eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czersk › Usługi związane z zimowym utrzymaniem ulic i dróg gminnych oraz niektórych dróg powiatowych na terenie Gminy Czersk w sezonie zima 2020/2021



Ogłoszenie z dnia 2021-03-16


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00018522 z dnia 2021-03-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi związane z zimowym utrzymaniem ulic i dróg gminnych oraz niektórych dróg powiatowych na terenie Gminy Czersk w sezonie zima 2020/2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351274

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 27

1.5.2.) Miejscowość: Czersk

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-650

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad_miejski@czersk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi związane z zimowym utrzymaniem ulic i dróg gminnych oraz niektórych dróg powiatowych na terenie Gminy Czersk w sezonie zima 2020/2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-faa2da57-71e8-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018522

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008698/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZ.271.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. Miasto Czersk – zimowe utrzymanie ulic, dróg, parkingów i placów gminnych w mieście.1. przewidywana ilość godzin pracy sprzętu – 150.2. Należy uwzględnić wszystkie ulice, drogi gminne, w tym również parkingi gminne, Plac Kalinowskich oraz Plac Józefa Ostrowskiego.3. Wielkość zamówienia jest uzależniona od warunków atmosferycznych w sezonie zimowym. Wynagrodzenie za wykonanie usług będzie wynagrodzeniem za faktycznie przepracowane godziny sprzętu udokumentowane poprzez raporty pracy sprzętu potwierdzone przez sołtysów, przewodniczących osiedli lub upoważnione osoby w Urzędzie Miejskim w Czersku. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie pracy płatne będzie na podstawie końcowej faktury.4. Zakres zamówienia obejmuje:4.1. odśnieżanie ulic, dróg i parkingów/placów (część 1, 3 - 6) przy zastosowaniu odpowiedniego sprzętu,4.2. usuwanie śliskości zimowej przy zastosowaniu odpowiednich (właściwych) środków chemicznych i uszorstniających dostosowanych do warunków pogodowych (mieszanka solno-piaskowa - własność Zamawiającego będzie składowana na placu przy ul. Klaskawskiej 23, Złotowo - teren bazy. Z tego miejsca będzie pobierana przez Wykonawcę i składowana na jego posesji. W cenę oferty należy wliczyć załadunek solarki mieszanką solno-piaskową, dojazd do miejsca świadczenia usługi, koszt pracy sprzętu przeznaczonego do akcji zimowego utrzymania dróg, koszt paliwa i oleju silnikowego, koszt pracy, dyspozycyjności operatorów sprzętu i osób odpowiedzialnych za prowadzenie akcji zimowej oraz inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. 4.3. przy odśnieżaniu należy zwrócić uwagę, aby śnieg usuwany z jezdni nie był przemieszczany na inne krzyżujące się drogi,4.4. prowadzenie obserwacji warunków atmosferycznych w celu podjęcia działań dla utrzymania zimowego dróg i ulic lub chodników i parkingów,4.5. przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich trakcie gdy pokrywa śniegu jest grubsza niż 5 cm, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających bezpieczeństwu ruchu z powodu powstania zatorów drogowych,4.6. przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie w przypadku wystąpienia gołoledzi, 4.7. rozpoczęcie świadczenia usług niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie do(zgodnie z ofertą Wykonawcy – maksymalnie do 2 godz.) od otrzymania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, sołtysa, przewodniczącego osiedla, wezwania telefonicznego, ustnego,4.8. bezwzględne respektowanie poleceń przedstawicieli Zamawiającego odpowiedzialnych za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania i posypywania,4.9. rozpoczęcie świadczenia usług związanych z utrzymaniem przejezdności dróg w godzinach nocnych, w przypadkach zaistnienia sytuacji wyjątkowych tj.: intensywnych opadów śniegu,4.10. usuwanie śniegu z ulic, dróg, chodników, parkingów (płużenie) - odpowiednio dla zadania, przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych,4.11. ręczne odgarnięcie pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów oraz doczyszczanie ręczne błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej jezdni w strefie przejść dla pieszych,4.12. wyrażenie gotowości do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając kontakt telefoniczny w celu zapewnienia dyspozycyjności,4.13. wyznaczenie osób pełniących dyżury w dni wolne od pracy i święta, odpowiedzialnych za przystąpienie do akcji zimowej w przypadku wystąpienia opadów śniegu,4.14. wyposażenie operatora zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za prowadzenie akcji zimowej,4.15. używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego,4.16. w czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg przestrzeganie przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z Kodeksu Ruchu Drogowego. