eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfice › Dostawa leków do Apteki Szpitalnej przy SPZZOZ w Gryficach



Ogłoszenie z dnia 2021-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa leków do Apteki Szpitalnej przy SPZZOZ w Gryficach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W GRYFICACH

1.3.) Oddział zamawiającego: DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310284

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Niechorska 27

1.5.2.) Miejscowość: Gryfice

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-300

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 913842127

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@medicam.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.medicam.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa leków do Apteki Szpitalnej przy SPZZOZ w Gryficach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6af7956e-5cd6-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00314700

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.platformazakupowa.pl/pn/medicam

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl/pn/medicam

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy
zakupowej (dalej jako „Platforma”) pod adresem: www.platformazakupowa.pl/pn/medicam2. W celu
skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz
informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i
formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń,
wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem
platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po których
pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.3. Zamawiający będzie
przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem
platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany
terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji
“Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny
Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl
do konkretnego Wykonawcy.4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania
komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego,
gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.5.
Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i
przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320; dalej: “Rozporządzenie w
sprawie środków komunikacji”), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające
pracę na platformazakupowa.pl, tj.:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości
nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2GB
Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS
Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przeglądarka
internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f)
platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie
UTF8,g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny
czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego
Urzędu Miar.6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego:a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie
zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za
wiążący,b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.7.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją
korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z
treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość
do Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie
będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek
narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Dokładne wymagania techniczne
i organizacyjne określa rozdział 7 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Stosownie do art, 13 ust. 1 i 2 RODO, Zamawiający
informuje, iż administratorem danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki
Zdrowotnej w Gryficach, ul. Niechorska 27, 72-300 Gryfice 2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych:
lukasz.szyntor@medicam.pl 3. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich
bezprawnym rozpowszechnianiem.4. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10
RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające pisemne upoważnienie. Osoby
dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności.5. Dane
osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem
niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak
również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 93 ust. 1 i la ustawy Pzp - w celu zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania
o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty,
którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy
Pzp.6. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia
korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI ustawy Pzp, do upływu terminu
do ich wniesienia.7. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5
lat,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.8.
Niezależnie od postanowień pkt 8 powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń
wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.9. Niezależnie od postanowień pkt 8 i 9
powyżej, dane osobowe będą przetwarzane ze względu na prawnie uzasadniony interes
Zamawiającego, którym jest:1) realizacja sprawozdawczości wewnętrznej - przy czym rezultaty
przeprowadzonych analiz będą miał charakter zanonimizowany,2) realizacja kontroli wewnętrznej.10.
Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie
zamówienia mogą zostać przekazane:1) dostawcom systemów IT służących obsłudze administracyjnej
Zamawiającego,2) podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne i konsultingowe,3)
podmiotom świadczącym usługi niszczenia dokumentów, z którymi współpracuje Zamawiający.11.
Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane
osobowe, ma prawo dostępu do treści swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia,

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia
danych, prawo do wniesienia sprzeciwu
względem przetwarzania danych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 12. Stosownie do
art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych
osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.13. Osoba, której dotyczą pozyskane
w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo:1) dostępu do swoich
danych osobowych - zgodnie z art. 15 RODO,2) do sprostowania swoich danych osobowych - zgodnie
z art. 16 RODO,3) do żądania od Zamawiającego - jako administratora, ograniczenia przetwarzania
danychosobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,4) wniesienia
skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iżprzetwarzanie jej
danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.14.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia
danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w
zakresie niezgodnym z ustawą Pzp.15. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia
do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO nie może naruszać integralności
protokołu oraz jego załączników.16. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO,
nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu.17. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych określa ustawa
Pzp.18. Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z
prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje:1)
prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesądza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,2) prawo
do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,3) określone w art. 21 RODO
prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną
przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Ni

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 66/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 13

