eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "Organizacja Spotkania Rady Doradczej Rodziców oraz 17. Międzynarodowej Konferencji pt. Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w internecie"



Ogłoszenie z dnia 2023-07-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Organizacja Spotkania Rady Doradczej Rodziców oraz 17. Międzynarodowej Konferencji pt. Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w internecie„

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.nask.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


telekomunikacja/IT

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Organizacja Spotkania Rady Doradczej Rodziców oraz 17. Międzynarodowej Konferencji pt. Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w internecie„

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee342fe9-11be-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00324469

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest przewidziane do współfinansowania z funduszy Unii Europejskiej w ramach programu Komisji Europejskiej „Cyfrowa Europa” (ang. „Digital Europe Programme”).

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00277036

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZPiZ.2611.27.2023.309.PKO[PSIC2022][KSC2023]

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 198820,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie przez Wykonawcę realizacji świadczeń z zakresu kompleksowej obsługi technicznej stacjonarnego spotkania Rady Doradczej Rodziców (zwanej dalej: Spotkaniem RDR) w dniu 25.09.2023 r. w Warszawie, wraz zapewnieniem zaplecza organizacyjnego i usługi cateringowej oraz 17. Międzynarodowej Konferencji pt.: „Bezpieczeństwo Dzieci i Młodzieży w Internecie” (zwanej dalej: Konferencją), która będzie dostępna dla uczestników w formule hybrydowej tj.: będzie się odbywać stacjonarnie w Warszawie w dniach: 26-27.09.2023 r. oraz jako transmisja online w czasie rzeczywistym, wraz z zapewnieniem zaplecza organizacyjnego oraz usługi cateringowej dla uczestników Spotkania RDR i Konferencji i pokoi hotelowych dla uczestników Konferencji.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwanym dalej: „SOPZ”) zawarty jest
w Załączniku nr 1 do SWZ.
3. Termin wykonania zamówienia: Spotkanie RDR odbędzie się w dniu 25.09.2023 r., natomiast Konferencja odbędzie się w dniach 26-27.09.2023 r. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w terminach wynikających z Załącznika nr 9 do SWZ-wzoru Umowy (zwanej dalej: „Umową”) i SOPZ. Zakończenie realizacji Przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie do 7 dni kalendarzowych od zakończenia Konferencji, z zastrzeżeniem §11 ust. 3 pkt 3) Umowy.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
5. Sposób oceny ofert: Zamawiający dokonując wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, będzie kierował się kryterium pt.: „Cena oferty brutto” oraz jego znaczeniem oraz będzie oceniał oferty w ramach niniejszego kryterium. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego Oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.
6. Zamówienie jest przewidziane do współfinansowania z funduszy Unii Europejskiej w ramach programu Komisji Europejskiej „Cyfrowa Europa” (ang. „Digital Europe Programme”).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79951000-5 - Usługi w zakresie organizowania seminariów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

64224000-2 - Usługi telekonferencyjne

64216000-3 - Elektroniczne usługi przekazywania wiadomości i informacji

79540000-1 - Usługi w zakresie tłumaczeń ustnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 237550,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 268847,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 237550,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Sylwia Kotowicz e-xon

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Piotr Izdebski e-xon

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822373015

7.3.3) Ulica: ul. Romana Maya, nr 1

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-371

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Hotel Focus Premium, Ul. Suwak 15 Warszawa - catering, noclegi i sale-


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 237550,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-04

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa została zawarta pomiędzy Zamawiającym tj.:
Naukową i Akademicką Siecią Komputerową - Państwowym Instytutem Badawczym z siedzibą w Warszawie, pod
adresem (01-045) Warszawa ul. Kolska 12, którego akta rejestrowe przechowuje Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy XIII
Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000012938, REGON 010464542, NIP 521-04-17-
157, zwanym dalej „Zamawiającym”, w imieniu i na rzecz którego działa:
Pan Wojciech Pawlak – p.o. Dyrektora NASK-PIB
a Panią Sylwią Kotowicz e-xon, działającą w Poznaniu pod adresem: ul. Romana Maya, nr 1, kod pocztowy: 61-371, NIP:
7811597254, REGON: 301684149,
Panem Piotrem Izdebskim e-xon, działającym w Poznaniu pod adresem: ul. Romana Maya, nr 1, kod pocztowy: 61-371,
NIP: 7772379196, REGON: 301711455,
występujących wspólnie jako wspólnicy Spółki: e-xon s.c. Sylwia Kotowicz Piotr Izdebski, NIP: 7822373015

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.