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie usług, zapewnienie bezpieczeństwa oraz metody organizacyjno – techniczne,4.17. w okresie trwania umowy utrzymanie w gotowości technicznej solarek, lemieszy, nośników oraz lamp pulsujących i dodatkowego oświetlenia drogowego,4.18. informowanie na bieżąco Zamawiającego o momencie rozpoczęcia i zakończenia akcji odśnieżania przez wiadomość sms na nr telefonu podany przez zamawiającego.5. Kontrolowanie oczyszczania terenów odbywać się będzie na bieżąco przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego.6. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:6.1. prowadzenie usprzętowionego pojazdu wykonującego odśnieżanie lub/i rozsypywanie mieszanki solno – piaskowej.Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 23458,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Miasto Czersk - zimowe utrzymanie chodników gminnych w mieście. 1. przewidywana ilość godzin pracy sprzętu – 150.2. Należy uwzględnić wszystkie chodniki gminne w Czersku.3. Wielkość zamówienia jest uzależniona od warunków atmosferycznych w sezonie zimowym. Wynagrodzenie za wykonanie usług będzie wynagrodzeniem za faktycznie przepracowane godziny sprzętu udokumentowane poprzez raporty pracy sprzętu potwierdzone przez sołtysów, przewodniczących osiedli lub upoważnione osoby w Urzędzie Miejskim w Czersku. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie pracy płatne będzie na podstawie końcowej faktury.4. Zakres zamówienia obejmuje:4.1. odśnieżanie chodników przy zastosowaniu sprzętu o masie nośnika nie przekraczającym 3,5 Mg i rozstaw osi max. 1,5 m (część 2, 3 i 6),4.2. usuwanie śliskości zimowej przy zastosowaniu odpowiednich (właściwych) środków chemicznych i uszorstniających dostosowanych do warunków pogodowych (mieszanka solno-piaskowa - własność Zamawiającego będzie składowana na placu przy ul. Klaskawskiej 23, Złotowo - teren bazy. Z tego miejsca będzie pobierana przez Wykonawcę i składowana na jego posesji. W cenę oferty należy wliczyć załadunek solarki mieszanką solno-piaskową, dojazd do miejsca świadczenia usługi, koszt pracy sprzętu przeznaczonego do akcji zimowego utrzymania dróg, koszt paliwa i oleju silnikowego, koszt pracy, dyspozycyjności operatorów sprzętu i osób odpowiedzialnych za prowadzenie akcji zimowej oraz inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. 4.3. przy odśnieżaniu należy zwrócić uwagę, aby śnieg usuwany z jezdni nie był przemieszczany na inne krzyżujące się drogi,4.4. prowadzenie obserwacji warunków atmosferycznych w celu podjęcia działań dla utrzymania zimowego dróg i ulic lub chodników i parkingów,4.5. przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich trakcie gdy pokrywa śniegu jest grubsza niż 5 cm, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających bezpieczeństwu ruchu z powodu powstania zatorów drogowych,4.6. przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie w przypadku wystąpienia gołoledzi, 4.7. rozpoczęcie świadczenia usług niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie do(zgodnie z ofertą Wykonawcy – maksymalnie do 2 godz.) od otrzymania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, sołtysa, przewodniczącego osiedla, wezwania telefonicznego, ustnego,4.8. bezwzględne respektowanie poleceń przedstawicieli Zamawiającego odpowiedzialnych za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania i posypywania,4.9. rozpoczęcie świadczenia usług związanych z utrzymaniem przejezdności dróg w godzinach nocnych, w przypadkach zaistnienia sytuacji wyjątkowych tj.: intensywnych opadów śniegu,4.10. usuwanie śniegu z ulic, dróg, chodników, parkingów (płużenie) - odpowiednio dla zadania, przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych,4.11. ręczne odgarnięcie pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów