eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warka › Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściu dla pieszych w Warce



Ogłoszenie z dnia 2021-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściu dla pieszych w Warce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WARKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Stefana Czarnieckiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Warka

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-660

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: +48 48 665 12 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 48 665 12 25

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@warka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://warka.pl/pad/p,3,przetargi oraz https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściu dla pieszych w Warce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7b27d15-37be-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00313320

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00249562/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.3.14.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 525503,48 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 153883,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 1 przejściu dla pieszych w Warce na ul. Polnej na drodze 161088W”. Zadanie realizowane będzie na działkach o nr ew. 1992/1, 1979/89, 1992/3 stanowiących pas drogowy ul. Polnej.
Zadanie polega na przebudowie fragmentu ul. Polnej, polegającej na wykonaniu wyniesionego przejścia dla pieszych, wraz z ustawieniem latarni doświetlających przejście dla pieszych tj. paneli fotowoltaicznych ze źródłem światła oraz wykonaniem oznakowania zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu. Dodatkowo do zadań Wykonawcy należała będzie przebudowa fragmentu kanalizacji deszczowej polegająca na dobudowie studni, wpustów wraz z przykanalikami.
Zadanie realizowane będzie w oparciu o zgłoszenie robót z dnia 26.10.2021r.
Zadanie realizowane będzie w oparciu o środki uzyskane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania oznakowania pionowego i poziomego, w tym wykonanie aktywnych punktowych elementów odblaskowych, uszorstkowienie nawierzchni zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu.
Zamawiający zwraca uwagę, iż w trakcie robót ziemnych mogą wystąpić nieujawnione, dodatkowe sieci uzbrojenia podziemnego, które w trakcie robót powinny być odpowiednio zabezpieczone.
Wykonawca zobowiązany jest do protokolarnego przekazania materiałów z rozbiórki tj.: kostka betonowa, zdemontowane znaki, do Zakładu Usług Komunalnych przy udziale Inspektora Nadzoru Inwestorskiego bądź innego przedstawiciela Zamawiającego.
Kostkę betonową, przed przekazaniem należy oczyścić i spakować na palety, które dostarczy Wykonawca.
Powyższe Wykonawca powinien uwzględnić w ofercie.
Na przedmiotowym terenie występuje zwarta zabudowa mieszkaniowa, (bloki mieszkalne) szkoła podstawowa, skatepark, boisko Orlik. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania szczególnej ostrożności i przestrzegania przepisów bhp, zabezpieczenie terenu na którym prowadzone będą prace, z uwagi na bezpośrednie sąsiedztwo dzieci uczęszczających do szkoły. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia dojścia i dojazdu na teren obiektu szkoły.
Wykonawca realizując zadanie musi mieć świadomość utrudnień z tym związanych - należy zaproponować odpowiednią czasową organizację ruchu, w tym zapewniającą dostęp pojazdów uprzywilejowanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

4.5.5.) Wartość części: 85078,35 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 1 przejściu dla pieszych w Warce na ul. Armii Krajowej na drodze 161103W”. Zadanie realizowane będzie na działkach o nr ew. 1979/19, 1954/60, 1979/29 stanowiących pas drogowy ul. Armii Krajowej.
Zadanie polega na przebudowie fragmentu ul. Armii Krajowej, polegającej na wykonaniu aktywnego przejścia dla pieszych, wraz ustawieniem latarni doświetlających przejście dla pieszych, tj. dwóch paneli fotowoltaicznych ze źródłem światła oraz wykonaniem oznakowania zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu.
Zadanie realizowane będzie w oparciu o zgłoszenie robót z dnia 26.10.2021r.
Zadanie realizowane będzie w oparciu o środki uzyskane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania oznakowania pionowego i poziomego, w tym wykonanie aktywnych punktowych elementów odblaskowych, uszorstkowienie nawierzchni zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu.
Na przedmiotowym terenie występuje zwarta zabudowa mieszkaniowa, (bloki mieszkalne), hotel, spółdzielnia mieszkaniowa oraz przedszkole. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania szczególnej ostrożności i przestrzegania przepisów bhp, zabezpieczenie terenu na którym prowadzone będą prace, z uwagi na bezpośrednie sąsiedztwo dzieci uczęszczających do przedszkola. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia dojścia i dojazdu na teren obiektu przedszkola.
Wykonawca realizując zadanie musi mieć świadomość utrudnień z tym związanych - należy zaproponować odpowiednią czasową organizację ruchu, w tym zapewniającą dostęp pojazdów uprzywilejowanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

4.5.5.) Wartość części: 68805,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136591,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136591,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136591,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno -Drogowych w Grójcu Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7971729813

7.3.3) Ulica: ul. Asfaltowa 2

7.3.4) Miejscowość: Jasieniec

7.3.5) Kod pocztowy: 05-604

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136591,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109347,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109347,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109347,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno -Drogowych w Grójcu Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 797 17 29 813

7.3.3) Ulica: ul. Asfaltowa 2

7.3.4) Miejscowość: Jasieniec

7.3.5) Kod pocztowy: 05-604

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109347,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.