Ogłoszenie z dnia 2021-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00008698/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-18
- 2021/BZP 00322807/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-20
- 2021/BZP 00018522/01 - Wynik z dnia 2021-03-16
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługi związane z zimowym utrzymaniem ulic i dróg gminnych oraz niektórych dróg powiatowych na terenie Gminy Czersk w sezonie zima 2020/2021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERSK
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351274
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Kościuszki 27
1.4.2.) Miejscowość: Czersk
1.4.3.) Kod pocztowy: 89-650
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.4.7.) Numer telefonu: 523954810
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad_miejski@czersk.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00322551
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-12-20
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o wykonaniu umowy,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00322538/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III - PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 2 (Część 2) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
Część 2. Miasto Czersk - zimowe utrzymanie chodników gminnych w mieście.
1. przewidywana ilość godzin pracy sprzętu – 150.
2. Należy uwzględnić wszystkie chodniki gminne w Czersku.
3. Wielkość zamówienia jest uzależniona od warunków atmosferycznych w sezonie zimowym. Wynagrodzenie za wykonanie usług będzie wynagrodzeniem za faktycznie przepracowane godziny sprzętu udokumentowane poprzez raporty pracy sprzętu potwierdzone przez sołtysów, przewodniczących osiedli lub upoważnione osoby w Urzędzie Miejskim w Czersku. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie pracy płatne będzie na podstawie końcowej faktury.
4. Zakres zamówienia obejmuje:
4.1. odśnieżanie chodników przy zastosowaniu sprzętu o masie nośnika nie przekraczającym 3,5 Mg i rozstaw osi max. 1,5 m (część 2, 3 i 6),
4.2. usuwanie śliskości zimowej przy zastosowaniu odpowiednich (właściwych) środków chemicznych i uszorstniających dostosowanych do warunków pogodowych (mieszanka solno-piaskowa - własność Zamawiającego będzie składowana na placu przy ul. Klaskawskiej 23, Złotowo - teren bazy. Z tego miejsca będzie pobierana przez Wykonawcę i składowana na jego posesji. W cenę oferty należy wliczyć załadunek solarki mieszanką solno-piaskową, dojazd do miejsca świadczenia usługi, koszt pracy sprzętu przeznaczonego do akcji zimowego utrzymania dróg, koszt paliwa i oleju silnikowego, koszt pracy, dyspozycyjności operatorów sprzętu i osób odpowiedzialnych za prowadzenie akcji zimowej oraz inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.
4.3. przy odśnieżaniu należy zwrócić uwagę, aby śnieg usuwany z jezdni nie był przemieszczany na inne krzyżujące się drogi,
4.4. prowadzenie obserwacji warunków atmosferycznych w celu podjęcia działań dla utrzymania zimowego dróg i ulic lub chodników i parkingów,
4.5. przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich trakcie gdy pokrywa śniegu jest grubsza niż 5 cm, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających bezpieczeństwu ruchu z powodu powstania zatorów drogowych,
4.6. przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie w przypadku wystąpienia gołoledzi,
4.7. rozpoczęcie świadczenia usług niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie do(zgodnie z ofertą Wykonawcy – maksymalnie do 2 godz.) od otrzymania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, sołtysa, przewodniczącego osiedla, wezwania telefonicznego, ustnego,
4.8. bezwzględne respektowanie poleceń przedstawicieli Zamawiającego odpowiedzialnych za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania i posypywania,
4.9. rozpoczęcie świadczenia usług związanych z utrzymaniem przejezdności dróg w godzinach nocnych, w przypadkach zaistnienia sytuacji wyjątkowych tj.: intensywnych opadów śniegu,
4.10. usuwanie śniegu z ulic, dróg, chodników, parkingów (płużenie) - odpowiednio dla zadania, przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych,
4.11. ręczne odgarnięcie pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów oraz doczyszczanie ręczne błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej jezdni w strefie przejść dla pieszych,
4.12. wyrażenie gotowości do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając kontakt telefoniczny w celu zapewnienia dyspozycyjności,
4.13. wyznaczenie osób pełniących dyżury w dni wolne od pracy i święta, odpowiedzialnych za przystąpienie do akcji zimowej w przypadku wystąpienia opadów śniegu,
4.14. wyposażenie operatora zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za prowadzenie akcji zimowej,
4.15. używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego,
4.16. w czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg przestrzeganie przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z Kodeksu Ruchu Drogowego. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie usług, zapewnienie bezpieczeństwa oraz metody organizacyjno – techniczne,
4.17. w okresie trwania umowy utrzymanie w gotowości technicznej solarek, lemieszy, nośników oraz lamp pulsujących i dodatkowego oświetlenia drogowego,
4.18. informowanie na bieżąco Zamawiającego o momencie rozpoczęcia i zakończenia akcji odśnieżania przez wiadomość sms na nr telefonu podany przez zamawiającego.
5. Kontrolowanie oczyszczania terenów odbywać się będzie na bieżąco przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego.
6. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:
6.1. prowadzenie usprzętowionego pojazdu wykonującego odśnieżanie lub/i rozsypywanie mieszanki solno – piaskowej.
Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
Usługi odśnieżania
INNE PRZETARGI CZERSK
- MODERNIZACJA POMIESZCZENIA TECHNICZNEGO WRAZ Z WYMIANĄ ŹRÓDŁA CIEPŁA DLA BUDYNKU MIESZKALNEGO -LEŚNICZÓWKI : 1 -l. w Ostrowach 2 -l. w Olszynach 3 -l. w Czersku 4 -l. w Płecnie 5 -l. w Spierwii.
- Przebudowa ulic w Czersku i Rytlu - etap I
- Termomodernizacja i poprawa efektywności energetycznej budynku Domu Kultury w Łęgu w ramach zadania pn. Wzmocnienie efektywności energetycznej Domu Kultury w Łęgu
więcej: przetargi CZERSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH, TERENU POSESJI ORAZ ODŚNIEŻANIA I UTRZYMANIA TERENÓW ZIELONYCH SĄDU REJONOWEGO W PRZASNYSZU
- Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania pomieszczeń i terenów zewnętrznych przyległych do budynków Urzędu Statystycznego w Warszawie oraz jego Oddziałów .
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków stanowiących własność Powiatu Mieleckiego
- Kompleksowe usługi sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymanie czystości na przylegającym do budynku terenie zewnętrznym
- Utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych, a także utrzymanie zieleni w zasobach Tyskiego TBS Sp. z o.o.
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.