oraz doczyszczanie ręczne błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej jezdni w strefie przejść dla pieszych,4.12. wyrażenie gotowości do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając kontakt telefoniczny w celu zapewnienia dyspozycyjności,4.13. wyznaczenie osób pełniących dyżury w dni wolne od pracy i święta, odpowiedzialnych za przystąpienie do akcji zimowej w przypadku wystąpienia opadów śniegu,4.14. wyposażenie operatora zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za prowadzenie akcji zimowej,4.15. używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego,4.16. w czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg przestrzeganie przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z Kodeksu Ruchu Drogowego. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie usług, zapewnienie bezpieczeństwa oraz metody organizacyjno – techniczne,4.17. w okresie trwania umowy utrzymanie w gotowości technicznej solarek, lemieszy, nośników oraz lamp pulsujących i dodatkowego oświetlenia drogowego,4.18. informowanie na bieżąco Zamawiającego o momencie rozpoczęcia i zakończenia akcji odśnieżania przez wiadomość sms na nr telefonu podany przez zamawiającego.5. Kontrolowanie oczyszczania terenów odbywać się będzie na bieżąco przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego.6. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:6.1. prowadzenie usprzętowionego pojazdu wykonującego odśnieżanie lub/i rozsypywanie mieszanki solno – piaskowej.Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 22083,33 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3. Zimowe utrzymanie dróg, wybranych chodników, placów i parkingów gminnych oraz wybranych dróg powiatowych w sołectwach: Rytel, Gutowiec, Krzyż i Zapędowo.1. przewidywana ilość godzin pracy – 250, w tym:1.1.Sołectwo Rytel – zimowe utrzymanie dróg gminnych, wybranych chodników, placów i parkingów.Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu – 120.Należy uwzględnić wszystkie ulice i drogi gminne, w tym również trasę jazdy autobusu szkolnego na odcinku Rytel - Zapora oraz drogi udostępnione dla ruchu: Rytel - Konigort - Zapora, Rytel - Olszyny, Rytel - Błota. Należy uwzględnić następujące chodniki i place w Rytlu:- chodnik ul. Ks. Kowalkowskiego,-chodnik ul. Zapora + promenada wzdłuż Wielkiego Kanału Brdy,-chodnik ul. Nad Kanałem,-plac przy ul. Chłopowskiej,-chodnik ul. 22 Lutego,-chodnik ul. Leśna,-chodnik ul. Jatowska,-chodnik ul. Ostrowska (wzdłuż stadionu) + parking przy Ośrodku Zdrowia i Remizie OSP,-parking przy budynku szatniowym przy stadionie,-chodnik ul. Raciążska,-chodnik ul. Dworcowa,-chodnik ul. Krótka,-chodnik ul. Nowa Wieś,-chodnik ul. Chłopowska.1.2. Sołectwo Gutowiec – zimowe utrzymanie dróg gminnych.Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu – 40.1.3. Sołectwo Krzyż – zimowe utrzymanie dróg gminnych.Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu – 60.1.4. Sołectwo Zapędowo – zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych.Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu – 30, w tym m.in.:-droga powiatowa nr 2627G St. kolejowa Rytel – Suszek – 2,5 km,-droga powiatowa nr 2635G od dr 2626G – Lutom do dr 2626G – 3,9 km,-droga powiatowa nr 2636G Zapędowo – Gartki – 2,4 km.2. Wielkość zamówienia jest uzależniona od warunków atmosferycznych w sezonie zimowym. Wynagrodzenie za wykonanie usług będzie wynagrodzeniem za faktycznie przepracowane godziny sprzętu udokumentowane poprzez raporty pracy sprzętu potwierdzone przez sołtysów, przewodniczących osiedli lub upoważnione osoby w Urzędzie Miejskim w Czersku. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie pracy płatne będzie na podstawie końcowej faktury.3. Zakres zamówienia obejmuje:3.1. odśnieżanie ulic, dróg i parkingów/placów (część 1, 3 - 6) przy zastosowaniu odpowiedniego sprzętu,3.2. odśnieżanie chodników przy zastosowaniu sprzętu o masie nośnika nie przekraczającym 3,5 Mg i rozstaw osi max. 1,5 m (część 2, 3 i 6),3.3. usuwanie śliskości zimowej przy zastosowaniu odpowiednich (właściwych) środków chemicznych i uszorstniających dostosowanych do warunków pogodowych (mieszanka solno-piaskowa - własność Zamawiającego będzie składowana na placu przy ul. Klaskawskiej 23, Złotowo - teren bazy. Z tego miejsca będzie pobierana przez Wykonawcę i składowana na jego posesji. Wyjątek stanowi Sołectwo Rytel i Sołectwo Zapędowo, które zostały ujęte w Części 3 - dla tych sołectw miejscem składowania mieszanki solno-piaskowej będzie teren przy oczyszczalni ścieków w Rytlu na ul. Jatowskiej. W cenę oferty należy wliczyć załadunek solarki mieszanką solno-piaskową, dojazd do miejsca świadczenia usługi, koszt pracy sprzętu przeznaczonego do akcji zimowego utrzymania dróg, koszt paliwa i oleju silnikowego, koszt pracy, dyspozycyjności operatorów sprzętu i osób odpowiedzialnych za prowadzenie akcji zimowej oraz inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. 