik nr 14 do SWZ.
g) Projekcie dot. Sposobu dostosowania drogi ewakuacyjnej w budynku Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie do aktualnych przepisów przeciwpożarowych dotyczących ewakuacji ludzi z budynku stanowiącym załącznik nr 15 do SWZ.
h) Przedmiarze robót dotyczących przystosowania klatki schodowej do przepisów p.poż. stanowiącym załącznik nr 16 do SWZ.
6. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
7. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy
europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Przy składaniu oferty równoważnej wymaganym jest, aby Wykonawca udowodnił Zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia lub materiały są równoważne w stosunku do zaproponowanych w projekcie, przedstawiając niezbędną dokumentację potwierdzającą, że zaoferowane materiały/ urządzenia/wyroby zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

31625100-4 - Systemy wykrywania ognia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający określił warunki w rozdz. V SWZ.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które z roboty wykonają poszczególni Wykonawcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-23 00:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/925343

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-24 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.