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Voriconazole tabl.powl.200 mg x 20
Voriconazole fiol.200mg
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilością stanowi formularz cenowy - Załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ocenie podlegać będzie cena brutto oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Adenosine (roztwór do wstrzykiwań; 3 mg/ml (6 mg/2 ml); 6 fiol. 2 ml
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilością stanowi formularz cenowy - Załącznik nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ocenie podlegać będzie cena brutto oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Methylprednisolone ( fiol. zawier. 1 g metyloprednizolonu w postaci soli sodowej bursztynianu metylopredniozolonu)proszek i rozpuszczalnik do sporządzania roztworu do wstrzykiwań
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilością stanowi formularz cenowy - Załącznik nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ocenie podlegać będzie cena brutto oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Methylprednisolone zawiesina do wstrzykiwań; 40 mg/ml (1 ml zawiera 40 mg octanu metyloprednizolonu); 1 fiol. 1 ml
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilością stanowi formularz cenowy - Załącznik nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ocenie podlegać będzie cena brutto oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Betahistine tabl.0.016g x 60
Betamethasone amp.4 mg/1 ml
Bisacodyl tabl.dojelitowe 0,005g x 30
Butamirate citrate syrop 0,0075g/5ml fl.100 ml
Carbamazepine tabl.o przedł.uwal.0.4g x 30
Carvedilol tabl. powl.12.5mg x 30
Carvedilol tabl.powl.25mg x 30
Carvedilol tabl.powl.6.25mg x 30
Chlortalidone tabl.0.05g x 20
Citalopram tabl.powl. 20 mg x 28
Clarithromycin - granulat do przygotowania zawiesiny 0.125/5ml a100ml
Clarithromycin - granulat do przygotowania zawiesiny 0.250/5ml a100ml
Clomethiazole edisylate kaps.300mg x 100
Dextromethorphan tabl./kaps.15mg x 10
(Diclofenac 0.075+lidocaina 0.02g)/2ml x 3
Diltiazem hydrochloride tabl.powl. 60 mg x 60
Diltiazem hydrochloride tabl. o przedł.uwaln.90 mg x 30
Diltiazem hydrochloride tabl. o przedł.uwaln.120mg x 30
Erdosteine kaps.300mg x 20
Escitalopram tabl. powl. 10 mg x 28
Gabapentin kaps.twarde 0,3g x 100
Glimepiride tabl.1 mg x 30
Glimepiride tabl.2 mg x 30
Glimepiride tabl.3 mg x 30
Glimepiride tabl.4 mg x 30
Glyceryl trinitrate aerozol 0.4mg/dawkę x 200 dawek 11g
Lamotrigine tabl. 0,025g x 30
Lansoprazole kaps./kaps.dojelitowe 15 mg x 28
Lansoprazole kaps./kaps.dojelitowe 30 mg x 28
Levetiracetam roztw.doustny 100 mg/ml a 300 ml
Levetiracetam tabl.powl. 500 mg x 50
Tabl.do sporz. zaw. doustnej; 25 mg + 100 mg (1 tabl. zawiera: 100 mg lewodopy, 25 mg benserazydu); 100 tabl.
Levomepromazine maleate amp.0.025g/ml x 10
Levomepromazine tabl.powl.0.025g x 50
Levothyroxine tabl.(75 µg soli sodowej lewotyroksyny + 15 µg soli sodowej liotyroniny) x 100
Lidocaine hydrochloride aer. 0.1 g/ g but. 38 g
Lidocaine hydrochloride amp. 20mg/ml a 5 ml x 10
Lisinopril tabl.5 mg x 28
Lisinopril tabl.10 mg x 28
Lisinopril tabl.20 mg x 28
Mesalazine tabl.dojelitowe 0,5 g x 100
Nicotinamide tabl. 0,2g x 20
Oxcarbazepine tabl./tabl.powl. 0.3 x 50
Propylthiouracil tabl.0.05g x 20
Quetiapine tabl.powl.0.025g x 30
Quetiapine tabl.powl.0.1g x 60
Ramipril tabl. 1.25 mg x 30
Ramipril tabl. 2.5 mg x 30
Ramipril tabl. 5.0 mg x 30
Sulpiride kaps. 50 mg x 24
Sulpiride kaps. 100 mg x 24
Thiethylperazine amp 6.5mg/ml x 5
Thiethylperazine maleate czopki 6.5mg x 6
Thiethylperazine maleate tabl.powl. 6.5mg x 50
Warfarin tabl.3 mg x 100
Warfarin tabl.5 mg x 100
Vitamina A+E kaps.x 30
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilością stanowi formularz cenowy - Załącznik nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ocenie podlegać będzie cena brutto oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dicoflor kaps.(ok.3 mlliardy żywych kultur bakterii Lactobacillus rhamnosus/kaps) x 20
Dicopeg junior saszetki(1 saszetka zawiera 5g makrogolu 3350) x 14
Floractin krople( 6 kropli zawiera 6 mld CFU pałeczek L. rhamnosus GG;) 5 ml
Gastrotuss Baby syrop( zawiera: alginian magnezu, simetykon, D-pantenol, wodorowęglan sodu, wodorotlenek sodu; nie zawiera glutenu ani laktozy) 200 ml
Kleik ryżowo-marchwiowy (HIPP-ORS) a 200 ml
Lacidofil kaps. ( 1 kaps. zawiera 2 mld CFU bakterii kwasu mlekowego: L. rhamnosus R0011, Lactobacillus helveticus R0052) 60 kaps.
Sanprobi IBS kaps. (1 kaps. zawiera co najmniej 10 mld CFU L. plantarum 299v) 20 kaps.
Smecta (3g)/saszetki x 30
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilością stanowi formularz cenowy - Załącznik nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ocenie podlegać będzie cena brutto oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Clozapine tab. 25mg x 50 Clozapine tab. 100mg x 50 Memantine tabl.powl. 10 mg x 28 Olanzapine tabl. 5,0 mg x 28 Olanzapine tabl.10,0 mg x 28 Propafenone hydrochl.amp.0.07g/20ml x 5 Rivastigmine kaps. twarde 1,5 mg x 28 Rivastigmine kaps.twarde 3,0 mg x 28 Rivastigmine kaps. twarde 4,5 mg x 28 Venlafaxine h/chl. kaps.o przedł.uwalnianiu 37,5 mg x 28 Venlafaxine h/chl. kaps.o przedł.uwalnianiu 75 mg x 28
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilością stanowi formularz cenowy - Załącznik nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ocenie podlegać będzie cena brutto oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Amitriptyline tabl.powl.0.01g x 60
Amitriptyline tabl.powl. 0.025g x 60
Clonidine hydrochloride tabl. 0,075mg x 50
Gliclazide tabl. 0.08g x 60
Thiamazole tabl.0.005g x 50