3.4. przy odśnieżaniu należy zwrócić uwagę, aby śnieg usuwany z jezdni nie był przemieszczany na inne krzyżujące się drogi,3.5. prowadzenie obserwacji warunków atmosferycznych w celu podjęcia działań dla utrzymania zimowego dróg i ulic lub chodników i parkingów,3.6. przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich trakcie gdy pokrywa śniegu jest grubsza niż 5 cm, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających bezpieczeństwu ruchu z powodu powstania zatorów drogowych,3.7. przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie w przypadku wystąpienia gołoledzi, 3.8. rozpoczęcie świadczenia usług niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie do(zgodnie z ofertą Wykonawcy – maksymalnie do 2 godz.) od otrzymania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, sołtysa, przewodniczącego osiedla, wezwania telefonicznego, ustnego,3.9. bezwzględne respektowanie poleceń przedstawicieli Zamawiającego odpowiedzialnych za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania i posypywania,3.10. rozpoczęcie świadczenia usług związanych z utrzymaniem przejezdności dróg w godzinach nocnych, w przypadkach zaistnienia sytuacji wyjątkowych tj.: intensywnych opadów śniegu,3.11. usuwanie śniegu z ulic, dróg, chodników, parkingów (płużenie) - odpowiednio dla zadania, przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych,3.12. ręczne odgarnięcie pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów oraz doczyszczanie ręczne błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej jezdni w strefie przejść dla pieszych,3.13. wyrażenie gotowości do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając kontakt telefoniczny w celu zapewnienia dyspozycyjności,3.14. wyznaczenie osób pełniących dyżury w dni wolne od pracy i święta, odpowiedzialnych za przystąpienie do akcji zimowej w przypadku wystąpienia opadów śniegu,3.15. wyposażenie operatora zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za prowadzenie akcji zimowej,3.16. używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego,3.17. w czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg przestrzeganie przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z Kodeksu Ruchu Drogowego. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie usług, zapewnienie bezpieczeństwa oraz metody organizacyjno – techniczne,3.18. w okresie trwania umowy utrzymanie w gotowości technicznej solarek, lemieszy, nośników oraz lamp pulsujących i dodatkowego oświetlenia drogowego,3.19. informowanie na bieżąco Zamawiającego o momencie rozpoczęcia i zakończenia akcji odśnieżania przez wiadomość sms na nr telefonu podany przez zamawiającego.4. Kontrolowanie oczyszczania terenów odbywać się będzie na bieżąco przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego.5. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:5.1. prowadzenie usprzętowionego pojazdu wykonującego odśnieżanie lub/i rozsypywanie mieszanki solno – piaskowej.Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 38888,89 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4. Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wybranych dróg powiatowych w sołectwach: Gotelp, Łubna, Łąg – Kolonia, Mokre i Malachin.1. przewidywana ilość godzin pracy sprzętu – 200, w tym:1.1. Sołectwo Gotelp – zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych.Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu – 70, w tym m.in.:-droga powiatowa nr 2613G Mokre – Gotelp – 5,3 km.1.2. Sołectwo Łubna – zimowe utrzymanie dróg gminnych.Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu – 20.1.3. Sołectwo Łąg - Kolonia – zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych, Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu – 70, w tym m.in.:-droga powiatowa nr 2604G Przyjaźnia – Łąg – 3,4 km.1.4. Sołectwo Mokre – zimowe utrzymanie dróg gminnych.Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu – 20.1.5. Sołectwo Malachin – zimowe utrzymanie dróg gminnych.Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu – 20.2. Wielkość zamówienia jest uzależniona od warunków atmosferycznych w sezonie zimowym. Wynagrodzenie za wykonanie usług będzie wynagrodzeniem za faktycznie przepracowane godziny sprzętu udokumentowane poprzez raporty pracy sprzętu potwierdzone przez sołtysów, przewodniczących osiedli lub upoważnione osoby w Urzędzie Miejskim w Czersku. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie pracy płatne będzie na podstawie końcowej faktury.3. Zakres zamówienia obejmuje:3.1. odśnieżanie ulic, dróg i parkingów/placów (część 1, 3 - 6) przy zastosowaniu odpowiedniego sprzętu,3.2. usuwanie śliskości zimowej przy zastosowaniu odpowiednich (właściwych) środków chemicznych i uszorstniających dostosowanych do warunków pogodowych (mieszanka solno-piaskowa - własność Zamawiającego będzie składowana na placu przy ul. Klaskawskiej 23, Złotowo - teren bazy. Z tego miejsca będzie pobierana przez Wykonawcę i składowana na jego posesji. W cenę oferty należy wliczyć załadunek solarki mieszanką solno-piaskową, dojazd do miejsca świadczenia usługi, koszt pracy sprzętu przeznaczonego do akcji zimowego utrzymania dróg, koszt paliwa i oleju silnikowego, koszt pracy, dyspozycyjności operatorów sprzętu i osób odpowiedzialnych za prowadzenie akcji zimowej oraz inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. 3.3. przy odśnieżaniu należy zwrócić uwagę, aby śnieg usuwany z jezdni nie był przemieszczany na inne krzyżujące się drogi,3.4. prowadzenie obserwacji warunków atmosferycznych w celu podjęcia działań dla utrzymania zimowego dróg i ulic lub chodników i parkingów,3.5. przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich trakcie gdy pokrywa śniegu jest grubsza niż 5 cm, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających bezpieczeństwu ruchu z powodu powstania zatorów drogowych,3.6. przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie w przypadku wystąpienia gołoledzi, 3.7. rozpoczęcie świadczenia usług niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie do(zgodnie z ofertą Wykonawcy – maksymalnie do 2 godz.) od otrzymania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, sołtysa, przewodniczącego osiedla, wezwania telefonicznego, ustnego,3.8. bezwzględne respektowanie poleceń przedstawicieli Zamawiającego odpowiedzialnych za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania i posypywania,3.9. rozpoczęcie świadczenia usług związanych z utrzymaniem przejezdności dróg w godzinach nocnych, w przypadkach zaistnienia sytuacji wyjątkowych tj.: intensywnych opadów śniegu,3.10. usuwanie śniegu z ulic, dróg, chodników, parkingów (płużenie) - odpowiednio dla zadania, przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych,3.11. ręczne odgarnięcie pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów oraz doczyszczanie ręczne błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej jezdni w strefie przejść dla pieszych,3.12. wyrażenie gotowości do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając kontakt telefoniczny w celu zapewnienia dyspozycyjności,3.13. wyznaczenie osób pełniących dyżury w dni wolne od pracy i święta, odpowiedzialnych za przystąpienie do akcji zimowej w przypadku wystąpienia opadów śniegu,3.14. wyposażenie operatora zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za prowadzenie akcji zimowej,3.15. używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego,3.16. w czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg przestrzeganie przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z Kodeksu Ruchu Drogowego. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie usług, zapewnienie bezpieczeństwa oraz metody organizacyjno – techniczne,3.17. w okresie trwania umowy utrzymanie w gotowości technicznej solarek, lemieszy, nośników oraz lamp pulsujących i dodatkowego oświetlenia drogowego,3.18. informowanie na bieżąco Zamawiającego o momencie rozpoczęcia i zakończenia akcji odśnieżania przez wiadomość sms na nr telefonu podany przez zamawiającego.4. Kontrolowanie oczyszczania terenów odbywać się będzie na bieżąco przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego.5. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:5.1. prowadzenie usprzętowionego pojazdu wykonującego odśnieżanie lub/i rozsypywanie mieszanki solno – piaskowej.Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 39581,48 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5. Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wybranych dróg powiatowych w sołectwach: Odry i Wieck.1. przewidywana ilość godzin pracy sprzętu – 100, w tym:1.1. Sołectwo Odry – zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych.Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu – 70, w tym m.in.:-droga powiatowa nr 2615G Odry – Zawada – 3,8 km.1.2. Sołectwo Wieck – zimowe utrzymanie dróg gminnych.Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu – 30.2. 2. Wielkość zamówienia jest uzależniona od warunków atmosferycznych w sezonie zimowym. Wynagrodzenie za wykonanie usług będzie wynagrodzeniem za faktycznie przepracowane godziny sprzętu udokumentowane poprzez raporty pracy sprzętu potwierdzone przez sołtysów, przewodniczących osiedli lub upoważnione osoby w Urzędzie Miejskim w Czersku. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie pracy płatne będzie na podstawie końcowej faktury.3. Zakres zamówienia obejmuje:3.1. odśnieżanie ulic, dróg i parkingów/placów (część 1, 3 - 6) przy zastosowaniu odpowiedniego sprzętu,3.2. usuwanie śliskości zimowej przy zastosowaniu odpowiednich (właściwych) środków chemicznych i uszorstniających dostosowanych do warunków pogodowych (mieszanka solno-piaskowa - własność Zamawiającego będzie składowana na placu przy ul. Klaskawskiej 23, Złotowo - teren bazy. Z tego miejsca będzie pobierana przez Wykonawcę i składowana na jego posesji. W cenę oferty należy wliczyć załadunek solarki mieszanką solno-piaskową, dojazd do miejsca świadczenia usługi, koszt pracy sprzętu przeznaczonego do akcji zimowego utrzymania dróg, koszt paliwa i oleju silnikowego, koszt pracy, dyspozycyjności operatorów sprzętu i osób odpowiedzialnych za prowadzenie akcji zimowej oraz inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. 3.3. przy odśnieżaniu należy zwrócić uwagę, aby śnieg usuwany z jezdni nie był przemieszczany na inne krzyżujące się drogi,3.4. prowadzenie obserwacji warunków atmosferycznych w celu podjęcia działań dla utrzymania zimowego dróg i ulic lub chodników i parkingów,3.5. przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich trakcie gdy pokrywa śniegu jest grubsza niż 5 cm, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających bezpieczeństwu ruchu z powodu powstania zatorów drogowych,3.6. przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie w przypadku wystąpienia gołoledzi, 3.7. rozpoczęcie świadczenia usług niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie do(zgodnie z ofertą Wykonawcy – maksymalnie do 2 godz.) od otrzymania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, sołtysa, przewodniczącego osiedla, wezwania telefonicznego, ustnego,3.8. bezwzględne respektowanie poleceń przedstawicieli Zamawiającego odpowiedzialnych za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania i posypywania,3.9. rozpoczęcie świadczenia usług związanych z utrzymaniem przejezdności dróg w godzinach nocnych, w przypadkach zaistnienia sytuacji wyjątkowych tj.: intensywnych opadów śniegu,3.10. usuwanie śniegu z ulic, dróg, chodników, parkingów (płużenie) - odpowiednio dla zadania, przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych,3.11. ręczne odgarnięcie pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów oraz doczyszczanie ręczne błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej jezdni w strefie przejść dla pieszych,3.12. wyrażenie gotowości do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając kontakt telefoniczny w celu zapewnienia dyspozycyjności,3.13. wyznaczenie osób pełniących dyżury w dni wolne od pracy i święta, odpowiedzialnych za przystąpienie do akcji zimowej w przypadku wystąpienia opadów śniegu,3.14. wyposażenie operatora zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za prowadzenie akcji zimowej,3.15. używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego,3.16. w czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg przestrzeganie przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z Kodeksu Ruchu Drogowego. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie usług, zapewnienie bezpieczeństwa oraz metody organizacyjno – techniczne,3.17. w okresie trwania umowy utrzymanie w gotowości technicznej solarek, lemieszy, nośników oraz lamp pulsujących i dodatkowego oświetlenia drogowego,3.18. informowanie na bieżąco Zamawiającego o momencie rozpoczęcia i zakończenia akcji odśnieżania przez wiadomość sms na nr telefonu podany przez zamawiającego.4. Kontrolowanie oczyszczania terenów odbywać się będzie na bieżąco przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego.5. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:5.1. prowadzenie usprzętowionego pojazdu wykonującego odśnieżanie lub/i rozsypywanie mieszanki solno – piaskowej.Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 13888,89 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6. Zimowe utrzymanie dróg, wybranych chodników i parkingów gminnych oraz wybranych dróg powiatowych w sołectwach: Będźmierowice, Kurcze, Klaskawa, Mosna, Lipki, Łąg i Złotowo.1. przewidywana ilość godzin pracy sprzętu – 240, w tym:1.1. Sołectwo Będźmierowice – zimowe utrzymanie dróg gminnych.Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu – 80.1.2. Sołectwo Kurcze – zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych.Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu – 40, w tym m.in.-droga powiatowa nr 2607G Ustronie – Rzepiczna – 5,9 km.1.3. Sołectwo Klaskawa – zimowe utrzymanie dróg gminnych.Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu – 40.1.4. Sołectwo Mosna – zimowe utrzymanie dróg gminnych.Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu – 10.1.5. Sołectwo Lipki – zimowe utrzymanie dróg gminnych.Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu – 10.1.6. Sołectwo Łąg – zimowe utrzymanie dróg gminnych, wybranych chodników, parkingów.Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu – 20Należy uwzględnić wszystkie ulice i drogi gminne, w tym również chodnik przy ul. Kościelnej w Łęgu i parking przy ul. Cichej w Łęgu.1.7. Sołectwo Złotowo – zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych.Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu – 40, w tym m.in.:-ścieżka rowerowa przy drodze powiatowej nr 2605G Czersk – Śliwice – 1,95 km.2. Wielkość zamówienia jest uzależniona od warunków atmosferycznych w sezonie zimowym. Wynagrodzenie za wykonanie usług będzie wynagrodzeniem za faktycznie przepracowane godziny sprzętu udokumentowane poprzez raporty pracy sprzętu potwierdzone przez sołtysów, przewodniczących osiedli lub upoważnione osoby w Urzędzie Miejskim w Czersku. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie pracy płatne będzie na podstawie końcowej faktury.3. Zakres zamówienia obejmuje:3.1. odśnieżanie ulic, dróg i parkingów/placów (część 1, 3 - 6) przy zastosowaniu odpowiedniego sprzętu,3.2. odśnieżanie chodników przy zastosowaniu sprzętu o masie nośnika nie przekraczającym 3,5 Mg i rozstaw osi max. 1,5 m (część 2, 3 i 6),3.3. usuwanie śliskości zimowej przy zastosowaniu odpowiednich (właściwych) środków chemicznych i uszorstniających dostosowanych do warunków pogodowych (mieszanka solno-piaskowa - własność Zamawiającego będzie składowana na placu przy ul. Klaskawskiej 23, Złotowo - teren bazy. Z tego miejsca będzie pobierana przez Wykonawcę i składowana na jego posesji. W cenę oferty należy wliczyć załadunek solarki mieszanką solno-piaskową, dojazd do miejsca świadczenia usługi, koszt pracy sprzętu przeznaczonego do akcji zimowego utrzymania dróg, koszt paliwa i oleju silnikowego, koszt pracy, dyspozycyjności operatorów sprzętu i osób odpowiedzialnych za prowadzenie akcji zimowej oraz inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. 3.4. przy odśnieżaniu należy zwrócić uwagę, aby śnieg usuwany z jezdni nie był przemieszczany na inne krzyżujące się drogi,3.5. prowadzenie obserwacji warunków atmosferycznych w celu podjęcia działań dla utrzymania zimowego dróg i ulic lub chodników i parkingów,3.6. przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich trakcie gdy pokrywa śniegu jest grubsza niż 5 cm, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających bezpieczeństwu ruchu z powodu powstania zatorów drogowych,3.7. przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie w przypadku wystąpienia gołoledzi, 3.8. rozpoczęcie świadczenia usług niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie do(zgodnie z ofertą Wykonawcy – maksymalnie do 2 godz.) od otrzymania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, sołtysa, przewodniczącego osiedla, wezwania telefonicznego, ustnego,3.9. bezwzględne respektowanie poleceń przedstawicieli Zamawiającego odpowiedzialnych za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania i posypywania,3.10. rozpoczęcie świadczenia usług związanych z utrzymaniem przejezdności