Ticlopidine hydrochl.tabl.powl.250mg x 60
Ursodeoxycholic acid kaps.twarde 0.3g x 50
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilością stanowi formularz cenowy - Załącznik nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ocenie podlegać będzie cena brutto oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Paliperidone zawiesina do wstrzyknięć o przedł. uwalnianiu 100 mg (1 ampułkostrzykawka + 2 igły)
Paliperidone zawiesina do wstrzyknięć o przedł. uwalnianiu 150 mg (1 ampułkostrzykawka + 2 igły)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilością stanowi formularz cenowy - Załącznik nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ocenie podlegać będzie cena brutto oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Alutard SQ (osa 802) a 5 ml- leczenie podtrzymujace
Alutard SQ (pszczoła 801) a 5 ml- leczenie podtrzymujace
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilością stanowi formularz cenowy - Załącznik nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ocenie podlegać będzie cena brutto oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Acidum salicylicum subst. 100g
Argentum nitricum subst. 25g
Chlorhexidinum gluconicum 20 %fl.500ml
Ephedrini h/chl. 5g
Lanolinum 500 g
Natrium chloratum subst. 100 g
Pantocainum hydrochloricum 10g
Ung.cholesteroli 1 000 g
Vaselinum album 1 000 g
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilością stanowi formularz cenowy - Załącznik nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ocenie podlegać będzie cena brutto oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Altacet tabl. 1g x 6
Altacet żel 1% 75g
Balsam Szostakowskiego 110 ml
Kalium hypermanganicum subst. 5g
Pasta Zinci oxydati 20 g
Solutio aluminii subacetatis 100 g
Spiryt.rozt.1% fiol.gencj.fl.20ml
Wodny rozt.1% fiol.gencj.fl.20ml
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilością stanowi formularz cenowy - Załącznik nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ocenie podlegać będzie cena brutto oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Parafinum liquidum 800 g
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilością stanowi formularz cenowy - Załącznik nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ocenie podlegać będzie cena brutto oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu z powodów, o których mowa w art. 108 ust 1 pkt. 1- 6 i art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 112 ust 2 ustawy Pzp i którzy wykażą ich spełnianie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego zgodnie z opisem zamieszczonym w ust. 2.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie; Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
OŚWIADCZENIE - załącznik nr 3 do SWZ
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- Wykonawca spełnia warunek, jeżeli przedstawi zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2008r. Nr 45 poz. 271 ze zm.)
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie; Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: OŚWIADCZENIE - załącznik nr 3 do SWZ
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie; Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: OŚWIADCZENIE - załącznik nr 3 do SWZ
3. Zgodnie z art. 118 ust. 1 ustawy Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
4. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw
wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.2) zezwolenie na prowadzenie hurtowni
farmaceutycznej zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity: Dz.
U. z 2008r. Nr 45 poz. 271 ze zm.) 3) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem
oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie
prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.4) Oświadczenie
wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1
ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia w art. 108 ust 1 pkt. 1- 6 i art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw
wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.2) zezwolenie na prowadzenie hurtowni
farmaceutycznej zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity: Dz.
U. z 2008r. Nr 45 poz. 271 ze zm.) 3) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem
oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie
prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.4) Oświadczenie
wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1
ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia w art. 108 ust 1 pkt. 1- 6 i art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

oświadczenia o posiadaniu pozwoleń, że oferowany produkt leczniczy może być
przedmiotem obrotu na terytorium RP lub posiada pozwolenie dopuszczające do obrotu wydane
przez Radę UE lub Komisję Europejską (przedłoży je na każde wezwanie Zamawiającego -
świadectwa rejestracji, świadectwa dopuszczenia do obrotu, karty charakterystyki produktu).
Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z art. 107 ust. 2

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

oświadczenia o posiadaniu pozwoleń, że oferowany produkt leczniczy może być
przedmiotem obrotu na terytorium RP lub posiada pozwolenie dopuszczające do obrotu wydane
przez Radę UE lub Komisję Europejską (przedłoży je na każde wezwanie Zamawiającego -
świadectwa rejestracji, świadectwa dopuszczenia do obrotu, karty charakterystyki produktu).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z zapisami zawartymi w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: www.platformazakupowa.pl/pn/medicam

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-22 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.