dróg w godzinach nocnych, w przypadkach zaistnienia sytuacji wyjątkowych tj.: intensywnych opadów śniegu,3.11. usuwanie śniegu z ulic, dróg, chodników, parkingów (płużenie) - odpowiednio dla zadania, przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych,3.12. ręczne odgarnięcie pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów oraz doczyszczanie ręczne błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej jezdni w strefie przejść dla pieszych,3.13. wyrażenie gotowości do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając kontakt telefoniczny w celu zapewnienia dyspozycyjności,3.14. wyznaczenie osób pełniących dyżury w dni wolne od pracy i święta, odpowiedzialnych za przystąpienie do akcji zimowej w przypadku wystąpienia opadów śniegu,3.15. wyposażenie operatora zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za prowadzenie akcji zimowej,3.16. używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego,3.17. w czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg przestrzeganie przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z Kodeksu Ruchu Drogowego. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie usług, zapewnienie bezpieczeństwa oraz metody organizacyjno – techniczne,3.18. w okresie trwania umowy utrzymanie w gotowości technicznej solarek, lemieszy, nośników oraz lamp pulsujących i dodatkowego oświetlenia drogowego,3.19. informowanie na bieżąco Zamawiającego o momencie rozpoczęcia i zakończenia akcji odśnieżania przez wiadomość sms na nr telefonu podany przez zamawiającego.4. Kontrolowanie oczyszczania terenów odbywać się będzie na bieżąco przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego.5. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:5.1. prowadzenie usprzętowionego pojazdu wykonującego odśnieżanie lub/i rozsypywanie mieszanki solno – piaskowej.Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 41111,11 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25335

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25335

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25335,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. AGROS Anna Odya

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5551832638

7.3.4) Miejscowość: Będźmierowice 42a

7.3.5) Kod pocztowy: 89-652

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25335,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23850

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23850

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23850,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. AGROS Anna Odya

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5551832638

7.3.4) Miejscowość: Będźmierowice 42a

7.3.5) Kod pocztowy: 89-652

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23850,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42000

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42000

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42000

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. AGROS Anna Odya

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5551832638

7.3.4) Miejscowość: Będźmierowice 42a

7.3.5) Kod pocztowy: 89-652

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42000,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42748

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42748

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42748

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPH ANTOM Tomasz Czapiewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5550000522

7.3.4) Miejscowość: Łubna 35

7.3.5) Kod pocztowy: 89-650

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42748,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.)Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia jw., ponieważ jedyna złożona oferta podlegała odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45600

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45600

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45600

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POZORSKI s.c. Andrzej Pozorski, Piotr Pozorski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5551915896

7.3.3) Ulica: Klaskawska 23

7.3.4) Miejscowość: Złotowo

7.3.5) Kod pocztowy: 89-650

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45600,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-03-16 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.